SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Per fi!!!
Pàgina 3 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 3 de 3 •
1, 2, 3
Re: Per fi!!!
aquets donas ganas de tornar a pesca!!!!!!!

raul7- www.forumdepesca.com
- Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010
Que gran que ets Anna, aquests fa molt temps que estan a la meve llista d´espera i alhora es molt bon senyal i ens anima a temptar-los. Enhorabona !!!!!!

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
Aquest demoniot alies “la nena”, aquest tsunami femella que desmenteix qualsevol cosa que s’hagi escrit sobre el sexe dèbil, va fer que ahir em costés adormir-me però el meu àngel de guarda ha vetllat per mi i salvar els mobles...
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/10/dentol.jpg/]
[/URL]
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/10/dentol.jpg/]
[/URL]
Ostres tu! Que us els regalen aquests o què? Jiji jo per mi que són pagells amb dentadura postissa... felicitats nois! Nosaltres hem estat 4 hores fent curri de fons i no n'ha sortit cap... però a última hora hem tingut sorpresa, quan tingui una estona fotaré la parrafada.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Enhorabona gent! mentres vosaltres treieu els dentols, jo els perdu! ahir, l'estava buscant i el vaig trubar despres de tot el dia, però per mala sort el vaig perdre, primer vaig tenir la picada i a l'artificial m'hi va deixa la marca, va mossegar dos cops i no es va clavar, tenia 4 forats de ullals a diferents llocs... però més tard, allà mateix vaig deivar enfonsar l'arma, i quan anava a recollir vaig veure qe estava lluny de on havia tirat, i al tancar el pick-up va ser quan vaig veure qe estava clavat, em va fotre dos cops de cap i va començar a treure fil, però sobtadament em va trencar el baix.
NO EM RENDEIXO!
NO EM RENDEIXO!
Felicitats Anna ... aquest feia dies que t'esperava, estava reservat per tu.
Moltes felicitats !!!!!!!!
Moltes felicitats !!!!!!!!

ALEXMTZ- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: AIGUAFREDA-L'ESCALA
Reputació: -3
Data de registre: 08/05/2009
Tranqui Ot, fa un any a mi també se'm va escapar, però ja veus, al final la insistència té premi i tu ets el més insistent de tots... no sé si tant de peix et deixa temps pels estudis... jajaja, no els oblidis

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
Fantàstic relat Joan, per ser rodó li faltava una mica de CyS...
Ja se sap, spinning desde costa és molt, però molt..però molt dur, i també molt però molt gratificant perquè les captures no es poden comparar amb res embarcat.
Felicitats i sort les properes sortides!
Ja se sap, spinning desde costa és molt, però molt..però molt dur, i també molt però molt gratificant perquè les captures no es poden comparar amb res embarcat.
Felicitats i sort les properes sortides!

maiKel- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Reputació: 0
Data de registre: 01/09/2010
Anna-74 escrigué:Tranqui Ot, fa un any a mi també se'm va escapar, però ja veus, al final la insistència té premi i tu ets el més insistent de tots... no sé si tant de peix et deixa temps pels estudis... jajaja, no els oblidis![]()
Anna tens part de raó! hehehe
Aviam si endevineu que he pescat avui...
Doncs si nois! PER FI!!

com vaig comentar feia temps que buscava el dentol, però aquest dimecres el vaig trobar! Amb un vinil de Savage Gear, concretament el Sandeel de 12,5cm, vaig treure un dentol de 1,6kg el meu primer!!! el vaig treure seguidament de una inesperdada barracuda, tan sols vaig aixecar el vinil de terra en el tir seguent, PAM! no s'ho devia pensar gaire que li va fotre, que divertit...

Ara bé, encara millor el dia saguent des de roca, vaig anar tot sol al lloc mentre que el meu pare estava a l'altre costat mirant de fer algun llobarro. Tan sols arribar, montar la canya i fer el primer llançament, ja vaig notar la trevada al primer tirón, pero quan vaig fer el segon, PAM! tot sol em vaig tenir que apanyar per treure'l de l'aigua, el meu SEGON dentol! 2,6kg, amb el mateix vinil, totalment una passada, increible sort...

com vaig comentar feia temps que buscava el dentol, però aquest dimecres el vaig trobar! Amb un vinil de Savage Gear, concretament el Sandeel de 12,5cm, vaig treure un dentol de 1,6kg el meu primer!!! el vaig treure seguidament de una inesperdada barracuda, tan sols vaig aixecar el vinil de terra en el tir seguent, PAM! no s'ho devia pensar gaire que li va fotre, que divertit...

Ara bé, encara millor el dia saguent des de roca, vaig anar tot sol al lloc mentre que el meu pare estava a l'altre costat mirant de fer algun llobarro. Tan sols arribar, montar la canya i fer el primer llançament, ja vaig notar la trevada al primer tirón, pero quan vaig fer el segon, PAM! tot sol em vaig tenir que apanyar per treure'l de l'aigua, el meu SEGON dentol! 2,6kg, amb el mateix vinil, totalment una passada, increible sort...

Re: Per fi !!!
No es que tinguis sort Ot...es que hi vas molt fort !!! i aixo els peixos o noten,ajjjaaajjjjja !!!
L'enhorabona per tots els que treieu peixots aquets dies....ja era hora que ensenyessiu captures importants,vinga va que el post de "Per fi " comença a tindre color....
Salutacions a tots-es...
L'enhorabona per tots els que treieu peixots aquets dies....ja era hora que ensenyessiu captures importants,vinga va que el post de "Per fi " comença a tindre color....
Salutacions a tots-es...

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
enhorabona Ot per les captures.Jo penso que a la pesca pots tindre sort un dia,però després és el teu bon fer per treure peixos.Una salutació.
Pàgina 3 de 3 •
1, 2, 3
Pàgina 3 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum