SHARE
Últimos temas
» BOBINA SHIMANO STELLA 8000FApor LLOBARRO45 Ayer a las 12:08
» Per anar a pescar per Tossa el cap de setmana de Sant Joan?
por Dani Dt 18 Jun 2013, 00:19
» Caiac tancat tunejat per a pesca.
por Tola Dg 16 Jun 2013, 21:08
» Jigs amb plomes
por Jurela´s Killer Dg 16 Jun 2013, 20:04
» "El Periódico" 30-5-2013
por Big Catch Dv 14 Jun 2013, 21:31
» "Tercera Información" 11-6-2013
por kruskis Dc 12 Jun 2013, 22:05
» Avui al matí he sortit
por Paisano Dl 10 Jun 2013, 20:50
» Reelstand pera rodets Shimano
por Jurela´s Killer Dg 09 Jun 2013, 16:52
» FOTOS DE REVISTA
por juby Dj 06 Jun 2013, 12:15
» "El Tribuno" 31-5-2013
por kruskis Dl 03 Jun 2013, 22:17
» Reblons. Quan no tens accés per posar arandel·la i femella.
por Tola Ds 01 Jun 2013, 21:17
» Escola de pesca o societats de pesca per aprendre'n
por jaume.mor.3 Dv 31 Maig 2013, 22:00
» Hola a tothom!!
por kruskis Dt 28 Maig 2013, 23:28
» busco compañero de pesca
por salvaorellana Dj 23 Maig 2013, 20:17
» "El Mundo" 21-5-13
por kruskis Dc 22 Maig 2013, 22:50
» tune predator
por kun Ds 18 Maig 2013, 18:26
» "La Nueva España" 8-5-2013
por Dani Ds 11 Maig 2013, 10:46
» "Europapress.es" 8-5-2013
por kruskis Dj 09 Maig 2013, 21:23
» Cómo llegué a conocer a los peces
por joemosqueroles Dc 08 Maig 2013, 20:17
» "20 Minutos" 6-5-2013
por kruskis Dt 07 Maig 2013, 21:02
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 14 de 14 • Comparteixi •
Pàgina 14 de 14 •
1 ... 8 ... 12, 13, 14
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
Dani escrigué:Doncs bé, molt bé, però però..... caldrar esperar el reportatge senceret amb fotos i vídeo i tot, actor principal, secundaris.... lo bo es fa esperar, però jo m'ho he passat teta, els kayakeros que avui hem sortit recordarem aquest dia durant un bon temps !!
Va calador, edita el video, que jo estic fent dentetes al fòrum però esperem la crònica oficial jajaja
Us avanço una mica més !!
Protagonista: Calador
Vídeo: Mikel K
Salabret: j.m.v.
Fre i remolc d'en Calador mentre anava cap a les pedres remolcat: Dani
Que serà???

Daaaaaaaaani Caladoooooor!!!!!!!!!!!!!! i tu anar plorant que fa 37 dies que no trec el caiac... sembla que has anat carregant les piles, no? segueixes amb la teva campanya de treure-li rendiment al teu artefacte flotant. Al primer dia que vas sucar-lo i trumfar et vam dir que cada dia no era així, però pel que veiem, en el teu cas potser haurem de considerar una excepció, no??
I ara, què? els tallahams et semblaran poc. Els bisos no cal dir-ho... em fas por, que d'aquí a no res tindrem les llampugues no gaire lluny...
I ara, què? els tallahams et semblaran poc. Els bisos no cal dir-ho... em fas por, que d'aquí a no res tindrem les llampugues no gaire lluny...

Tola- www.forumdepesca.com
- Data de registre: 12/08/2009
Tola escrigué:Daaaaaaaaani Caladoooooor!!!!!!!!!!!!!! i tu anar plorant que fa 37 dies que no trec el caiac... sembla que has anat carregant les piles, no? segueixes amb la teva campanya de treure-li rendiment al teu artefacte flotant. Al primer dia que vas sucar-lo i trumfar et vam dir que cada dia no era així, però pel que veiem, en el teu cas potser haurem de considerar una excepció, no??
jajaja Martí, si veiessis l'estirada de braços i el crit que va fer en calador quan la estava la captura fora de l'aigua, em penso que el van sentir des de la platja, va ser mitja hora molt intensa, plena d'emocions i de les que fan història, repetirem !
Senyores i senyors, porto un rato barallant-me amb el post i se m'ha borrat i m'he emprenyat i i i i ....
Aquest dissabte vam triomfar, sí! Ho vam passar genial però he de dir que la captura no és només meva sinò de tots quatre. Ja que aquests fets diuen molt de qui t'acompanya a pescar. Els qui m'acompanyaven, enlloc de intentar pescar un altre peix com jo, van estar en tot moment al meu costat vivint i sentint amb mi aquell moment que trigarà en marxar-nos del cap.
Aquesta captura en ha donat força i motivació i ens ha demostrat del que som capaços si treballem junts, ensenyant-nos els uns als altres.
Ara enviaré una foto a en Dani aviam si ell la sap posar (o si vols/pots posa la segona que tinc al bloc), que jo últimament tinc problemes amb les fotos doncs em surten gegants.
Us deixo una estoneta més d'espera fins a veure la foto i descobrir què vam arrancar del mar. Només us diré que fot unes batzegades i unes arrancades dignes de l'espècie.
Va ser genial!!! Treball en equip pur i dur!!!
Aquest dissabte vam triomfar, sí! Ho vam passar genial però he de dir que la captura no és només meva sinò de tots quatre. Ja que aquests fets diuen molt de qui t'acompanya a pescar. Els qui m'acompanyaven, enlloc de intentar pescar un altre peix com jo, van estar en tot moment al meu costat vivint i sentint amb mi aquell moment que trigarà en marxar-nos del cap.
Aquesta captura en ha donat força i motivació i ens ha demostrat del que som capaços si treballem junts, ensenyant-nos els uns als altres.
Ara enviaré una foto a en Dani aviam si ell la sap posar (o si vols/pots posa la segona que tinc al bloc), que jo últimament tinc problemes amb les fotos doncs em surten gegants.
Us deixo una estoneta més d'espera fins a veure la foto i descobrir què vam arrancar del mar. Només us diré que fot unes batzegades i unes arrancades dignes de l'espècie.
Va ser genial!!! Treball en equip pur i dur!!!
Una surtida que trigare en oblidar.

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 46
Localització: Gps
Data de registre: 18/08/2009
las pujo les dos ok, vet aqui la bestia !! (en calador, es clar, lo altre es un peix i prou
)

Dani escrigué:las pujo les dos ok, vet aqui la bestia !! (en calador, es clar, lo altre es un peix i prou)
Quina cara que hi poses ,segur que aquesta setmana no tindras mal en lloc jejeejej.

j.m.v- www.forumdepesca.com
- Localització: Les masies de voltrega.
Data de registre: 05/04/2012
molt be companys, veig que o vareu pasar genial i la captura va acompanyar felicitats

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 50
Localització: costa brava
Data de registre: 20/04/2009
Caram tu! Felicitats Dani & company!
Nosaltres vam estar buscant els tallahams i no els vam trobar.... al final vam acabar el dia jugant amb els serrans i julioles al rockfishing.
Em sembla que el pròxim dia hi dedicarem més estona, doncs és força entretingut.
Nosaltres vam estar buscant els tallahams i no els vam trobar.... al final vam acabar el dia jugant amb els serrans i julioles al rockfishing.
Em sembla que el pròxim dia hi dedicarem més estona, doncs és força entretingut.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 33
Localització: Costa Brava
Data de registre: 07/03/2009
Felicitats equip caiaquero!!! aixó ja va en serio, ara us adoneu que les millors pesqueres son quan no hi soc???

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Data de registre: 03/12/2010
joemosqueroles escrigué:Felicitats equip caiaquero!!! aixó ja va en serio, ara us adoneu que les millors pesqueres son quan no hi soc???
osti, doncs no ens haviem adonat Joe !
Per cert, dissabte vinent no sortim... així que si no rebs trucada, email, etc no t'extranyis...
Dani escrigué:joemosqueroles escrigué:Felicitats equip caiaquero!!! aixó ja va en serio, ara us adoneu que les millors pesqueres son quan no hi soc???
osti, doncs no ens haviem adonat Joe !
Per cert, dissabte vinent no sortim... així que si no rebs trucada, email, etc no t'extranyis...![]()
Ja ho veig ja que em deixeu de banda malfotuts, snif, snif.
Tu, que en tinc moltes ganes però entre exibicions de taekwondo, festivals de dansa, festes de l'escola i feines del camp (ara és el temps de segar i plegar les bales) he anat de cul però ja ho tinc tot llest i estic apunt per la propera sortida.
Per cert, demà vaig a sopar al teu "megapoble" al lloc que em vas recomanar, amb la família.

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Data de registre: 03/12/2010
Re:Com ha anat el finde ? (Girona)
Molt bona croniques entre les fotos i el video.
Una feina b'en feta amb uns companys molt ben avinguts.
Força i endavant,en volem mes !!!
Pep Becader.
Una feina b'en feta amb uns companys molt ben avinguts.
Força i endavant,en volem mes !!!
Pep Becader.

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Data de registre: 13/01/2010
Sortida a medes (d'espectador)
Dissabte vaig sortir a montgó, molta mar de fons, poc peix, una picada petita que s'escapa, una aranya i una llangardaix, he dit molta mar de fons? Fí de dissabte...
Diumenge em quedo amb la meva filla gran, i la resta de la familia a la platja, total que per no quedar-me a casa marxem cap a l'estartit, i ens embarquem en un vaixell d'aquells grossos en forma de catamarà amb fons de vidre, i ens dispossem a contemplar la flora i fauna de les medes. El vaixell fa una ruta de passeig, i després s'acosta molt a les parets de la meda gran, entre el passadis amb la meda petita i el caló del cementiri, contemplant així des de les finestres de vidre submergides la paret i un fons d'entre 2 i 7/8 metres aproximadament, quin espectacle !
Tot s'ha de dir, l'aigua era transparent, vaig veure bancs d'oblades, molts sards, alguns sards imperials, molts bancs de peixos de color blau, groc, semblava el mar roig alló, però a més vaig veure dos llobarros, un dèntol, una dorada enorme que com a mínim feia 5 o 6 kilos, i un mero petit, bé, dic mero petit però feia més de mig metre, però petit pel que hi ha a medes.
Un dia d'aquests agafaré el kayak i a fer snorkel, que l'espectacle s'ho val, sembla mentida que amb tant peix allà sota a dos-cents metres i escaig costi de fer-los picar.
Apa bona setmana !
Diumenge em quedo amb la meva filla gran, i la resta de la familia a la platja, total que per no quedar-me a casa marxem cap a l'estartit, i ens embarquem en un vaixell d'aquells grossos en forma de catamarà amb fons de vidre, i ens dispossem a contemplar la flora i fauna de les medes. El vaixell fa una ruta de passeig, i després s'acosta molt a les parets de la meda gran, entre el passadis amb la meda petita i el caló del cementiri, contemplant així des de les finestres de vidre submergides la paret i un fons d'entre 2 i 7/8 metres aproximadament, quin espectacle !
Tot s'ha de dir, l'aigua era transparent, vaig veure bancs d'oblades, molts sards, alguns sards imperials, molts bancs de peixos de color blau, groc, semblava el mar roig alló, però a més vaig veure dos llobarros, un dèntol, una dorada enorme que com a mínim feia 5 o 6 kilos, i un mero petit, bé, dic mero petit però feia més de mig metre, però petit pel que hi ha a medes.
Un dia d'aquests agafaré el kayak i a fer snorkel, que l'espectacle s'ho val, sembla mentida que amb tant peix allà sota a dos-cents metres i escaig costi de fer-los picar.
Apa bona setmana !
diumege vaig sortir
hola companys , el diumenge vaig sortir , la activitat dels peixos era baixa , tot i aixi , varem acabar la jornada amb dos sorell d'un kilet , 4 0 5 verats y un parell de pagells, i un bon esmorza , avui tambe he sortit, un parell d 'hores volia probar de pescar amb vinils a drop shot , pero malauradament nomes picaven els serrans , vinga , salutacions i bona pesca

Cala Bonica- www.forumdepesca.com
- Localització: costabrava (Roses)
Data de registre: 13/11/2011
Pàgina 14 de 14 •
1 ... 8 ... 12, 13, 14
Pàgina 14 de 14
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum