MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juliol 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Espets a Spinning

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Espets a Spinning

Missatge  maiKel el Dg 20 Nov 2011, 21:32

HOla,

A la meva darrera sortida va sortir un gran espet de 116 cm...Fa poc va sortir un altre de uns 110 cm...Tot i que cada any en surten molts a port, roca o platja, la majoria solen ser molt petits, de 50-80 cm (0.5-2 kilos).

Què en sabeu dels més grans?? Tinc curiositat per saber com de ''raro'' és agafar-ne de més de 100cm

maiKel
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Data de registre : 01/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Espets a Spinning

Missatge  ot el Dg 20 Nov 2011, 22:39

les barracudes grosses són solitaries, solen viure a llocs més profunds i quan fa mala mar pujen a la superfície.
Poden arribar a ser molt grosses.

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 21 Nov 2011, 10:54

Benvolgut company, si avui me introduís a la pesca a través d’aquest fòrum i llegís l’últim “estic pescant” d’en Kruskis, que si fil del 0,20 millor, que 0,30 i després veiés la teva foto del espet pescat amb una molla de somier, es per no entendre-hi res. Al primer cop d’ull pensava que era un cable de seguretat de unes pinces per agafar el peix per la boca o del “hombre al agua” de una embarcació, però no, es un cable en tota regla (potser només de plàstic). Sembla que "la finura" no va amb aquest peix. T’agrairia que ens en facis cinc cèntims. Gràcies
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  maiKel el Dl 21 Nov 2011, 20:18

Company Cap-Roig,

Efectivament es tracta d'un ''home a l'aigua'' d'embarcació lligat a un Fishgrip petit, per agafar el peix sense fer-li mal. Estava pescant amb un baix de fluorocarbó del 0.35 aprofitant que l'aigua estava molt bruta i no és necessari arriscar-se amb un fil més prim.

maiKel
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  maiKel el Dc 23 Nov 2011, 18:23

Caram, no hi ha hagut gaire èxit!

No hi ha ningú que hagi pescat espets grossos a la vida??? Jajaja. I jo que volia obrir un tema interessant...

maiKel
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dc 23 Nov 2011, 18:51

ahhaha jo màxim 3kg...
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  maiKel el Dc 23 Nov 2011, 19:24

Gràcies OT! De 3 kg ja fan molt de goig! El vas mesurar??... A mi em pica la curiositat, saber si s'en treuen de tant en tant. Se que en alguns ports han sortit de molt grossos però no faig gaire cas dels kilos que diu la gent...tot sovint s'inflen de mala manera! XD m'agradaria saber mides reals màximes que heu vist i comprovat, si pot ser mesurats millor que pesats...i què en sabeu dels seus costums...Jo més o menys n'he tret tot l'any, els més grossos a finals d'hivern i a la tardor, en roca, port i fins i tot en platja...

SAlut!

maiKel
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dc 23 Nov 2011, 20:12

Ei Maikel!

Doncs jo fa poc que m'hi "dedico" a això dels espets. De fet vaig començar a buscar-los al Juliol d'aquest any.
El més gros que he aconseguit treure de l'aigua va medir 70 centímetres amb un pes de 1,5 kg.
El vaig treure a mitjans d'Agost i en un lloc de sorra.

Au! Ja tens més informació. Certament jo també ho trobo interessant això que proposes. Serveix per a conèixer millor els costums dels peixos, els seus hàbitats i la millor temporada per trobar-los.

Editat per darrera vegada per calador el Dj 24 Nov 2011, 20:38, editat 1 cop en total
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 23 Nov 2011, 22:18

jo vaig clavar un de molt i molt gros l any pasat,primer atack fallat,el poper va saltar un metro per sobre del aigua,el segon vaig clavar pero va durar 10 segons.
despres vaig canviar per un blue code i vaig fer un bonitol................... coses curioses de la vida.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dc 23 Nov 2011, 23:02

maiKel escrigué:Gràcies OT! De 3 kg ja fan molt de goig! El vas mesurar??... A mi em pica la curiositat, saber si s'en treuen de tant en tant. Se que en alguns ports han sortit de molt grossos però no faig gaire cas dels kilos que diu la gent...tot sovint s'inflen de mala manera! XD m'agradaria saber mides reals màximes que heu vist i comprovat, si pot ser mesurats millor que pesats...i què en sabeu dels seus costums...Jo més o menys n'he tret tot l'any, els més grossos a finals d'hivern i a la tardor, en roca, port i fins i tot en platja...

SAlut!

Maikel, no en tinc nidea de quan media.. pero et ben asseguro que era molt macu...

ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  maiKel el Dj 24 Nov 2011, 01:21

sergispining escrigué:jo vaig clavar un de molt i molt gros l any pasat,primer atack fallat,el poper va saltar un metro per sobre del aigua,el segon vaig clavar pero va durar 10 segons.
despres vaig canviar per un blue code i vaig fer un bonitol................... coses curioses de la vida.

Ostres quina mala llet doncs! En tot cas veig que no és fàcil trobar-ne de grossos... Per cert, mortal el Maria Blues Code...els 'paseantes hundidos' cada dia m'agraden més.

maiKel
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 24 Nov 2011, 01:51

Doncs jo m'en he fartat d'anar al port a temptar-los sense resultats... Aquests maricons em van acabar la paciència! Els relegaré al final de la llista de deures pendents...

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dj 24 Nov 2011, 09:59

jo he descobert per el meu compte, que les barracudes volen peix gros, però que sigui lent, tipus jerk.
Jerk, Jerk de vinil, paseantes enfonsats, paseantes, popper...

Amb vinil de 20cm me'n va picar una de molt maca allà als peus, aquell dia va ser quan vaig descobrir com menjaven aquests peixos, la veia pujar i s'ho pensaba, fins que la vaig encertar!

ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  maiKel el Dj 24 Nov 2011, 11:46

kruskis escrigué:Doncs jo m'en he fartat d'anar al port a temptar-los sense resultats... Aquests maricons em van acabar la paciència! Els relegaré al final de la llista de deures pendents...

A mi no m'agrada gaire anar a port però solen sortir a la nit...suposo que has d'enganxar el dia que entren...el llevant o el Garbí sol ser bo, amb Tramuntana millor buscar-los a roca o als espigons, això és el que em sembla . Com diu OT els agraden les coses grosses, però diria que com més calenta l'aigua son més difícils d'enganyar. A l'estiu costen bastant d'enganyar i a mi em funcionen fils prims esquers petits, a l'hivern només volen esquers grossos...pot ser perquè a l'estiu tenen molt de menjar...

maiKel
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 24 Nov 2011, 20:42

I si parlem de moments del dia en què piquen?

Jo els que he fet ha estat de nit. O bé pel matí abans de la sortida del sol, o per la nit després de la posta.

I pel que fa als esquers, tant espets "grans" com petits sempre ha estat amb un bon artificial de quasi un pam.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dv 25 Nov 2011, 01:29

jo aquest setembre n´he agafat un de 3.400gr amb un hart slim 120 color taronja....deurien ser les 5.00 o 5.30, era ben fosc...negre nit....era d´aquells dies que era tan clara l´aigua que vaig deicidir baixar abans i pescar de nit.....
aquest any en dec haber agafat 3 o 4......el més gros aquest k et comento, els altres feien tots entre kilo i kilo i mig....
jo sempre els agafo de la mateixa manera.
-primer un bon tros d´artificial,...
- els pesco de nit, a la platja......a lloret els fenals del passeig il.luminen be l´aigua i si gromeixa sempre peix.....quan els espets hi son ,.....a vegades sents el peixet saltar tot estresat........no sempre hi son,....esclar....
aquesta es la meva experiencia, tambe algun cop els he agafat amb un max rap groc i taronja,.......depen de la lluna i de la gana k tinguin....(suposso)...

sort i molta pesca........

bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 25 Nov 2011, 01:40

Jo els que he tret ha estat amb sardina, al spinning n'hem tret algun però sempre ha estat en kurry o en paisano, jo no recordo haver-ne tret cap.
El Hart Slim fa dies que m'el miro.... al final l'haurem de provar... sou força gent que l'utilitzeu!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dv 25 Nov 2011, 04:41

Sento portar la contrària, però els dos únics espets que he tret han sortit amb Raglous blancs de 6 cms temptat una mola de sorells, tinc el mal costum de no fiar-me dels hams que porten de fàbrica i els canvio per altres més forts, segurament això em va ajudar a poder treure'ls
van ser dos dies consecutius, a la primavera, i ja no he tornat a treure cap més,
Un va pesar 1'700 i l'altre 1'800, si no recordo malament, ara, els vinils per llençar-los
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dv 25 Nov 2011, 20:35

ja sol passar això amb segons quines gomes.......a mi fa uns dies les oblades em van partir ,literalment, un lançon de 9cm.....per la meitat....no van parar de picar fins que me´l van partir.....(va ser molt divertit,.... tot i que només en vaig clavar dues...jajajaja!!!!....

p.d: el que fa l´aborriment.....
bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  maiKel el Dt 29 Nov 2011, 15:52

Caram, pel que veig s'agafen a qualsevol cosa! Jo la majoria els he agafat amb jerks grossos, de 12-14-17 cm però també un amb passejants enfonsats, amb un yo-zury crystal de 9 cm, alguns amb vinils grossos, un parell amb paseantes i dos o tres amb bucktails..aps! També amb cullereta i amb un spinnerbait ha sortit algun de petit... Com ja comentaba la majoria son de 1-2 kilos, més aviat propers al kilo ke no als dos i en tot tipus d'ambients...sobretot primavera i tardor.

maiKel
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum