MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Vuestro mejor Señuelos para lubina ¡¡¡Cual es ??

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Vuestro mejor Señuelos para lubina ¡¡¡Cual es ??

Missatge  mehdi el Dl 13 Feb 2012, 15:49

Hola ,

Cual es vuestro señuelos preferido para las lubinas desde costa ???
yo de momento he tenido dos lubina(1perdida Sad ) con el hart Slim minnow 33gr

cheers

mehdi
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : ROSES
Data de registre : 06/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Vuestro mejor Señuelos para lubina ¡¡¡Cual es ??

Missatge  Dani el Dl 13 Feb 2012, 15:54

buldo + vínils ! (raglou o similars imitant alevins)
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 13 Feb 2012, 23:07

Jo per a mi Maxrap 13 o Yokozuna Gitana són els que més resultats m'han donat. També són els que he mullat més.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 13 Feb 2012, 23:09

Rapala Husky Jerk!
Abans, en altres temps, quan encara era prou fàcil fer algun llobarro...

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dt 14 Feb 2012, 17:49

Coincideixo amb kruskis amb el Max-Rap, però en poca profunditat, menys de mig metre, toca fons fàcilment, en aquest cas sempre m'ha funcionat molt bé el hardcore minnow 130, no és un light cost però tampoc dels cars, uns 12 o tretze €, i llança molt bé a causa del iman que només deixa anar les boles en cas de bona sacsejada
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 15 Feb 2012, 15:11

tinc uns amics japonesos que m'envien esquers perquè els faci propaganda. Lo més fàcil és dir mentides i quedar bé, però jo no sóc així.

Per pescar llobarros TOTS els esquers van bé, els de 3 euros i els de 35, els de goma i els jigs, els de 4cm i els de 20cm.

A mi em deien que era impossible pescar llobarros amb jigs, i en porto més de tres, i de tres quilos el més petit. També em deien que s'havien de pescar amb buldó i una imitació d'angula, i els he pescat amb un esquer de 20cm...

Que tots els esquers van bé per igual algú m'ho pot discutir... vull dir que van bé amb bones condicions de mar o de vent.

Agafeu un esquer de 3 euros un dia de vent. Intenteu que nedi bé un budló amb mar de llevant,... és impossible. Un esquer de més de 15 cm es gira amb el vent en contra i cau a prop de la costa i no arribes a l'escaló on mengen els llops.

Em seguiu?

Tots els esquers van bé per pescar llobarros, de totes les marques i de tots els preus, però n'hi ha UN que marca la diferència. Només n'hi ha UN que pesca SEMPRE, amb bones condicions i amb les més dolentes.

estic tant segur de saber quin és que no seré jo qui us dirà el nom, sinó en Becader. He vist fotos d'aquest esquer seves, i si em dóna aquestes fotos les enviaré al Japó o a Pesca a Bordo i estarem tots molt contents.

passa'm el teu mail en privat Sr Becader. Tenim feina per fer. És el de 20cm o el de 17,5?

aquest mes proper en sortirà una foto a Pesca a Bordo d'aquest esquer, també hi sortirà l'Elsa, en Peixet júnior, en Szacc espero que també... i un esquer fet per en JUby.

m'agradaria moltíssim que en propers números hi sortís qualsevol de vosaltres, qualsevol dels vostres esquers que feu, les vostres captures, els vostres somriures i les vostres cares.

amb en Joan hem de lligar com ho fem. A mi no hi ha res que em faci més feliç! Poder ajuntar les meves històries amb les vostres fotografies és l'homenatge més gran que puc oferir al fòrumdepesca, i ara sé que us ho puc oferir.

en parlarem!

del millor esquer del món per pescar llobarros en parlaré més endavant al nostre blog primerapedra. Ho faré més endavant, ara no toca.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dj 16 Feb 2012, 01:19

De quin esquer es el millor per pescar llobarros.........no ho se ENCARA, pero algun dia caura el primer i llavors,......llavors ho veura tothom, perque penso fer-li no una fot, nooooo, li fare un reportatge,..... que aquests malxeringats em tenen mania i encara no se el peu que calcen.
Ben retrobat Raul, per part meva pots estar segur que si tinc alguna foto que et seveixi per fer un reportatge on surti , entre altres coses, aquest forum, te la passare encantat de la vida. Em sembla una bona excusa i alhora un bon motiu per donar-lo a coneixer . Aixo si, sempre , sempre, AMB IL.LUSIO, jajaja
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 16 Feb 2012, 11:13

peixet escrigué:De quin esquer es el millor per pescar llobarros.........no ho se ENCARA, pero algun dia caura el primer i llavors,......llavors ho veura tothom, perque penso fer-li no una fot, nooooo, li fare un reportatge,..... que aquests malxeringats em tenen mania i encara no se el peu que calcen.
Ben retrobat Raul, per part meva pots estar segur que si tinc alguna foto que et seveixi per fer un reportatge on surti , entre altres coses, aquest forum, te la passare encantat de la vida. Em sembla una bona excusa i alhora un bon motiu per donar-lo a coneixer . Aixo si, sempre , sempre, AMB IL.LUSIO, jajaja

Andreu un dia que faci mala mar, vent, un dia d'aquells que t'emprenya sortit en barca ja que sembles una baldufa a mig del mar, aquell dia no embarquis, i ves a les pedres, on hi hagi força escuma, tens molt més números per treure un llob allà que no en barca, l'ot et pot fer un tour que ell coneix la zona i es un mestre ! I si vols et faig jo el tour, no garanteixo que pesquem però si un bon esmorçar despres !

Salut
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Vuestro mejor Señuelos para lubina ¡¡¡ Cual es ??

Missatge  BECADER el Dl 20 Feb 2012, 14:45

Doncs d'esquers per el llobarro...el que arribes mes lluny amb condicions de vent extremas,i mar forta( tot i que ja sabem que segons a quins llocs pesquem no cal llençar lluny)....per mi el millor es el DUO Tide Minnow Slim,amb 17'5 o 20 cms.

Despres tenim altres esquers que funcionen...pro no arriben ni de bon troç al nivell dels DUO.
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum