MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Hola em presento.

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Hola em presento.

Missatge  j.m.v el Dj 05 Abr 2012, 23:40

Hola, donç fa molts anys que pesco he pescat amb cuasi totes les modalitats amb mosca, cullareta,truites,lluci,silur,carpes ,currican... inclus pesca submarima que es la que ultimament no he deixat tambe he practicat vela terrestre i he tingut un parell de zodiacs i el que nu bull son mal de caps,tenia un kayak inflable i ara he comprat un rigid de pesca un (trident 11 que penso fer la vadia de roses amb vela)espero poder participar en el foro lunic que he vist amb la meva estimada llengua!!!! i fer noves amistats i trobar algun company.
Saluts i visca la terra!!
j.m.v
www.forumdepesca.com

Localització : Les masies de voltrega.
Data de registre : 05/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Hola em presento.

Missatge  kruskis el Dv 06 Abr 2012, 00:45

Benvingut!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 06 Abr 2012, 01:39

benvingut jvm !!

al fòrum som bastants que sortim en kayak, segur que algun dia coincidim, salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 06 Abr 2012, 09:42

j.m.v escrigué:Hola, donç fa molts anys que pesco he pescat amb cuasi totes les modalitats amb mosca, cullareta,truites,lluci,silur,carpes ,currican... inclus pesca submarima que es la que ultimament no he deixat tambe he practicat vela terrestre i he tingut un parell de zodiacs i el que nu bull son mal de caps,tenia un kayak inflable i ara he comprat un rigid de pesca un (trident 11 que penso fer la vadia de roses amb vela)espero poder participar en el foro lunic que he vist amb la meva estimada llengua!!!! i fer noves amistats i trobar algun company.
Saluts i visca la terra!!

Ara ens entenem!

Un caiac a vela? cony! espero impacient les teves aventures. Quina cosa. Que guai poder combinar dues de les teves aficions: vela i pesca. No està mal pensat. Així pots fer distàncies sense cansar-te iguals o superiors que si tinguessis un caiac de mar. Pots fer curricà a altíssimes velocitats... vaya, vaya, amb en JVM, vaya, vaya... esperem les teves aventures. Benvingut a aquest fòrum!

El fòrum, o for (del llatí forum), era el centre neuràlgic, geogràfic, comercial i polític de la ciutat romana, equivalent a l'àgora grega. S'hi creuaven les dues vies principals de la ciutat: el cardo i el decumanus maximus. Pren el nom del fòrum de la ciutat de Roma.

Com que el fòrum era el principal lloc de reunió de la ciutat romana, la paraula ha passat a designar actualment la reunió pública per discutir afers d'interès social o cultural en què els assistents intervenen en la discussió, i també el lloc on tenen lloc aquestes trobades (vegeu, per exemple, el Fòrum Social Mundial o el Fòrum Universal de les Cultures). També designa els fòrums de discussió d'Internet sobre un tema específic.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.m.v el Dv 06 Abr 2012, 20:40

Hola ,ara estic tunejant la vaca del cotxe rebaixarla per que pugui passar per la porta del garaig ,lo seguent son els suports de la vaca i llabors el tema vela que no crec que tingui cap problema perque amb l'inflable ja ho vaig fer i tinc varies veles per fer l'invent, tinc una mica d'experiencia en construir coses em guanyo la vida disenyan i construint prototips,l'unic que tinc acabat es el sistema per carregar-lo al cotxe i deixar-lo penjat al garaig un sistema de politjes i un petit ternal l'unic que no tinc es temps de ganes en tinc moltes Very Happy .
Saluts.
j.m.v
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 10 Abr 2012, 22:56

Benvingut, un altre "caiaquero" però tu a vela!!! Aixó promet. Espero veure't al mar company.
Joe
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 11 Abr 2012, 14:00

benvingut company
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em presento.

Missatge  ENRICRASTA el Dc 11 Abr 2012, 14:51

Benvingut al forum j.v.m.
Sort amb l'invent!
ENRICRASTA
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : MANLLEU
Data de registre : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dj 12 Abr 2012, 20:01

Benvingut al club, per cert no estaries diumenge per la Muga?
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.m.v el Dj 12 Abr 2012, 22:06

Hola, el diumenge estava intentant de afinar la meva vella maquina de cosir ,espero tenir per la setmana que ve el suport per el kayak una mica especial per la vaca ,el meu vehicle de guerra es una furgoneta i per carregarlo sol Neutral i llavors no penso parar ,les meves zones preferides son el ter ,sau,L'escala .
Saluts.
j.m.v
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 13 Abr 2012, 01:27

j.m.v escrigué:Hola, el diumenge estava intentant de afinar la meva vella maquina de cosir ,espero tenir per la setmana que ve el suport per el kayak una mica especial per la vaca ,el meu vehicle de guerra es una furgoneta i per carregarlo sol Neutral i llavors no penso parar ,les meves zones preferides son el ter ,sau,L'escala .
Saluts.

jo surto per l'escala de vegades, dissabte passat de montgó, tot i que a l'estiu pel tema gent surto pel riuet, al ter encara no he anat mai i tinc ganes de probar la zona de la desembocadura, i a sau una estona em faria gracia provar-ho i anar a pel silur
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 14 Abr 2012, 14:29

Dani escrigué:
j.m.v escrigué:Hola, el diumenge estava intentant de afinar la meva vella maquina de cosir ,espero tenir per la setmana que ve el suport per el kayak una mica especial per la vaca ,el meu vehicle de guerra es una furgoneta i per carregarlo sol Neutral i llavors no penso parar ,les meves zones preferides son el ter ,sau,L'escala .
Saluts.

jo surto per l'escala de vegades, dissabte passat de montgó, tot i que a l'estiu pel tema gent surto pel riuet, al ter encara no he anat mai i tinc ganes de probar la zona de la desembocadura, i a sau una estona em faria gracia provar-ho i anar a pel silur
Al silur amb kaiak? Ostia que ets valent Dani!
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.m.v el Ds 14 Abr 2012, 15:00

Hola, doncs de silurs amb barca n'he tret de bastant grossos a les granges d'escarp, i a sau quan tenia les zodiacs en treia algun de tant en tant lo de sempre varis capots i algun dia exitos,pero se un parell de reconets que hi han bassos i he clavat un parell de silurs d'aquells que et fan suar i la misio es anar ha provar-ho amb el kayak pero de la zona de pesca al cotxe deunidor , uns 3 km i encara tinc que practicar i coneixer el meu estat fisic i el kaiak (sempre un roc a la faixa jejeje) ara per probar el material anire a la cua (Roda) si cau alguna cosa ja penjare fotos i si algun valent vol venir ja ho sap Very Happy .
j.m.v
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em presento.

Missatge  QUIM C. el Ds 14 Abr 2012, 23:42

Benvingut. Yo tambe vaig en furgoneta i no tinc cap problema per carregar el kayac a la baca.Es molt util que la baca porti rodet, llisca molt be, el carrego desde radera i a dalt de la baca el poso cap a baig, lligat , i a la cala que el vent no toqui.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 15 Abr 2012, 19:49

jaccod escrigué:
Dani escrigué:
Saluts.

Al silur amb kaiak? Ostia que ets valent Dani!

Jacint es que el silur te un avantatge respecte a la tonyina, i es que pot fer 1 o 5 kms, però no pot sortir del pantà jajaja, en canvi una tonyina enfilada cap a mar endins em faria molt yuyu !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.m.v el Dg 15 Abr 2012, 23:31

Hola , ja tinc el suport pel kayak quasi llest amb corro inclos i despres de el que ma passat sha deformat el kayak per deixarel estacat bastant fort a la vaca tota la nit What a Face li he posat escumes per l'interior i ha tornat a l'estat original Wink ,adaptare un sistema que el fixare per 4 punts dels forats de buidatge amb passadors i llestos.
Jo he pescat amb una saracraft un silur de 205 cm i un de 195 cm i va ser flipant amb el kayak te que ser la hostia,el que es posible que el tomvi ,pero crec que val la pena cuan pesqui alguna peça penjare alguna foto.
Si aquest cap de setmana fa bon temps el passare a l'escala intentare de fer el curri i si fallo em poso el neopre i algo caura.
Saluts.
j.m.v
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 16 Abr 2012, 10:27

si dissabte vinent fa bo poder anem a l'estartit, encara es aviat s'ha de veure el clima... on surts per l'escala, a on entres a l'aigua vaja?
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: