SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Espets a Spinning
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Espets a Spinning
HOla,
A la meva darrera sortida va sortir un gran espet de 116 cm...Fa poc va sortir un altre de uns 110 cm...Tot i que cada any en surten molts a port, roca o platja, la majoria solen ser molt petits, de 50-80 cm (0.5-2 kilos).
Què en sabeu dels més grans?? Tinc curiositat per saber com de ''raro'' és agafar-ne de més de 100cm
A la meva darrera sortida va sortir un gran espet de 116 cm...Fa poc va sortir un altre de uns 110 cm...Tot i que cada any en surten molts a port, roca o platja, la majoria solen ser molt petits, de 50-80 cm (0.5-2 kilos).
Què en sabeu dels més grans?? Tinc curiositat per saber com de ''raro'' és agafar-ne de més de 100cm

maiKel- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Reputació: 0
Data de registre: 01/09/2010
Re: Espets a Spinning
les barracudes grosses són solitaries, solen viure a llocs més profunds i quan fa mala mar pujen a la superfície.
Poden arribar a ser molt grosses.
Poden arribar a ser molt grosses.
Benvolgut company, si avui me introduís a la pesca a través d’aquest fòrum i llegís l’últim “estic pescant” d’en Kruskis, que si fil del 0,20 millor, que 0,30 i després veiés la teva foto del espet pescat amb una molla de somier, es per no entendre-hi res. Al primer cop d’ull pensava que era un cable de seguretat de unes pinces per agafar el peix per la boca o del “hombre al agua” de una embarcació, però no, es un cable en tota regla (potser només de plàstic). Sembla que "la finura" no va amb aquest peix. T’agrairia que ens en facis cinc cèntims. Gràcies
Company Cap-Roig,
Efectivament es tracta d'un ''home a l'aigua'' d'embarcació lligat a un Fishgrip petit, per agafar el peix sense fer-li mal. Estava pescant amb un baix de fluorocarbó del 0.35 aprofitant que l'aigua estava molt bruta i no és necessari arriscar-se amb un fil més prim.
Efectivament es tracta d'un ''home a l'aigua'' d'embarcació lligat a un Fishgrip petit, per agafar el peix sense fer-li mal. Estava pescant amb un baix de fluorocarbó del 0.35 aprofitant que l'aigua estava molt bruta i no és necessari arriscar-se amb un fil més prim.

Caram, no hi ha hagut gaire èxit!
No hi ha ningú que hagi pescat espets grossos a la vida??? Jajaja. I jo que volia obrir un tema interessant...
No hi ha ningú que hagi pescat espets grossos a la vida??? Jajaja. I jo que volia obrir un tema interessant...

Gràcies OT! De 3 kg ja fan molt de goig! El vas mesurar??... A mi em pica la curiositat, saber si s'en treuen de tant en tant. Se que en alguns ports han sortit de molt grossos però no faig gaire cas dels kilos que diu la gent...tot sovint s'inflen de mala manera! XD m'agradaria saber mides reals màximes que heu vist i comprovat, si pot ser mesurats millor que pesats...i què en sabeu dels seus costums...Jo més o menys n'he tret tot l'any, els més grossos a finals d'hivern i a la tardor, en roca, port i fins i tot en platja...
SAlut!
SAlut!

Ei Maikel!
Doncs jo fa poc que m'hi "dedico" a això dels espets. De fet vaig començar a buscar-los al Juliol d'aquest any.
El més gros que he aconseguit treure de l'aigua va medir 70 centímetres amb un pes de 1,5 kg.
El vaig treure a mitjans d'Agost i en un lloc de sorra.
Au! Ja tens més informació. Certament jo també ho trobo interessant això que proposes. Serveix per a conèixer millor els costums dels peixos, els seus hàbitats i la millor temporada per trobar-los.
Doncs jo fa poc que m'hi "dedico" a això dels espets. De fet vaig començar a buscar-los al Juliol d'aquest any.
El més gros que he aconseguit treure de l'aigua va medir 70 centímetres amb un pes de 1,5 kg.
El vaig treure a mitjans d'Agost i en un lloc de sorra.
Au! Ja tens més informació. Certament jo també ho trobo interessant això que proposes. Serveix per a conèixer millor els costums dels peixos, els seus hàbitats i la millor temporada per trobar-los.
Editat per darrera vegada per calador el Dj 24 Nov 2011, 18:38, editat 1 cop en total
jo vaig clavar un de molt i molt gros l any pasat,primer atack fallat,el poper va saltar un metro per sobre del aigua,el segon vaig clavar pero va durar 10 segons.
despres vaig canviar per un blue code i vaig fer un bonitol................... coses curioses de la vida.
despres vaig canviar per un blue code i vaig fer un bonitol................... coses curioses de la vida.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
maiKel escrigué:Gràcies OT! De 3 kg ja fan molt de goig! El vas mesurar??... A mi em pica la curiositat, saber si s'en treuen de tant en tant. Se que en alguns ports han sortit de molt grossos però no faig gaire cas dels kilos que diu la gent...tot sovint s'inflen de mala manera! XD m'agradaria saber mides reals màximes que heu vist i comprovat, si pot ser mesurats millor que pesats...i què en sabeu dels seus costums...Jo més o menys n'he tret tot l'any, els més grossos a finals d'hivern i a la tardor, en roca, port i fins i tot en platja...
SAlut!
Maikel, no en tinc nidea de quan media.. pero et ben asseguro que era molt macu...

sergispining escrigué:jo vaig clavar un de molt i molt gros l any pasat,primer atack fallat,el poper va saltar un metro per sobre del aigua,el segon vaig clavar pero va durar 10 segons.
Ostres quina mala llet doncs! En tot cas veig que no és fàcil trobar-ne de grossos... Per cert, mortal el Maria Blues Code...els 'paseantes hundidos' cada dia m'agraden més.

Doncs jo m'en he fartat d'anar al port a temptar-los sense resultats... Aquests maricons em van acabar la paciència! Els relegaré al final de la llista de deures pendents...

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
jo he descobert per el meu compte, que les barracudes volen peix gros, però que sigui lent, tipus jerk.
Jerk, Jerk de vinil, paseantes enfonsats, paseantes, popper...
Amb vinil de 20cm me'n va picar una de molt maca allà als peus, aquell dia va ser quan vaig descobrir com menjaven aquests peixos, la veia pujar i s'ho pensaba, fins que la vaig encertar!
Jerk, Jerk de vinil, paseantes enfonsats, paseantes, popper...
Amb vinil de 20cm me'n va picar una de molt maca allà als peus, aquell dia va ser quan vaig descobrir com menjaven aquests peixos, la veia pujar i s'ho pensaba, fins que la vaig encertar!
kruskis escrigué:Doncs jo m'en he fartat d'anar al port a temptar-los sense resultats... Aquests maricons em van acabar la paciència! Els relegaré al final de la llista de deures pendents...
A mi no m'agrada gaire anar a port però solen sortir a la nit...suposo que has d'enganxar el dia que entren...el llevant o el Garbí sol ser bo, amb Tramuntana millor buscar-los a roca o als espigons, això és el que em sembla . Com diu OT els agraden les coses grosses, però diria que com més calenta l'aigua son més difícils d'enganyar. A l'estiu costen bastant d'enganyar i a mi em funcionen fils prims esquers petits, a l'hivern només volen esquers grossos...pot ser perquè a l'estiu tenen molt de menjar...

I si parlem de moments del dia en què piquen?
Jo els que he fet ha estat de nit. O bé pel matí abans de la sortida del sol, o per la nit després de la posta.
I pel que fa als esquers, tant espets "grans" com petits sempre ha estat amb un bon artificial de quasi un pam.
Jo els que he fet ha estat de nit. O bé pel matí abans de la sortida del sol, o per la nit després de la posta.
I pel que fa als esquers, tant espets "grans" com petits sempre ha estat amb un bon artificial de quasi un pam.
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum