MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Silurs.

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Silurs.

Missatge  j.m.v el Dt 01 Maig 2012, 10:54

hola

Editat per darrera vegada per j.m.v el Dj 26 Des 2013, 11:01, editat 1 cop en total
j.m.v
www.forumdepesca.com

Localització : Les masies de voltrega.
Data de registre : 05/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Silurs.

Missatge  Dani el Dt 01 Maig 2012, 11:12

collons JMª, t'hauríen de contractar per netejar espècies invassores !! amb els silurs ja hi tens la ma trencada jajaja molt bones fotos Very Happy
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Silurs.

Missatge  BECADER el Dc 02 Maig 2012, 17:13

Molt bones peças JM...tots els pesques amb vinils o artificials ?
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 02 Maig 2012, 18:13

Quins bicharracos!!! algun dia en vull anar a treure un, ja et demanaré consell que tu hi vas de cara.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dc 02 Maig 2012, 21:50

Nanoooo! Ets un crac!
A tu els llobarros de 1/2 kg no t'interessen i ara sé perquè. Jajaja
Algun dia m'hi hauràs de portar, però abans m'haig d'equipar bé, que amb un 22 de fil no crec que vagi massa bé.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.m.v el Dc 02 Maig 2012, 21:59

BECADER escrigué:Molt bones peças JM...tots els pesques amb vinils o artificials ?
Hola, l'esquer pel silur per excel·lncia es la cullareta undulant (jo no hi pesco per no perdreles Very Happy ) per experiencia propia lo que crec que em funciona mes son las sandras de color blanc i els super jumbos que son massa cars amb las sandras podras pescar lluciperques i silurs els altres esquers que entinc varis quilos rapales,pikies,vinils varis..... son per fardar de arsenal i gastar un munt de diners affraid .
Es la meva opinio , espero que aviat tregui algun siluret amb el kayak es la meva misio pendent l'ultim dia en vaig clavar un Sad
Saluts.
j.m.v
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 02 Maig 2012, 22:04

j.m.v escrigué:
BECADER escrigué:Molt bones peças JM...tots els pesques amb vinils o artificials ?
Hola, l'esquer pel silur per excel·lncia es la cullareta undulant (jo no hi pesco per no perdreles Very Happy ) per experiencia propia lo que crec que em funciona mes son las sandras de color blanc i els super jumbos que son massa cars amb las sandras podras pescar lluciperques i silurs els altres esquers que entinc varis quilos rapales,pikies,vinils varis..... son per fardar de arsenal i gastar un munt de diners affraid .
Es la meva opinio , espero que aviat tregui algun siluret amb el kayak es la meva misio pendent l'ultim dia en vaig clavar un Sad
Saluts.

que son les sandras? digam ignorant pero amb aquest nom no em sona de res...

i culleretes? se la deuen empassar que dona gust, poder millor agafar una cullera de cuina i posar un parell de poteres de mida XXL no? jajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.m.v el Dc 02 Maig 2012, 22:16

Dani escrigué:
j.m.v escrigué:
Saluts.

que son les sandras? digam ignorant pero amb aquest nom no em sona de res...

i culleretes? se la deuen empassar que dona gust, poder millor agafar una cullera de cuina i posar un parell de poteres de mida XXL no? jajaja
http://www.google.es/imgres?hl=ca&client=firefox-a&hs=96f&sa=X&rls=org.mozilla:ca:official&biw=1173&bih=590&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=TAw5AsZNf8bNhM:&imgrefurl=http://pescaprofesional.net/2009/11/28/siluro-vinilos/&docid=Vcw6-ot8I4bGzM&imgurl=http://pescaprofesional.net/wp-content/uploads/2009/11/nieve-2009-vinilos-cucharas-075-Small.jpg&w=640&h=480&ei=w4ahT5WOG6Wi0QXSz4z_Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=111&vpy=143&dur=763&hovh=194&hovw=259&tx=130&ty=116&sig=116406796174519332389&page=1&tbnh=121&tbnw=161&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:65
Amb culleres soperes tambe es pot fer ondulants Very Happy .
Jo si que soc ingnorant espero que es vegi l'imatge les sandres son les tres que son iguales.
Saluts.
j.m.v
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 03 Maig 2012, 00:34

ah ok, les sandras aquestes ara em faig a la idea de com son, son molt similars a uns que van bé pel llobarro (diuen), aquests en concret no els he probat jo
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 03 Maig 2012, 00:56

sandra = lucioperca

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dj 03 Maig 2012, 01:55

Ja podeu avisar-me el dia que aneu a provar sort amb els silurs, que són quelcom que m'agradaria provar almenys una vegada, encara que la veritat tampoc he provat amb el bass, ni lluç de riu ni perca ni truita ni..... Embarassed vaja que en aigua dolça a part d'alguna carpeta i alguna anguila quan era petit .... res de res
boig de mar
www.forumdepesca.com

Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dj 03 Maig 2012, 15:34

Això m'agrada! fa temps qe tinc pendent una bestiola de aqestes a spinning!!
Aviam si aviat es fa alguna sortideta!

Molt bones captures, si senyor!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dg 06 Maig 2012, 00:07

boig de mar escrigué:Ja podeu avisar-me el dia que aneu a provar sort amb els silurs, que són quelcom que m'agradaria provar almenys una vegada, encara que la veritat tampoc he provat amb el bass, ni lluç de riu ni perca ni truita ni..... Embarassed vaja que en aigua dolça a part d'alguna carpeta i alguna anguila quan era petit .... res de res

En el que son bassos, silurs, perques i hòsties no et puc assessorar en res però si et fes gràcia pescar truites a mosca nomès m'ho has de dir i et garanteixo captures assegurades, sense mort, aixó si. Si tens canya de mosca millor, sinó en mirariem de demanar una, és divertidissim.
Joe
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.m.v el Dg 06 Maig 2012, 09:39

joemosqueroles escrigué:
boig de mar escrigué:Ja podeu avisar-me el dia que aneu a provar sort amb els silurs, que són quelcom que m'agradaria provar almenys una vegada, encara que la veritat tampoc he provat amb el bass, ni lluç de riu ni perca ni truita ni..... Embarassed vaja que en aigua dolça a part d'alguna carpeta i alguna anguila quan era petit .... res de res

En el que son bassos, silurs, perques i hòsties no et puc assessorar en res però si et fes gràcia pescar truites a mosca nomès m'ho has de dir i et garanteixo captures assegurades, sense mort, aixó si. Si tens canya de mosca millor, sinó en mirariem de demanar una, és divertidissim.
Joe
Hola, estic investigant el tema de pesca amb kayak quan el tingui una mica controlat podriem fer una sortideta,pero encara els hi falta una mica despres de les ultimes plujes i nevades van una mica fluixos ahir varem fer un capot del quinze amb esquer despres de 40 kmt amb bicicleta em feia una mica de mandra trajinar el kayak,pero si puc cap el tard probare sort amb kayak .
Per pescar silurs les millors hores solen ser a primera hora del mati fins al es 7 i una hora abans de ferse de nit i dues hores despres, clar que amb kayak si els busques on cacen o estan amagats els pots pescar tot el dia amb alguna posibilitat.
La pesca amb mosca es molt maca ,jo personalment les truites d'arcoiris o repoblacio no m'agraden gens pero en aquests temps que corren es lo que hi a ,jo les pescava amb escopinyas un esquer impresionant pels cotos intensius Very Happy Very Happy .
Saluts.
j.m.v
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dg 06 Maig 2012, 13:36

Mai he pescat a mosca, ni tinc material per fer-ho, de fet fins fa quatre o cinc anys només sabia posar un tros de cuc a l'ham i llançar entre les roques, fins que vaig veure un grup a la sortida d'un riu llançant i recollint sense parar, mal assumpte, per que llavors va ser quan em va picar el cuc del spinning ... i ara tinc 7 o 8 canyes amb els seus rodets només per aquesta modalitat (I aixó que n'he venut algunes) ... i de mostres ja no parlem ... Gairebé preferiria no començar amb una altra modalitat ..... que em fan fora de casa.
De tota manera t'agraeixo l'oferiment joemosqueroles, a més no saps com és de complicat coincidir amb un dia festiu meu, només tinc festa els caps de setmana i festius un parell de vegades cada cada dos mesos, tot i que el mes de Juny tindré vacances tot el mes.... Very Happy Very Happy
boig de mar
www.forumdepesca.com

Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 06 Maig 2012, 14:04

Oscar, amb canyes d'spinning pots anar a aigua dolça, jo ho he fet

Els black bass els pots temptar amb vinils, artificials, passejants...

El silur amb artificials grans crec que tambe

Les truites i altres, aqui si ha de ser articials culleretes o mosques, que pesen entre 1/8 grams màxim, es a dir, molt finet, però jo ho faig amb una canya d'aquestes d'espinning de rockfishin de 1/8 grams, i un carret shimano 4000 normal i corrent, no es el millor, pero es vàlid, i la canya aquesta la pots aprofitar per rockfishin, pesca de llobarro amb vinils lleugers, etc... jo la vaig comprar fa poc i no em va costar més de 20€ crec, i la veritat es que pescar tan i tan finet es un altre mon, però bastant interessant

A sota el pont mateix de torroella trobaràs truites, nomes cal que l'aigua estigui mogudeta i allà on trenca amb les pedres i hi hagi corrents es fàcil trobar-les, no cal que vegis gaire aigua ni que vegis les truites, s'amaguen mot bé i estan molt atentes, nomes cal que els llencis l'esquer al lloc ideal i apareixen del no res, i curiosament has de llançar a llocs on es fàcil enrocar o perdre l'esquer, així que culleretes de riu que son barates es el més efectiu

Hi ha qui pesca amb mosca amb un buldo també, deixes que el buldo vagi baixant poc a poc fins a situar la mosca allà on interessa, i amb una canya d'spinning de llobarro ho pots fer tambe

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Descens segre i cinca pent spinning.

Missatge  j.m.v el Dl 30 Jul 2012, 22:59

h

Editat per darrera vegada per j.m.v el Dj 26 Des 2013, 11:02, editat 1 cop en total
j.m.v
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum