MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!
por dri79 Ayer a las 22:55

» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49

» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41

» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38

» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37

» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29

» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06

» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38

» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33

» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14

» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59

» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46

» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49

» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40

» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55

» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52

» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49

» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49

» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26

» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2012
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona) 5 4.9 57

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 9 de 12 Previ  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Dani el Dj 26 Gen 2012, 09:43

josfer escrigué:bones
canya nova , esquers nous ,linea nova,dos caps de setmana pescan i res de res Evil or Very Mad aixo no si val collo...s
ara la perseverancia no la deixo mai a casa algun dia pescare quelcom Twisted Evil mai po sempre endevant cheers

digues que si, ànims !

des de costa es complicat ara, fa molt fred i hi ha poc peix i poc actiu, es temps de llobarros però estan de posta i no son gaire actius quan ponen, paciència !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dv 27 Gen 2012, 13:58

prova els calamars desde enterra k encara son actius...........sort

bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització: lloret de mar
Reputació: 19
Data de registre: 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josfer el Dv 27 Gen 2012, 20:22

CALAMARS hummmmmmmmmmmmm m´agraden pero.....
on,quant,i sobretot amb que puc pescar aquestes bestioles no en tic n´ideia Shocked i a la peixeteria no m´ho volen dir No

josfer
www.forumdepesca.com

Edat: 44
Localització: les preses
Reputació: 5
Data de registre: 07/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Ds 28 Gen 2012, 12:00

Hola "tocaio", i força garrotxa !!!!!. No crec que sigui el mes indicat per donar-te consells per pescar calamars i cefal.lopodes en general, pero les poques vegades que hi hem anat, ho hem fet amb canyes primetes, i amb un plom o una potera amb agulles a la part de baix, i a uns 25- 30 cms. de baix, s´hi posa un tallet de fil de un pam al qual li podem lligar un "pajaritu" especial per aquests bitxos que depenent del que vulguis pescar ha de ser dún tipus o un altre. Aprofitant que ets de la garrotxa, a olot hi tenim una botiga d´articles de pesca on et poden aconsellar . Tot es tracta de fer el muntatge i anar provant que els agrada i sobretot, molta paciencia i una mica de sort. Segur que per internet hi pots trobar imatges i videos de com fer els muntatges. Molta sort i bona pesca

peixet
www.forumdepesca.com

Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Ds 28 Gen 2012, 17:27

ok.....jo t´esplicaré com ho faig jo....no totes les tècniques son aplicables a tot arreu:

montatge: porto una canya de 2,70 , una linea de fluorocarbono del 30, un plom de 30gr k et deixi calar una mica lluny.
montes la canya normal i banda sota del plomet i poses una cameta de mitja braça, més o menys 100cm i un pajarito( intenta trobar pajaritos k el vestit no sigui de fil, pq si pesques desde la sorra amb el frecs de la sorra et quedara en pilotes de seguida...jajajajjaja

llocs: solen ser a prop dels molls o a les platges on les llums dels fenals no siguin gaire lluny de la sorra, aixì gromeixen peixet de nit.....
jo sempre els pesco de nit,.....diuen k de dia també hi son..(jo no ho he provat mai)..
els calamars tenen les seves querencies, seria interessant parlar amb algu de la zona o fixat on es possen els demes...

comportament: no volen embotiments, ni revoltures..........sobretot aigues clares.....poden ser mogudes pero clares......sino costa molt més....
aquesta darrera semana he comprovat que si son extremadament clares en venen molts més per les potes llargues.....suposso k com k sn fins deuen veure alguna cosa extranya....

tècnica: un cop a lloc, has de calar normal i deixa tocar a terra.......alla comences a recollir i a fer un cop de braç...recollir i cop de braç.....si mai has anat en barca es exactament el mateix desde enterra.....
sino en volen t´has d´anar movent amunt i avall de la platja fins k els trobes...
molt important un cop el claves no pots deixar de recollir, si tiva molt, fes-ho més suaument pero no deixis de recollir sino el predràs.....
un cop el tinguis al vall de la mar, ve un altre moment crític....intenta k la mar te´l cargolí el menys possible,.....i sino pots evitar-ho no perdis mai la tensió de línea constant amb el calamr,.....sino se´t desclavarà...(on trencan les onades ´sempre es on es perden,....amb suavitat).
una última cosa,........ara mateix solen anar aparellats, si n´agafes un...recula uns metres i fes una altre passada, possiblement pot ser k n´agafis un altre.....

no se k més dir-te........sort i paciencia

espero haver estat d´ajuda......

salut i molta pesca company

bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 28 Gen 2012, 18:04

molt bona l'explicació, jo la gameta la poso per sobre el plom i d'uns 30 cms, i em funciona

sobre quina fondaria els pesques bogamorta?

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josfer el Ds 28 Gen 2012, 18:13

cony moltes gracies cheers

preparo la canya busco un pajarito i m,he ni vaig bounce

peixet sugur que algun dia ens hem creuat jo treballo per sant joan

venga venga que voy pa lla

josfer
www.forumdepesca.com

Edat: 44
Localització: les preses
Reputació: 5
Data de registre: 07/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Ds 28 Gen 2012, 22:41

jo solo pescar desde les platges que hi ha entre lloret i blanes , porto unes botes per anar més tranquil.....
no sé, llanço uns 30 metres...no més.....i a treballar...

fa que els pesco desde mitjans de decembre i crec k aguanten fins a finals de febrer.....i ara al febrer m´han dit k es comencen a barrejar amb les sepies grosses....
no sé, tot es molt nou per a mi, el k os explico surt de les conversacions amb els altres pescadors i de l´experiencia de 2 mesos de anar-hi cada dia.....

com a curiositat aquest dies de les minves de gener, un dia estava parlant amb un amic k em va venir a veure i jo anava pescant sense mirar la mar...(estavem tots 2 fent el cràpula Razz , quan em vaig girar per veure com sortia la potera de l´aigua un calamar me l´anava seguint a va venir fins a enterra mateix.....impresionant....tal qual com un llobarro, mai m´ho hagues pensat.....)
una altre curiositat, la pedra dels palangres que vam calar amb el meu cosi pescador, quan la vam pujar era plena d´ous de calamr....

sort i molta pesca.....

bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 29 Gen 2012, 20:00

Hola!

Jo faig, feia com en Dani.
El plom a baix, i a un pam per sobre del plom i estacava el pajarito amb una gameta d'un pam.
És cert que desde embarcació a mi sempre m'han dit que posen el plom i després una gameta més llarga amb el pajarito al final. Tu prova i el que et vagi millor.

Sort.

Per cert, del tema dels colors dels pajaritos, no sé a vosaltres, però deixant de banda que cada color pot anar bé en una situació concreta, a mi sempre m'ha anat la mar de bé el color vermell tirant a lila. Aquest amb diferència, tot i que el groc també m'ha donat molt bones pesqueres de sípies.

calador
www.forumdepesca.com

Edat: 25
Localització: Costa Brava
Reputació: 31
Data de registre: 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dl 30 Gen 2012, 12:58

els colors es un tema molt relatiu,......pero a les revistes posen el que dius tu:

- calamars rosa-vermell.lila

-sepias taronaj-groc

no sé, es qüestió de que hi siguin i que en vulguin.....

sort i pesca

bogamorta
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 31 Gen 2012, 01:05

Els bala perduts vam sortir el dissabte al matí, aquest cop tots 3. La veritat és que molt de vent i molt poca mar. Vam anar a la platja però no vam tenir ni una picada i quan va fer-se clar vam voler anar a provar a les roques. Com que hi havia calmaxixa no esperàvem treure res, total, no hi havia escuma, el mar estava ben tranquil i ja eren quarts de 10 del matí però el senyor kurry va ser arribar i moldre, em va fer córrer i tot per posar-li el salabret doncs va ser el primer tir i.... dòmino!!! un llobarret ben maco!
Un cop més hem après que ni hores, ni esquers ni òsties... l'únic que cal és ser-hi i que hi siguin.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 32
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 31 Gen 2012, 20:59

kruskis escrigué:Un cop més hem après que ni hores, ni esquers ni òsties... l'únic que cal és ser-hi i que hi siguin.

L'únic que cal és ser-hi, i quant més millor!!!

Et dono la raó totalment. Abans, quan treia llobarros (ja parlo en passat perquè foto pena) no em calia matinar ni tranuitar, doncs únicament havia d'anar-hi molt, i sortien quan havien de sortir i ja està, sense complicacions.

Esquers? He tret llobarrots amb cada merda...

Quan es té el mar aprop, tal i fot saber-ne o no saber-ne, la qüestió és anar-hi cada dia i, en acabar l'any et poses a sumar les peces tretes i flipes.

Ai mar, com t'enyoro!

calador
www.forumdepesca.com

Edat: 25
Reputació: 31
Data de registre: 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 01 Feb 2012, 09:14

calador escrigué:
kruskis escrigué:Un cop més hem après que ni hores, ni esquers ni òsties... l'únic que cal és ser-hi i que hi siguin.

L'únic que cal és ser-hi, i quant més millor!!!

Et dono la raó totalment. Abans, quan treia llobarros (ja parlo en passat perquè foto pena) no em calia matinar ni tranuitar, doncs únicament havia d'anar-hi molt, i sortien quan havien de sortir i ja està, sense complicacions.

Esquers? He tret llobarrots amb cada merda...

Quan es té el mar aprop, tal i fot saber-ne o no saber-ne, la qüestió és anar-hi cada dia i, en acabar l'any et poses a sumar les peces tretes i flipes.

Ai mar, com t'enyoro!

Tu rai que tens l'estany a prop, sempre et queda el blackbass o la cerca de la mítica i famosa carpa "ramona" jajaja

Jo dissabte vaig sortir al matí i fred no gaire una mica de tamontaneta, però com solen dir, "sarna con gusto no pica"

Aquest proper cap de setmana serà més complicat, crec que em quedaré en sec...

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 02 Abr 2012, 21:50

El diumenge vam tornar a sortir. Per variar vaig tenir un parell d'ensurts però no va sortir res de l'aigua...
Em sembla que no hi deu haver pescador més nefast que jo clavant llops. Els hi agrada com els hi bellugo l'esquer però nois... no hi ha maneres.... dos cops de cua i a prendre pel cul.
A seguir practicant!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 32
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dl 02 Abr 2012, 23:13

Per deu, que fas? Que els tens que es lo dificil i et marxen. A veure si al final fins les bosses, et donaran dos cops de nansa, i set escaparan.

Salut!

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat: 53
Localització: Riudellots-Empuriabrava
Reputació: 1
Data de registre: 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 9 de 12 Previ  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: