MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 8 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  ot el Dc 25 Abr 2012, 18:19

kruskis escrigué:Una altra foto del tauró, suposo que deu ser el mateix, tot i que es veu menys malmès, també estava pescat davant d'Illa Mateua.

Bones gent, vui informar de que el "Tiburon Zorro" és una espècie del tròpic però que també es troba a les nostres aigues tot i que estan mar endins i a profunditat. No saben perquè han vingut tant aprop de la costa, també s'ha de dir que si més no un dels que han trobat, es va morir per culpa de la red.
És una de les espècies de tauró en perill d'extinció ja que les seves aletes es venen en els restaurants de China.

Salut!
Ens vaiem a mar!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dj 26 Abr 2012, 21:45

Deixant de banda als taurons i les tonyines:
És veritat que el clima està cambiant.
Ahir al matí vaig sortir a pescar una estona, i dic una estona ja que a les nou estava a casa, però almenys he tret alguna cosa.
Mireu lo que he pescat i això que fa tres setmanes vaig estar a la mateixa cala i encara en vaig treure més, però no vaig fer foto:

I pensar que el cotxe l'has de deixar a uns cinc-cents metres i en aquest recorregut et trobes:
set papereres i cinc contenidors

Quina espècie és?
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dj 26 Abr 2012, 23:26

Paisano, jo per l´aspecte i aixi a botepronto, diria que es una especie invasora que em sembla que li diuen BERRO o BIRRO , aixi en vulgar, el que no se es quin es el nom cientific. Potser s´hauria d´enviar al Ministerio de Medio Ambiente a veure si ens aclaren que pensen fer al respecte, estudis, treballls de camp, comissions bilaterals, etc...... A lo millor ens donen una subvencio per "pescar-los".
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 27 Abr 2012, 09:01

Obrint un procés d’investigació de moment podríem descartar que el culpable sigui musulmà... Embarassed
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 08 Maig 2012, 19:28

Diumenge em vaig poder escapar a Sta. Margarita, des de costa , per que la previsió de Windguru era prou dolenta, total, un parell de pajareres vistes força endins i un solitari sorell, que es mes del que varen fer els altres spiningueros que m'acompanyaven, suposo que es per les tonyines que estan fent molta feina, em varen comentar que havien arribat a entrar dins del port de Roses, cosa mai vista.

Salut
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 11 Jun 2012, 09:20

Esperava el “finde” amb ganes. La setmana passada per motius de feina vaig fer més de 3000 qlm. amb cotxe. La feina em va anar be, vaig menjar bon pernil, beure bon vi i uns bons cargols també m’haguessin agradat però no estaven a l’abast, però vaig acabar psicològicament molt cansat després de 30 hores en cotxe buscant una emissora de ràdio que no digués el que fins ara han estat negant i tothom sabia. La nova situació té de bo que als politics de torn se’ls hi han acabat les martingales...

Tornant a la pesca el dissabte hi havia mar de gregal i el vent contrari, no picaven i a mig matí van arribar uns submarinistes per acabar-ho d’arreglar i vaig plegar.

El diumenge em vaig llevar tard, estic una mica refredat, el mar estava be i picaven, no sabré mai per que allí mateix un dia fas porra i a l’endemà semblen boigs.
Res de l’altre mon però m’ho vaig passar be i tinc esquer per anar a pescar a fons el dia que toqui...

Editat per darrera vegada per CAP-ROIG el Dl 11 Jun 2012, 13:52, editat 2 cops en total
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 11 Jun 2012, 10:39

Doncs nosaltres vam sortir diumenge, per la zona del riuet, sant martí d'empuries i fins a mig camí dels biotops,vam anar arribant de manera esgraonada i xino xano, primer arribo jo, als 5 minuts arriben en Tet i en Juanjo, una mica després en Joan i en Dani Jr, i finalment arrova en Quim. Per entrar a l'aigua igual, varem anar entrant a mida que teniem tot a punt i cap a l'aigua i falta gent.

Nomes d'entrar engego la sonda, que la setmana anterior s'havia fos per manca de bateria, la engego i tot correcte, de conya penso, avui no aniré a cegues. Arribo a les boies de banyistes, 200 metres de la vora, la sonda començ a pitar, però no es peix... apareix el símbol de bateria baixa.... entro a configurar, poso que no piti per sobre dels 11 volts, segueix pitant.... i em quedo sense bateria... però si l'havia carregat el dia abans tot el dia !! Total, que m'he quedat sense bateria, i un altre dia sense sonda.....

Sona el mòbil, es en tet, ell havia anat direcció els biotops, cercant els 20 metres de fons, però ja a 10 ens diu que ha sortir un calamar despistat i matiner, som-hi doncs, monto els ocellets i cap allà, busco aqui i allà, però res, realment, el calamar estaba despistat, va ser el primer i últim de tot el matí....

Monto un poppet tipus inquitxi d'aquells que darreramennt em funcionen be, faig una mica de jigging aqui i allà, però degut a la poca fondària opto per fer curri i anar direcció a les roques, a intentar trobar alguna cosa en els esglaons de sorra/roques que hi tinc molta fe.... anat cap allà xino xano, res, passen els minuts, de cop sento el carret a tot drap, em giro, agafo la canya i veig un peixo que salta darrera meu a uns 20 o 30 metres on duia l'esquer ! De cop deixa de sortir fil, es destensa tot, merda penso jo, recullo.... ai ai ai, el poppet a prendre pel sac, tallat pel fil, ni poppet ni mosquetó, com les gasten els tallahams, bé, almenys hi son penso jo, monto un passejant enfonsat de 20 centimetres, aquest no se l'empassaran penso, i vinga amunt i avall, passejant aqui i alla, cansat de provar a 360º i res decideixo fer curri amb ell, i res, ni rastre dels tallahams, es el tercer cop que em trenquen, i quan llavors fas un muntatge específic per ells, ni rastre, la mare que els va parir.... apareix un altre component, la marta, que venia remant des de l'escala, ens saludem i aprofitem uns quants per anar a esmorçar a la platja.

Reiniciem la jornada, s'està aixecant vent, i mar arrissada, continuem sense picades, i poc a poc anem desfilant cap al punt d'origen, al final una jornada molt fluixeta i nomes un parell de companys que es van endinsar cap a 2 milles varen treure algunes captures petites.

Apa, bona setmana :-)
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.m.v el Dl 11 Jun 2012, 22:14

Hola, jo aquest cap de setmana estare per L'escala i vaig moolt qremat, tinc ganes de pescar alguna peça grossa que ultimament nomes trec collonades Very Happy ,aixi que ja estic preparant els estris varis.
Saluts.
j.m.v
www.forumdepesca.com

Localització : Les masies de voltrega.
Data de registre : 05/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 11 Jun 2012, 23:41

preparat crac ! si fa bo sortirem, passat pel facebook i comentem llocs
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 12 Jun 2012, 00:40

Doncs jo aquest finde.... divendres sopar d'amics, dissabte comiat de solter i diumenge sopar d'amics.... l'agenda social m'afoga.... necessito agafar una canyeta i perdre'm a una illa deserta. Necessito escataaaaa!!!!!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Com ha anat el finde? (Girona )

Missatge  BECADER el Dt 12 Jun 2012, 00:45

Doncs jo no me fotut un rosco...pro no sera per posari ganes !

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 12 Jun 2012, 01:01

Dani escrigué:Doncs nosaltres vam sortir diumenge, per la zona del riuet, sant martí d'empuries i fins a mig camí dels biotops,vam anar arribant de manera esgraonada i xino xano, primer arribo jo, als 5 minuts arriben en Tet i en Juanjo, una mica després en Joan i en Dani Jr, i finalment arrova en Quim. Per entrar a l'aigua igual, varem anar entrant a mida que teniem tot a punt i cap a l'aigua i falta gent.
37 dies fa que no agafo el caiac!!!

Ja sé que ara sortirà en Martí i em dirà que de què coi em queixo. Però em queixo igual.

Aviat em reincorporaré amb vosaltres, ni que sigui de tan en tan, que això del caiac és cert que un cop ho proves... estàs mort!!!

Dissabte vaig anar a pescar a la platja i només va caure una trista orada de pam, i pobreta meva no la vaig poder salvar (duia l'ham del 3 fins al melic!). A hores d'ara ja se la deuen haver fotut els crancs o qui sap, potser un tros de llobarro.

Saluditos!!!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com ha anat el finde ? Girona.

Missatge  QUIM C. el Dt 12 Jun 2012, 01:40

Al netejar el peix del diumenge vaig comprovar que tenien la pancha plena-plena.Segur que ens varem equivocar de dia, la semana del diumenge 3, res de res i el dilluns al mati un company va disfrutar mes que mai.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dt 12 Jun 2012, 02:04

Avui he anat tres o quatre horetes, el mar maquíssim per al llobarro, vent entre Tramuntana i Gregal amb ratxes fortes que aixecava escuma a la cresta de las onades, capvespre, vaja que tot indicava que la cosa prometia...., una merda ben grossa Mad , una picada mitjanota abans d'amagar-se el sol i cap més, el mar no m'estima, amb lo bé que el tracto jo sempre .... Sad
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 12 Jun 2012, 02:24

boig de mar escrigué:Avui he anat tres o quatre horetes, el mar maquíssim per al llobarro, vent entre Tramuntana i Gregal amb ratxes fortes que aixecava escuma a la cresta de las onades, capvespre, vaja que tot indicava que la cosa prometia...., una merda ben grossa Mad , una picada mitjanota abans d'amagar-se el sol i cap més, el mar no m'estima, amb lo bé que el tracto jo sempre .... Sad

Oscar em passa el mateix, l'estimo amb bogeria, i faig cada porraaaaaaa, la primavera molt bé als inicis pero ara portem 2 setmanes molt fluixes nou... va a ratxes aixó.... sort que al Juliol pesca qui vol ! (ho diu la dita, no jo...)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dt 12 Jun 2012, 10:19

Hola

Nosaltres vàrem sortir diumenge, a les 6 i poc erem al mar a veure si trobavem els tallhams. Els meus dos fills i un nebot. Un parell d'hores fent spinning a la Gola de Ter, i res de res.
Cap a les 9, anem a Begur i allà els nens es posen amb rosca, i s'ho van passar molt bé treient serrans (i algun animal gros que va petar 2 canyes (de les del decathlon).

Després, de tornada, uns quants verats per rematar la feina (pescats amb cuc, això no ho havia fet mai !)

Distret (per a ells), però em queda el tema tallhams que per aqui dalt se'm resisteix- hi tornarem ! (però cal molta moral per sortir a aquelles hores un diumenge i no fer res !)
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 12 Jun 2012, 14:02

Diumenge vespre, a sta Margarita, placidesa, el sol ponent-se...i un bullir de sardineta que entra a la bocana, i de repent...TOT EXPLOTA...la sardineta, atacada per sorells i espets des de sota, salta en centenars de cercles que s'entrecreuen, els tres que hi erem varem estar tirant com boixos tota la estona que va durar (força) pero tan sols varen sortir un parell de sorells, suposo que tenien tant de menjar que els nostres esquers pasaven desapercebuts, pero l'espectacle va ser impresionant i les cameres dels movils dels pasejants ( persones que pasejen, no esquers) treien fum, els atacs varen anar espaiant-se i la llinterna enfocada al aigua mostraba una masa compacta de sardineta ja mes tranquila.

Salut
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 12 Jun 2012, 16:27

kayakleviathan escrigué:Diumenge vespre, a sta Margarita, placidesa, el sol ponent-se...i un bullir de sardineta que entra a la bocana, i de repent...TOT EXPLOTA...la sardineta, atacada per sorells i espets des de sota, salta en centenars de cercles que s'entrecreuen, els tres que hi erem varem estar tirant com boixos tota la estona que va durar (força) pero tan sols varen sortir un parell de sorells, suposo que tenien tant de menjar que els nostres esquers pasaven desapercebuts, pero l'espectacle va ser impresionant i les cameres dels movils dels pasejants ( persones que pasejen, no esquers) treien fum, els atacs varen anar espaiant-se i la llinterna enfocada al aigua mostraba una masa compacta de sardineta ja mes tranquila. Salut

Molt bé, Joan!! personalment, visc molt més una descripció del mar, més que no pas un paio amb una foto d'un bon peix. Tonteries meves. He disfrutat amb la teva narració.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 12 Jun 2012, 22:15

Tola escrigué:
Molt bé, Joan!! personalment, visc molt més una descripció del mar, més que no pas un paio amb una foto d'un bon peix. Tonteries meves. He disfrutat amb la teva narració.

Portes un hippie a dintre....

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

com ha anat el finde?

Missatge  Dani el Ds 16 Jun 2012, 16:39

Doncs bé, molt bé, però però..... caldrar esperar el reportatge senceret amb fotos i vídeo i tot, actor principal, secundaris.... lo bo es fa esperar, però jo m'ho he passat teta, els kayakeros que avui hem sortit recordarem aquest dia durant un bon temps !!
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 17 Jun 2012, 20:42

Dani escrigué:Doncs bé, molt bé, però però..... caldrar esperar el reportatge senceret amb fotos i vídeo i tot, actor principal, secundaris.... lo bo es fa esperar, però jo m'ho he passat teta, els kayakeros que avui hem sortit recordarem aquest dia durant un bon temps !!

Va calador, edita el video, que jo estic fent dentetes al fòrum però esperem la crònica oficial jajaja

Us avanço una mica més !!

Protagonista: Calador
Vídeo: Mikel K
Salabret: j.m.v.
Fre i remolc d'en Calador mentre anava cap a les pedres remolcat: Dani

Que serà???

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 17 Jun 2012, 21:23

Daaaaaaaaani Caladoooooor!!!!!!!!!!!!!! i tu anar plorant que fa 37 dies que no trec el caiac... sembla que has anat carregant les piles, no? segueixes amb la teva campanya de treure-li rendiment al teu artefacte flotant. Al primer dia que vas sucar-lo i trumfar et vam dir que cada dia no era així, però pel que veiem, en el teu cas potser haurem de considerar una excepció, no??

I ara, què? els tallahams et semblaran poc. Els bisos no cal dir-ho... em fas por, que d'aquí a no res tindrem les llampugues no gaire lluny...
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 17 Jun 2012, 21:29

Tola escrigué:Daaaaaaaaani Caladoooooor!!!!!!!!!!!!!! i tu anar plorant que fa 37 dies que no trec el caiac... sembla que has anat carregant les piles, no? segueixes amb la teva campanya de treure-li rendiment al teu artefacte flotant. Al primer dia que vas sucar-lo i trumfar et vam dir que cada dia no era així, però pel que veiem, en el teu cas potser haurem de considerar una excepció, no??

I ara, què? els tallahams et semblaran poc. Els bisos no cal dir-ho... em fas por, que d'aquí a no res tindrem les llampugues no gaire lluny...

jajaja Martí, si veiessis l'estirada de braços i el crit que va fer en calador quan la estava la captura fora de l'aigua, em penso que el van sentir des de la platja, va ser mitja hora molt intensa, plena d'emocions i de les que fan història, repetirem !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 17 Jun 2012, 21:56

Senyores i senyors, porto un rato barallant-me amb el post i se m'ha borrat i m'he emprenyat i i i i ....

Aquest dissabte vam triomfar, sí! Ho vam passar genial però he de dir que la captura no és només meva sinò de tots quatre. Ja que aquests fets diuen molt de qui t'acompanya a pescar. Els qui m'acompanyaven, enlloc de intentar pescar un altre peix com jo, van estar en tot moment al meu costat vivint i sentint amb mi aquell moment que trigarà en marxar-nos del cap.

Aquesta captura en ha donat força i motivació i ens ha demostrat del que som capaços si treballem junts, ensenyant-nos els uns als altres.

Ara enviaré una foto a en Dani aviam si ell la sap posar (o si vols/pots posa la segona que tinc al bloc), que jo últimament tinc problemes amb les fotos doncs em surten gegants.

Us deixo una estoneta més d'espera fins a veure la foto i descobrir què vam arrancar del mar. Només us diré que fot unes batzegades i unes arrancades dignes de l'espècie.

Va ser genial!!! Treball en equip pur i dur!!!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 17 Jun 2012, 22:30

Una surtida que trigare en oblidar.
mikel k
www.forumdepesca.com