MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

FOTOS DE REVISTA

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: FOTOS DE REVISTA

Missatge  Raül el Dv 15 Mar 2013, 00:09

avui m'han enviat el PDF del repor de Pesca a Bordo: espectacular!

hi surten dos foreros més! Moltes gràcies!

no només hi faig sortir DUO als reportatges... aquesta vegada hi apareix un Juby's, com no, amb en Juby i un tallahams que t'hi cagues!

voleu que us expliqui un petit secret, ara que ningú ens escolta?

mira que en tinc, de rollo... que no hi ha cap repor que m'espanti, però amb aquest, he aconseguit, per fi, una cosa que em semblava impensable:

fer que en Becader surti guapo! hahahahaha

clar... com que surt d'esquena! hihihihihihi

no t'enfadis, guapo!

l'heu vist, a Pesca d'Illes? Mmmmm quin tiarruuuu!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 15 Mar 2013, 01:02

No ens enganyem.... en becader és un tio sexy

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 15 Mar 2013, 01:12

Amb raó l Anna sempre diu que tu i jo som una mica mariques...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dv 15 Mar 2013, 02:35

I tant sexy, es que de cara sempre surt serio!!!

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 15 Mar 2013, 09:16

El que faltava! En Brad Pit del fòrum...

ara vaig per tu, Juby, que em tens nerviós de fa dies... hehe...

Tenir una cita amb mi és un privilegi que no otorgo gaires vegades, i molt menys tenint la Duna a l'aigua. Fa tres setmanes que no veig més aigua que la del riu Fluvià, no surto de la provincia de Girona ni que em matin, i això de pescar en climes extrems i tant lluny de casa, em té una mica preocupat...

no sé on posar-ho... però tinc ganes de començar.

fa dies que el meu cap hi va donant voltes... Estic preparat, cerc que podria fer-ne un reportatge sense pujar al cotxe, i un relat que només la realitat pot superar.

estàs preparat, Juby?

No saps amb qui t'has ficat....

ara torno.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 15 Mar 2013, 09:40

Corren temps difícils. Porto anys invertint milers d’hores esperant la meva oportunitat, preparant-me per estar a l’alçada de les grans marques com DUO, treballant dur per guanyar-me la seva confiança, obrint-me pas a les millors revistes del mercat per oferir resultats espectaculars. Ho tinc tot, però la crisi general només fa que posar-te pals a les rodes i veus com vas llençant el temps i idees brillants sense cap resultat. Mica en mica et desmotives, ho engegaries tot a la merda, saps que hauràs d’acabar abandonant, però el meu caràcter, la meva feina i la meva condició d’autònom fa que no em pugui relaxar. Les oportunitats, quan menys les busques, són quan surten. Ja em va passar amb els DUO i ara m’ha tornat a passar. Estaré a l’alçada, estic preparat.

Aquell missatge, curt i clar, m’ha donat l’esperança, l’alegria i la il•lusió del primer dia que vaig començar.

Va per tu, Brad Pit, moltes gràcies!

Editat per darrera vegada per Raül el Dv 15 Mar 2013, 10:07, editat 2 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 15 Mar 2013, 10:06

Estic molt nerviós, ho he de confessar. Des del dia que em va proposar el que per ell és una cosa ben normal, per mi, ha esdevingut un repte. Primer penses amb els fills, si els podràs col•locar, qui els anirà a buscar a l’escola, si podràs aguantar sense veure’ls tantes hores. Llavors ve la dona que, comprensiva i contenta de veure’t tant il•lusionat, et dóna el permís per absentar-te de la llar. Seguidament penses amb el dia que disposes de cotxe, amb la ruta que faràs, on el deixaràs, amb el material que hauràs de portar, el beure, el menjar, la roba... La roba és un tema que em preocupa bastant perquè mai, mai, he pescat en un clima tant extrem. Falten cinc dies. No en volia dir res per por que el temps m’espatllés el meu primer viatge de pesca, no he parlat amb el meu col•lega per por d’haver de desfer la maleta a l’últim moment, però pinta que el temps millora per la setmana que ve, així que començo el meu diari de pesca amb la determinació, la seriositat i la il•lusió que desperta amb mi aquest esdeveniment.

Ho tinc tot lligat des del primer dia. En Pep m’ajudarà amb la ruta a seguir, em guiarà amb els petits secrets d’aquesta pesca, em dirà quins DUO seran els més efectius, m’explica anècdotes com les que el grup U2 va estar esmorzant el dia de la gravació d’un dels seus video-clips on anirem... i tot això des de casa perquè, pobret, no pot venir. No pateixis Pep, aconseguiré que hi siguis. L’altre Pep, em deixarà molts esquers específics per aquests peixos, em donarà bons consells, m’ajudarà com fa sempre, amb l’experiència d’un campió i la franquesa d’un nen. I en Juby, que fa dies que em truca i no li agafo el telèfon, s’ocuparà de fer-me passar el dia més excitant en molt de temps.

