MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Nou projecte!

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Nou projecte!

Missatge  Admin el Dt 10 Gen 2012, 03:15

Temps enrere al fòrum s'hi podien llegir relats de les jornades de pesca, però des d'un temps ençà han anat proliferant els blocs i el fòrum ha anat quedant-se amb converses més curtes com la majoria dels fòrums; preguntes i respostes, intercanvi d'opinions, etc... s'ha convertit més en una eina. També les xarxes socials van guanyant terreny en el camp de "comunitat" i obtenen una resposta més inmediata dels usuaris.
Degut a tot això vaig voler girar la truita i crear la Zona Blocs i l'aplicació mòbil del fòrum però cap de les dues m'acaba d'agradar com funcionen...
L'aplicació per a mòbils l'estic fent molt més lleugera i ràpida i faci les funcions bàsiques: enviar post, enviar privat i pujar foto i qui vulgui la completa que la baixi a part.

La Zona Blocs tampoc m'acabava d'agradar com funcionava i li he volgut donar una volta de cargol més. El contingut de la zona blocs no està realment al fòrum, només ho llegeix del vostre bloc i ho mostra aquí dintre però el fòrum no n'indexa res, per tant no en treu cap benefici d'aquest contingut. En principi els enllaços que s'haurien de posar quan hi ha un post nou haurien d'anar cap a la zona blocs però s'estaven posant directament cap al bloc original i quan ho veia els anava modificant.

El que he fet ha estat crear una web a part, on hi postejaré tots els vostres relats (de pesca), serà un bloc de blocs amb els millors relats de pesca de la Costa Brava. L'usuari no podrà deixar comentaris ni fer-se seguidor, per això haurà d'anar al bloc de l'autor. D'aquesta manera cada post serà un enllaç cap al vostre bloc, i a banda, a la dreta hi ha la secció "Los bloggers" que també és un enllaç al vostre bloc.

Tenint tots els blocs junts guanyareu en posicionament i serà com un diari de pesca dels pescadors de la zona que potser ara no tindrà molta utilitat però d'aquí a un any la tindrà.

A la pàgina principal del fòrum de pesca, ara hi apareixerà inserida l'última entrada del bloc.

Si voleu ja hi podeu treure el nas:

www.pescacostabrava.com

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Nou projecte!

Missatge  Dani el Dt 10 Gen 2012, 03:28

ei molt guapo, serà molt útil, sobretot pels bloggers, que guanyaran audiència, i pels seguidors, que amb un sol enllaç trobaran tots els blocs, però no entenc el sentit, aixó no perjudicarà encara més al fòrum ??

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 10 Gen 2012, 04:23

Bona nit Joan,
acabo de veure el teu nou projecte i la veritat és que sumar sempre dona bons resultats.
Jo, com el Dani, tampoc entenc quina és la intenció que hi ha darrera d'això, però tan hi fa, doncs sigui quina sigui el cert es que ens fas propaganda a tots i, què carai, ofereixes al lector en una sola web el millor de cada blog.
Ultimament parlem poc, però quan ho faig sempre és per felicitar-te. Endavant amb el nou projecte, i no paris de pensar... jeje
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dt 10 Gen 2012, 09:44

Joan! Em sembla magnífic! Després de dedicar moltes i moltes hores al blog el més agrait és veure que la gent el llegeix i li agrada. Gràcies a tu i a la teva iniciativa aconseguirem arribar a més gent. Moltes i moltes grácies!!!
Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 13/05/2011

http://pescacostabrava.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dt 10 Gen 2012, 11:13

Moltes gràcies, Joan, una eina super útil. Per als q com jo seguim continuament aquests blogs, ens sera molt útil

gràcies x la iniciativa !!!!
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 10 Gen 2012, 17:42

Hola altra vegada,

m'he estat mirant la nova web, aquest cop amb mes calma, i ratifico el missatge d'ahir nit quan et felicitava per aquest nou projecte, només m'agradaria afegir 1 "però". Vist que l'ultima entrada és la que apareix a la pagina d'inici del forumdepesca, i aquest és en català, crec que el requadre marronet al peu de cada entrada on es recorda al lector que passi pel blog de l'autor hauria de ser també en català, independentment que els posts penjats desde cada un del blog siguin en català, castellà o gallec.

Només aquesta petita puntualització per tocar allò que no sona... jiji, però si tu Joan creus que és en castellà com ha de ser no hi tinc cap problema, l'avantatge dels catalans es que tot ho entenem.

Apalin, una abraçada
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 10 Gen 2012, 21:50

Penso que haurem d’esperar un temps per valorar-ho, per que al final no acabo de veure per que haurà servit tot el “merder” que es va muntar fa uns mesos sobre si fòrum en català o castellà. Penso que la dinàmica portarà a que el portal només serveixi per enllaçar amb els blocs que la gent més jove, o més activa, s’ha muntat per explicar-se o promocionar-se. Crec que va perdent sentit lo de “fòrum de pesca en català” com a distintiu....veurem
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 10 Gen 2012, 22:32

Bé, jo el projecte en sí el trobo bé.

Trobo que és la canya poder tenir un punt de trobada de relats dels blocs que més o menys es segueixen. Això està molt bé si hom és seguidor de la majoria d'aquests blocs. En cas contrari, si no interessen, doncs no si fa cap cop d'ull i punt!

Per tant, crec que la web aquesta està molt bé i pot ser d'interès per a molts, però hi haurà gent a la qual no els interessi. Així doncs, tenir un enllaç des del fòrum pot estar molt bé, però potser no cal incloure les entrades dels blocs a la pàgina principal del fòrum. Sembla que es forci a la gent a llegir-s'ho. Però insisteixo, si algú no vol llegir una cosa, no ho llegeix i punt.

No sé si se m'haurà entès, però aquí deixo el meu comentari com a autor d'un modest bloc.

Jo crec que el fòrum segueix com sempre. El que ha canviat és que ara quasi no s'hi llegeixen cròniques de sortides. Però no en fan ni els autors de blocs, ni els no autors de blocs. Jo tinc el fòrum com a lo que és, un lloc per compartir dubtes e intentar ajudar en el que es pugui, a temporades més i a temporades menys. i el bloc el tinc com a entreteniment, en cap cas per a promocionar-me ni res d'això.

La gent no explica el que pesca, és així, i no s'hi pot fer res.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dc 11 Gen 2012, 01:29

Cabeza-roja, no has entendido nada!! jejeje

Un dels motius per els quals he creat la web pescacostabrava és per l'idioma, doncs trobo que als blocs hi ha contingut interessantíssim però molt està en castellà. Lo ideal enlloc d'haver fet una web apart seria que quan hi ha un post nou, es pengés al fòrum i al final del post posar "Font: pericodelospalotes.blogspot.com" com aquell qui penja una notícia. Però hi han blocs en castellà i en principi al fòrum tot i que no hi hagi problemes per penjar quelcom en castellà, com que els blocs tenen molta activitat, al final hi hauria més contigut en castellà que en català. Rebríem moltes visites de gent no catalanoparlant que ens trobarien pel google però seguidament marxarien doncs no seria el seu lloc.
Així al fòrum només hi ha contingut en català i la gent que vingui a petar aquí és perquè ha buscat al google quelcom relacionat amb la pesca/mar en català.

I tu, torrapinyes de Sabadell! No et preocupis pel requadre marró que a mi tampoc m'agrada, el canviaré per una coseta més discreta. Allà encara té un passe però inserit al portal del fòrum canta com una almeja. Serà en spanish perquè la web està orientada al gran público a diferència del fòrum nostrum.
El post inserit de la pàgina principal del fòrum tampoc crec que s'hi quedi definitivament però de moment serà un aparador per donar a conèixer la nova web.

El perquè he fet la web? Doncs mira... renovar-se o morir, diuen! Estan de moda els blocs, doncs pujaré al tren, no? Serà una manera ràpida de fer un cop d'ull al que es pesca per la Costa Brava.
Com que de moment és només un experiment no hi posaré publi, i si funciona... caurà un logo de les samarretes de pesca al costat i un link al fòrum pels catalans que puguin entrar-hi i no coneixin encara el fòrum.

Salut!
Joan

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dc 11 Gen 2012, 07:36

Jauuuuuu Aguila Negra, Cabeza-Roja estar en gran cascada. Quando Cabeza-Roja cascar, costar entender....
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dj 12 Gen 2012, 11:28

A mi em sembla molt bona idea, felicitats!!!

sobre la app del mobil, mes que ferla mes lleugera, jo faria que comences a treballar offline, aixi no trigaria en arrencar i que carregues les dades quan entris a la seccio corresponent (sempre que faci falta)

El que tambe funciona molt be a les app i fa que s'usin mes ,es un sistema d'alarmes a traves de push, per exemple que t'avisi d'un tema suscrit, missatge, etc

son opinions meves, a mi l'app i la web m'agraden Smile

Moltes felicitats!

aberdalet
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : barcelona/begur
Data de registre : 27/09/2010

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado