SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 8 de 12 • Comparteixi •
Pàgina 8 de 12 •
1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
Aquest noi és tremendo!
Sort que hi ha algú que ens alegra la vista amb peixos de tan en tan!
A part d'en Josep M. Pons, és clar!
Sort que hi ha algú que ens alegra la vista amb peixos de tan en tan!
A part d'en Josep M. Pons, és clar!
Verge santa.... jo vinga a col.leccionar porres i aquest parell vinga a pescar!!!!
Felicitats nens!
Felicitats nens!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Sortim ahir per zona begur 5 kayaks (àlex, ekaitz, joe, angel (de barcelona, properament el veurem pel fòrum) i un servidor.
Hi havia previssió de vent de nord força 1/2 i mar de fons de fins a mig metre, la realitat va ser vent de l'est (gregal crec) i amb ràfegues de força 4/5 en alguns moments, a ràfegues per sort, si no no podem ni sortir, i mar de fons important amb onades que superaven el metre en alguns moments. Total que la previssió fatal....
Al sortir tan en Joe com jo ens empassem una onada de ple, jo havia posat els taps dispossat a no mullar-me els peus i tota l'aigua de la banyera m'entra pel tambutxo obert, total que el kayak pasa a pesar 20 o 30 litres més que els tinc navegant per dins el kayak... fins que em veig obligat a parar a una cala i buidar-lo, cagada tècnica que no tornarà a pasar, tanqueu bé els tambutxos abans d'entrar !
La pesquera molt fluixa, un pagell maco, però una picada espectacular que vaig mantenir clavat 2 minuts, jo estiro amunt, ell abaix, jo amunt, i ell desfrenant i cap abaix, apreto fre insisteixo en pujar i em trenca el baix pel nús amb unió de fluor/trenat, emprenyada, i ja està.
Els altres companys no recordo bé que varen treure, se que Ekaitz va perdre un llob clavat a l'escuma, va treure un sard petit que va tornar a l'aigua, l'angel va treure alguns serrans i una vaca serrana, i fins aqui recordo..
Ekaitz te alguna foto ja les penjarem.
Hi havia previssió de vent de nord força 1/2 i mar de fons de fins a mig metre, la realitat va ser vent de l'est (gregal crec) i amb ràfegues de força 4/5 en alguns moments, a ràfegues per sort, si no no podem ni sortir, i mar de fons important amb onades que superaven el metre en alguns moments. Total que la previssió fatal....
Al sortir tan en Joe com jo ens empassem una onada de ple, jo havia posat els taps dispossat a no mullar-me els peus i tota l'aigua de la banyera m'entra pel tambutxo obert, total que el kayak pasa a pesar 20 o 30 litres més que els tinc navegant per dins el kayak... fins que em veig obligat a parar a una cala i buidar-lo, cagada tècnica que no tornarà a pasar, tanqueu bé els tambutxos abans d'entrar !
La pesquera molt fluixa, un pagell maco, però una picada espectacular que vaig mantenir clavat 2 minuts, jo estiro amunt, ell abaix, jo amunt, i ell desfrenant i cap abaix, apreto fre insisteixo en pujar i em trenca el baix pel nús amb unió de fluor/trenat, emprenyada, i ja està.
Els altres companys no recordo bé que varen treure, se que Ekaitz va perdre un llob clavat a l'escuma, va treure un sard petit que va tornar a l'aigua, l'angel va treure alguns serrans i una vaca serrana, i fins aqui recordo..
Ekaitz te alguna foto ja les penjarem.

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Tal com diu en Dani meteorologicament parlant la quedada de dissabte en kayak va ser un desastre, de totes maneres recordare aquesta sortida per dues coses, la primera perque començo a tenir resultats decents amb els vinils (ahi vaig fer un sard d'uns 300 grams que va tornar a l'aigua i un llobarro bastant maco que en l'ultim moment va decidir que no volia pujar al kayak) i la segona perque vaig tenir l'oportunitat de coneixer una gent super agradable i amb la que espero poder compartir mes jornades en un futur.
En quant pugui penjare algunes fotos
En quant pugui penjare algunes fotos

Ekaitz- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona
Reputació: 6
Data de registre: 26/09/2011

Com a anat el finde ?.(Girona).
El que li toqui porra que faci un cop d' ull al bosc , ya surten alguns esparrecs i pots canviar el peix al forn amb una truita d'esparrecs.

QUIM C.- www.forumdepesca.com
- Edat: 57
Localització: FLAÇA
Reputació: 1
Data de registre: 24/02/2010
QUIM C. escrigué:El que li toqui porra que faci un cop d' ull al bosc , ya surten alguns esparrecs i pots canviar el peix al forn amb una truita d'esparrecs.
shhhhhhhhh no cridis molts, que els bolets no els conec però espàrrecs els faig a cabassos

Dani escrigué:QUIM C. escrigué:El que li toqui porra que faci un cop d' ull al bosc , ya surten alguns esparrecs i pots canviar el peix al forn amb una truita d'esparrecs.
shhhhhhhhh no cridis molts, que els bolets no els conec però espàrrecs els faig a cabassos![]()
fa dies que estic menjant esparrecs....

raul7- www.forumdepesca.com
- Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010
era gros
Al final sembla que he aprés a pujar vídeos. Com a els meus avantpassats em costa superar la tecnologia manual –de fet no crec que l’abandoni mai- i fer res des de l’IPhone directament es impossible ja que pitjo les tecles de 3 en 3.
Tot i així amb la canya en una ma i l’altra al mòbil vaig poder gravar aquest segons. La resta no us la puc mostrar per falta de mans, ara, m'ho vaig passar be...
Tot i així amb la canya en una ma i l’altra al mòbil vaig poder gravar aquest segons. La resta no us la puc mostrar per falta de mans, ara, m'ho vaig passar be...
Me surt un missatge dient que el vídeo és privat... encara hauràs de gratar una mica més!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009

Dani escrigué:jo si que el puc veure, vas poder desenrrocar Jordi?![]()
Es debía deixar la rapala a la pedra
Ahir vespre no es podia veure peró avui si, una de dues, o en cap-roig en sap mes del que ens vol fer creure i ho ha arreglat o s'ha arreglat tot sol

boig de mar- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Torroella
Reputació: 41
Data de registre: 16/11/2011
Dani escrigué:jo si que el puc veure, vas poder desenrrocar Jordi?![]()
Siiiiiii, per que es un tipus de peix que no s'enrroca, crec que en diuen pelàgics...
Vaig tenir una gran alegria. Des de que em van operar no havia sortit cap vegada i els reis m’havien portat un equip nou. Un cop de telèfon de qui em coneix molt em va encendre la sang, em vaig oblidar dels punts i em va sortir be.. l’equip va sobrat, es per peixos més grans
boig de mar escrigué:
Es debía deixar la rapala a la pedra![]()
![]()
Ahir vespre no es podia veure peró avui si, una de dues, o en cap-roig en sap mes del que ens vol fer creure i ho ha arreglat o s'ha arreglat tot sol
Qui em coneix sap que hi tinc voluntat per aprendre’n però tot sol no me’n sortiria. Quan en Kruskis ha escrit que no ho veia, he preguntat i a l’empresa m’ho han arreglat.
bones
canya nova , esquers nous ,linea nova,dos caps de setmana pescan i res de res
aixo no si val collo...s
ara la perseverancia no la deixo mai a casa algun dia pescare quelcom
mai po sempre endevant
canya nova , esquers nous ,linea nova,dos caps de setmana pescan i res de res
ara la perseverancia no la deixo mai a casa algun dia pescare quelcom

josfer- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: les preses
Reputació: 5