Gràcies, macu. Sort que vens tu, Brat Pit, que si arribo a quedar amb la teva Angelina Jolie, no torno mai més!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pesca a Bordo mes de juny

Missatge  Raül el Dv 24 Maig 2013, 11:23

Mare meva... no havia vist mai tants mariques junts...

ja li vaig dir a la meva redactora en cap preferida que no m'hi posés a mi aquesta vegada, que a Pesca d'Illes ja n'han fet un abús i el meu ego està pels núvols... que rebenta, vaja.

bé, companys, ben aviat podreu trobar en Tola, en bonitolet, en Peixet, en Calador, en Dani, l'espet i en Becader en un repor de Pesca a Bordo. No sé perquè, però van tallar un caiac ara que hi penso... així que en falta un. Em sap greu... hi ha coses que no depenen de mi com, per exemple, posar una truita enlloc d'un sard a Pesca d'illes! hihihihihi

sort que sóc jo qui ha fet el ridícul... em sabria greu que fos un altre en lloc meu.

ah!, per cert...

ja he entregat el dels tallahams, i també us he reservat alguna sorpresa. He enviat 22 fotos bones amb forces mariques del forum, falta veure quines escolliran...

aviam, aviam...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 05 Jun 2013, 16:58

eiiiii, com va?

m'ha fet molta il·lusió que en Dani m'enviés un whatsupp donant-me les gràcies per posar la foto al repor. De res, home!

Gràcies a vosaltres per confiar amb mi!

als interessats podeu trobar Pesca a Bordo al quiosc.

per acabar de rematar el tema "fotos de revista", dir-vos que acabo de rebre el PDF del repor nou. VA de tallahams i és brutal!

també hi surten uns quants mariques del fòrum: en Peixet jr, l'Alexmix i en Jaccod! Sí nanu! Tu també!!!

em fa molta ilusió!

una cosa, com que aquí hi ha fotos de tot dèu, si us sembla bé, he proposat a la jefa que posi fotos "fòrumdepesca.com"

també hi surt en Pep Fank, company de DUO

espero que us agradi i gràcies a tots!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 05 Jun 2013, 17:24

també comentar-vos una cosa que de vegades em fa ballar el cap a mi mateix i tot.

hi ha gent que no entén que publiqui tants reportatges sense cobrar un duro. Jo tampoc.

la setmana que ve trec la Duna de l'aigua com ja vaig haver de fer l'any passat... tots sabem el que significa la pesca per nosaltres, l'amor que sentim per les nostres barques, la passió pels nostres equips de pesca, els somnis i les il·lusions que dipositem en cada sortida de pesca, pesquem o no.

vivim una època molt dura, i com molts de vosaltres, jo tampoc puc permetre'm el luxe de baixar a pescar tant com podíem fer abans.

abans l'excusa eren els nens, ara els putos euros.

a dia d'avui no tinc ni idea de si podré posar la barca a l'aigua l'hivern que ve, perquè costa un colló de mico arribar a final de mes..

i crec que és per això que faig tants reportatges. Al principi volia cobrar-los per poder mantenir aquest vici, però com que no pot ser i jo sóc una mica burro, els faig igualment, així tinc el cap ocupat amb alguna cosa i, de passada, tinc la possibilitat de fer contents a els companys del fòrum que no els fa vergonya sortir a les millors revistes de pesca del món:

Pesca d'Illes i Pesca a Bordo.

En català o en castellà, amb pèixos grossos o no, amb barca o sense barca, amb DUO o sense esquers, peixos vius o morts, C&R o un bon llobarro a la taula,...

a les revistes de pesca, com al fòrumdepesca, hi cabem tots.

avui m'he anat a comprar un casc per anar en bicicleta. Em veig obligat a canviar d'esport... això sí, nanus... que mai falti l'spinning a la meva vida!

llàstima que la bicicleta no floti...

un petó per tots.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 06 Jun 2013, 11:07

amb la bici i canya d'spinning als riuets de la garrotxa pots gaudir com en McGiver al Bauhaus, garantit !

I sempre tornaràs a mar, amb barca o a peu, ho dus a la sang :-)

Una abraçada i prepara la duna per l'hivern, que la remulles segur va

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dj 06 Jun 2013, 14:15

També tens lloc a les nostres barques!!!!tot i que hagis de fer molts kilometres....tambe pots vindre em bici

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 09:51

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt