MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

INDIGNAT !!!!

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

INDIGNAT !!!!

Missatge  ALEXMTZ el Dv 30 Mar 2012, 11:21

Hola a tothom de nou, després d'uns mesos absent dedicats la meva altre passió "la caça" torno a estar per aqui.
Faig a quest post per avisar-vos que tornem a ser l'objectiu dels rurals, ahir vaig tenir un clar exemple: Per una banda un baixell fent arrastre entre medes i cap de Bagur a 50 metres en mig dels bancs de tonyina vermella i per una l'altre jo practicant spinning .... qui va ser sancionat ???? la resposta malauradament és clara : JO !!! Em van obrir una sanció per pescar en la modalitat d'spinnig a sobre d'un banc de tonyina vermella mentre s'estava alimentant .... te collons la cosa !!!! qui fa mes mal és el baixell que practica arrastre o jo amb una canya ??? Trobo raonable encara que no comparteixo que estigui prohibit capturar una tonyina però que ni es pugui practicar captura y suelta ja es massa.
Aneu amb compte quan sortiu a pescar o poder ni hem de sortir pq allà on vas hi ha tonyina i et podrien denunciar per pescar a prop !!!!!! Pel que tinc entés les bacores es poden pescar, com podem saber si és una bacora o una tonyina vermella, els hi demanem als rurals ??? anant be ni les saben distingir.
Un altre debat és el mal que pot fer el pescador recreatiu a la població de tonyina, però aquest seria un altre debat més complex.

En fi ... aneu amb compte i no els doneu el plaer de sancionar-vos ......

Salutacions

P.D Algu sap a la sanció que em pot caure ???????

Editat per darrera vegada per ALEXMTZ el Dv 30 Mar 2012, 20:40, editat 1 cop en total
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: INDIGNAT !!!!

Missatge  jaccod el Dv 30 Mar 2012, 13:14

Totalment d'acord, quan veus els professionals escombrant tot el fons fins a tocar la costa se m'encongeix el cor. Aviat només podrem mirar videos de pesca al youtube perquè ens sansionaran tant sols aparcar el cotxe aprop del mar o tant sols pujar a la barca. Et van parar a dins a mar?
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dv 30 Mar 2012, 13:34

Si a dins del mar em van fer la recepta ... i una altre pregunta a l'aire ... en epoques de retallades, són necessaris tres persones per vigilar a dalt d'una barca ???
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dv 30 Mar 2012, 16:16

Sembla que s'hagin posat d'acord, perquè a Barcelona air també van multar pel mateix, i fins ahir no, els han d'haver apretat des d'algun col · lectiu .....
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 30 Mar 2012, 17:22

ALEXMTZ escrigué:Hola a tothom de nou, després d'uns mesos absent dedicats la meva altre passió "la caça" torno a estar per aqui.
Faig a quest post per avisar-vos que tornem a ser l'objectiu dels rurals, ahir vaig tenir un calr exemple: Per una banda un baixell fent arrastre entre medes i cap de Bagur a 50 metres en mig dels bancs de tonyina vermella i per una l'altre jo practicant spinning .... qui va ser sancionat ???? la resposta malauradament és clara : JO !!! Em van obrir una sanció per pescar en la modalitat d'spinnig a bobre d'un banc de tonyina vermella mentre s'estava alimentant .... te collons la cosa !!!! qui fa mes mal és el baixell que practica arrastre o jo amb una canya ??? Trobo raonable encara que no comparteixo que estigui prohibit capturar uan tonyina però que ni es pugui practicar captura y suelta ja es massa.
Aneu amb compte quan sortiu a pescar o poder ni hem de sortir pq allà on vas hi ha tonyina i et podrien denunciar per pescar a prop !!!!!! Pel que tinc entes les bacores es poden pescar, com podem saber si és una bacora o una tonyina vermella, els hi demanem als rurals ??? anant be ni les saben distingir.
Un altre debat es el mal que pot fer el pescador recreatiu a la població de tonyina, però aquest seria un altre debat més complex.

Salutacions

P.D Algu sap a la sanció que em pot caure ???????

Alex no se si et servirà de res o no, però ahir en un fòrum de kayak estavem debatint el tema aquest, i algú va comentar que segons un membre organitzador del Desafio Responsable, la única manera probable de que et multin es si t'enganxen amb una tonyina a bord, ja que com bé dius tu, de peixos n'hi ha molts, i tu quan llences pots enganxar tonyina o un altre cosa, així que jo de tu m'assesoraria i molt bé amb l'ACPR o alguna entitat similar amb advocats i gabinet jurídic, i recorreria la multa abans de que arribi en ferm.

El dret constitucional diu que tothom es inocent fins que no es demostra el contrari, recorre la multa i assesorat bé, sort !

Dani
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 30 Mar 2012, 17:24

Ah, amb el tema de la tonyina poques bromes, les sancions son fortes:

La ley establece diferentes tipos de sanciones, como ser apercibimiento, multa, decomiso de los productos e incluso, en casos muy graves, la incautación de la embarcación.

En cuanto a las multas, esta establece la siguiente horquilla:

1. Infracciones leves de 60 a 300 Euros
2. Infracciones graves de 301 a 60.000 Euros
3. Infracciones muy graves de 60.001 a 300.000 Euros

Jo crec que el teu cas es un "apercibimiento", que pot ser un avís formal o per escrit, però sense multa, ja que no has "consumat" cap fet. Crec, no soc un expert, aixó ja es tema legal d'interpretacions vàries...
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dv 30 Mar 2012, 20:37

Gràcies Dani, així ho crec jo, ara de moment tinc que esperar a que arribi a mans d'un instructor i decideixi que fa i m'ho comuniqui, llavors tinc uns dies per alegar i a veure que passa. Espero que tot es quedi en un ensurt.

Gràcies per la informació
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 30 Mar 2012, 22:46

ALEXMTZ escrigué:
Faig a quest post per avisar-vos que tornem a ser l'objectiu dels rurals, ahir vaig tenir un clar exemple: Per una banda un baixell fent arrastre entre medes i cap de Bagur a 50 metres en mig dels bancs de tonyina vermella i per una l'altre jo practicant spinning .... qui va ser sancionat ???? la resposta malauradament és clara : JO !!! Em van obrir una sanció per pescar en la modalitat d'spinnig a sobre d'un banc de tonyina vermella mentre s'estava alimentant .... te collons la cosa !!!! qui fa mes mal és el baixell que practica arrastre o jo amb una canya ??? Trobo raonable encara que no comparteixo que estigui prohibit capturar una tonyina però que ni es pugui practicar captura y suelta ja es massa.
Aneu amb compte quan sortiu a pescar o poder ni hem de sortir pq allà on vas hi ha tonyina i et podrien denunciar per pescar a prop !!!!!! Pel que tinc entés les bacores es poden pescar, com podem saber si és una bacora o una tonyina vermella, els hi demanem als rurals ??? anant be ni les saben distingir.
Un altre debat és el mal que pot fer el pescador recreatiu a la població de tonyina, però aquest seria un altre debat més complex.

Hi estaria d’acord si aquest rigor s’apliqués a tothom, i quan dic tothom parlo pels professionals. Estic fart de penjar fotos del peix que descarreguen a port i cap d’aquest tant diligents amb els pescadors esportius apareix per dir res....

Apliquen la llei de l’embut. La mateixa per la qual poden desnonar a un ciutadà que no pot pagar la hipoteca mentre vessen milions en un banc en fallida i els directius marxen amb les butxaques plenes....sempre a rebre els mateixos..

el meu avi deia: si els .......(poseu l'adjectiu que volgueu) volessin no es veuria mai el sol...

"ojalà" volessin, en lloc d'anar a pescar podriem anar a caçar... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: