MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Avui al matí he sortit
por Paisano Dj 23 Oct 2014, 17:43

» llampugas / serviolas / denton
por Dani Dc 22 Oct 2014, 20:22

» Llocs de pesca en el golf de Roses
por mmartinezsoler Ds 18 Oct 2014, 12:53

» bonitol a prop de roses
por mmartinezsoler Ds 18 Oct 2014, 12:47

» Sortida per Barna
por joemosqueroles Dt 14 Oct 2014, 21:47

» nou al forum!
por joemosqueroles Dt 14 Oct 2014, 20:56

» Relats de pesca
por Raül Dl 13 Oct 2014, 23:02

» consulta per pesca per zones de tarragona
por Salvi_29 Dg 12 Oct 2014, 18:12

» Banyoles encara batega!
por jovi64 Ds 11 Oct 2014, 09:43

» Consell de Fil per surf casting!
por Marmota2 Ds 04 Oct 2014, 17:45

» Bon dia!!
por joemosqueroles Ds 04 Oct 2014, 10:06

» Nova regulació de la pesca recreativa al Cap de Creus
por jovi64 Dv 03 Oct 2014, 09:14

» Consell de Fil per surf casting!
por Marmota2 Dg 28 Set 2014, 18:59

» Enquesta per un estudi de la UdG
por Dani Dt 23 Set 2014, 16:51

» Sakura Mazzera
por oradella Dc 17 Set 2014, 16:52

» Començar de 0
por ygresote Dc 17 Set 2014, 15:53

» Bon dia
por jovi64 Dc 17 Set 2014, 14:43

» Bones a tothom !
por bogamorta Dt 02 Set 2014, 14:54

» Panta de Boadella
por jovi64 Dl 11 Ago 2014, 09:28

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dg 03 Ago 2014, 14:55

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2014
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Òstia Saaaaanta!!!!!!! Macagun la pell de Satanàs!!!!

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Òstia Saaaaanta!!!!!!! Macagun la pell de Satanàs!!!!

Missatge  boig de mar el Dt 28 Feb 2012, 20:26

kruskis escrigué:El Varispeed és l' oscil.lació de la bobina per repartir millor el fil. Tant si és per trenat com si no és una opció recomanable
És a això al que em referia, si el fil no es reparteix bé, amb les voltes separades, en llançar poden sortir vàries de cop amb la coneguda perruca, en canvi gràcies al Varispeed surten les voltes d'una en una sense embolicar-se nomes sortir de la bobina

boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat: 48
Localització: Torroella
Data de registre: 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 03 Mar 2012, 22:20

Au, PIM-PAM. Ja tinc equip nou.

Dubtava entre dues canyes i he optat per una K'slabo Vacance 2,60m.

Acció de punta ràpida, 8-30g 2,60m (8'6'')

És potser un pèl més curta del que buscava, però farà el fet. Ara falta provar-la i veure com treballa. Hauré guanyat moooolt de tacte i finor al treballar els esquers, respecte la parabòlica que tenia fins ara. Però pels llançaments, no sé si al ser més rígida m'ajudarà tant com l'anterior. Veurem què tal. Sé que els artificials estàndard els treballaré més fàcilment i guanyaré molt amb els vinils i esquers de poc pes, així com amb els de superfície sense pitet.

Moltíssimes gràcies a tots els cracks que m'heu assessorat. Alguns fins i tot en contra dels propis interessos, que veneu material i sincerament m'heu dit: "jo tinc això per vendre, però a tu t'anirà millor això altre". Moltes gràcies a tothom. Estic nirvi per sentir ballar els esquers a l'altre extrem del trenat ben aviat, com si els tingués nuats als extrems dels dits.

Molt agraït,

Martí

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre: 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Mail posterior, a rel d'algunes preguntes per privat al respecte

Missatge  Tola el Dg 04 Mar 2012, 23:05

1. Efectivament, la de la foto duu anelles d'aquestes anti-embolics i la de 2,6m no en duu. No he trobat una canya que tingui exactament tot el que pretenia. Ho provaré i si se m'embolica molt, li canvio la primera anella i a veure si millora.

2. AMB QUIN RODET LA MUNTARÀS?

El carret, ha d'anar-hi un 4000.

Un de més petit, vol dir que el diàmetre de la bobina és massa petit per la distància a la que pots llençar i que per tant, quan llences, el fil surt fent moltes voltes en espiral i tens més números de fotre un cabdell a la primera anella.

Total, que de rodet al final hi foto un Shimano Technium 4000FB que és exactament el mateix que duia a l'antiga i així reciclo la bobina que m'ha quedat de l'altre. Voldria haver comprat el Shimano Technium 4000FC que és exactament igual que el 4000FB però li canvien els colors i coses així. Com que el FB i el FC són exactament iguals per dins, no pateixo per si en futur trobaria recanvis del 4000FB pel fet de ser més antic que el FC.

És molt bon rodet pel que el faig anar. El que vaig perdre anava com el primer dia i ja tenia 4 anys i ves a saber quantes voltes de manivel·la. Amb manteniment, això sí. De tant en tant, quan ho necessita, el desmunto tot i si fa falta, les peces metàl·liques les bullo en aigua i sabó i les frego amb un raspall de dents vell. Oli nou i apa, a fotre-li voltes altra vegada. Com nou!

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 08 Mar 2012, 22:29

Au, estrenada!

Me n'hi he anat a una hora que no és en absolut de llobarros. No era peixos el que avui buscava. Només volia comprovar si anaven gaire lluny, si es llençaven bé, com es movien els esquers sense pitet, veure com m'anava amb els embolics ara que -de moment- intento retornar al trenat, notar el tacte, veure com pateix la canya si pujo una mica el pes dels esquers,.... totes aquestes coses.

La sensació? he guanyat tacte al passar d'una parabòlica a una de punta. Això ho puc assegurar.

Diria que he guanyat distància de tir amb els esquers pesats i em quedo igual amb els de petit gramatge, tot i que la canya nova és 10cm més curta i per lògica, sembla que al tenir menys braç de palanca, hauria de llençar menys en tots els casos. Les diferències no les puc atribuir al rodet, perquè me n'he comprat un d'exactament igual que el que tenia fins ara.

Els artificials sense pitet, es mouen igual de bé, però és més fàcil dominar-los, això també ho puc assegurar.

I curiosament, no se m'ha fotut ni un sol embolic. I això, que la canya no té cap anella d'aquestes que en diuen tipus K anti-embolics. Millor.

Bona sensació. Bon tacte, noto nedar molt millor els grans, però sobretot els petits. Tramet millor als esquers, les estrebades que aplico a la canya, que ara han de ser més suaus per tenir el mateix efecte, lògicament (canya més rígida i trenat...).

Els tocs a terra de l'artificial els noto diferent, tot i que abans també els notava. Són com tocs més secs. Ara em falta comprovar si perdo menys picades, que per l'efecte que em fa, em sembla que sí.

En fi, una millora, certament. A partir d'ara, ja me n'hi aniré a la matinada. Veurem (espero).

Besitos urbi et orbi.

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum