MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 7 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Tola el Dc 18 Abr 2012, 00:14

CAP-ROIG escrigué:Companys, es qüestió de insistir. Si ho proveu moltes vegades al final us sortirà be.

Eren al voltants de les onze i un cop aconseguida la clavada em vaig haver de preguntar que feia, torno port i vaig al CAP i perdre el que em quedava de matí o fer de Rambo i solucionar-ho pel meu compte.

Collons, CapRoig!! això em qüestiona aquells consells que de petit sempre em donava mon pare: "-Martí fill meu, mira sempre de clavar-la fins al fons!"

Però CapRoig, a la vista de la imatge que ens aportes, no tinc massa clar que em convingui universalitzar els consells paternals. Hi pensaré. Gràcies per il·luminar-me.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dc 18 Abr 2012, 11:07

Cap Roig, aixo q has fet te molt de merit. A mi m'ha passat 2 cops, i tots dos he acabat al CAP. Finalment ara porto al barco el spray aquestqueadorm, per si algun dia em passa lluny de port
Per lo teu, de fer ho "a pel", es realment alucinant - em sento una mica figa flor!

Bona pesca i vigilem tots, q fa mal
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dc 18 Abr 2012, 18:26

ostii, quin merit cap roig,......jo ja hauria fet un drama.......quin mal!!!
bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dc 18 Abr 2012, 18:43

bernau escrigué:Cap Roig, aixo q has fet te molt de merit. A mi m'ha passat 2 cops, i tots dos he acabat al CAP. Finalment ara porto al barco el spray aquestqueadorm, per si algun dia em passa lluny de port
Per lo teu, de fer ho "a pel", es realment alucinant - em sento una mica figa flor!

Bona pesca i vigilem tots, q fa mal

No se fins que punt és efectiu un anestèsic en esprai, jo diria que només dorm les capes superficials i els donats pel cul dels hams no es claven només una miqueta, fixeu-vos que els dentistes l'utilitzen perquè no sentis la punxadeta de l'agulla no per treure el queixal ... Algú ha tingut ocasió de provar-ho?
Jo crec que lo seu seria poder portar una petita xeringa amb una agulla d'un parell de cm i una ampolleta d'anestèsic, o una ampolla de wysky de dos litres com la del vídeo que vaig posar air Laughing ara l'ham millor que t'el tregui un altre... Laughing
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 18 Abr 2012, 18:50

Jo des de fa temps procuro anar sempre amb guants, es un pel incomode però t'hi acostumes, no et salves d'alguna punxada però mai he arribat a clavar-me cap de moment, duc uns guants prims de neopré de 3 mm i normalment es queden enganxats a la goma i ja no es mouen, o notes una punxadeta... i d'aqui no han passat (de moment...) (a part de que reman amb el kayak els guants ja son casi imprescindibles..)

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

experiencia extranya!!!........quin dia!!!

Missatge  bogamorta el Dc 18 Abr 2012, 18:52

avui m´he llevat a les 9.00, he anat a obrir el chill-out que porto, he anat a fer uns recados i quan els he tingut enllestits, m´ha entrat un mono de pesca de la ostia.......he pensat que cony vaig a pescar a la 1 del migdia...(era el meu dia de festa, pero ja se sap"quan un te negoci de festes poques)
be, miro la mar, hi havia una mica d´embotiment (gracies a aquests dies tan fantastics que estem tinguen ultimament), be decideixo a anr amb els vinils a alguna punta aviam si agafo algun sorell o alguna obladete....
arrivo al lloc i posso un slug-go verd amb un cap plomat de 10gr.....
començo a fer moure els bitxos i res.....
portava un mitja horeta quan de cop......zasca!!!!1.....picada i despres de una breu lluita em trenca la linea!!!......cagum dena!!!!!....ja comencem malament!!!
torno a fer el mateix montatge no pasen ni 5 minuts ....zasca!!1..aquest cop si k be,....el vaig treballant i li noto un tirar extrany!!......k cony porto!!!.....quan el veig, un sard de 1.100, hi venia acompanyat per uns 3 o 4 sards més.....
(quina cosa mes rara , he pensat).......
bueno, segueixo i allò s´ha convertit amb un festival de sards.....
m´han trencat un vinil a caixelades.....se l´han anat cruspint calada a calada.....la cua del vinil cada cop era mes curta..jajjajajaja!!!!...impresionat, no m´havia passat mai!!!
al final he acabat amb 4 sards...(1100, 850, 800 i 400)....i algun k evidenment he perdut per el camí.....

pregunta: aquest comportament pot ser que vingui donat perque estiguin en plena fressa, tots venien chorrejan de llet o amb unes obades gegants,.....potser que aquest frenesi de picades vingui donat per que els sards estaven "super-cachondos" i per tant mes agresius de lo normal.....

algú troba alguna esplicació?.......potser a algu li ha passat?.......es normal?....

p.d: un dia per recordar.....
bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 18 Abr 2012, 19:56

podría ser que estiguessin empaitant alguna femella i es fessin els valents, o que per defensar el territori la emprenguessin amb el teu vinil, no es extrany fer-los picar amb vínils o petits artificials, de ben segur que estaves a lloc ideal i al moment idoni, has estat de sort !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 18 Abr 2012, 23:58

Algunes vegades passa, però no he arribat a escatir ni quan, ni per què. Recordo una vegada que els sards fotien unes barrades als artificials de 9 i 13cm... espectaculars! però anava amb poperes grosses i va ser llavors quan vaig plantejar-me d'anar a buscar sards específicament en properes ocasions. Era espectacular. El "La segunda" (María Yamashita) de 9cm en color gris, els fotia més calents que un autocar d'adolescents al saló eròtic. Llàstima que han deixat de fer aquest grandíssim artificial. Aquell dia hi havia moltíssima activitat i sortien espets i va passar un llobarrot-tanque xino-xano per davant dels morros que no va picar. Els sards venien fins als peus en grup i des que queia a l'aigua, fins que el treies tot eren estrebades i barrades als artificials, fos quin fos. Especialment aquest "La segunda". En ple festí orgiàstic vaig haver de plegar precipitadament per uns nuvolots negres que ja em llançaven massa aigua. Que cabrons. Mai més m'hi he trobat amb aquella acumulació de peixarrots i una activitat tant bèstia com aquella tot alhora. A vegades he trobat molt peixarrots que no picaven ni a tiros i d'altres vegades he trobat molta activitat, però sense massa varietat.

Si descobreixes el quan i el per què, ja ens ho diràs.

Ala, besitos.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dj 19 Abr 2012, 13:43

Tola escrigué:

Si descobreixes el quan i el per què, ja ens ho diràs.

A mi primer i et convido a una birra What a Face
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dj 19 Abr 2012, 15:26

A mi amb els sards em passa el contrari, un cop en treus un, sembla que ho digui als altres, he de llençar a un altre punt perquè on he tret el primer rarament n'enganxo cap més.
En un reportatge del Thalasa sortia un pescador de Cadaqués que s'amagava perquè no el veiesin i fins hi tot netejava amb un drap el fil i l'ham, despres de cada captura, per treure qualsevol rastre de sang dels sards, assegurava que si detectaven alguna cosa no en treuria cap més.
Segur que aquest que vas treure tu no van veure el programa!!!
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 19 Abr 2012, 15:29

joemosqueroles escrigué:A mi amb els sards em passa el contrari, un cop en treus un, sembla que ho digui als altres, he de llençar a un altre punt perquè on he tret el primer rarament n'enganxo cap més.
En un reportatge del Thalasa sortia un pescador de Cadaqués que s'amagava perquè no el veiesin i fins hi tot netejava amb un drap el fil i l'ham, despres de cada captura, per treure qualsevol rastre de sang dels sards, assegurava que si detectaven alguna cosa no en treuria cap més.
Segur que aquest que vas treure tu no van veure el programa!!!

jijiji vaig veure el thalassa, certament, de vegades ja no sabs que pensar, o no entren, o entra un, o entren a tot drap, i ja no sabs si ets tu, son ells o que passa....
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dj 19 Abr 2012, 17:49

encara estic paint la jornada d´ahir, porto tot el dia al chiill-out amunt i avall, meditant el per que.......no ho se.....
aviam, agafar-ne algun...segons quin dia vale.....pero lo d´ahir......no s´enten......

al migdia vaig fer lo tipic,.....trucar als meus amics pescadors(no sense abans enviarlis la foto de rigor, ni que sigui per tocar els collons un rato....jajajajaja...ara tots volen vinils d´aquest.....passarells...jajajajajaja), i ni va haver-hi un k em va dir.....anem-hi una estona al vespre abans del futbol (lo d´ahir tema a part...quina mala sort)......
vaig demanar permis a la dona, k despres d´una d´aquelles mirades fulminants k et deixen rumiant tota una tarda , va accedir....
vam estar 2 hores al mateix lloc, 2 tios......ni rastre......ni ens el van seguir....ni un de petit...res de res............semblava el mar mort....

suposso k estaven tots de fresa i eren atacs mes de territorialitat i agressivitat desmesurada a cause de les ganes de fotre un polvo....jajajajajajajjajaj

no ho se......

bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dj 19 Abr 2012, 18:08

en quan el que dius, tola....
a mi m´ha passat alguna vegada abans d´una tribunada k hi hagi molta activitat, ells noten els canvis de temps hi els condiciona molt......ruixats, tribunades, .....no saps per que...pero passa... i quan es possa a ploure, frenan en sec.....sembla k s´hagin mort....

els pescadors diuen " k els peixos amb els canvis de temps barrunten"....hi segons quins dies es compleix...
jo recordo un cop estar pescant truites al muga i allò que es comença a tapar el cel, comencen a caure quatre gotes i de cop veure pasar una anguila per sota nostre(se sap que son animals nocturns).....suposso k la tribunada la va confondre o va sortir a "pescar a rio revuelto"...jo k se.... Very Happy

la veritat es que del cert no se res, pero a vegades es donen situacions extrañes.........

salut i pesca....
bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 23 Abr 2012, 09:49

Sortida del dissabte, el primer que em vaig trobar davant la punta del Milà va ser un banc petit de dofins, que vaig estar filmant un ratet junt amb dos foreros en l’embarcació Lluïsa. Però a l’hora de decidir a on pescar em va semblar que el dofins no eren bona companyia i vaig canviar de rumb.

Després de estar buscant una estona vaig trobar els sorells barrejats amb algun barat, moltes picades, també moltes perdudes, i m’hi vaig quedar fins que va començar a bufar el vent i la barca es desplaçava massa ràpid...

Un company m'ha passat una foto de un taurò "zorrro" pescat davant "la sabata" a 15 metres de fondaria

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 23 Abr 2012, 13:24

Poso el meu primer vídeo, no es gran cosa però m'estic iniciant en el tema.... ah ! No tinc ni una sola filmació de dissabte passat, avui quan anava a mirar-ho he recordat que abans de filmar, s'ha de posar la memòria SD a dintre la càmara¬¬¬ (i no la duia, es clar....)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 23 Abr 2012, 20:37

Una altra foto del tauró, suposo que deu ser el mateix, tot i que es veu menys malmès, també estava pescat davant d'Illa Mateua.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 23 Abr 2012, 20:59

i a roses fa pocs dies un altre...

com en surtin gaires canviaré el kayak per les xiruques, quin yuyu Rolling Eyes
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 23 Abr 2012, 21:16

També s'han vist balenes molt en terre, suposo que deuen ser catxalots. Portem una temporada que Deu n'hi do: tonyines, dofins, taurons, balenes...Pots ser per la temperatura de les aigues o per que busquen menjar on n'hi hagi....

Una pregunta, per un taurò que deu semblar un caiac vist de sota? sabeu que menjen?

Dani, en lloc de xiruques hauràs de portar "dodotis" Twisted Evil Twisted Evil
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 23 Abr 2012, 21:42

CAP-ROIG escrigué:Una pregunta, per un taurò que deu semblar un caiac vist de sota? sabeu que menjen?

collons Jordi, quins ànims els teus eh ?? espero que s'assembli a una sola de sabata, ja si l'hi sembla un pernil de jabugo no anem bé !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dl 23 Abr 2012, 22:47

avui al vespre he sortit i he fet una porra com una catedral, i a sobre per variar he perdut un artificial.......coses k passen, no sempre sona la flauta, no?...
...ho seguirem provan i tornarem a vencer...(demà..tots amb el barça)...
salut i sort
bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 24 Abr 2012, 00:41

Aquest dissabte vam sortir de nou els 3 bala perduts i la veritat és que va ser un matí força entretingut, no per les captures, més aviat per totes les petites coses que van passar.

I és que sóc un envejós de merda i com que el senyor caproig es va "hamar", jo també em volia estrenar en aquesta disciplina. Jo vaig anar a pescar llobarros i van ser els llobarros que em van pescar a mi, segur que vaig ser la peça major per a aquell llobarret.

Feia poca estona que havíem arribat, res... 4 tirs i vaig clavar un llobarret petitó, un baby de 200 o 300 gr com a molt. El trec i crido a en Kurry perquè em faci la foto abans de tirar-lo a l'aigua. Total... que com que el llobarro era petit, l'agafo malament, fruït de la confiança, el malparit es mou i em clava l'ham!! Sort que no anava sol i em van treure el llobarro. Llavors la operació a cor obert m'estimava més fer-me-la jo sol. Al ser de nit, vaig buscar la claror, vaig examinar el terreny i vaig decidir que el millor camí era que sortís per allà on havia entrat. Després d'intentar treure'l per les bones sense resultat vaig decidir tancar els ulls, agafar fort les aliquetes, fotre estrebada i a seguir pescant. Doctor House, la operación ha sido un éxito.

Al cap d'una estona veig en kurry fent gestos raros que no entenc i tot seguit el veig treure un pop, el pop sí que decidim quedar-nos-el i el posem a dintre una bossa de plàstic, però semblava que no li agradava gaire i el malparit es desfà ell mateix el nus i decideix anar a passeig.

Tampoc va faltar la bossa de plàstic, Dani te la dedico!!!! Llevat de la lona de camió, en el que a bosses es refereix és la meva peça major. Ara quan en pesco una sempre penso en tu, maricón!!! Mira que disfrutes enfotent-te'n de les meves bosses. Doncs mira ara ja tens guassa per uns quants dies! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

També vaig pescar la peça menor i que a més no crec que pugui superar.... vaig pescar una mini-pellaia que potser feia 2.5cm, robada per la cua. Que fort!

Bé, com veieu, poca pesca i algunes anècdotes. Ja podia haver pesat el llobarro com el coi de bossa plena d'aigua...

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 24 Abr 2012, 01:05

Joan no m'enfoto, tan debó tots fossin com tu i treguessin totes les bosses de l'aigua, jo amb el kayak cosa que sura cosa que recullo si es possible, i a l'arribar a la platja, escombraries i llestos, te molt de mérit no m'en cardo !!

L'ham, buff, quin mal¬¬

si sortiu en barca ja comença a haver-hi bastanta activitat, deixeu els llobarros que ja van de baixa, ells volen fred Very Happy
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 24 Abr 2012, 09:31

Dani escrigué:
collons Jordi, quins ànims els teus eh ?? espero que s'assembli a una sola de sabata, ja si l'hi sembla un pernil de jabugo no anem bé !

Benvolgut Dani, he buscat quin tipus de tauró es aquest “zorro” i sembla que es inofensiu pels humans, té la boca petita. Es veu que fan servir aquesta cua tant llarga per atacar els bancs de peix atontant-los i foten-se’ls després. Es una tècnica semblant al peix espasa només que el que un fa amb l’espasa l’altre ho fa amb la cua, vaja que si aquest dos es poguessin aparellar el resultat seria infalible... Very Happy
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 24 Abr 2012, 12:11

Jo per si decas, no torno a pescar desde el kayak amb els peus sucats a l'aigua. El tauró tindrà la boca petita però els meus peus tampoc son gran cosa i com aperitiu suposo que ja li estaria bé.
Algú sap la mida i el pes del bitxo en qüestió? A Sête, un poble del mediterrani françès, vaig veure unes fotos de taurons pescats allà mateix que em vaig quedar acollonit, semblaven autocars!!!
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 25 Abr 2012, 00:53

Dani escrigué:si sortiu en barca ja comença a haver-hi bastanta activitat, deixeu els llobarros que ja van de baixa, ells volen fred Very Happy

No volen fred, volen que matini més!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo