MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

"Lasprovincias.es" 21-5-12

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

"Lasprovincias.es" 21-5-12

Missatge  kruskis el Dl 21 Maig 2012, 23:54

Rumanos en el paro esquilman los pantanos con la pesca intensiva

La crisis también dispara la práctica cinegética deportiva y por necesidad en el litoral, y se permite las 24 horas en el Puerto

La pesca deportiva con caña, a orilla del mar o en los pantanos de la provincia, se expande como una amplia mancha de aceite al abrigo de la crisis económica. No sólo por el relax que supone frente al estrés que genera la siempre traumática presentación de un Ere o el despido directo y fulminante de la empresa. También por la pura necesidad de comer de muchos de quienes están ahora comprando cañas y cebos por primera vez en su vida.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: "Lasprovincias.es" 21-5-12

Missatge  mikel k el Dt 22 Maig 2012, 01:02

Curdons........
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 22 Maig 2012, 10:14

aixo de "i se permite 24 horas en el puerto"... que vol dir? que tenen carta blanca per pescar 24 hores en un lloc prohibit i de on s'ha expulsat als pescadors fins ara??

Jo tinc entés que a sau i susqueda s'han trobat inclús xarxes i palangres, justificar la pesca per menjar no es raonable, que cacin senglars que atipen més i n'hi ha en excés.... ara resulta que uns que practiquem C&S molts cops, paguem llicencies, assegurança, tickets de zones controlades etc... i a sobre ens toquen els nassos, i a ells ningú els diu res perque pesquen per menjar?....
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dt 22 Maig 2012, 13:39

Ara pensareu qualsevol cosa sobre mi, però jo em pregunto, passar gana per passar gana, no està un millor a casa que en un país estrany? o és que al seu país ja no queden peixos i ara s'han proposat acabar amb els d'aquí?
Penso com Dani i crec que la fam no és motiu per emportar-50 peixos, amb dos, cinc si m'apures, ja menges, la resta és avarícia i lucre, estant sense feina es pot anar cada dia a buscar el menjar però el més probable és que vagin cada dia a treure tots els que puguin.
I no cal anar a Sau o Susqueda per trobar xarxes, jo m'he discutit amb un espavilat que la volia posar de costat a costat de riu a la gola, uns 10 metres abans d'arribar al mar.
Un tema a part és la quantitat de merda que deixen, vaig veure fotos ja fa temps, de com estan alguns rius per allà dalt .... es formen autèntiques preses de la porqueria que acaba a l'aigua ..
Només pensar que els nostres rius poden acabar igual ja em vénen tremolors. S'aproven lleis per preservar el litoral i els rius i animals que els habiten però només són aplicables als del país i els de fora poden passar d'elles?
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 22 Maig 2012, 14:06

Es que dubto que sobrevisquin de carpes i bassos, jo algun cop si he vist pescant a mar algún marroquí que realment veies que tenia més fam que tècnica, però pescar indiscriminada a riu i a sobre emportant-se totes les espècies, ho trobo un pel fort.... i si, per arribar a aquests extrems el lògic seria tornar al seu pais, però com que molts ara estan arrelats, tenen familia aqui, amics, alguns dels fills inclús son catalans, doncs nano, es quedaran aqui..... però llavors que compleixin les normes com tots
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 22 Maig 2012, 21:12

boig de mar escrigué:. S'aproven lleis per preservar el litoral i els rius i animals que els habiten però només són aplicables als del país i els de fora poden passar d'elles?

Jo quan pesco a mosca en el coto del poble, pesca sense mort, em trobo que els forestals em demanen fins a tres cops en una tarda els papers, lliçència de pesca, ticket de la zona i control dels hams que tinguin la mort aixafada, fins i tot els hem descobert amagats amb prismàtics observant que es faci la C&S. Fins aquí tot correcte, és la seva feina i cobren per aixó. Però quan hi son els romanesos, no tots son iguals ni es comporten de la mateixa manera, pesquen amb cuc, cullereta, boia, s'enduen tot el peix que treuen i s'els enfot el que els hi diguis tu, els forestals i la patrulla rural dels mossos, inclús s'encarden de que engeguis les truites. He arribat a la conclusió de que els forestals els hi tenen por perquè quan hi son no venen mai a demanar els papers com a nosaltres.
Per que veieu el control que hi ha, un noi ensenyava a un altre la tècnica de la mosca i perque no agafaven el telèfon al 112 es van posar amb la canya a fer el gesto per anar practicant mentre anaven trucant, tots dos amb una sola canya, van apareixer els forestals els hi van pendre la canya, la caixa de les mosques i els van multar a tots dos amb 600 euros per barba.
Aquí o cardem tots o llençem la p... al riu.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 23 Maig 2012, 12:28

aixo es molt facil de resumir,i an que tenen drets i uns altres que tenen deures, i nosaltres tenim deures, si volem tenir algun dret ens tindrem que cambiar de nom
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 23 Maig 2012, 14:04

teixi escrigué:aixo es molt facil de resumir,i an que tenen drets i uns altres que tenen deures, i nosaltres tenim deures, si volem tenir algun dret ens tindrem que cambiar de nom

basile teixi popesku !! en el nom del pare i el fill..... ai no, que aquests son ortodoxes no? casum...
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dc 23 Maig 2012, 14:54

La propera vegada que em trobi amb els forestals els diré que sóc immigrant del país basc, a veure si canvia el tracte, els mateixos agents m'han demanat la llicència tres o quatre vegades en un any, en un any no, més aviat en el que dura la temporada de l'angula que és quan se'ls veu una vegada cada 15 dies, ara que comença el temps dels turistes i pescadors domingueros que són els que s'ho emporten tot, pesquen amb vàries canyes entren el cotxe a la platja, fan foc i deixen tota la merda, és rar que s'acostin, la llicència me la vaig fer per quatre anys i em deuen quedar dos encara, fins i tot em reconeixen però tot i així me la demanaven perquè saben que se l' ensenyo sense dir ni piu, si m'hagués mostrat problemàtic des del primer dia me l'haurien demanat una altra vegada?
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 24 Maig 2012, 00:38

si et cambies de nom i ten posas un d'aquests raros segur que no te la demanan mes Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: