MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 6 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Dani el Ds 28 Gen 2012, 20:04

molt bona l'explicació, jo la gameta la poso per sobre el plom i d'uns 30 cms, i em funciona

sobre quina fondaria els pesques bogamorta?
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josfer el Ds 28 Gen 2012, 20:13

cony moltes gracies cheers

preparo la canya busco un pajarito i m,he ni vaig bounce

peixet sugur que algun dia ens hem creuat jo treballo per sant joan

venga venga que voy pa lla
josfer
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : les preses
Data de registre : 07/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dg 29 Gen 2012, 00:41

jo solo pescar desde les platges que hi ha entre lloret i blanes , porto unes botes per anar més tranquil.....
no sé, llanço uns 30 metres...no més.....i a treballar...

fa que els pesco desde mitjans de decembre i crec k aguanten fins a finals de febrer.....i ara al febrer m´han dit k es comencen a barrejar amb les sepies grosses....
no sé, tot es molt nou per a mi, el k os explico surt de les conversacions amb els altres pescadors i de l´experiencia de 2 mesos de anar-hi cada dia.....

com a curiositat aquest dies de les minves de gener, un dia estava parlant amb un amic k em va venir a veure i jo anava pescant sense mirar la mar...(estavem tots 2 fent el cràpula Razz , quan em vaig girar per veure com sortia la potera de l´aigua un calamar me l´anava seguint a va venir fins a enterra mateix.....impresionant....tal qual com un llobarro, mai m´ho hagues pensat.....)
una altre curiositat, la pedra dels palangres que vam calar amb el meu cosi pescador, quan la vam pujar era plena d´ous de calamr....

sort i molta pesca.....

bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 29 Gen 2012, 22:00

Hola!

Jo faig, feia com en Dani.
El plom a baix, i a un pam per sobre del plom i estacava el pajarito amb una gameta d'un pam.
És cert que desde embarcació a mi sempre m'han dit que posen el plom i després una gameta més llarga amb el pajarito al final. Tu prova i el que et vagi millor.

Sort.

Per cert, del tema dels colors dels pajaritos, no sé a vosaltres, però deixant de banda que cada color pot anar bé en una situació concreta, a mi sempre m'ha anat la mar de bé el color vermell tirant a lila. Aquest amb diferència, tot i que el groc també m'ha donat molt bones pesqueres de sípies.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dl 30 Gen 2012, 14:58

els colors es un tema molt relatiu,......pero a les revistes posen el que dius tu:

- calamars rosa-vermell.lila

-sepias taronaj-groc

no sé, es qüestió de que hi siguin i que en vulguin.....

sort i pesca
bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 31 Gen 2012, 03:05

Els bala perduts vam sortir el dissabte al matí, aquest cop tots 3. La veritat és que molt de vent i molt poca mar. Vam anar a la platja però no vam tenir ni una picada i quan va fer-se clar vam voler anar a provar a les roques. Com que hi havia calmaxixa no esperàvem treure res, total, no hi havia escuma, el mar estava ben tranquil i ja eren quarts de 10 del matí però el senyor kurry va ser arribar i moldre, em va fer córrer i tot per posar-li el salabret doncs va ser el primer tir i.... dòmino!!! un llobarret ben maco!
Un cop més hem après que ni hores, ni esquers ni òsties... l'únic que cal és ser-hi i que hi siguin.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 31 Gen 2012, 22:59

kruskis escrigué:Un cop més hem après que ni hores, ni esquers ni òsties... l'únic que cal és ser-hi i que hi siguin.
L'únic que cal és ser-hi, i quant més millor!!!

Et dono la raó totalment. Abans, quan treia llobarros (ja parlo en passat perquè foto pena) no em calia matinar ni tranuitar, doncs únicament havia d'anar-hi molt, i sortien quan havien de sortir i ja està, sense complicacions.

Esquers? He tret llobarrots amb cada merda...

Quan es té el mar aprop, tal i fot saber-ne o no saber-ne, la qüestió és anar-hi cada dia i, en acabar l'any et poses a sumar les peces tretes i flipes.

Ai mar, com t'enyoro!
calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 01 Feb 2012, 11:14

calador escrigué:
kruskis escrigué:Un cop més hem après que ni hores, ni esquers ni òsties... l'únic que cal és ser-hi i que hi siguin.
L'únic que cal és ser-hi, i quant més millor!!!

Et dono la raó totalment. Abans, quan treia llobarros (ja parlo en passat perquè foto pena) no em calia matinar ni tranuitar, doncs únicament havia d'anar-hi molt, i sortien quan havien de sortir i ja està, sense complicacions.

Esquers? He tret llobarrots amb cada merda...

Quan es té el mar aprop, tal i fot saber-ne o no saber-ne, la qüestió és anar-hi cada dia i, en acabar l'any et poses a sumar les peces tretes i flipes.

Ai mar, com t'enyoro!

Tu rai que tens l'estany a prop, sempre et queda el blackbass o la cerca de la mítica i famosa carpa "ramona" jajaja

Jo dissabte vaig sortir al matí i fred no gaire una mica de tamontaneta, però com solen dir, "sarna con gusto no pica"

Aquest proper cap de setmana serà més complicat, crec que em quedaré en sec...
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 02 Abr 2012, 23:50

El diumenge vam tornar a sortir. Per variar vaig tenir un parell d'ensurts però no va sortir res de l'aigua...
Em sembla que no hi deu haver pescador més nefast que jo clavant llops. Els hi agrada com els hi bellugo l'esquer però nois... no hi ha maneres.... dos cops de cua i a prendre pel cul.
A seguir practicant!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 03 Abr 2012, 01:13

Per deu, que fas? Que els tens que es lo dificil i et marxen. A veure si al final fins les bosses, et donaran dos cops de nansa, i set escaparan.

Salut!
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 06 Abr 2012, 10:00

kruskis escrigué:El diumenge vam tornar a sortir. Per variar vaig tenir un parell d'ensurts però no va sortir res de l'aigua...
Em sembla que no hi deu haver pescador més nefast que jo clavant llops. Els hi agrada com els hi bellugo l'esquer però nois... no hi ha maneres.... dos cops de cua i a prendre pel cul.

Osti, Kruskis. Que se n'escapi un, ja passa de tant en tant, però tants?? és que alguna cosa rara estem fent.

Si no piquen, això ja passa. Crec que poques vegades piquen a la primera. Estan llunyet i amb els successius tirs, et segueixen fins sota els peus, que és on acaben mossegant. És possible que quan els tens a sota, et vegin i fugin sense donar-te l'oportunitat d'aquell últim tir en que mosseguen. Amaga't millor o busca aigües més tèrboles.

Però quan piquen i se't deshamen, això sí que ja és tècnica i/o equip. T'explico la meva experiència a veure si et serveix:

Ja saps que fins fa ben poc, el meu equip d'spinning era una canya totalment parabòlica i anava amb niló. Ben pocs peixos s'escapaven. Només tocaven allò, s'hi quedaven enganxats com a mosques. I era un gust disfrutar les batalles. Per contra, no podia controlar bé alguns esquers: molt difícils els lipless (tipus bankroll, flutterstick i sobretot el Zclaw que és bo de collons, però si no és amb canya rígida, em costa molt de moure. Els tipus pencil en plan patchinko i gunnish sí que els movia bé). Amb aquella canya tant tova, tampoc podia moure correctament els esquers moooolt lleugers com els vinils sense plomar o vinils amb plomets ben petits.

Ara ja saps que tinc equip nou d'spinning, amb una canya ràpida, amb acció de punta. I m'he passat del niló al trenat: és a dir, rigidesa total de l'equip de pesca. He passat de no mocar-me, a arrencar-me el nas.

Em trobo que fer moure el Zclaw (que de tots aquests és per mi el que més costa de moure bé) és força fàcil i igualment amb un munt de vinils i artificials que abans no podia moure. La resta d'artificials estàndard amb pitet i tal, ja els podia moure abans, igual que ara. No obstant, trobo que ara se'm deshamen molts més llobarros amb diferència. I és que vaig amb el fre una mica massa apretat, acostumat com estic a un equip molt més xicletós. Ara estic veient que si no vull que a la primera o segona apretada el llobarro em fugi, haig de deixar el fre al límit de fluix, just perquè quan vagi recollint se senti una mica que patina i així que pica, abans no foti la primera arrencada, l'afluixo encara una mica més. Però has d'estar al tanto per actuar ràpid.

Total, que ara he ampliat el ventall de coses que puc fer amb la canya, però disfruto una mica menys les arrencades (sobretot quan el tinc ja a la vora) i a més haig d'estar molt alerta per actuar amb el fre tant bon punt els notes que mosseguen.

Pel que dius, intueixo que deus anar amb una canya ràpida també i em penso que vas amb niló. Aquest et deu donar elasticitat per treballar les captures, però no suficient. Prova d'experimentar el factor fre, a veure si continues perden-ne.

Vostè dirà.

Martí Tola.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Que son?

Missatge  bernau el Dl 09 Abr 2012, 14:28

Hola
Heu vist la gran quantitat de plancton que hi ha? Tot farcit d'una mena de cadenes semitransparents, amb un nucli de color marron petitet, que es poden separar en individus d'uns 2cm, que es mouen solets (ahir vaig agafar unes quantes dins un pot, i era genial veure com es movien, en plan medusa, pero sense picar). Algu sap que son? Si les agafes, son semirigides
Avui, en algunes zones, la sonda marcava fons a 2 mts, alla on hi havia 30, imagino que per culpa d'aquestes coses.
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 09 Abr 2012, 19:56

bernau escrigué:Hola
Heu vist la gran quantitat de plancton que hi ha? Tot farcit d'una mena de cadenes semitransparents, amb un nucli de color marron petitet, que es poden separar en individus d'uns 2cm, que es mouen solets (ahir vaig agafar unes quantes dins un pot, i era genial veure com es movien, en plan medusa, pero sense picar). Algu sap que son? Si les agafes, son semirigides
Avui, en algunes zones, la sonda marcava fons a 2 mts, alla on hi havia 30, imagino que per culpa d'aquestes coses.

Ja fa 3 setmanes que hi es aquesta mena de placton, i de vegades formen unes columnes que fan formes de fins a 1 metre de llargada o més, si mires el bloc de l'Eduard veuràs algunes fotos d'aquesta sopa, i de les moles de sardineta que circulen aquests dies que no son poques.

http://mardamunt.blogspot.com.es/2012/04/quina-sopa.html
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dl 09 Abr 2012, 20:21

Magnifiques fotos, millor text!
Gracies
I algu sap que son?
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 09 Abr 2012, 20:29

bernau escrigué:Magnifiques fotos, millor text!
Gracies
I algu sap que son?

aqui ho explica
http://mardamunt.blogspot.com.es/2012/02/llepo-brou-de-vida.html
http://www.mardamunt.blogspot.com.es/2010/04/el-plancton-gelatinos-o-la-sopa.html

guardat aquell bloc, kayak a part, te fotos bonissimes del cap de creus i es una gran mostra del coneixement de flora i fauna dels que hi escriuen i aporten el seu granet de sorra, es una enciclopedia més que un bloc !!

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 16 Abr 2012, 01:24

Tola escrigué:
kruskis escrigué:El diumenge vam tornar a sortir. Per variar vaig tenir un parell d'ensurts però no va sortir res de l'aigua...

Osti, Kruskis. Que se n'escapi un, ja passa de tant en tant, però tants?? és que alguna cosa rara estem fent.

Si no piquen, això ja passa. Crec que poques vegades piquen a la primera. Estan llunyet i amb els successius tirs, et segueixen fins sota els peus, que és on acaben mossegant. És possible que quan els tens a sota, et vegin i fugin sense donar-te l'oportunitat d'aquell últim tir en que mosseguen. Amaga't millor o busca aigües més tèrboles.

Però quan piquen i se't deshamen, això sí que ja és tècnica i/o equip. T'explico la meva experiència a veure si et serveix:

Ja saps que fins fa ben poc, el meu equip d'spinning era una canya totalment parabòlica i anava amb niló. Ben pocs peixos s'escapaven. Només tocaven allò, s'hi quedaven enganxats com a mosques. I era un gust disfrutar les batalles. Per contra, no podia controlar bé alguns esquers: molt difícils els lipless (tipus bankroll, flutterstick i sobretot el Zclaw que és bo de collons, però si no és amb canya rígida, em costa molt de moure. Els tipus pencil en plan patchinko i gunnish sí que els movia bé). Amb aquella canya tant tova, tampoc podia moure correctament els esquers moooolt lleugers com els vinils sense plomar o vinils amb plomets ben petits.

Ara ja saps que tinc equip nou d'spinning, amb una canya ràpida, amb acció de punta. I m'he passat del niló al trenat: és a dir, rigidesa total de l'equip de pesca. He passat de no mocar-me, a arrencar-me el nas.

Em trobo que fer moure el Zclaw (que de tots aquests és per mi el que més costa de moure bé) és força fàcil i igualment amb un munt de vinils i artificials que abans no podia moure. La resta d'artificials estàndard amb pitet i tal, ja els podia moure abans, igual que ara. No obstant, trobo que ara se'm deshamen molts més llobarros amb diferència. I és que vaig amb el fre una mica massa apretat, acostumat com estic a un equip molt més xicletós. Ara estic veient que si no vull que a la primera o segona apretada el llobarro em fugi, haig de deixar el fre al límit de fluix, just perquè quan vagi recollint se senti una mica que patina i així que pica, abans no foti la primera arrencada, l'afluixo encara una mica més. Però has d'estar al tanto per actuar ràpid.

Total, que ara he ampliat el ventall de coses que puc fer amb la canya, però disfruto una mica menys les arrencades (sobretot quan el tinc ja a la vora) i a més haig d'estar molt alerta per actuar amb el fre tant bon punt els notes que mosseguen.

Pel que dius, intueixo que deus anar amb una canya ràpida també i em penso que vas amb niló. Aquest et deu donar elasticitat per treballar les captures, però no suficient. Prova d'experimentar el factor fre, a veure si continues perden-ne.

Vostè dirà.

Martí Tola.

Doncs jo em sembla que és al revés... ara de bonítols no se m'en escapa ni un. Trenat directe, i quan piquen foto una estrebada per clavar-lo fermament. En canvi el llobarro com que vaig amb niló primet em fa por fer l'estrebada i s'em deshamen. Ara he posat un 0.30 de nou però curiosament no em piquen, no sé si és casualitat o és que noten molt la diferència entre el 0.20 i el 0.30 ja sigui per la visibilitat, ja sigui perquè em costa més fer nedar el peixet.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 17 Abr 2012, 10:14

Companys, es qüestió de insistir. Si ho proveu moltes vegades al final us sortirà be.

Eren al voltants de les onze i un cop aconseguida la clavada em vaig haver de preguntar que feia, torno port i vaig al CAP i perdre el que em quedava de matí o fer de Rambo i solucionar-ho pel meu compte.

Com que al CAP ja hi he hagut d’anar altres vegades i se com ho solucionen i en l’època d’estalvis que estem, o sigui, res d’anestèsia, vaig recordar que al Puyol li van grapar la cella i va seguir jugant i no vaig voler ser menys.....

PD. Si podeu, us ho estalvieu

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 17 Abr 2012, 10:18

crashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Evil or Very Mad

fa mal nomes de veure-ho jordi....¬
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dt 17 Abr 2012, 11:45

ostiaaaaaa quin mal!!!!
quins records, com que soc mig amariconat gairebé hem desmaio, corrents cap a urgències, hem pensava que hem desagnaria, ajjajaj.. és que d'homes ja en queden pocs Cap-Roig, digne d'admirar!
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dt 17 Abr 2012, 19:59

Collons Cap- Roig........!!!!!!! aixo es ben be com la pesca , quan menys t´ho esperes, FLASSSSSS enganxada al canto, i ben clavat que estaba no ?. De totes maneres, em sembla que fins i tot a ple sol, has de veure totes les constel.lacions possibles.
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dt 17 Abr 2012, 20:17

Mama pupa... He vist vàries fotos semblants i tinc amics als que els ha passat el mateix, però de moment, toco fusta, jo m'he salvat, encara que dono per fet que és una cosa que ens pot passar a tots i amb lo patós que arribo a ser és qüestió de temps ...
Et vas fer sortir la mort per l'altre costat i vas tallar o vas seguir el "mètode americà"?
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dt 17 Abr 2012, 21:01

casumdena... porto mesos sense entrar al forum i sense sortir a mar. I ara que em decideixo a fer-ho, el primer que em foteu pels nassos és un del pitjors mals sons del pescador...

CapRoig, quin mal!!! Només de veure-ho se m'arronsa la titola!
Com te'l vas treure?

Per cert, quina moral, posar-te a fer fotos de l'"esdeveniment"...
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dt 17 Abr 2012, 21:12

boig de mar escrigué:

arghh! quina anguniaaaa

En aquest video sembla fàcil, però si no ho saps fer bé, la destrossa pot ser apocalíptica. Aquest paio sembla que no és el primer cop que ho fa.

Jo porto unes tenalles tallacables a la caixa d'eines. Són indispensables si es pot treure la mort per l'altre costat (i tens prou moral per fer-ho). Però la bona jugada seria trobar un spray anestèsic local, com el dels dentistes. Abans es podien comprar a la farmàcia, però ara estan prohibits al públic. Potser a la xarxa...
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 17 Abr 2012, 23:21

Dons això m’ha passat, de alguna manera, per menysprear els sorells. Si fossin una altra classe de peix els trauria amb el salabret però aquest el trec a la brava per que si s’escapen tan li fa. Era un sorell gros i quan vaig anar per posar-li la ma per agafar-lo es va desclavar i per la tensió de la puntera el jig va sortir disparat i el resultat ja el sabeu..

A l’hora de desclavar la potera, al anar sol, el més complicat va ser separar el jig per que al penjar movia la potera i, naturalment, feia mal i em faltaven mans. Vaig provar de tallar el braç clavat per donar-li la volta però l’eina era petita, llavors havia de sortir reculant.

Qui hagi vingut alguna vegada amb mi sap que els ganivets sempre els porto ben esmolats, i seguin l’ham fins a trobar “la mort” vaig fer un tall una mica més gros i “voilá”...vaig seguir pescant...També vaig tenir la sort de que era un jig nou de 40gr., podia haver estat qualsevol altre amb les poteres rovellades i haver d’anar al CAP a posar-me un recordatori del tètanus..

Aigua de mar i tornem-hi..

En quan a la titola, Llampugaire tens molta sort per que si te s'arronssa vol dir que encara en tens. Veus, ja tens un motiu per estar content Twisted Evil
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 17 Abr 2012, 23:56

.

Editat per darrera vegada per calador el Dj 19 Abr 2012, 19:04, editat 1 cop en total
calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent