MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Estic perdut

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Estic perdut

Missatge  Perear el Dl 19 Mar 2012, 20:54

Hola amics, no se si he fet tart pero he vist que aixo ha fet un canvi brutal. No no estic boig. M'explicare, tinc 53 anys en dic Pere i soc de Barcelona. De fet pesco desde petit amb el meu pare pero ja fa tems que no estaba enmerdat amb aixo de pescar. La dona i el fill en varen regalar unes canyes i m'he tornat a enganxar. Amb una minicanya anaba de tant en quant a pescar.... be a pasejar el cuquet. Desde que abans anaba a pescar, fins ara, aixo ha cambiat molt. Internet m'ha descobert que no en tinc ni p..a idea. Spining, Surfcasting, fil de fluorocarboni plms que pensaba que eren l'spuknik ........quina barbaritat. Doncs aixo que us estare donant la vara per aqui. Una abraçada
Perear
www.forumdepesca.com

Localització : Barcelona
Data de registre : 19/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Estic perdut

Missatge  kayakleviathan el Dl 19 Mar 2012, 21:05

Crec que els peixos están igual, ja no tenen ni idea de que han de atacar, i menjen coses que no semblen res per por a fer el ridicul.

Pero per el que puguem ja hi pots contar i sigues benvingut.

Salut i pesca
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 19 Mar 2012, 21:08

I no es maco ?? Si et serveix de consol, a mi fa any i mig em va passar el mateix, feia 15 anys que no tocava cap canya, i vaig tornar-hi, jo abans nomes havia pescat a fons amb barca, o amb plom a les pedres, i a la platja, ah, i algun cop amb boia... la única paraula tècnica que coneixia era el curri, que algun cop havia fet, i para de comptar... ara em dedico a fer spinning i jigging, les captures tampoc són el mateix ara que fa 15 o 20 anys, ara costa molt més enganyar al peix, o saben llatí, o el que em temo, es que n'hi ha bastant menys.. o tot una mica..

Apa, benvingut, i tu dona la vara el que calgui, però hi ha dues coses que no han canviat, la pesca segueix demanant moltes hores i molta paciència, la resta, arriba poc a poc :-)

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Perear el Dl 19 Mar 2012, 21:39

Gracies amics per la vostra resposta rapida. Veig que els dos que m'heu contestat pesqueu amb kaiak...... jo sols desde platja. Per no fer el papet, en podeu dir com es diu el simple fet de pescar amb canya desde platja llençant el plom el mes lluny posible?? Surfcasting??
Perear
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 19 Mar 2012, 22:10

Si, a platja en diuen surfcasting

Jigging es pesca a fons amb artificials, mentre que la pesca a fons es feia normalment amb esquer, viu o mort.
Spinning consisteix a pescar amb artificials, llançant i recollint a grans trets, jo pensava que eran bojos, ara soc un boig més....

Ara està de moda el rockfishing, que no he provat, que consisteix a pescar en llocs de roca i temptar a peix habitualment de roca amb canyes ultra sensibles, fils molt prims i esquers artificials de poc pes (entre 1,5 i 10 grams)...

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dt 20 Mar 2012, 10:56

Dani escrigué:Si, a platja en diuen surfcasting

Jigging es pesca a fons amb artificials, mentre que la pesca a fons es feia normalment amb esquer, viu o mort.
Spinning consisteix a pescar amb artificials, llançant i recollint a grans trets, jo pensava que eran bojos, ara soc un boig més....

Ara està de moda el rockfishing, que no he provat, que consisteix a pescar en llocs de roca i temptar a peix habitualment de roca amb canyes ultra sensibles, fils molt prims i esquers artificials de poc pes (entre 1,5 i 10 grams)...

Si senyor, jo no ho hauria resumit millor, potser t'has deixat la pesca calant l'esquer nedant, amb caiac o bé amb un petit bot
Benvingut Perear, tu pregunta que aquí hi ha gent que sap el que fa quan té una canya a la mà
Jo vaig començar a pescar amb 6 o 7 anys, amb el meu pare i el meu avi, quan s'anava a la botiga i demanaves un plom i hams per empatar amb el mateix fil que es feia servir de línia mare, i els cucs se'ls recollia un mateix .
Ara els ploms són de pera, de llàgrima, de vareta, de grapes ....
Els hams ja amb línia, sense, de bec, patilla curta, patilla llarga, de pala, de trau.......
De fils ja ni parlem .....
I això de la parada també s'ha donat en el meu cas, d'uns 15 o 20 anys ...... només fa 4 o 5 que he tornat
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 20 Mar 2012, 15:58

Es curios, molts ho deixem i acabem recaiguen al cap d'anys. Pot ser un retorn a activitats mes tranquiles?
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 20 Mar 2012, 19:02

Benvingut!

Tu pregunta el que calgui

Salut!
Joan

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Perear el Dt 20 Mar 2012, 20:41

Gracies a tots. Ja se sap quan un es fa gran, tens mes temps lliure, la familia ja esta mes aposentada i es el moment per buscar-te temps per tu.
Per cert aquest cap de setmana he anat dissapte tarda-nit i diumenge mati i en vaig fotre de fastic.... ni tocaban l'esquer llobarrer, america, corea.... que si quieres arroz Catalina..... un desastre, cap picada. Es fustrant, si al menys anesin foten-se el cuc dons ni aixo. Be, un altre dia sera.
Ah se m'oblidaba, son fiables les taules de activitat dels peixos que surt a la revista PescaMar???
Perear
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 20 Mar 2012, 21:09

Benvingut, si es pot ser d'ajuda en alguna qüestió només ho has de dir. Paciència i sort.
Joe
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 22 Mar 2012, 03:19

Perear escrigué:Gracies a tots. Ja se sap quan un es fa gran, tens mes temps lliure, la familia ja esta mes aposentada i es el moment per buscar-te temps per tu.
Per cert aquest cap de setmana he anat dissapte tarda-nit i diumenge mati i en vaig fotre de fastic.... ni tocaban l'esquer llobarrer, america, corea.... que si quieres arroz Catalina..... un desastre, cap picada. Es fustrant, si al menys anesin foten-se el cuc dons ni aixo. Be, un altre dia sera.
Ah se m'oblidaba, son fiables les taules de activitat dels peixos que surt a la revista PescaMar???

Les taules de marees, hi ha qui diu que van molt bé, i ha qui diu que no, es com tot.... jo si puc sortir a pescar dissabte i posa a la taula de marees dia d'activitat alta, de conya, però si posa baixa sortiré igual, ni me las miro vaja, surto a gaudir i passar l'estona.

Fa molt temps que no pesco amb cuc, però quan solia fer-ho a platja i/o roques, si es menjaven el cuc, mal senyal, molta morralla... si no s'el menjaven, normalment volia dir que no hi havia morralla, i en conseqüència, o algun depredador rondava per allà, o es que ni morralla ni depredadors, res de res.... aixó es més fiable a l'estiu que a l'hibern....

Si no piquen ni toquen l'esquer, morralla no hi ha, i els grossos? prova de fer canvis d'esquer, poder sona la flauta... o canvia de lloc si la flauta no sona en massa estona, ara a l'estiu si no hi ha morralla, es que alguna cosa ronda.... amb bastanta probabilitat !

Salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 22 Mar 2012, 23:18

Perear escrigué:Hola amics, no se si he fet tart pero he vist que aixo ha fet un canvi brutal. No no estic boig. De fet pesco desde petit. Desde que abans anaba a pescar, fins ara, aixo ha cambiat molt. Internet m'ha descobert que no en tinc ni p..a idea. Spining, Surfcasting, fil de fluorocarboni plms que pensaba que eren l'spuknik ........quina barbaritat. Doncs aixo que us estare donant la vara per aqui. Una abraçada

No, no estàs boig. Jo no ho he deixat mai i penso que encara no hi entenc res. La tècnica sempre va per davant. Abans m’embrutia les mans, ara només gasto “ferros”.... Vaig començar “años ha” a riu, en fa uns quans que vaig a mar i si volgués tornar a riu com dius tu “ni p..a idea”. Benvingut
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: