MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Banyoles encara batega!

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Banyoles encara batega!

Missatge  eloyete el Dg 30 Oct 2011, 23:59

He anat aquest dissabte a banyoles amb el pare i hem tret 14 black-bass contats, amb cuc de vinil i culleretes, es veu que encara resisteixen!

Vam anar a dinar a un restaurant del centre del poble i ens van dir que hi ha molt enrenou amb el ecologistes i tot això, i que s'estan carregant el turisme... Ens ho vam passar molt bé, i mai (de moment) ens hem anat de buit d'aquest lloc. Va entrar un de 30 cm i els altres entre 20 i 25 cm. Es veu que la UE els hi dona una subvenció per ficar el barb de muntanya si treuen les espècies alòctones. Carpes només vam veure dues, pero molt grosses. Es una pena que els bass de bona mida sel's estiguin carregant... Amb prou feines n'hem vist dels grossos... Suposo que hi deixarem d'anar i anirem més a boadella, santa ana, i llocs amb bass de millor mida, encara que no ens queixem, ja que va anar bé el dia. Sort a tots els que encara hi aneu! Very Happy

eloyete
www.forumdepesca.com

Localització : Castellar del Vallés (Barcelona)
Data de registre : 02/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Banyoles encara batega!

Missatge  kruskis el Dj 03 Nov 2011, 23:19

Bueno... veus... almenys sé que es pot anar a tirar la canya a l'estany, ja el donava per perdut!
Déu n'hi do si en vau fer!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Banyoles encara batega

Missatge  jovi64 el Dv 20 Jun 2014, 20:11

I continua bategant!!
Des de que van prohibir la pesca amb aparells artificials, ara fa 2 0 3 anys, no hi havia anat més a pescar, per por de la multa. Ha resultat que alguns dies que hi he pasat, sempre he vist gent pescant a spinning tranquilament. Aquest any he pasat de tot i tret el tiquet anual. Hi he anat 3 cops a mosca i ha estat força bé, quasi com abans. El millor 71 peces en un matí.Però un conegut va dir-me que un seu company li van fotre 600 euros per enganxar-lo a spinning i la veritqt, son calers. Tampoc era plan haver d'estar mirant sempre pel darrera perquè no t 'enxampessin "els amics de tothom" Decideixo anar per carpes i prou.
Ahir vaig anar-hi a destrossar-me l'esquena en una marató amb endollable al estanyol del Vilar, el llac petit com el coneixen,comunicat amb el llac per un petit riuet,ara tancat de nou.
En aquests darrers 15 dies hi havia anat en dos ocasions a l'altre cantó. sobre la gespa, mes que rés per estar tranquil, i en un matí un dia un grapat de bagres, alguna de grossa i morralla i una tortuga de Florida. L'altre salvant el dia p Potser algun dia es donen conte de la er quatre sols de fer capot i una altra tortuga.
Veient l'èxit, ahir em vaig instalar al costat de la carretera, amb una bona ombra i preparant-me mentalment a estar tot el dia amb que vingués tot hom a preguntar-me si picaven i quins peixos hi han aquí...Sempre havia estat on solien haver més peixos, la gent anava a pescar i grumia, sempre venia algú a abocar-hi un sac de pà,etc. Vaig decidir donar-me la darrera oportunitat.
Conclusions i anem per feina. Després de 11 hores sentat al panier,que cal ser ximple...CARPES al matí molt bé, vaig clavar unes quantes bèsties, podent treure només una de parell de quilets,la resta petades.Vaig agafar sols i alguna bagra.A la tarda es va canviar el temps i adeu carpes, sort dels sols, bagres, i alevins de bass, afegint-hi unes quantes gambúsies. Vaig veure molt de bass del any, ara son de 3 0 4 cm,els mateixos que havia vist fa un parell de messos anant-hi amb la canya de mosca,quan encara hi havia el mascle vigilant la posta.
Altra cosa en no haver-hi tant de bass com abans, hi ha una població de cranc americà acollonant...vaig tenir-ne sota els peus mitja dotzena, tot el dia, mirant de agafar alguna gambusia i menjant-se el granall i cucs trencats que els donava. Veurem quan creixi més i es converteixi en plaga, surtin als camps del costat a reventar les collites, a veure que els dirà "l'Administració" als pagesos que es vagin a queixar. A més, al pasi et diuen "prohibida la captura de crustacis", i el cranc americà, com a plaga no desitjada, que és??Potser a l'Administració Central es pensen que hi tenim gambes de Palamós aquí, o qué?. Volia preguntar-ho als forestals si els veia, però els he vist un parell de cops i ni tan sols han parat.
Donat que no pots anar amb artificials legalment i que de carpes no hi ha tant com abans, aquest any si fa tramontana al recés de Susqueda, me vull estrenar en la pesca del siruelo,i si no, cap al nort. És una gran putada la prohibició del artificial., perqué la bagra amb mosca seca es collonuda.
Potser algún dia es donen compte de de la ximpleria que han fet i ho esmenen, o haurem de esperar a que acabi el plaç del projecte Life, o com collons es digui i hagin de buscar els calers en un altre lloc. A Banyoles, si em veuen, serà a passejar i encara!!
Salut a tots i bona pesca.

jovi64
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 17/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Banyoles encara batega

Missatge  jovi64 el Ds 11 Oct 2014, 09:43

Bones. vaig dir que no me hi tornarien a veure el pel, però quan fa calor un agraieix trobar una bona ombra i prou fondaria on el peix hi trobi fresca i tranquilitat. Per això, Banyoles és ideal.
Després de una bona temporada, torno a agafar les canyes i a tocar els nassos als peixos... i al altres.
Vaig instalar-me amb l'endollable, un granall potent i preparant-me per les carpes. Pel que sembla, hi ha més de grosses que les de tamanys més modestos que abans, ja que la més petita va fer 2'5 k en bàscula i una altra de 3'600. Petades... una mitja dotzena, fins i tot una va doblegar-me completament l'ham.
El que si hi ha és forces bagres, algunes ja s'acosten al quilet. La carpa més grossa si que la vaig disfrutar. en aquests casos, amb la baralla perds la noció del temps, potser 20 minuts o mitja hora... cambiant de mà sovint pel cansament del canell. No la podies forçar massa, ja que anava amb un baix de 14 i l'ham de 18. Tota una aventura.
Va ser un dia dels de recordar. A veure quan es repetirà.
Salut a tots i bona pesca

jovi64
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 17/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Banyoles encara batega!

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: