MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

FOTOS DE REVISTA

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

FOTOS DE REVISTA

Missatge  Raül el Dj 16 Feb 2012, 13:25

La veritat és que em fa una mica de por obrir aquest tema, doncs tinc pànic que es converteixi en una capsa de trons, però és una cosa que em fa molta il·lusió i vull compartir-la només amb vosaltres.

Ahir vaig enviar el nou relat que he fet per la revista Pesca a Bordo a l'Anna, la meva sòcia inseparable, i veient la reacció que ha tingut ja no em queden dubtes: finalment he aconseguit allò que buscava:

Pel que fa al text poc em queda a dir, doncs ja ho vaig fer en el seu moment i ja vas fer les correccions que vas creure oportunes.

Pel que fa a les fotos… quina diferència de fotos!!! És que no hi ha color!!! Aquestes sí que transmeten il.lusió per la pesca, no calen més comentaris… oi?

Felicitats tontet pel relat

I aquí és on entreu vosaltres, companys: la il·lusió per la pesca.

El meu somni de fa molts anys no és sortir a les revistes, sinó poder-hi fer una feina de qualitat. I què entenc jo per qualitat?, sense que se m'ofengui ningú... Doncs fer les coses amb il·lusió, diferents, amb ganxo, treballant en equip i comptant amb els amics.

Sé escriure, n'he sabut sempre i no me n'amago, però a les revistes no els cal textos bons o ben escrits (per això ja compten amb redactors professionals) sinó una cosa molt més visual: fotos que transmetin què sentim per la pesca. Il·lusió, sentiments, ganes de passar-ho bé... tot això, tots aquests sentiments purs que no trobo enlloc per més que viatgi, els tenim aquí dins reflexats en les vostres cares i les vostres mirades.

Em veig en cor de dir que ara sí, vull tornar a ser membre actiu d'aquest fòrum perquè és l'únic lloc on he vist i sentit tot allò que buscava, on hi trobaré l'ajuda que em fa falta i, sobretot, perquè és l'únic lloc vinculat a la pesca que m'ha donat bons amics.

Si us sembla bé la idea en Joan m'ajudarà a posar les bases. No val tot per sortir en una revista de pesca tant importat.

Jo, la única cosa que us demano, és veure il·lusió a les vostres mirades.

moltes gràcies!

anirem parlant. M'ho agafo amb molta calma... Torno per fer-vos protagonistes a vosaltres, companys.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: FOTOS DE REVISTA

Missatge  Raül el Dj 16 Feb 2012, 14:00

sempre us he tingut presents en els meus reportatges. La veritat és que ja en porto uns quants, i abans no em torni avorrit i surti a les fotos amb la cara de peix bullit que fan la majoria de companys, vull fer un pas endavant.

No faig reportatges tècnics. No explico com pescar. No faig propaganda de res que no sigui d'un amic o que em pagui, clar.

Explico relats de pesca, això és el que més m'agrada. Em centro amb la pesca, amb el vent, amb el color del mar, amb la lliuta amb el peix, l'esforç constant, la diversió, les cerveses, el fred i la calor, amb les emocions i els sentiments. El peix és el protagonista colateral, odio que em facin classes de biologia, ja no fem ESO ni batxillerat!

deixem-nos de descripcions de peixos, de rollos sobre material, d'explicar maletes de viatges, deixem-nos de fardar d'equips de 1000 euros i de barques.. i què ens queda?

La pesca.

He comptat sempre amb el suport vostre, he començat aquí i aquí penso morir-me. O m'engresco amb vosaltres o plego, i a mi em costa mootlt rendir-me.

Que recordi he fet sortir a l'Anna, a lAlbert i en nanucassà, a en pirata blanc, en Tola, en peixet jr, en Szacc, en Salvatge, a l'Elsa, he tret fotos submarines d'en Gabi, he fet propaganda d'esquers d'en Chinesteta i d'en Juby... segur que em deixo algú, però tan se val, es tracta de donar a tots els foreros les mateixes possibilitats. A tots.

m'He sentit molt estimat aquí dins, molts de vosaltres encara em truqueu o m'envieu missatges, comentaris.. que em fan feliç. Recordo un tiu que, quan em va conèixer, en comptes de donar-me la mà em va fer una abraçada, un tio que és de molt bona pasta, un geni que és humil, que està content sempre encara que no pesqui "perquè pensa que podries estar treballant", diu.

aquest ha de ser l'esperit.

Poseu.hi vosaltres la mirada, l'alegria i la il·lusió per la pesca. Jo només us prometo textos bons i, sobretot, diferents. Tinc grans professionals darerra meu, poca broma, però no faria cap pas en ferm sense la meva companya de fatigues i també forera, l'Anna. Aquesta sí que procura per mi... sempre, sempre, m'exprimerix per donar el 200%!
.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 28 Feb 2012, 17:20

acabo de rebre Pesca a Bordo a casa. Estic molt content!

com està l'Elsa.... vull dir que bé que pesca! hehehehe

i el meu representant? algú coneix en Szacc? Mira que és guapo el tiu, però amb la samarreta del fòrum i la gorra posada al revés... sembla un marieta! hahaha però callo, que té un tallahams de 9 kg a les mans pescat per ell mateix, i s'ha de ser molt matxuuu!

EN Jr? Encara recordo el primer dia que em va veure... i ara el veig a ell a tota plana! Bona foto, nanu!!!

Faig propaganda, sí... dels DUO pq me'l regalen i dels esquers de fa en JUBY, company del fòrum, pq li fa l·lusió. T'ho mereixes, guapo!

I jo no surto. Per fi. Gràcies a dèu! Bé... gràcies a vosaltres que heu confiat amb mi cegament, i jo que us ho agraeixo donant-vos tota la meva il·lusió en forma d'escrit.

Crec, entre nosaltres, que és el millor de tots els "reportatges" que he fet.

Espero fer-ne d'altres, de la modalitat que vulguis, dels peixos que et doni la gana, desde barca o des de terra, a superfície o a fons. A mi m'és exactament igual, a mi em sobren les paraules, poseu-hi vosaltres les imatges!

Feu esquers artesanals? Teniu negoci relacionat amb la pesca? Voleu colar als meus escrits la vostra propaganda? Teniu una captura excepcional? Un peix petit que us va fer molta gràcia? ... no us poseu cap limitació, d'això ja se n'ocupen els professionals, no jo.

Pesques des de terra o des de caiac? Podem buscar un altre lloc més adient... ja n'he parlat i tinc carta blanca.

No pesques res però fas fotos guapes del mar i de paissatges?

nanus... aquí TOTS hi tenim coses a fer!

feu una ullada a Pesca a Bordo d'aquest mes. Si us agrada el que veieu, penseu que ara us toca a vosaltres. El vaig fer sense sortir de casa... quin gust! Quin descans!

si us fa gràcia, n'estan esperant d'altres encantats. Estic a la vostra disposició, més no us puc donar.

moltes gràcies, amics!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 24 Abr 2012, 15:40

En Joan-kruskis i jo tenim el mateix defecte... sóm del morro fort, i quan volem una cosa, mai llencem la tovallola. Tinc una idea que ens sembla bona als dos, així que us demano -un altre cop- la vostra opinió (la col•laboració ja seria la hòstia!).

Al mes de març vam publicar un bon relat de tallahams, vaig estar molt content perquè, per primera vegada, no hi sortia jo. M'agradaria que fos així moltes més vegades, perquè estic cansat de veure sempre les mateixes cares a totes les revistes que compro.

D'aquí a pocs dies publiquem de nou, i ja me n'estan demanant un altre (clar, com que sóc idiota i els regalo la feina...) i quan n'hagi fet un de nou, m'en demanaran un altre, i un altre fins que n'acabaré fins els pebrots.

Aquesta vegada torno a sortir jo, ben acompanyat (això sí) de la meva inseparable Anna. He aprofitat l'avinentesa per dir alguna cosa bona, interessant, diria jo. No ensenyo peixos grossos, ni venc material del Japó, però sí que parlo de coses serioses, parlo d'aquest fòrum i, de passada, de les samarretes del nostre mentor. Entre nosaltres, encara flipo que ho publiquin perquè no els he donat res del que s’espera trobar en una revista de pesca, així que n’estic molt orgullós aquest cop.

En Joan em va obrir les portes a les revistes de pesca (ja en fa un munt d’això), i ara que ja me'n surto tot sol, li vull tornar el favor de la millor manera que sé, o la única que se’m passa per les neurones. De fet, no és a ell a qui li vull tornar res, sinó al fòrumdepesca.com.

Partim de la base que tots els foreros sóm pescadors, entenc jo. Molts de vosaltres pesqueu, molts feu bones fotos (les ensenyeu als vostres blogs), i jo, mentre l’Anna acaba d’enllestir la nova primerapedraWP, us demano les fotos als que sou del fòrum perquè, entre molts de vosaltres hi he trobat l’amistat, el respecte i l’ajut que sempre m’ha fet falta.

Aquí sempre m’he trobat com a casa, allà fora és un altre món... un món que s’entesta a fer de la nostra afició, la pesca, un món elitista, molt competitiu i envejós.

Sempre he pensat que aquest és més que un fòrum de pesca, i m’agradaria continuar somiant amb un món on la pesca fos oberta a tothom, on la gent vol compartir les coses i on la gent estigui contenta d’oferir tot el que té o sap fer, que és molt.

He pensat que, per començar, podem fer una cosa senzilla, per pescar en família: LA PESCA DEL SURELL. (ho he vist amb U escrit per aquí, no sé si va amb O o què).

L’altre dia ja en vaig pescar algun... així que no teniu excusa!

Fa temps vaig veure una foto d’en Llampugaire que m’aniria de perles, era tipus bodegó, sense persones, ni cel, ni mar, ni sol. Era, simplement, una bona foto, el que necessito per crear una nova història.

Hi aniria molt bé una foto amb nens, amb dones (mestresses de casa, no pescadores com l’Anna), que es vegi que la pesca d’aquest peix és apte per a tots.

Què us sembla? Fem la prova? Us fa gràcia veure les vostres fotos publicades en una bona revista de pesca? Us fa il•lusió?

Si és així, posem-nos’hi, doncs!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 24 Abr 2012, 16:00

va tocarà fer fotos de sorells, els de l'altre dia eren molt vergonyossos i no volien fotos, els propers aviam si són fotogènics i es presten Very Happy

Ara que ho dius, l'altre dia em va caure a les mans un pesca d'illes de fa un o dos anys, on sortia l'anna en portada, i hi havia un report de sorells... si no em falla la memòria, la revista la te en Jaccod a la feina es allà on la vaig veure..

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 24 Abr 2012, 16:13

A grosso modo, us explico el que veig.

Veig un reportatge de quatre a sis planes, amb un escrit simple que es deixi llegir des de la portada fins la última pàgina. No m'agrada que m'entretinguin amb noms extranys i marques rares quan llegeixo altres reportatges, malgrat entenc que si ho fan és perquè alguna cosa hi guanyen.

Us seré franc: vendré esquers DUO i samarretes kruskis, però ningú se n'adonarà, d'això. Dels esquers ja me n'ocupo jo... vosaltres feu-vos bones fotos amb samarretes del jefe i jo me n'encarregaré que es vegin per tot espanya, si ell vol.

Els faig la feina gratis, a canvi els dic quines fotos hi han de posar per força i quines són de lliure elecció. No totes les fotos tenen lloc en un reportatge, i gairebé mai fan cas de les meves opinions.

Jo em dedico a fer un text digne i a donar-los fotos, ells fan la seva feina i mirem de quedar contents tots. Funciona així, per més que li vulgui donar la volta. Ja n'he aprés a base d'hòsties, jo-

Les tècniques que domino són l'spinning i el jigging, i el repor anirà d'això. Necessito, doncs, alguna foto amb un reguitzell de sorells enganxats a una metralleta, el sorell amb el DUO ja me n'encarrego jo..

necessito una foto amb un banc de sorells a la sonda, sabeu veure'ls? Doncs deixeu anar el jig a sota i PAm! Picada!

Necessito la foto de la sonda.

Una foto tipus bodegó amb sorells (la d'en Llampugaire?)

Una foto en acció de pesca.

Paissatge del lloc on els pesqueu...

Un sorell viu a l'aigua abans de cobrar-lo amb el salabre,

una foto amb els vostres fills o filles (els meus són massa petits)

una foto de família, amb la dona, la sogra o la iaia... pescant sorells.

Vull fotos del que us doni la gana! Improvitzeu, les escollim i quan ho tinguem tot, em poso a fer punta al llapis.

No us estresseu.

Tinc fotos de tot això que us demano, però no vull tornar a sortir jo altre cop... Francament, prefereixo veure els vostres somriures i noves cares plenes d'il·lusió.

Ah! Jo mai em fixo amb els peixos de les fotos,. sempre miro les vostres mirades.

Au, tenim feina.

A mi em fa molta il·lusió poder compartir els meus reportatges amb tots vosaltres!

moltes gràcies!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 24 Abr 2012, 16:22

Dani escrigué:
Ara que ho dius, l'altre dia em va caure a les mans un pesca d'illes de fa un o dos anys, on sortia l'anna en portada, i hi havia un report de sorells... si no em falla la memòria, la revista la te en Jaccod a la feina es allà on la vaig veure..

aquest cop no és per Pesca d'Illes, la foto és de l'Anna però jo no vaig fer aquell reportatge. El va fer el, jefe, i anava a la meva barca. Li vam ensenyar a pescar sorells a jiging... encara li deuen tremolar les cames ! hahahaha

si us interessa, he reprès el contacte amb Pesca d'Illes. Tinc la possibilitat d'escriure-hi altra vegada. El de sorells no, que com bé dius ja en van fer un. Més endavant en fare algun altre.

Ara he d'escriure en castellà... i no sé ni com es diuen els putos sorells en castellà... però crec que és una pesca senzilla que ens anirà bé per començar.

vosaltres pesqueu i passeu-vos-ho bé. Qui en tingui ganes que faci fotos (hi ha gent que li agrada, i al fòrum n'hi ha uns quants d'aquests).

vinga, us deixo uns dies per tal que us ho rumieu.

petonets!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 24 Abr 2012, 16:24

sorell = jurel

ja et dic si es pot es fa alguna foto, i si et serveix de conya :-)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 24 Abr 2012, 16:50

Et prometo que si aquest cap de setmana fa bona mar sortiré a tentar els sorells amb el kayak, que no n'he tret mai cap i si es donés el cas faria fotos de les captures. Si jo en trec vol dir que en pot treure qualsevol!!!
Que em recomaneu curry o jiging? ja veieu el nivellas que hi ha.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dt 24 Abr 2012, 16:55

Raül escrigué:(la d'en Llampugaire?)

en Llampu ja ha dit la seva, en privat.

Breument: si és per una bona causa, collonut, estic a la teva disposició. Però si es tracta de produir matèria prima per a una empresa privada que pensa treure'n algun benefici... llavors jo també en vull. Que passin per caixa.

I m'aturo aquí perquè he dit "breument" i no vull donar mal rotllo.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 24 Abr 2012, 17:51

joemosqueroles escrigué:Et prometo que si aquest cap de setmana fa bona mar sortiré a tentar els sorells amb el kayak, que no n'he tret mai cap i si es donés el cas faria fotos de les captures. Si jo en trec vol dir que en pot treure qualsevol!!!

Joe una metralleta de plomes blanques amb ham simple, a sota de tot un jig de 60/80 grams i potera, més aviat gros.... llences i deixes caure a fons, ho fas ballar una mica i cap amunt a bon ritme, si notes picada continua pujant però no vulguis clavar fort o els trencaràs els llavis, normalment els sorells entraran a les plumes i es fàcil fer doblet o triplet, i el jig queda reservat a sorells grossos o besties de més calibre.

llampugaire escrigué:

Breument: si és per una bona causa, collonut, estic a la teva disposició. Però si es tracta de produir matèria prima per a una empresa privada que pensa treure'n algun benefici... llavors jo també en vull. Que passin per caixa.

Ricard estàs en el teu dret, i més tenint en compte que et guanyes la vida amb tema fotos, disseny, etc... no et facis mala sang, si es pot es pot i si no doncs no, t'entenc perfectament.

Salut i bonrotllo ;-)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 25 Abr 2012, 01:14

Al jefe li sembla tot bé mentres us ho agafeu com un divertiment i no us hi obsessioneu!!!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 25 Abr 2012, 01:34

joemosqueroles escrigué:Et prometo que si aquest cap de setmana fa bona mar sortiré a tentar els sorells amb el kayak, que no n'he tret mai cap i si es donés el cas faria fotos de les captures. Si jo en trec vol dir que en pot treure qualsevol!!!

Hola Joe! doncs molt bé.

Trobar-los a partir d'ara no et costarà gaire. Només falta que les tonyinotes no els tinguin a ratlla, que llavors et costaran una mica més, que estan més per no ser menjat,s que per menjar.

Crec que en qüestió de fam, els sorells competeixen aferrissadament amb els serrans, o sigui que podràs passar una sessió prou divertida.

Els pots pescar amb ham i sardina si vols... se t'hi llençaran com a rates. Això si no et fa mandra pringar-te els dits i el caiac per alguns sorells.

El més net és la metralleta. Plomes blanques o anguilons petits entorn als 5-6cm. Posa'n dos o tres i aniràs fent pim-pam, pim.pam. Pels sorells, no gaire velocitat de recollida. Pels bisos, una mica més ràpid. Jo últimament els foto un plom al final i els ho deixo a baix sense recollir. La deriva i la corrent ja s'encarreguen de moure els vinils i poden empassar-se'l millor. Però és poc actiu i ho trobo una mica avorrit. Si no, pots fer el curri amb la metralleta i au, a contemplar el paisatge fins que sentis la carraca.

Al final de tot hi pots posar un jig si vols llençar i recollir la metralleta o si penses fer curri posa-hi un artificial que profunditzi quan més, millor. Però que no passi dels 15cm (per dir algo) que em fa l'efecte que si el de baix és massa gran, els deu espantar, però piquen menys. Si vols llençar i recollir, jo els foto un plom al final de tot, que mai recordo cap picada al jig del final, però en canvi algunes vegades et tallen el fil principal i el perds. Si li poses un jig, malaguanyat. Jo els foto un plom, piquen igualment als vinils/plomes i si es perd, total, és un plom i no un jig.

També els pots fer amb un jig sense metralleta. Agafa'n un de petitonet si no tens gaire corrent i no estan gaire avall. Et diria 10-20g, que si són jigs massa grans ja no tindràs tant d'èxit, que no poden embocar-lo.

I per últim... què et recomanaria? tendeix als hams petitons per la mida de peix que vulguis caçar. Tenen la boca petita.

I ja no se m'acut res més. Molta sort amb la teva estrena sorellífera. Segur que disfrutes com un cosaco!

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 25 Abr 2012, 11:57

Nois, us he mentit. Deia que si feia bona mar sortiria a remar i ja no depenc de les condicions atmosfèriques, acabo d'arribar del metge amb un lumbago de tres parells d'ous, però m'apunto els consells i espero que la setmana vinent ho pogui posar en pràctica, ara no m'atreveixo ni a mirar el caiac.
Tinc les metralletres, els anguilons, els jigs i ara el temps de preparar els enganys per fer-ho ben fet. Per cert Martí, no se de què fas, però et podries dedicar a l'ensenyament perfectament, com sempre no hi ha lloc per cap dubte.
Dani, amb tu tinc l'oportunitat de posar-ho en pràctica al teu costat i copiar els gestos, sempre que em pugui llevar a aquestes hores indecents que sortiu, per arribar a l'hora que quedem he de sortir de casa a les quatre, algun dia se m'ha acudit de venir de nit i dormir al cotxe!!!

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 25 Abr 2012, 12:33

joemosqueroles escrigué:Nois, us he mentit. Deia que si feia bona mar sortiria a remar i ja no depenc de les condicions atmosfèriques, acabo d'arribar del metge amb un lumbago de tres parells d'ous, però m'apunto els consells i espero que la setmana vinent ho pogui posar en pràctica, ara no m'atreveixo ni a mirar el caiac.
Tinc les metralletres, els anguilons, els jigs i ara el temps de preparar els enganys per fer-ho ben fet. Per cert Martí, no se de què fas, però et podries dedicar a l'ensenyament perfectament, com sempre no hi ha lloc per cap dubte.
Dani, amb tu tinc l'oportunitat de posar-ho en pràctica al teu costat i copiar els gestos, sempre que em pugui llevar a aquestes hores indecents que sortiu, per arribar a l'hora que quedem he de sortir de casa a les quatre, algun dia se m'ha acudit de venir de nit i dormir al cotxe!!!

joe jo tambe em llevo a les 4, però plegues més aviat, vas sense presses, no enganxes barques ni turistes, i dines en familia.... ah, i a primera hora es pesca més i millor

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 25 Abr 2012, 13:19

Collons Martí... si ja has escrit el reportatge tot sol! hahaha

kruskis escrigué:Al jefe li sembla tot bé mentres us ho agafeu com un divertiment i no us hi obsessioneu!!!

Jefe, això és el més important: passar-ho bé. No és cap obligació ni ha de ser una obsessió. La cosa és simple, a qui li agradi fer fotos, que les faci.

A molts de vosaltres us he vist en diferents revistes, tots a la secció "concurso de pesca" que, per cert, en Becader va guanyar un cop. Això confirma la meva teoria que molts pescadors ens agrada sortir a les fotos, als fòrums, als blogs i, com no, a les revistes.

El que us ofereixo no és sortir a la última plana, sinó que formeu part dels reportatges i, qui sap si s'ho val la ocasió, podeu ser portada de revista! No seria la primera, ni la segona que ofereixo.

no parlo per parlar, a mi m'hauria agradat tenir la oportunitat que us ofereixo.

llampugaire escrigué:

crec que la cosa no està per demanar massa... Hi ha molts acomiadaments, han tancat editorials importantíssimes (algú recorda PEsca de Altura? Doncs han xapat).

si us interessa saber què cobro o us preocupa que em faci ric a costa vostra us ho dic:

NO COBRO RES, HO FAIG GRATIS.

Mentre escribia això, m'ha trucat l'Anna74:

"nen, nosaltres fem una festa on tothom hi és convidat, no cobrem entrada. Qui s'ho vulgui passar bé, doncs que hi vingui. Només pot anar bé si tothom que hi entri ho fa de bon grat".

doncs callo... la nena havia de ser...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

m'encanta aquesta feina!

Missatge  Raül el Dt 17 Jul 2012, 15:44

Ei Joan! que sortiràs a la revista! hahahaha

aquesta, no te l'esperaves, eh?!

de fet, surts de rebot, però acabo de veure el pdf i ets tu amb la Bala Perduda i en kurry al costat! A la mateixa foto hi surt en Nanucassà i mig sergispinning, que aguantava la barca!

Potser no el recordeu, aquell dia... va ser increïble, pq durant mitja hora ens vam reunir uns quants foreros als biotops. Estàvem la mar de bé!

en fi, que jo em limito a recopilar fotos, a emprenyar la gent, a escriure i ells em retallen les tonteries i trien les fotos més adients. I mira per on... han triat la que tu hi sorties!

Repetim portada amb l'Àlexmix, com no... amb el seu pare. És una foto increïble!

També hi surt en pirata, i aquesta vegada no per la qualitat de la foto (que era de mòbil i pesava molt poc) sinó pq el palometó porta un JUBY's a la boca.

Juby, et vaig dir que no la posarien, però després d'una trucadeta meva, hi han accedit: la foto és dolentíssima, però hi surten els esquers que em vas enviar urgentment. Moltes gràcies per confiar amb mi.

I qui més?

tan és.

Estic molt content! Els he enviat 22 fotos. Segurament no han triat les millors, ni les que més venen, ni les que em faran quedar més bé, però la meva redactora en cap m'ha demostrat que ha valgut molt la pena deixar-me conèixer durant tant temps: ha entès que per mi, el més important, són els meus amics.

gràcies per ser-hi!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 18 Jul 2012, 01:58

Eii !!!! ji ji sí que és una sorpresa!! i jo sense maquillar!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 09 Mar 2013, 19:38

torno a insistir:

m'agradaria posar fotos vostres als meus reportatges de pesca.

El proper l'he de fer aquest mes, així que, quan abans vegi les fotos, abans em posaré a escriure'l.

Necessito bones fotos de peixos a l'escuma. Si és des de barca millor, però no és imprescindible, aquest cop. Els peixos poden ser llobarros, sards, oblades, ... m'és igual, que siguin grossos i que feu una cara de felicitat que no s'aguanti.

vull fotos que facin ràbia! hahahaha

entre nosaltres... Tinc fotos de tot, però no m'agrada veure sempre les mateixes cares...

de tota manera, ja que tots estem tant enamorats d'aquest fòrum i tots estem d'acord amb què se li ha de donar més canya.. doncs per això insisteixo amb les fotos.

estaria bé que els més valents anessiu penjant les fotos aqui mateix, fent algun comentari de la tècnica, l'esquer, ... el que volgeu.

no tinc ni puta idea de què diré al repor, només sé que es dirà

"LA FESTA DE L'ESCUMA"

totes les fotos que us suggereixin aquest títol, pengeu-les. Serà divertit!

no només de peixos s'alimenten els reportatges... m'interessa fotos de peixos, de paissatges, el que us agradaria veure en un reportatge que es digui "la festa de l'escuma".

http://imageshack.us/photo/my-images/844/sards004.jpg/

joder... fa tant temps que no penjo cap foto, que no sé fer-ho!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 09 Mar 2013, 20:08

http://imageshack.us/photo/my-images/826/novembre2012015.jpg/

continuaré provant...

si podeu, millor penjar les fotos directament, que això dels enllaços és un conyàs!

super-administrador: no hi ha una manera més senzilla de penjar fotos!? necessito un curs accelerat! N'he penjat una, però em sortia massa grossa... llavors que si registres, que si mails.... quin rollo!

que no vull demanar una altra hipoteca... només vull penjar una foto!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gusyluzz el Ds 09 Mar 2013, 23:34

Jo utilitzo un programa molt senzill i gratuït que es diu "changesize" per reduir-les al tamany adequat pels fòrums

Gusyluzz
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Roses
Data de registre : 08/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 09 Mar 2013, 23:51

gràcies, guzyluz

abans m'havia fet un fart de penjar fotos... però fa molt d'això, i em falta pràctica.

Bé, les fotos seran benvingudes pel fòrum i qui sap, igual en publiquem alguna.

per cert, aquest mes de març podeu veure l'Anna i en Manelic a Pesca a Bordo, en un reportatge de sepies, pops i calamars.

per acaba-ho d'adobar, també `podeu veure en Becader a Pesca d'Illes, amb una foto central molt guapa i amb un peix que t'hi cagues....

per part meva ja ho sabeu: si us fa ilu sortir en una revista de pesca, està a les vostres mans.

No patiu... no s'ha de ser cap crack!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 10 Mar 2013, 23:47

osti Raül en dani ubric va treure un pagre maco i l'hi vaig fer 6 o 7 fotos, si necessites algun pagre ha ho saps

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 11 Mar 2013, 23:44

he vist el pagre, Dani. El whatsupp fa miracles... ës un pagre molt macu, si n'has fet fotos bones estaria molt bé posar-les, per exemple, a la galeria del fòrum, així, si mai fem un repor de pagres, en tindrem una a mà.

moltes gràcies, però els pagres no els pesquem a l'escuma.

ahir li vaig enviar 15 fotos al director i ha flipat bastant. Diu que espera el reportatge amb candaletes...

i jo les vostres fotos, companys.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 12 Mar 2013, 20:39

osti, si pujo totes les fotos a la galeria en kruskis em talla els collons jajaja

fare un album a picassa i tries i remenes

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent