MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 2 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Dani el Dl 24 Oct 2011, 20:00

CAP-ROIG escrigué:Ei Dani, ho entendria si estaves pescant entre les barques, dons es molt fàcil deixar algun ham en els caps i, si no vas en compte, quan reculls la guia no seria la primera vegada que algú es clava un ham, ara o tots o ningú, aquesta es la diferencia..

Jordi si no cal donar-li voltes, està prohibit i ja està, i de dia també està prohibit però ja et dic jo que no diuen res, almenys fins ara.... tot i que de nit tampoc m'havien dit mai res, poder ara es posen durs. A veure si ara que es tornen tan legals també respecten tots la llei, no van a més de 3 nusos per dintre port, tothom porta les ermilles salvavides com toca, etc etc... ja posats, que ho mirin tot no?
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 24 Oct 2011, 21:43

no le donis mes voltes dani,pescar als ports esta prohibit, si te agafen i te foten fora te emprenya,pero tambe te poden multar i no lo han fet.(i aixo si que te posaria de mala llet)
jo tambe hi vaig per les bocanes i apuro les zones de pesca i no es la primera vegada que me foten fora,sempre me faig el tonto i demano perdo i martxo.
com tambe te puc dir........... que me han arrivat a fotre fora de un port i a la mitja hora veure gent pescar al puesto on era jo i el v
igilant parlant amb ell i no dir res.(nos falta enchufe o posarnos de genolls jajajajajaaj)
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 24 Oct 2011, 23:41

Dani escrigué:es veuen 2 lloms de llobarros guapos que estaven emprenyant a les llisses de valent........
bernau escrigué:Jo ahir vaig anar al Delta, a provar spinnig des de costa. Molt divertit. Un llobarro maqueto
En kruskis ja ens ha ensenyat llobarros, en Dani els ha vist, en bernau n'ha tret un de maco.....

Mmmmmmmmmmmmmmm... Ja els tenim aquí!!!! Aquest any no n'he tret cap que valgui la pena. Cap ha arribat al mig kg. Espero tenir més sort a l'hivern, perquè com sigui com l'hivern passat... Buff!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 25 Oct 2011, 00:31

Com han comentat en Sergispinnig i l'Ekaitz, el diumenge vam sortir plegats a fer spinning.
No vaig treure cap peix de l'aigua però estic molt content, l'èxtasi dels dos llobarros consecutius encara continua, doncs vaig tenir 4 picades
La primera va ser un llobarret petit o una llisa robada, no ho sé, va durar un parell de segons i es va deshamar.... pocs minuts després, veig l'aigua que es mou sospitosament, llenço i nyaaaac enganxo ves a saber què que fot un parell de cops de cua i em peta el baix. El baix no era el que havia de ser, vaig fer un apanyo aprofitant un peixet que tenia muntat pel curri, i el carret tenia el frè posat a tope d'una enrocada del cap de setmana anterior, això em passa per no revisar les coses i anar amb presses, no n'aprendré mai!!! Petit no era perquè era un 0.30, quina mala llet...grrrr
A mig de mar, en un banc de bonítols, de tallahams o de sorells, si es deshama o es peta, mala llet... tornes a llençar i s'ha acabat, però des de la costa... canvia la cosa! les picades són més cares de veure i més difícils de repetir, no es poden perdre oportunitats per ser un soca!!!!
Llavors, quan ja era mig matí vaig tenir un parell de picades més que devien ser oblades però tampoc van arribar a sortir de l'aigua.
El més important, que vaig tenir 4 picades en un matí! Si comptem que en un any no n'havia tingut ni una, anem pel bon camí!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 25 Oct 2011, 00:44

kruskis escrigué: La primera va ser un llobarret petit o una llisa robada, no ho sé, va durar un parell de segons i es va deshamar.... pocs minuts després, veig l'aigua que es mou sospitosament, llenço i nyaaaac enganxo ves a saber què que fot un parell de cops de cua i em peta el baix.

Llavors, quan ja era mig matí vaig tenir un parell de picades més que devien ser oblades però tampoc van arribar a sortir de l'aigua.

El més important, que vaig tenir 4 picades en un matí! Si comptem que en un any no n'havia tingut ni una, anem pel bon camí!

Joé! no hi ha res com tenir influències al fòrum, després tot són picades a mar! cagum el nano!! que algú l'aturi, per Déu! hi hem de fer alguna cosa!! cagun el nano dels trons!!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 25 Oct 2011, 00:51

Tola escrigué:
kruskis escrigué: La primera va ser un llobarret petit o una llisa robada, no ho sé, va durar un parell de segons i es va deshamar.... pocs minuts després, veig l'aigua que es mou sospitosament, llenço i nyaaaac enganxo ves a saber què que fot un parell de cops de cua i em peta el baix.

Joé! no hi ha res com tenir influències al fòrum, després tot són picades a mar! cagum el nano!! que algú l'aturi, per Déu! hi hem de fer alguna cosa!! cagun el nano dels trons!!

jajajaja deixa deixa, a veure si acaba la mala ratxa i ho encomana, que no ha estat un any per tirar cohets que diguem, quan en kruskis va deixar les aranyes llavors jo las vaig treure a cabassos, així que deixa que tingui picades, llobs i el que caigui, a veure si el segueixo també Laughing
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 26 Oct 2011, 16:41

En Miguel Angel dedica tot un article al seu bloc, parlant de la importància de no estar badant a l'hora de la picada.

http://www.forumdepesca.com/h26-spinning-costa-brava.htm

I em ve el seu escrit, com anell al dit per a la sortida d'avui. Ara us ho explico.

Avui era un dia per sortir. I a falta de l'acompanyant, he acabat sortint sol. Arribo i faltava poc per clarejar. Hi ha una mica de mar de fons i l'aigua segurament deu ser força axocolatada. Començo amb un artificial brillant i que faci soroll. Recollida lenta. Encara és fosc i noto el primer toc. Però no s'enganxa. O era només una alguna cosa que flotava entre dues aigües? no ho sabré mai.

Potser estan per allà. El punt concret que pentino té molt i molt bona pinta. No me'n moc en una bona estona, per assegurar-me que ho deixo ben rastrejat. Quan l'horitzó és només una tènua línia de llum, em trobo distret contemplant el paisatge i de cop... patapam! la recollida es queda parada en sec. Però amb tant mala llet, que m'enxampa badant, la maneta em fuig d'entre els dits i no el puc clavar. Mecagunl'ospedré! per burro!!

D'aquí, el començar amb les referències al bloc de'n Miguel Ángel.

Però hi són. Pentino i res. Ja són les 8 i la superfície es veu prou bé. Entremig d'onada i onada, el mar queda pla per una estona i s'hi veuen remolins i empaitades. Osti, osti, osti!!! vaig llençant. Però l'aigua és mooolt axocolatada i perquè piquin, realment li hauré de fer passar benbé per davant dels morros. Poso un artificial de color ben blanc perquè es vegi millor. El vaig passant una vegada i una altra pel mig dels empaits. Patapam! ja en tinc un. Ara sí. Però no arriba als dos pams i se'n torna de cap a l'aigua. Quina bèstia més tonta, tu. Una, per picar. L'altra, perquè al deixar-la a l'aigua, el tio s'entesta a nedar cap a mi, contracorrent, quan en realitat l'onada el vol tornar a mar i ell, nedant cap a fora. Però l'onada es retira, el deixa amb la panxa a terra sense gens d'aigua i amb la següent onada, el llobarro entén que és cap a l'altre sentit que ha de nedar. Retorna feliçment a l'aigua.

Continuo pentinant la zona d'empaits. Patapam! ja en tinc un altre. Però torna a tenir la mida del primer i també se'n va darrere. I son pare?? que no hi és?? voldria algun artificial que nedés benbé ran de superfície, submergit a un dit o dos, perquè puguin veure'l retallat contra el cel des de dins de l'aigua. Malgrat han sabut trobar l'artificial blanc en dues ocasions, crec que els seria més fàcil si els en poso un ran de superfície. Però avui no l'he dut. Es veu molt de peix petit quan s'aixeca la cresta de l'onada, i alguna ombra entremig. Aquest!! aquest és el que vull, rellamp!! però malgrat els tirs entorn de l'ombra, aquest no pica. Em fa l'efecte que els peixets petits són palomides de menys de mig pam. Malgrat que no els pots veure més que un segon mentre puja l'onada, la cua tant característica em fa l'efecte que és de palomida xica. Les ombres grans, alguna té pinta d'espet. L'altra.... de llobarro....!!!

Ja és tard i sembla que els empaits van a la baixa. Per si de cas, faig proves amb l'únic artificial blanc, petit i de superfície que avui duc a sobre. Fa 3cm, però al ser tant superficial, les crestes de les ones no me'l deixen treballar bé. Recullo ràpid quan una ona me'l porta. El retinc dins la ressaca d'entre onades perquè es mantingui a la zona calenta i la ressaca sola me'l faci ballar. Però costa moure'l com cal i la sessió d'avui ja toca a la seva fi.

Cap a les 9, els empaits ja no se'n veuen i sembla que les palomides xiques (i tant xiques!!) juguen a fer surf a la cresta de les ones, més que no pas fugir corrents. Ha estat bé. Dos llobarrons que m'indiquen que encara estic mig en forma i una bona picada que per burro m'ha fugit.

Avui inaugurava la temporada. Però sabent que hi ha feina per fer, tornarem. I tant!

Martí, the dry side walker.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 27 Oct 2011, 01:02

Tu no treballes? Quina vidorra! Jo de gran vull ser com tu!
Merci pel relat! Ara que estic en la fase llobarrística que ja he passat del punt de la desesperació a l'experimentació, he llegit algunes cosetes al teu relat molt interessants que s'hauran de posar en pràctica, o si més no, tenir en ment per a situacions similars.
I tu, fill meu, un llobarraire experimentat com tu, on vas sense un esquer de superfície? S'ha de portar de tot per si de cas!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 27 Oct 2011, 01:47

kruskis escrigué:Tu no treballes? Quina vidorra! Jo de gran vull ser com tu!

eiiiiiiii que hi ha gent que viu molt bé !! Jo avui a la tarda rebo un whatsapp amb una foto d'un peix... als 2 minuts una trucada d'un forero (tranquil albert no diré el nom Laughing ) i em diu aixó es alló no? es menja? qui em va parir, i jo treballant !!!
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 27 Oct 2011, 16:21

kruskis escrigué: Merci pel relat! Ara que estic en la fase llobarrística que ja he passat del punt de la desesperació a l'experimentació, he llegit algunes cosetes al teu relat molt interessants que s'hauran de posar en pràctica, o si més no, tenir en ment per a situacions similars.

Ah! doncs si ho poses en pràctica, vull royalties. Ja m'enviaràs un filet de llobarro per Seur!

kruskis escrigué: I tu, fill meu, un llobarraire experimentat com tu, on vas sense un esquer de superfície? S'ha de portar de tot per si de cas!

Sí, sí. Duia algun popper blanc, però els poppers demanen l'aigua tranquil·la. Si el posava a ballar allà al mig, cada cresta d'onada me'l faria anar com vulgués i no com li digués la meva canya. Seria impossible de moure'l bé. A part, que el popper que tinc fa 9cm i el peix que hi havia per allà era més petit. Volia alguna cosa d'entorn als 5 - 3cm, en color blanc o cridaner i amb una mica de pitet perquè s'arrapés a l'aigua una mica i pogués treballar bé a cada cresta d'ona que passés. Però només tenia aquell de 3cm blanc i mooooolt poc pes i tampoc es podia treballar com cal. Total, ja eren les 9 i va tocar retirada. Esto se merece un "Oh" mas grande! El que m'hagués anat bé (potser) aquell dia es va quedar a casa. I per cert, és un que em vaig trobar enganxat a les herbes del riu, un dia que vaig sortir d'exploració de nous territoris amb un bon sherpa que aviat també remarà. Ja en sentirem a parlar llargament d'aquest pàjaru i les seves gestes de rem i canya, ja.... temps al temps!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 27 Oct 2011, 18:30

ostres 3 cm ..........dedueixo que estaven força aprop de platja ¿cuan veus els llamps de llobarrots per alla,no te poses nervios?(ami me tremolen les cames) com disfruteu mal parits, jajajajajaj
la propera sera millor company.bon report com sempre.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dj 27 Oct 2011, 22:19

Així m'agrada que guardis en secret el nom del forero tongue

Ahir els clients em van posar a cent i al migdia una veueta em va dir, ves a pescar....

I jo com a bon nen li vaig fer cas (com que a la nevera de vins tinc una reserva de cucs) Very Happy

aquesta veueta també m'esta dient d'anar dema.... no se, no se

Dani escrigué:

eiiiiiiii que hi ha gent que viu molt bé !! Jo avui a la tarda rebo un whatsapp amb una foto d'un peix... als 2 minuts una trucada d'un forero (tranquil albert no diré el nom Laughing ) i em diu aixó es alló no? es menja? qui em va parir, i jo treballant !!!
aberdalet
www.forumdepesca.com

Localització : barcelona/begur

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 27 Oct 2011, 22:21

aberdalet escrigué:Així m'agrada que guardis en secret el nom del forero tongue

Ahir els clients em van posar a cent i al migdia una veueta em va dir, ves a pescar....

I jo com a bon nen li vaig fer cas (com que a la nevera de vins tinc una reserva de cucs) Very Happy

Dani escrigué:

guardes els cucs a la neverá del vi ?? quina combinació, nord amb rioja, la tita amb un rossat.... mmmmmmm jajaja

demà a barna no se, aqui s'està aixecant un llevantetttttt de por, i fins dissabte com a mínim, sort si surts !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dj 27 Oct 2011, 22:34

La tita de palangre amb els grans burdeos, la llombriu catalana amb els Priorats, el Llobarrer amb el Terra alta i la funda amb els Xampanys

Dema ja veurem ho tinc preparat tot per si de cas, material surfcasting, spinning, xubasquero... a veure el temps que fa, si esta xungo el cap de setmana segur Very Happy

Dani escrigué:
aberdalet escrigué:Així m'agrada que guardis en secret el nom del forero tongue

Dani escrigué:

guardes els cucs a la neverá del vi ?? quina combinació, nord amb rioja, la tita amb un rossat.... mmmmmmm jajaja

demà a barna no se, aqui s'està aixecant un llevantetttttt de por, i fins dissabte com a mínim, sort si surts !

aberdalet
www.forumdepesca.com

Localització : barcelona/begur

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  maiKel el Ds 29 Oct 2011, 12:47

Tola escrigué:En Miguel Angel dedica tot un article al seu bloc, parlant de la importància de no estar badant a l'hora de la picada.

http://www.forumdepesca.com/h26-spinning-costa-brava.htm

I em ve el seu escrit, com anell al dit per a la sortida d'avui. Ara us ho explico.

Avui era un dia per sortir. I a falta de l'acompanyant, he acabat sortint sol. Arribo i faltava poc per clarejar. Hi ha una mica de mar de fons i l'aigua segurament deu ser força axocolatada. Començo amb un artificial brillant i que faci soroll. Recollida lenta. Encara és fosc i noto el primer toc. Però no s'enganxa. O era només una alguna cosa que flotava entre dues aigües? no ho sabré mai.

Potser estan per allà. El punt concret que pentino té molt i molt bona pinta. No me'n moc en una bona estona, per assegurar-me que ho deixo ben rastrejat. Quan l'horitzó és només una tènua línia de llum, em trobo distret contemplant el paisatge i de cop... patapam! la recollida es queda parada en sec. Però amb tant mala llet, que m'enxampa badant, la maneta em fuig d'entre els dits i no el puc clavar. Mecagunl'ospedré! per burro!!

Molt bon relat Martí, felicitats pel CyS i gràcies per les referències al meu blog, jo també sé el que és badar un segon i perdre la picada del dia! i de l'any...

Molt sovint només tenim una oportunitat per clavar un bon llobarro i si no l'aprofitem, no tornarà a picar per molt que ho tornem a intentar...El millor sempre és canviar d'artificial com ja vas fer, però amb mala mar és difícil trobar un que nedi com tu vols i es quedi allà on vols. Un petit truc, un comodí que alguna vegada m'ha alegrat el dia és una cullereta plomada muntada amb un ham simple, aguanta molt bé les onades i és molt bon engany en dies d'aigues molt tèrboles.

Ànims i la propera serà

M.A

maiKel
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Data de registre : 01/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 29 Oct 2011, 14:02

Doncs jo aquest matí he desafiat el Windguru i me'n he anat a tirar la canya a les roques. De pluja no n'ha caigut ni una gota i de vent quasi no en feia, aquesta gent no n'encerten ni una... L'aigua estava xocolata i hi havia escuma per parar un tren, avui per enganxar alguna bèstia li havia de passar ben bé pels morros. He estat provant amb esquers grans i de colors cridaners i me l'han tocat alguna vegada però res, només una picada ferma que s'ha deshamat a un pam dels meus peus. Llavors he canviat per un esquer més natural i petit i ha estat tocar l'aigua i patapam! queixalada al canto! M'ha recordat molt a una picada de black bass.
Ha sigut més petit que els dos primers però continuo pel bon camí, el més important és que es vagin succeint picades amb o sense captura però d'una manera més o menys regular per veure que fas bé les coses. Avui he après que aquestes bestioles no tenen manies en acostar-se si hi ha escuma i s'ha de fer nedar l'esquer fins a l'últim moment abans de treure'l de l'aigua. Us deixo la foto del meu tresor.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Ds 29 Oct 2011, 15:27

kruskis escrigué:Doncs jo aquest matí he desafiat el Windguru i me'n he anat a tirar la canya a les roques. De pluja no n'ha caigut ni una gota i de vent quasi no en feia, aquesta gent no n'encerten ni una... L'aigua estava xocolata i hi havia escuma per parar un tren, avui per enganxar alguna bèstia li havia de passar ben bé pels morros. He estat provant amb esquers grans i de colors cridaners i me l'han tocat alguna vegada però res, només una picada ferma que s'ha deshamat a un pam dels meus peus. Llavors he canviat per un esquer més natural i petit i ha estat tocar l'aigua i patapam! queixalada al canto! M'ha recordat molt a una picada de black bass.
Ha sigut més petit que els dos primers però continuo pel bon camí, el més important és que es vagin succeint picades amb o sense captura però d'una manera més o menys regular per veure que fas bé les coses. Avui he après que aquestes bestioles no tenen manies en acostar-se si hi ha escuma i s'ha de fer nedar l'esquer fins a l'últim moment abans de treure'l de l'aigua. Us deixo la foto del meu tresor.

Bona Kruskis!!!!! Li comences a agafar el truquillo a l'spinnig des de terra, eh? Ja m'agradaria a mi poder dir el mateix...
Demà vaig a intentar-ho, a veure si d'una vegada per totes puc estrenar-me!
Felicitats!
bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Com ha anat el finde ? (Girona)

Missatge  BECADER el Ds 29 Oct 2011, 18:20

Molt bon començament de temporada llobarrera amic Tola,segueix aixi amb il-lusio.

Kruskis,et tindrem que lligar una ma i el peu....que has agafat molt bona carrera amb els llops,segueix aixi nen !!!
Per cert,fas be de pasar del Winguru,lo millor es mirar el temps a prop de l'aigua,la realitat es el que val.

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Ds 29 Oct 2011, 18:36

1 llop, 2 llops, 3 llops...

Quin tiu! Quina arrencada que has fotut eh? Com un motor diesel, tu! Que els costa agafar velocitat però un cop l'agafen no hi ha qui els pari!

Espero que no vulguis superar el número d'aranyes capturades però ara amb llobarros!

Enhorabona crack!

I gràcies per les fotos. Em serveixen per recordar-me de l'aparença que té aquest peix el qual fa 5 mesos no veig.
calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 29 Oct 2011, 20:10

molt bona joan, jo si amb desperto o provare dema al mati
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dg 30 Oct 2011, 14:34

Felicitats Kruskis!! estas fet un crack dels llobarros.

Jo ho anire a provar aquesta tarda vespre avere si apareixen a tocar el riu, amb l´aigua que vaixa espero que rondin per alla..
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dg 30 Oct 2011, 19:49

Ahir, un matí que sem va fer llarg, però tampoc vaig arribar a fer el bolo...

Direcció als llobarrets, després de insistir molt, en va sortir un de mig kilo qe per descomptat va tornar a l'aigua.

Més tard, vam anar a un altre lloc, en busca del depredador tant buscat DENTOL, i també, despres de tant incistir, PAM! picada comensa a sonar el carret i s'escapa! la mara qe el va parir!! em va deixar les dentetes a l'artificial...

Però bueno, això no es pot triar, i un altre dia serà.

Salut i bona pesca!!

Ot
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dg 30 Oct 2011, 22:12

Caram, noi, marxo fora uns dies i us foteu un fart de pescar ! Jo acabo de tornarde les amaeriques, i espero sortir dimarts al mati. Encara no se si fare curri de fondo x Begur o spinning. Encara queden llampugues? I de palometons o tallams, ningu en parla. Ha marxat tot?
Ens veiem al mar!
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 30 Oct 2011, 22:26

Portem uns caps de setmana dolents (de clima), dubto que gaire hagin sortit a mar..... jo ara fa dies que ni el flairo... demà volia fer pont i em tocarà treballar.... i dimarts em volia escapar i està per veure....
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 30 Oct 2011, 23:15

Doncs jo aquest matí, bueeeno, no era el matí, era més aviat migdia, he anat un parell d'hores a Banyoles amb els bassos.

L'aigua era tèrbola per culpa de les aigües de la garrotxa, o pot ser era ratafia, no sé, venint de la garrotxa mai se sap.

Doncs això, que l'aigua era marró i he posat un artificial vermell quasi fosforito i amb recullida lenta ha estat un no parar! Cada dos per tres picaven, a vegades es clavaven i a vegades no, però la majoria de vegades abans de treure'ls de l'aigua es deshamaven, ai! quina pell tan fina que tenen!

Es ben bé que són bojos aquests peixos. Un dia et fan menjar els mocs, i d'altres no paren.

Per cert, avui em sembla que he desvirgat un black bass en això d'atacar un artificial. Li he fet el seu primer piercing! I és que era tan petitonet i tan maco! Era petitonet com un dit de llarg.
calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent