MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Desembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

tinc un kayak i no en tinc ni idea........S.O.S

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

tinc un kayak i no en tinc ni idea........S.O.S

Missatge  bogamorta el Dl 13 Feb 2012, 18:14

Per aquelles coses de la vida m´han donat u n kayak i no en tinc ni idea.M´he documentat una mica per internet pero tinc uns quants(per no dir molts dubtes.....
la meva unica experiencia amb un kayak, va ser possant dues mortreres, nilon del 30 fluorocarbona i 2 anguilons....vaig triomfar amb les oblades pero poc més........

ara aviam, si em podeu ajudar:
-ara el abril venen les sepies, com es pescant desde kayak i amb quin montatge?

- a part dels anguilons i vinils,......puc possar algun artificial mes gran......11cm....agafare prou velocitat per enganyar un peix?....

-a prop de lloret hi ha una punta que es possen els dentols,.....k puc provar per intentar agafr-ne un?....

-es pot provar de pescar el pagell com es pesca amb barca?

- he vist k la gent pesca el jigging light,.......algu ho ha provat?......com es fa?.....

-ara debeu anr amb un neopre, no?....

em podeu donar consells sobre tecniques de pesca i montatges..,...........moltes gracies.....

prometo retornar els consells , explican experiencies noves que ens serveixin a tots......si més no, per riure una estona Laughing

gracies i molta pesca.....
bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Re: tinc un kayak i no en tinc ni idea........S.O.S

Missatge  Dani el Dl 13 Feb 2012, 18:41

ueah un altre kayak benvingut !!

Et contesto per punts:

-Les sípies i els calamars no són a l'abril, son al setembre, i ara de desembre a març més o menys.
-Sobre tipus de pesca, pots fer de tot, pesca a fons, curry, spinning, jigging, amb dos limitacions:

-Una limitació es la velocitat, no aniràs gairebe mai a més de 3 o 4 nussos, per tant serà més aviat un curri lent o normal, però importa poc ja que no aniràs a per tonyines no? Per la resta d'espècies inclús bonítols ja et serveix

-Un altre limitació ets tu mateix, i el kayak, podràs pescar dèntols, bonítols, pagells, el que sigui, sempre que tu et vegis capaç i no comprometis la teva seguretat, hi ha gent que per treure un palometó amb kayak s'ha deixat arrossegar mitja milla mar endins, a mi em pasa aixó i després de fer encara no 50 metres tallo el trenat i adeu siau molt bones, que el primer soc jo, crec que queda clar no?

Sobre l'equipament, has de dur xàlec, pala i el material de pesca necessari, no et carreguis de materia extra o innecessari que et pugui fer nosa.

Ara a l'hivern jo porto neopré sencer dels tormells fins a dalt, amb tires pels hombros, un jersei polar, i un bon paravents, quan portes palejant 10 minuts ja entres en calor, la qüestió es parar vent i humitat, i portar el neopré per si tinguessis la mala sort de caure a l'aigua. Escarpins pels peus, i guants de neopré. Un gorro polar per tapar les orelles tambe va be.

I sobre modalitats ja et dic que pots fer el mateix que en barca o des de costa, però sobretot, coneguent les teves limitacions i les del kayak,

Qualsevol material de neopré, etc... a decathon tenen la seva marca tribord que rel·lació qualitat-preu està molt bé.

I si pots, evitar sortir sol, els primer cops com a mínim, es millor anar acompanyat fins que et vegis prou autònom i ja sapigues que fer en cada situació.

Salut !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 13 Feb 2012, 22:03

Benvingut al club!!! Jo també soc novell i el que et diu en Dani va a missa. El fet de sortir amb altres companys redueix els riscos i et fa agafar confiança. El primer cop que vaig entrar al mar amb el kayak estava bastant acollonit, feia molt de respecte ja que el mar no acompanyava gens, es veu que no s'avia mirat el windguru!!!, ja que la previsió era bona en principi. Però passada la primera impresió, desprès a disfrutar. Jo el que et recomano és que lliguis tot el que duguis per damunt del kayak, incluit el rem, el mal rotllo que t'agafa quan veus que la pala marxa és al.lucinant.
Per altra banda, si vols algún company per sortir només ho has de dir, a mi m'emprenya sortir sòl, ni que sigui per pujar i baixar el kayak del cotxe, apart la companyia i la cerveseta posterior.
Joe.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dt 14 Feb 2012, 20:37

moltes gracies companys........de moment encara el tinc que anar a buscar i tunejarme´l..jajajajajajajajajajjajaa!!!!!

a la que el sol comenci a calentar minimament........mi tirare, aviam que passa.....
joe, deseguida que em decideixi a anar-hi quederem un dia.....jo encantat de la vida.....riurem una bona estona i si pesquem......milllor...

moltes gracies per la informació companys......

salut i pesca

p.d:(ara marxo cap a la platja aviam si encara queda algun calamar perdut i despres FORÇA BARÇA, ESTEM TOTS AMB TU).....
bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 14 Feb 2012, 21:27

jaja, comprat un neopré, i ja et podràs tirar d'aqui a una setmana o dos, esperat a que el temps es normalitzi aixo si.... si esperes a poder anar-hi en banyador en gaudiràs nomes 3 o 4 mesos i a sobre esquivant totes les barques.... i per fred no pateixis, el neopré abriga i als 5 minuts de remar ja ni t'en recordes del fred, de debó

l'Ekaitz fins i tot va sortir diumenge passat, però ell es basc i son una raça especial, em penso que ell no es va posar el neopré fins a mitjans de desembre quan jo feia un mes i mig que el duia....
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ekaitz el Dt 14 Feb 2012, 22:49

Ei company, quan vulguis quedem per sortir a pescar des de kayak i posem a punt aquest kayak que tens. Normalment surto amb en Dani i l'ultima vegada van venir tambe en Joe, l'Angel i l'Alex i va ser super divertit, aixi que ja ho saps.

Salut
Ekaitz
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 26/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: