MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 4 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  aberdalet el Dg 13 Nov 2011, 09:50

Ahir a a la tarda/nit vaig sortir a pescar per sa riera, mar moguda i mar de fons, les gametes totes liades, fins que començo a pescar amb gametes que no arribaven al 45cm, van começar a sortir sards i a un amic una orada tambe.

Aixó si s'em van escapar dues peces just davant dels morros

Editat per darrera vegada per aberdalet el Dl 14 Nov 2011, 16:37, editat 1 cop en total
aberdalet
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : barcelona/begur
Data de registre : 27/09/2010

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 13 Nov 2011, 14:32

molt bona pesquera company, felicitats
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 14 Nov 2011, 03:03

Ostres, jo que no vaig anar a les roques perquè em pensava que la mar estaria plana per aquí a baix...
Bona pesquera!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dl 14 Nov 2011, 11:46

Bones!
Aquest dissabte vam agafar aquest gall de sant pere que ens va fer especial il.lusió ja que és una espècie que hem aconseguit capturar en molt poques ocasions, de fet aquest és el segon entre sempre.

Diumenge mar molt moguda i molt de vent, però encara ens vam poder fer amb un parell de bonitos a l'spinning fins que van apareixer els seus germans grans i van desaparèixer del mapa.

Bona pesca!
Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Data de registre : 13/05/2011

http://pescacostabrava.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 14 Nov 2011, 16:23

Felicitats per la captura! Jo no n'he pescat cap encara, piquen fort aquests?

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dl 14 Nov 2011, 16:38

Felicitats!!! jo tampoc els he vist, nomes al plat i a la cuina Wink
aberdalet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dl 14 Nov 2011, 16:42

Gràcies Joan i Aberdalet, la veritat és que aquest no va tivar gaire, semblava un pes mort, venia amb la boca ben oberta i el frenava molt. Suposo que és normal que no tivin molt ja que són mals nedadors. Però això ens u hauria de confirmar algú que n'agafi sovint. Ara al plat si que estan de....mmmmmm..

Salutacions
Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dl 14 Nov 2011, 17:08

Al plat estan.... buff, una de les maneres que em va sorprendre mes va ser en un restaurant del sur (almeria) el peix senser tallat a trocets (cap inclos) i fregit a l'andalusa
aberdalet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dl 14 Nov 2011, 17:35

Felicitats, quina passada treure un gall d'aquests.
Jo ahir al vespre vaig anar a l'espigó amb el nano i vaig tindre una picada d'algun ser extrany, negra nit, llanço un peixet de superfície nou que li havia anat a buscar a en kruskis aquest cap de setmana i a la segona tirada, sembla que algo mossega i clavo, comença a sortir fil, molt lentament 10 o 15 metres de fil, vaig intentar parar-lo amb el frè del carret, però res, just quan es va parar, allà es va quedar, com enrocat, no hi va haver collons de moure'l. podria ser un pupot malnascut? amb lo maco que era aquell engany!!!
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ekaitz el Dl 14 Nov 2011, 18:34

Jejeje, com a minim l'engany va ser efectiu.
Ekaitz
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 26/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dl 14 Nov 2011, 21:08

hola JOSEP........ per aquí lloret en surten bastants de galls, fent curry de fons,......venen a desobar...la temporada aquí comença al novembre i acaba al març...
Els solem pescar a partir de 20 ..25 metres de fons.Hi han 2 grans diferencies a quan al dentol a l´hora de pescar-lo:
- aixì com el dentol sempre està a la pedra, el gall també te´l trobes nadant en aigues lliures , passejant , sense tenir la necessitat de que ho hagi un pedrot...tan son a la sorra com en els pedrots...
- la velocitat de la barca, no es un peix rapid per naturalesa, se li ha de posar a "huevo"....normalment quan anem al gall anem entre 1.7 nusos i 2.3.....si vas massa rapid no n´anagafes ni un.....

i tens rao, sempre es comporten igual.....no estiren ......es com portar un sac, pessen bastant perque agafen molta aigua...

sort i molta pesca
bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dl 14 Nov 2011, 23:24

Gràcies per l'aportació bogamorta, així anem aprenent cosetes d'aquesta espècie. Llàstima que parquí dalt no en tenim gaires.
Bona pesca!
Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 15 Nov 2011, 00:06

Ja ho dic jo, que aquest tio és d'una altra galàxia. I com que els dèntols ja deuen avorrir-lo, el paio s'ha d'empescar com treure peixos d'una altra galàxia. Sort que no en Pons s'ha fet pescador i no recaptador d'impostos o home del sac, perquè ens deixaria ben repelats!

Quina cuca més bonica de treure. Pel què estira? doncs sembla que no, per la il·lu de treure'n un d'aquests!

I el podrit de'n Bogamorta que està fart de treure'n i ho tenia ben callat el podridot.

Quins pàjarus que hi ha pel món. Sort que ara vindrà el PP i us posarà a tots a ratlla, colla de pecadors! Anireu a fer xup-xup a les calderes que en Rajoy té a la calle Génova. Ja deu estar escalfant-vos l'oli.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  felip el Dl 21 Nov 2011, 14:24

onades de dos metres, a punt de tempesta i un parell de turbots a la galleda je je
felip
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : manlleu
Data de registre : 23/10/2011

http://garridofelipe@hotmail.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dt 29 Nov 2011, 01:42

Aquesta tarde he sortit una estoneta a prop de lloret, a la desembocadura del riu tordera..
Quan he arrivat ja hi havien tres pescadors provant. Be, he buscat un lloc i he començat a provar i res....al copia de insistir al final a picat un llobarret de més o menys 400gr k ha tornat a l´aigua......
4 pescadors - 2 hores- un llobarret de 400 gr.......resultat pobre....

p.d. tenieu k veure la cara dels altres 3 pescadors quan m´han vist tornar el llobarro a l´aigua.....m´han pres per boig...

sort i pesca
bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dt 29 Nov 2011, 02:25

bogamorta escrigué:
p.d. tenieu k veure la cara dels altres 3 pescadors quan m´han vist tornar el llobarro a l´aigua.....m´han pres per boig...
Nomes per aixó i per les ganes de riure que et venen al veure'ls affraid ja val la pena fer-ho, enhorabona per la captura i sobre tot per tornar el peix a l'aigua
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dl 05 Des 2011, 02:55

Aquest cap de setmana no he sortit a pescar (dema segur que si ho faig) per'o he vist un parell que es feien un fart de treure peixots Wink

Wink
aberdalet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 10 Des 2011, 03:36

Què heu pescat molt aquesta setmana semi-festiva? Els bala perduts hem fet intents al curri de fons però sense resultats... haurem de practicar més. Al final hem acabat fent spinning com sempre i han anat sortint forces bonítols i alguna melva despistada.
Diumenge passat, va ser un festival! Llençar i clavar! Vam plegar que ja no ens sentíem els braços, una autèntica bogeria difícil de repetir. Després de tot el matí empaitant-los sense resultat al final es van activar! El millor de tot és que totes les barques ja s'havien cansat de que no piquessin i ens vam quedar sols amb els bonítols. La veritat és que un bonítol de 3-4kg a 70 mts amb una canya d'spinning dóna molt de joc, no disfrutava tant des de feia molt de temps.
Es repetirà demà la història? Esperem que siii !!!!

Vaig poder provar el Shimano Waxwing que tan de moda s'està posant i la veritat va donar molt bons resultats

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Com ha anat el finde ? (Girona)

Missatge  BECADER el Ds 10 Des 2011, 18:12

T'estas desmelenant Joan !!!

Ara els hi toca el rebre als bonitols....??? Menys mal aixi ens deixaras als llops una mica trankils....i els d'anar a peu podrem intentar la seva pesca.

Vinga que segueixis disfrutant.

Salutacions !!!

Pep Becader.
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 10 Des 2011, 21:09

Sortideta Ekaitz & Dani per l'Estartit, sobre les 7 estavem a l'aigua, a primera hora marejol, una mica de corrent bastant emprenyador en kayak, però posem rumb cap a medes, voltant per la banda de Begur, busquem els bonítols però ni rastre d'ells, voltem la meda per fer una mica de jigging i el company estrena el sarró amb un Pagell maco. Desprès d'una estona fins i tot els pagells es resisteixen, així que decidim anar a veure si surt algun calamar a zona de sorra, passem pel molinet a saludar un altre pescador en Kayak i desprès posem rumb a la platja. Allà muntem els pajaritos de rigor, i entre riures i conya ja que som novells amb aixó dels cefalopedes ens posem a fer feina, m'estreno amb un calamar bastant guapo, que sort que no m'ha enganxat la tinta ja que escupia que donava gust. Seguim provant i al final surten 2 sèpies. El matí ha estat esplèndid, una temperatura agradable tirant a alta, el marejol ha desaparegut per deixar el mar com una bassa d'olia, el corrent ha baixat molt d'intensitat, i el poc trànsit de barques feia que navegar amb kayak avui fos un plaer, PLAER amb majúscules, el temps s'ho valia.

Us deixo algunes fotos de l'escapada:

I arribant a l'Estartit un conegut m'ha pillat in fraganti entrant a port (fotos de Joan Nugué)

Bon cap de setmana !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 11 Des 2011, 02:13

BECADER escrigué:T'estas desmelenant Joan !!!

Ara els hi toca el rebre als bonitols....??? Menys mal aixi ens deixaras als llops una mica trankils....i els d'anar a peu podrem intentar la seva pesca.

Vinga que segueixis disfrutant.

Salutacions !!!

Pep Becader.

Ja pots comptar... el que passa és que les porres no les expliquem!! (Com avui) només expliquem quan pesquem jijiji

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dg 11 Des 2011, 21:39

Doncs avui.... Res. Jo q esperava trobar les pajareres q deia en Kruskis, i no he vist res de res. Ni amb la sonda!
Be, la unica cosa q ha entrat ha estat una aranya robada, que m'ha trencat la canya!!!! La meva estimada hart s'ha partit per la meitat mentre la pujava (jo pensava q seria un dentol, o una serviola, i era una miserable aranyota! )

Aixo si, el dia esplendid, precios!

bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dt 13 Des 2011, 16:21

per qui lloret , he sortit tres dies un ratet a fer el calamar desde la platja........div en vaig fer un(no gaire gran de pam), el dissabte cap (be si, vaig agafar una corda, ja em pensava k duïa el "megacalamar", per un moment vaig sembrar el panic....jajajajajajaja i ahir vaig tornar a baixar i en vaig fer un i en vaig perdre un altre a trenc d´ones.....suposo k vindrie per les potes llargues)....

a falta d´ onades per anar al llobarro em distrec amb els pobres calamars..... Twisted Evil

sort i pesca
bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 13 Des 2011, 17:16

bogamorta escrigué:per qui lloret , he sortit tres dies un ratet a fer el calamar desde la platja........div en vaig fer un(no gaire gran de pam), el dissabte cap (be si, vaig agafar una corda, ja em pensava k duïa el "megacalamar", per un moment vaig sembrar el panic....jajajajajajaja i ahir vaig tornar a baixar i en vaig fer un i en vaig perdre un altre a trenc d´ones.....suposo k vindrie per les potes llargues)....

a falta d´ onades per anar al llobarro em distrec amb els pobres calamars..... Twisted Evil

sort i pesca

jajaja, dissabte a mi em va pasar igual, recullo poc a poc i collons com pesa, segueixo recollint i pesat pesat, el kayak que comença a avançar i el company que em diu que portes??? doncs no era un megacalamar, era una corda ancorada a ves a saber que.... però els primers moments son emocionants jajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dc 14 Des 2011, 00:02

la veritat es k si, son super emocionants i la cara k se et queda es espectacular i el cachondeo amb els demes ni et dic.......mes cordes a mar!!!!!!!!....jajajajajaja
bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: