SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 2 de 12 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 12 •
1, 2, 3, ... 10, 11, 12 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
Boones, i felicitats Carles, molt bona ratxa portes i que segueixi així, el consol és que hi ha peix.
Salut.-
Salut.-

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
Gracies company, avera dema com pinta el tema...

Carles_k- www.forumdepesca.com
- Edat: 30
Localització: Empuriabrava
Reputació: 1
Data de registre: 08/09/2009
aquet cap de setmana he fet porra,pero no a sigut un dia aborrit tot el contrari,he conegut a un company del forum en ekaitz(un gran noi i molt trempat)i com no el gran jefe kruskis.
molt de peix i de gavines pero ..............resla altre part ja la explicaran els companys.fins unaltre.
molt de peix i de gavines pero ..............resla altre part ja la explicaran els companys.fins unaltre.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Jo aquest cap de setmana també porra, no he pogut anar per Begur i he sortit pel Maresme i res de res
un altre dia sera 
Doncs jo porra, i emprenyada grossa.....
Ahir tenia un sopar a l'estartit, surto cap allà una mica abans per intentar pescar, però amb la familia una cosa i l'altre, arribo just de temps, em sobrava una horeta abans del sopar, total que vaig a la platjeta del port i a rastrejar una mica la zona, però es posa a ploure i el paravents al cotxe, total que plego i cap a sopar i veure el barça....
Acabo el sopar, i allà quarts d'una torno cap la zona, com el mar estava força picadet i no hi havia ni deu, deixo els espigons de cares enfora que eren un perill anant sol i sense gent, i em concentro dintre port i platja del port. Començo aprovar aqui i allà, xino xano, fins que després de uns 40 minuts detecto molta activitat a un lloc, i es veuen 2 lloms de llobarros guapos que estaven emprenyant a les llisses de valent, jo portava muntat un passejant color llisa així que al ataquer !! Faig el primer llançament, i sento una veu darrera meu que em diu, lo siento, está prohibido pescar aqui dentro, tendrá que irse... collons, un vigilant jurat que patrullava en moto i em fa fora, i a sobre quan tenia davant uns empaits de l'ostia.... total que agafo trastos i marxo emprenyat cap a casa, tocava retirada........
Ahir tenia un sopar a l'estartit, surto cap allà una mica abans per intentar pescar, però amb la familia una cosa i l'altre, arribo just de temps, em sobrava una horeta abans del sopar, total que vaig a la platjeta del port i a rastrejar una mica la zona, però es posa a ploure i el paravents al cotxe, total que plego i cap a sopar i veure el barça....
Acabo el sopar, i allà quarts d'una torno cap la zona, com el mar estava força picadet i no hi havia ni deu, deixo els espigons de cares enfora que eren un perill anant sol i sense gent, i em concentro dintre port i platja del port. Començo aprovar aqui i allà, xino xano, fins que després de uns 40 minuts detecto molta activitat a un lloc, i es veuen 2 lloms de llobarros guapos que estaven emprenyant a les llisses de valent, jo portava muntat un passejant color llisa així que al ataquer !! Faig el primer llançament, i sento una veu darrera meu que em diu, lo siento, está prohibido pescar aqui dentro, tendrá que irse... collons, un vigilant jurat que patrullava en moto i em fa fora, i a sobre quan tenia davant uns empaits de l'ostia.... total que agafo trastos i marxo emprenyat cap a casa, tocava retirada........

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Collons Dani, doncs suposo que el guarda jurat que et va fer fora ahir, avui al mati estava dormint perque el port estava ple de gent. Jo avui al mati he tingut la gran sort de haver anat amb en kruskis i en sergi (gracies per aixo de trempat, jejejeje) a practicar una mica de spinning. El resultat final ha estat 8 oblades (petitones que han tornat al aigua) amb l'anguilot i un espet de gairebe 1 kg gracies al canvi de artificial sugerit pel sergi. Per cert sergi, molt bona idea la de menjar-se el espet com si d'un lluç es tractes, hem sopat molt de gust, jejeje.

Ekaitz- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona
Reputació: 6
Data de registre: 26/09/2011
Ekaitz escrigué:Collons Dani, doncs suposo que el guarda jurat que et va fer fora ahir, avui al mati estava dormint perque el port estava ple de gent. Jo avui al mati he tingut la gran sort de haver anat amb en kruskis i en sergi (gracies per aixo de trempat, jejejeje) a practicar una mica de spinning. El resultat final ha estat 8 oblades (petitones que han tornat al aigua) amb l'anguilot i un espet de gairebe 1 kg gracies al canvi de artificial sugerit pel sergi. Per cert sergi, molt bona idea la de menjar-se el espet com si d'un lluç es tractes, hem sopat molt de gust, jejeje.
vosaltres estaveu a palamos jo a l'estartit, i el millor del cas es que de dia trobes molta gent pescant i ningú diu res, quan de dia es quan circula gent, vianants, barques, etc.. i es perillós, i en canvi de nit que no molestes a ningú, va i em trobo el vigilant.... també he de dir que es la primera vegada que el trobo mai m'havien dit res. En fi, mala llet

Quin greu lo del guardia, Dani. Suposo q ho fan per responsabilitat-assegurances o alguna cosa aixi. No se
Jo ahir vaig anar al Delta, a provar spinnig des de costa. Molt divertit. Un llobarro maqueto i 5 dirades, dos de racio i tres de petites. Despres, un bon dinar a base d'arroc, i cap a casa !
Jo ahir vaig anar al Delta, a provar spinnig des de costa. Molt divertit. Un llobarro maqueto i 5 dirades, dos de racio i tres de petites. Despres, un bon dinar a base d'arroc, i cap a casa !

bernau- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: L'Estartit
Data de registre: 23/03/2009
bernau escrigué:Quin greu lo del guardia, Dani. Suposo q ho fan per responsabilitat-assegurances o alguna cosa aixi. No se
Ho fan perque està prohibit suposo, i perque algú es deu haver trobat hams o algun artificial clavat a algua corda, i ho entenc, el que em toca els nassos es que de dia no diguin res que es quan es més perillós, i de nit si, però vaja, que no pasa res, si no es pot no es pot... haguès anat a pescar de cares enfora però mar de llevant i picant fortet contra les pedres, i jo tot sol de nit, doncs no era el més segur, i vaig optar per retirar.
A veure si enganxo algun cap de setmana una mica normal, que ja fa un mes que tinc el kayak aparcat¬

Ei Dani, ho entendria si estaves pescant entre les barques, dons es molt fàcil deixar algun ham en els caps i, si no vas en compte, quan reculls la guia no seria la primera vegada que algú es clava un ham, ara o tots o ningú, aquesta es la diferencia..
CAP-ROIG escrigué:Ei Dani, ho entendria si estaves pescant entre les barques, dons es molt fàcil deixar algun ham en els caps i, si no vas en compte, quan reculls la guia no seria la primera vegada que algú es clava un ham, ara o tots o ningú, aquesta es la diferencia..
Jordi si no cal donar-li voltes, està prohibit i ja està, i de dia també està prohibit però ja et dic jo que no diuen res, almenys fins ara.... tot i que de nit tampoc m'havien dit mai res, poder ara es posen durs. A veure si ara que es tornen tan legals també respecten tots la llei, no van a més de 3 nusos per dintre port, tothom porta les ermilles salvavides com toca, etc etc... ja posats, que ho mirin tot no?

no le donis mes voltes dani,pescar als ports esta prohibit, si te agafen i te foten fora te emprenya,pero tambe te poden multar i no lo han fet.(i aixo si que te posaria de mala llet)
jo tambe hi vaig per les bocanes i apuro les zones de pesca i no es la primera vegada que me foten fora,sempre me faig el tonto i demano perdo i martxo.
com tambe te puc dir........... que me han arrivat a fotre fora de un port i a la mitja hora veure gent pescar al puesto on era jo i el v
igilant parlant amb ell i no dir res.(nos falta enchufe o posarnos de genolls jajajajajaaj)
jo tambe hi vaig per les bocanes i apuro les zones de pesca i no es la primera vegada que me foten fora,sempre me faig el tonto i demano perdo i martxo.
com tambe te puc dir........... que me han arrivat a fotre fora de un port i a la mitja hora veure gent pescar al puesto on era jo i el v
igilant parlant amb ell i no dir res.(nos falta enchufe o posarnos de genolls jajajajajaaj)

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
Dani escrigué:es veuen 2 lloms de llobarros guapos que estaven emprenyant a les llisses de valent........
bernau escrigué:Jo ahir vaig anar al Delta, a provar spinnig des de costa. Molt divertit. Un llobarro maqueto
En kruskis ja ens ha ensenyat llobarros, en Dani els ha vist, en bernau n'ha tret un de maco.....
Mmmmmmmmmmmmmmm... Ja els tenim aquí!!!! Aquest any no n'he tret cap que valgui la pena. Cap ha arribat al mig kg. Espero tenir més sort a l'hivern, perquè com sigui com l'hivern passat... Buff!
Com han comentat en Sergispinnig i l'Ekaitz, el diumenge vam sortir plegats a fer spinning.
No vaig treure cap peix de l'aigua però estic molt content, l'èxtasi dels dos llobarros consecutius encara continua, doncs vaig tenir 4 picades
La primera va ser un llobarret petit o una llisa robada, no ho sé, va durar un parell de segons i es va deshamar.... pocs minuts després, veig l'aigua que es mou sospitosament, llenço i nyaaaac enganxo ves a saber què que fot un parell de cops de cua i em peta el baix. El baix no era el que havia de ser, vaig fer un apanyo aprofitant un peixet que tenia muntat pel curri, i el carret tenia el frè posat a tope d'una enrocada del cap de setmana anterior, això em passa per no revisar les coses i anar amb presses, no n'aprendré mai!!! Petit no era perquè era un 0.30, quina mala llet...grrrr
A mig de mar, en un banc de bonítols, de tallahams o de sorells, si es deshama o es peta, mala llet... tornes a llençar i s'ha acabat, però des de la costa... canvia la cosa! les picades són més cares de veure i més difícils de repetir, no es poden perdre oportunitats per ser un soca!!!!
Llavors, quan ja era mig matí vaig tenir un parell de picades més que devien ser oblades però tampoc van arribar a sortir de l'aigua.
El més important, que vaig tenir 4 picades en un matí! Si comptem que en un any no n'havia tingut ni una, anem pel bon camí!
No vaig treure cap peix de l'aigua però estic molt content, l'èxtasi dels dos llobarros consecutius encara continua, doncs vaig tenir 4 picades
La primera va ser un llobarret petit o una llisa robada, no ho sé, va durar un parell de segons i es va deshamar.... pocs minuts després, veig l'aigua que es mou sospitosament, llenço i nyaaaac enganxo ves a saber què que fot un parell de cops de cua i em peta el baix. El baix no era el que havia de ser, vaig fer un apanyo aprofitant un peixet que tenia muntat pel curri, i el carret tenia el frè posat a tope d'una enrocada del cap de setmana anterior, això em passa per no revisar les coses i anar amb presses, no n'aprendré mai!!! Petit no era perquè era un 0.30, quina mala llet...grrrr
A mig de mar, en un banc de bonítols, de tallahams o de sorells, si es deshama o es peta, mala llet... tornes a llençar i s'ha acabat, però des de la costa... canvia la cosa! les picades són més cares de veure i més difícils de repetir, no es poden perdre oportunitats per ser un soca!!!!
Llavors, quan ja era mig matí vaig tenir un parell de picades més que devien ser oblades però tampoc van arribar a sortir de l'aigua.
El més important, que vaig tenir 4 picades en un matí! Si comptem que en un any no n'havia tingut ni una, anem pel bon camí!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
kruskis escrigué: La primera va ser un llobarret petit o una llisa robada, no ho sé, va durar un parell de segons i es va deshamar.... pocs minuts després, veig l'aigua que es mou sospitosament, llenço i nyaaaac enganxo ves a saber què que fot un parell de cops de cua i em peta el baix.
Joé! no hi ha res com tenir influències al fòrum, després tot són picades a mar! cagum el nano!! que algú l'aturi, per Déu! hi hem de fer alguna cosa!! cagun el nano dels trons!!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Pàgina 2 de 12 •
1, 2, 3, ... 10, 11, 12 
Pàgina 2 de 12
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum