MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!
por dri79 Ayer a las 22:55

» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49

» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41

» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38

» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37

» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29

» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06

» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38

» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33

» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14

» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59

» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46

» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49

» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40

» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55

» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52

» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49

» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49

» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26

» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2012
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

INDIGNAT !!!! 5 2.5 8

INDIGNAT !!!!

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

INDIGNAT !!!!

Missatge  ALEXMTZ el Dv 30 Mar 2012, 09:21

Hola a tothom de nou, després d'uns mesos absent dedicats la meva altre passió "la caça" torno a estar per aqui.
Faig a quest post per avisar-vos que tornem a ser l'objectiu dels rurals, ahir vaig tenir un clar exemple: Per una banda un baixell fent arrastre entre medes i cap de Bagur a 50 metres en mig dels bancs de tonyina vermella i per una l'altre jo practicant spinning .... qui va ser sancionat ???? la resposta malauradament és clara : JO !!! Em van obrir una sanció per pescar en la modalitat d'spinnig a sobre d'un banc de tonyina vermella mentre s'estava alimentant .... te collons la cosa !!!! qui fa mes mal és el baixell que practica arrastre o jo amb una canya ??? Trobo raonable encara que no comparteixo que estigui prohibit capturar una tonyina però que ni es pugui practicar captura y suelta ja es massa.
Aneu amb compte quan sortiu a pescar o poder ni hem de sortir pq allà on vas hi ha tonyina i et podrien denunciar per pescar a prop !!!!!! Pel que tinc entés les bacores es poden pescar, com podem saber si és una bacora o una tonyina vermella, els hi demanem als rurals ??? anant be ni les saben distingir.
Un altre debat és el mal que pot fer el pescador recreatiu a la població de tonyina, però aquest seria un altre debat més complex.

En fi ... aneu amb compte i no els doneu el plaer de sancionar-vos ......

Salutacions

P.D Algu sap a la sanció que em pot caure ???????

Editat per darrera vegada per ALEXMTZ el Dv 30 Mar 2012, 18:40, editat 1 cop en total

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat: 36
Localització: AIGUAFREDA-L'ESCALA
Reputació: -3
Data de registre: 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: INDIGNAT !!!!

Missatge  jaccod el Dv 30 Mar 2012, 11:14

Totalment d'acord, quan veus els professionals escombrant tot el fons fins a tocar la costa se m'encongeix el cor. Aviat només podrem mirar videos de pesca al youtube perquè ens sansionaran tant sols aparcar el cotxe aprop del mar o tant sols pujar a la barca. Et van parar a dins a mar?

jaccod
www.forumdepesca.com

Localització: Palamós
Reputació: -10
Data de registre: 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dv 30 Mar 2012, 11:34

Si a dins del mar em van fer la recepta ... i una altre pregunta a l'aire ... en epoques de retallades, són necessaris tres persones per vigilar a dalt d'una barca ???

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dv 30 Mar 2012, 14:16

Sembla que s'hagin posat d'acord, perquè a Barcelona air també van multar pel mateix, i fins ahir no, els han d'haver apretat des d'algun col · lectiu .....

boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat: 45
Localització: Torroella
Reputació: 41
Data de registre: 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 30 Mar 2012, 15:22

ALEXMTZ escrigué:Hola a tothom de nou, després d'uns mesos absent dedicats la meva altre passió "la caça" torno a estar per aqui.
Faig a quest post per avisar-vos que tornem a ser l'objectiu dels rurals, ahir vaig tenir un calr exemple: Per una banda un baixell fent arrastre entre medes i cap de Bagur a 50 metres en mig dels bancs de tonyina vermella i per una l'altre jo practicant spinning .... qui va ser sancionat ???? la resposta malauradament és clara : JO !!! Em van obrir una sanció per pescar en la modalitat d'spinnig a bobre d'un banc de tonyina vermella mentre s'estava alimentant .... te collons la cosa !!!! qui fa mes mal és el baixell que practica arrastre o jo amb una canya ??? Trobo raonable encara que no comparteixo que estigui prohibit capturar uan tonyina però que ni es pugui practicar captura y suelta ja es massa.
Aneu amb compte quan sortiu a pescar o poder ni hem de sortir pq allà on vas hi ha tonyina i et podrien denunciar per pescar a prop !!!!!! Pel que tinc entes les bacores es poden pescar, com podem saber si és una bacora o una tonyina vermella, els hi demanem als rurals ??? anant be ni les saben distingir.
Un altre debat es el mal que pot fer el pescador recreatiu a la població de tonyina, però aquest seria un altre debat més complex.

Salutacions

P.D Algu sap a la sanció que em pot caure ???????

Alex no se si et servirà de res o no, però ahir en un fòrum de kayak estavem debatint el tema aquest, i algú va comentar que segons un membre organitzador del Desafio Responsable, la única manera probable de que et multin es si t'enganxen amb una tonyina a bord, ja que com bé dius tu, de peixos n'hi ha molts, i tu quan llences pots enganxar tonyina o un altre cosa, així que jo de tu m'assesoraria i molt bé amb l'ACPR o alguna entitat similar amb advocats i gabinet jurídic, i recorreria la multa abans de que arribi en ferm.

El dret constitucional diu que tothom es inocent fins que no es demostra el contrari, recorre la multa i assesorat bé, sort !

Dani

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 30 Mar 2012, 15:24

Ah, amb el tema de la tonyina poques bromes, les sancions son fortes:

La ley establece diferentes tipos de sanciones, como ser apercibimiento, multa, decomiso de los productos e incluso, en casos muy graves, la incautación de la embarcación.

En cuanto a las multas, esta establece la siguiente horquilla:

1. Infracciones leves de 60 a 300 Euros
2. Infracciones graves de 301 a 60.000 Euros
3. Infracciones muy graves de 60.001 a 300.000 Euros

Jo crec que el teu cas es un "apercibimiento", que pot ser un avís formal o per escrit, però sense multa, ja que no has "consumat" cap fet. Crec, no soc un expert, aixó ja es tema legal d'interpretacions vàries...

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dv 30 Mar 2012, 18:37

Gràcies Dani, així ho crec jo, ara de moment tinc que esperar a que arribi a mans d'un instructor i decideixi que fa i m'ho comuniqui, llavors tinc uns dies per alegar i a veure que passa. Espero que tot es quedi en un ensurt.

Gràcies per la informació

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 30 Mar 2012, 20:46

ALEXMTZ escrigué:
Faig a quest post per avisar-vos que tornem a ser l'objectiu dels rurals, ahir vaig tenir un clar exemple: Per una banda un baixell fent arrastre entre medes i cap de Bagur a 50 metres en mig dels bancs de tonyina vermella i per una l'altre jo practicant spinning .... qui va ser sancionat ???? la resposta malauradament és clara : JO !!! Em van obrir una sanció per pescar en la modalitat d'spinnig a sobre d'un banc de tonyina vermella mentre s'estava alimentant .... te collons la cosa !!!! qui fa mes mal és el baixell que practica arrastre o jo amb una canya ??? Trobo raonable encara que no comparteixo que estigui prohibit capturar una tonyina però que ni es pugui practicar captura y suelta ja es massa.
Aneu amb compte quan sortiu a pescar o poder ni hem de sortir pq allà on vas hi ha tonyina i et podrien denunciar per pescar a prop !!!!!! Pel que tinc entés les bacores es poden pescar, com podem saber si és una bacora o una tonyina vermella, els hi demanem als rurals ??? anant be ni les saben distingir.
Un altre debat és el mal que pot fer el pescador recreatiu a la població de tonyina, però aquest seria un altre debat més complex.

Hi estaria d’acord si aquest rigor s’apliqués a tothom, i quan dic tothom parlo pels professionals. Estic fart de penjar fotos del peix que descarreguen a port i cap d’aquest tant diligents amb els pescadors esportius apareix per dir res....

Apliquen la llei de l’embut. La mateixa per la qual poden desnonar a un ciutadà que no pot pagar la hipoteca mentre vessen milions en un banc en fallida i els directius marxen amb les butxaques plenes....sempre a rebre els mateixos..

el meu avi deia: si els .......(poseu l'adjectiu que volgueu) volessin no es veuria mai el sol...

"ojalà" volessin, en lloc d'anar a pescar podriem anar a caçar... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització: DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Reputació: 16
Data de registre: 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum