SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Estic pescant!
Pàgina 6 de 8 • Comparteixi •
Pàgina 6 de 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Re: Estic pescant!
molt guapo el calamar ! Jo en una estona preparo un pagell amb patatones que es lleparan els dits ;-)

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Quin calamar més bonic!
Precisament ahir me'n vaig estar mirant un de ben a la vora. El va treure l'Anna, que nosaltres som una mica (força) inutilots en tema cefalòpodes. Total, que em vaig estar mirant aquella bèstia allargada i d'ulls enormes amb deteniment i trobo que són molt bonics els calamars, no?? l'hauria fotut a l'aigua per veure'l volar amb aquelles aletes triangulars del costat del cap.
Aquest teu és ben gros, Joan. I ben bo que deu ser!!
Precisament ahir me'n vaig estar mirant un de ben a la vora. El va treure l'Anna, que nosaltres som una mica (força) inutilots en tema cefalòpodes. Total, que em vaig estar mirant aquella bèstia allargada i d'ulls enormes amb deteniment i trobo que són molt bonics els calamars, no?? l'hauria fotut a l'aigua per veure'l volar amb aquelles aletes triangulars del costat del cap.
Aquest teu és ben gros, Joan. I ben bo que deu ser!!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Mmmm ja ho pots ben dir! deliciós!!!
80cm de calamar a repartir entre dos... estic que rodolo, que algú porti una grua per aixecar-me del sofà. Aquests no encongeixen com els de la peixateria. Buff estic tip com un rènec. Que neptú em perdoni però amb aquest calamar la captura i solta la faig via rectal.

80cm de calamar a repartir entre dos... estic que rodolo, que algú porti una grua per aixecar-me del sofà. Aquests no encongeixen com els de la peixateria. Buff estic tip com un rènec. Que neptú em perdoni però amb aquest calamar la captura i solta la faig via rectal.

M...., canya tiesa, recullo i porto algo, sembla grosset, i quan faltaven uns 50m per arribar a la sorra pam, s'ha partit la gameta. Quin rabia!!!
Dijous, divendres i dissabte, tres sortides = tres porres, sense contar un llobarret de poc mes de pam, i ara fins divendres vinent no hi puc tornar

boig de mar- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Torroella
Reputació: 41
Data de registre: 16/11/2011
uy noi, ja se sap......santa paciencia........a casa meva, les porres ja formen part de la nostre vida.......jo per no aburrime vaig canviant de pesca......
un dia llobarros.................un dia calamars......un dia un ranxo de espetards i jurioles........
es l´ única arma per combatre la frustació......
sort, anim.....i si ells volen......molta pesca
un dia llobarros.................un dia calamars......un dia un ranxo de espetards i jurioles........
es l´ única arma per combatre la frustació......
sort, anim.....i si ells volen......molta pesca

bogamorta- www.forumdepesca.com
- Localització: lloret de mar
Reputació: 19
Data de registre: 15/09/2011
Acabo de treure la parelleta, una oradella de 37cm i un llobarret de 35cm, a Surfcasting amb funda d'esquer.
aberdalet escrigué:Acabo de treure la parelleta, una oradella de 37cm i un llobarret de 35cm, a Surfcasting amb funda d'esquer.
Què és això de funda d'esquer?
Gràcies.
calador escrigué:aberdalet escrigué:Acabo de treure la parelleta, una oradella de 37cm i un llobarret de 35cm, a Surfcasting amb funda d'esquer.
Gràcies.
És un cuc que té en una mena de funda o canutillo, l'has de treure de dins per posar-l'hi l'ham si el trobes ben fresc és més resistent si ja té uns dies es desfà de seguida i de nit fa una lleugera fosforesència.

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
joemosqueroles escrigué:calador escrigué:aberdalet escrigué:Acabo de treure la parelleta, una oradella de 37cm i un llobarret de 35cm, a Surfcasting amb funda d'esquer.
Gràcies.
És un cuc que té en una mena de funda o canutillo, l'has de treure de dins per posar-l'hi l'ham si el trobes ben fresc és més resistent si ja té uns dies es desfà de seguida i de nit fa una lleugera fosforesència.
No ho hauria dit millor
cucs amb funda i fluorescents, flipant ! i ja està permés pescar amb armes radioactives? jajajaja

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
I el canutillo et donen un per caixa o és un per cuc, perquè el pelotaso pot fer que t'oblidis de les canyes, els peixos i la mare que els .....
vaja dic jo, que ja m'ha passat l'edat d'aquestes coses.... com a molt un cubata de tant en tant i ja em fa mal...
Es conya eh que l'última broma que vaig fer per aquí em va semblar que no va caure massa bé al receptor, si és així ho sento Cap-Roig
Es conya eh que l'última broma que vaig fer per aquí em va semblar que no va caure massa bé al receptor, si és així ho sento Cap-Roig

boig de mar- www.forumdepesca.com
Localització: Torroella
Reputació: 41
Data de registre: 16/11/2011
Pàgina 6 de 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Pàgina 6 de 8
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum