SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Estic pescant!
Pàgina 7 de 8 • Comparteixi •
Pàgina 7 de 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Re: Estic pescant!
Veig que la funda dona per molt, ja diuen que es infalible 
Per cert la meva estava impecable, molt fresca
Unes fotos del resultat

Per cert la meva estava impecable, molt fresca
Unes fotos del resultat

boig de mar escrigué:
Es conya eh que l'última broma que vaig fer per aquí em va semblar que no va caure massa bé al receptor, si és així ho sento Cap-Roig
Company, no sé de que parles. Normalment soc del que sempre hi poso la meva “coletilla” Potser en la meva resposta li faltava un ninot però et puc assegurar que el dia que facis quelcom que no em quadri ho notaràs...
cap problema
O.K. de vegades la paraula escrita es pot interpretar de diverses maneres, i aixó és el que ha passat

boig de mar- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Torroella
Reputació: 41
Data de registre: 16/11/2011
RRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOSCOOOOOOOOOOOOOOO impresionant, abans del partit del barça. Cinc hores de "pesca", cucs de sang enormes, una picada, zero peixos.
Seguiremos informando.
P.D. Ara m'he picat
Seguiremos informando.
P.D. Ara m'he picat

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
Acabo de treure 4 boguetes, 1 pagellet de 20cm, tot tornat i un pagell de 27cm amb el que sopara la meva dona 
ahir jo vaig anar a pescar amb els meu cosí k es pescador,.......vam anr a f
er uns palangrets amb xofanget per el pagell........si t´agrada anar al pagell es el esquer número 1,.....es tornen boixos.......(ara a la zona de blanes, arenys i palamos els quillats fan un mes de veda, et serà dificl trobar-ne......)
tema debat.........no creieu k un 1 mes de veda per l´art d´arrossegament....quillats i sonseres es poc......., jo crec k almenys haurien de fer-ne minim 2 a l´any.....
el meu cosí k veu el k pesquen cada dia, aquest dia esmorzant m´ho va dir: "jaume, pensa k et possaries a plorar quan veus la de pagellet, mabretes, sarconet....bla,bla.....tota cria , més petita k el dit.......kilos i kilos i son a mil.lers i tot per la borda a cada calada,.....no en paguen res,........es una llàstima........al final s´ho carregarant tot......"....(paraules d´un pescador profesional....)....
er uns palangrets amb xofanget per el pagell........si t´agrada anar al pagell es el esquer número 1,.....es tornen boixos.......(ara a la zona de blanes, arenys i palamos els quillats fan un mes de veda, et serà dificl trobar-ne......)tema debat.........no creieu k un 1 mes de veda per l´art d´arrossegament....quillats i sonseres es poc......., jo crec k almenys haurien de fer-ne minim 2 a l´any.....
el meu cosí k veu el k pesquen cada dia, aquest dia esmorzant m´ho va dir: "jaume, pensa k et possaries a plorar quan veus la de pagellet, mabretes, sarconet....bla,bla.....tota cria , més petita k el dit.......kilos i kilos i son a mil.lers i tot per la borda a cada calada,.....no en paguen res,........es una llàstima........al final s´ho carregarant tot......"....(paraules d´un pescador profesional....)....

bogamorta- www.forumdepesca.com
- Localització: lloret de mar
Reputació: 19
Data de registre: 15/09/2011
Ahir, com gairebé sempre que la feina m'ho permet, vaig tornar a provar sort, vaig poder veure com sortien al meu costat dos turbots, i a l'altre costat un llobarro, mentrestant jo llença que et llença i ni picada, be doncs si no són al mar .... serán al riu, em desplaço uns metres, quatre o cinc llançaments i, de sobte, pampam dues estrebades, canya amunt i ja la tinc!! la punyetera estava en el punt del riu en que més corrent hi havia y no era precisament petita, i sen va voler anar riu avall cap al mar però a pocs metres de mi hi havia un altre pescador i era embolic de línies segur, vaig tensar una mica mes el fre i la vaig acostar un parell de metres, però ... (quin mal fa aquest però
) es va desclavar i llavors si que va poder marxar per on va voler.
Em vaig quedar una mitja hora més i ja sense picada, per mi només és mitja porra, demá diumenge tornarém a provar sort, ja diré si surt quelcom o no
Em vaig quedar una mitja hora més i ja sense picada, per mi només és mitja porra, demá diumenge tornarém a provar sort, ja diré si surt quelcom o no

boig de mar- www.forumdepesca.com
Localització: Torroella
Reputació: 41
Data de registre: 16/11/2011
boig de mar escrigué:Ahir, com gairebé sempre que la feina m'ho permet, vaig tornar a provar sort, vaig poder veure com sortien al meu costat dos turbots, i a l'altre costat un llobarro, mentrestant jo llença que et llença i ni picada, be doncs si no són al mar .... serán al riu, em desplaço uns metres, quatre o cinc llançaments i, de sobte, pampam dues estrebades, canya amunt i ja la tinc!! la punyetera estava en el punt del riu en que més corrent hi havia y no era precisament petita, i sen va voler anar riu avall cap al mar però a pocs metres de mi hi havia un altre pescador i era embolic de línies segur, vaig tensar una mica mes el fre i la vaig acostar un parell de metres, però ... (quin mal fa aquest però![]()
) es va desclavar i llavors si que va poder marxar per on va voler.
Em vaig quedar una mitja hora més i ja sense picada, per mi només és mitja porra, demá diumenge tornarém a provar sort, ja diré si surt quelcom o no![]()
jo vaig estar dissabte al matí un parell d'hores allà on vas tu, i ni a fora a l'escuma ni a dins de riu, res de res, vaig patejar força tall a peu provant a prop, lluny, ni rastre... sort !

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
estic pescant
Con jo no domino aquestes coses modernes us faig un resum del mes de Gener
La bala perduda des de primers de decembre que no es mulla
las sortidas son a peu
Jo he sortit vuit vegades el resultat: un llobarro d'uns 18 centímetres, un peix llangardaix més o meys igual i
una salpa de tres quarts de quilo
En Kruskis cinc vegades:un calamar de quilo i quart i una aranya com el meu llobarro
Iper últim en Kurry: una sortida i un llobarro de quilo tres-cents
La bala perduda des de primers de decembre que no es mulla
las sortidas son a peu
Jo he sortit vuit vegades el resultat: un llobarro d'uns 18 centímetres, un peix llangardaix més o meys igual i
una salpa de tres quarts de quilo
En Kruskis cinc vegades:un calamar de quilo i quart i una aranya com el meu llobarro
Iper últim en Kurry: una sortida i un llobarro de quilo tres-cents

Paisano- www.forumdepesca.com
- Reputació: 10
Data de registre: 20/05/2009
La veritat és que em feia una mica de cosa explicar els meus èxits enmig de tants roscos i tanta misèria, però ja és hora de sincerar-me amb tots vosaltres.
Estic pescant més que mai, defet, fins i tot començo a estar fart de tantes picades, tantes captures, no he perdut ni un sol artificial!!!, ni una enrocada!!!. Sense anar més lluny, ahir mateix, vaig fer un silur de més de cinquanta quilos, deu o dotze carpes que la més petita passava dels dos quilos, "lubinas negras" una darrera l'altra i un munt de peixos que ni n'havia sentit a parlar. Ademés ni vader, ni neoprè, ni hosties, en PIJAMA i SABATILLES, com diu aquell soci del espanyol "con dos cojones y un palo y siete yemas en cada huevo" si senyors estic triomfant d'una manera espectacular, ara no em menjo res, tot ho engego així que puja a la barca, foto i a l'aigua. Ho endevineu o no?...
Doncs si, no he dit cap mentida, tot ho pesco, però a la wii amb un joc que es diu rapala probass fishing, no és el mateix que la pesca de debò, ni molt menys, però és el millor "quitamonos" que tinc en aquests dies tan bèsties que estem passant.
Fins aviat, que ara m'en vaig a un llac que que no sé si és a Missuri o Oregon o jo que sé.
Estic pescant més que mai, defet, fins i tot començo a estar fart de tantes picades, tantes captures, no he perdut ni un sol artificial!!!, ni una enrocada!!!. Sense anar més lluny, ahir mateix, vaig fer un silur de més de cinquanta quilos, deu o dotze carpes que la més petita passava dels dos quilos, "lubinas negras" una darrera l'altra i un munt de peixos que ni n'havia sentit a parlar. Ademés ni vader, ni neoprè, ni hosties, en PIJAMA i SABATILLES, com diu aquell soci del espanyol "con dos cojones y un palo y siete yemas en cada huevo" si senyors estic triomfant d'una manera espectacular, ara no em menjo res, tot ho engego així que puja a la barca, foto i a l'aigua. Ho endevineu o no?...
Doncs si, no he dit cap mentida, tot ho pesco, però a la wii amb un joc que es diu rapala probass fishing, no és el mateix que la pesca de debò, ni molt menys, però és el millor "quitamonos" que tinc en aquests dies tan bèsties que estem passant.
Fins aviat, que ara m'en vaig a un llac que que no sé si és a Missuri o Oregon o jo que sé.

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
joemosqueroles escrigué:La veritat és que em feia una mica de cosa explicar els meus èxits enmig de tants roscos i tanta misèria, però ja és hora de sincerar-me amb tots vosaltres.
juas juas juas jo estic al GoFish de facebook, i enganxa molt, ara em faig un fart de treure truites àrtiques que totes fan entre 8 i 12 kilos, em falten 2 o 3 nivells per arribar a florida i temptar bésties de les grosses ! Si algú està a dins i sab com treure els esturions que m'avisi, que nomes n'he tret un i ni rastre d'ells, i tinc una fita que em demana que en tregui 30 !
Ah, el joc a més et deixa fer captura i solta, el problema es que llavors sumes experiència però no vens el peix i no fas pasta, i el material es tan car com a la vida real o més i tot, així que de solta, poca

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Lubina¡¡¡¡¡
hola todos ,
Hoy he salido a las 16h de la tarde y he pescado al
spinning mi primera Lubina 50 Cm ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Ciao¡¡¡¡¡¡y buena pesca[img]
[/img]
Hoy he salido a las 16h de la tarde y he pescado al
spinning mi primera Lubina 50 Cm ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Ciao¡¡¡¡¡¡y buena pesca[img]
[/img]
mehdi- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: ROSES
Reputació: 4
Data de registre: 06/11/2011
molt be molt be
el primer d molts, quant estigui recuperat del braç volveremos a la taque
el primer d molts, quant estigui recuperat del braç volveremos a la taque

josfer- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: les preses
Reputació: 5
Data de registre: 07/11/2011
Ojo que quan treus el primer llavors ja sí que no podràs treure't el vici !!!!!
És com les Prigles, cuando haces pop ya no hay stop!
La insistència té premi, es tracta de no deixar-ho encara que ara tornis a estar uns dies sense pescar-ne cap (tan debò que no, però pot ser que et passi)
És com les Prigles, cuando haces pop ya no hay stop!
La insistència té premi, es tracta de no deixar-ho encara que ara tornis a estar uns dies sense pescar-ne cap (tan debò que no, però pot ser que et passi)

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Re:Estic pescant !
Enhorabona Mehdi !!!
Al menys algu toca escata.
Al menys algu toca escata.

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3