MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Per fi!!!

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Per fi!!!

Missatge  kruskis el Dt 18 Oct 2011, 02:33

Algun dia un savi pescador d'aquí al fòrum va dir que en l'spinning costaner només es treia peix una de cada 10 sortides. Jo ja havia cobert el meu “cupo”... em sembla que el dia que vàrem anar amb en Dani al port a empaitar espets era ja la sortida número 10 o fins i tot potser era ja la onzena -ja he perdut el compte- i el resultat va ser el mateix, una porra més a la col.lecció.
La veritat, feia dies que havia desistit força en la meva obsessió, havia canviat l'spinning de costa per la pesca del black bass, des de fa uns mesos aquesta era sempre la meva alternativa quan no podia sortir amb la Bala Perduda. I de fet, des del primer dia m'havia donat moltes més satisfaccions que les meves sortides a espigons, platges i roques del litoral, sempre que surts, pesques alguna cosa, l'alliberes i si la bèstia no és molt rencorosa, la setmana vinent tornarà a ser allà mateix esperant el teu esquer per fotre-li queixalada.
Però jo, tossut de mena, encara tenia aquella espineta clavada... encara no havia tret res des de la costa pescant a l'spinning tret de quatre bosses de plàstic i una llisa amb un gust pútrid que va acabar a les escombraries.
El divendres vaig decidir que aquest dissabte deixava plantats a en Kurry i a en Paisano, i m'en anava solet a pescar a spinning a les roques. Normalment, quan planifico sortir sol a pescar, quan de matinada sona el despertador, solc parar-lo i tornar-me'n al llit però aquest dissabte estava molt motivat. M'havia repetit moltes vegades a mi mateix que els llobarros són cosins dels black bassos i que només els diferenciava el color. Si aconseguia enganyar a uns també seria capaç d'enganyar als altres. Al cap i a la fi, tot és cosa de paciència. Amb la barca, si no pesques aquí, canvies de zona en un moment i sovint, la impaciència et fa acabar la jornada sense captures i amb 40 litres menys de benzina al dipòsit, a l'spinnning costaner, la zona es limita al que vulguin caminar les teves cames i sols insistir més la mateixa zona.
La meva idea era anar a pescar a la Gola del Ter o del Fluvià però divendres vaig anar a dormir molt tard i el dissabte al matí no hi havia qui m'arrenqués del llit, a més a més no havia preparat res i havia de passar per casa dels meus pares a preparar encara tot l'arsenal que volia endur-me. Al final vaig decidir quedar-me més a la vora. Quan encara no havia sortit de la variant de Cassà, vaig enrecordar-me'n que no portava el salabret i vaig sortir a la rotonda de Caldes, però un cop fora la variant vaig fer la volta a la rotonda i vaig tornar a incorporar-me, total, tampoc pescaré res -vaig dir-me a mi mateix-.
La meva idea era arribar de fosc però entre una cosa i altra vaig arribar que ja feia estona que era clar. Sempre havia sentit a dir que abans de que claregés era la millor hora, això ja em va fer desanimar una mica i per rematar-ho al arribar a lloc i muntar el primer esquer vaig veure que el monofilament que portava al carret era molt sec i només amb l'estirada de comprovar el nus ja es trencava la línia; vaig estar a punt de tornar-me'n a casa però vaig decidir deixar el carret amb el frè molt obert doncs el fil aguantava molt bé la tracció, el punt feble era només el nus. Vaig provar tota classe de nusos i res... o em resignava o m'en tornava al llit.
El mar picava fort, hi havia una escuma blanca impressionant per tots costats i el cel estava ple de gavines que llunyanament, molt lluny d'on arribava jo llençant l'esquer, perseguien ves a saber què que anava direcció al sud.
Quan portava una horeta llençant l'esquer a tort i a dret vaig tenir la sorpresa! Quan tenia l'esquer a pocs metres de les roques, vaig notar la picada! Primer vaig pensar que havia enganxat l'esquer a les roques, però al cap de pocs segons vaig veure que hi havia algú que estirava i que es movia entre els rocs i l'escuma d'una forma impressionant. És bestial veure com es mou un llop amb tant poca aigua i amb tanta soltura; buscant racons per on fugir, en el límít del que és dintre i fora de l'aigua, amb unes onades d'agafa-t'hi fort.
La veritat és que la picada no és res de l'altre món, un picar molt semblant al del seu cosí el black bass, no tan nerviós com el d'un pagre, ni amb moviments tan inesperats com el de la llampuga, ni tan veloç com el del bonítol, ni tan salvatge com el del tallahams, però les condicions en les que es dóna la picada li dóna una emoció diferent a les altres, no sé, l'escuma, les onades, les esquitxades, ell jugant amb les corrents per salvar la pell i tu a la vegada aprofitant la corrent contrària per intentar treure'l de l'aigua sense pujar-lo a pes; una sensació diferent a les que sents des de la barca.
El llobarro no era res de l'altre món, feia 900gr però per ser el primer, n'estic molt i molt content, era un repte que m'havia plantejat a mi mateix fa temps i que per fi he vist acomplert.

Quan vaig plegar, vaig comunicar la bona nova a tots els que alguna vegada m'han intentat instruïr en aquesta modalitat i un altre savi em va dir que un cop has pescat el primer, els següents venen simplement al darrera.
I encuriosit per aquesta afirmació, l'endemà vaig voler-ho comprovar, i el savi no em va cardar pas... l'endemà es va repetir la història! Va sortir un altre llobarret, una miqueta més gran, 980gr! Rascant ja la barrera del kilo!
El matí del diumenge podia haver estat una còpia exacta del dissabte, a banda de que em va acompanyar en Paisano i que vaig tenir una altra picada molt curiosa, doncs tenia un embolic al rodet i vaig llençar l'esquer lluny, com que era un esquer flotant no hi havia perill i podia treure la línia que fes falta del rodet per desfer l'embolic i l'esquer no s'enrocaria. Quan vaig acabar de desfer l'embolic, faig el primer cop de manivela aguantant el fil amb una mà perquè quedés tensat i no em quedéssin les voltes fluixes i patatam!! veig un rellam de boca que li fot castanya a l'esquer i el molt sapastre va i no s'enganxa!! grrr i mira que pel tamany de la boca havia de ser un bon exemplar!! Aquesta nit hi he somiat i tot!

I vet a quin un llop, ves aquí un gat, que en kruskis ja s'ha desvirgat!

Ara el que m'intriga, és saber si el llobarro del diumenge significa que ara venen 9 sortides sense escata...l'única manera de saber-ho serà tornant-hi, no? Que algun savi es pronuncii!

Per cert, gràcies a tots els qui m'heu apadrinat alguna vegada en l'spinning de costa, al final ho he aconseguit!!! iujuuuu!!!!!

PD: No sé si és amor de pare o què peò el vaig trobar deliciós.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Per fi!!!

Missatge  teixi el Dt 18 Oct 2011, 10:47

molt guapo el lobarro, i debia estar molt bo, pero vols dir que el segon no es el primer amb una boleta de plom ?????? jejejejejejejejejejejejejeje,ja que de rostid nomes n'hi a un jejejejejejejejejejejeje

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dt 18 Oct 2011, 11:20

kRISKUIS Moltes felicitats!!!! jo encara és hora de que tregui el primer a spinning, així que ets el méu idol!!
aquest any també m'he posat al cap almenys treure'n un!

jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dt 18 Oct 2011, 11:45

Moltes felicitats kruskis!! 2 en dos dies consecutius...molt bona desvirgada!! lol! lol! lol!

Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 18 Oct 2011, 16:29

moltes felicitats Joan !!

Els llobarros petits van molt afamats i tenen poca experiència, si els trobes pot ser distret i trobar-los 2 dies seguits es festa major !!

Ara aviam si tens sort i trobes "el llobarro", aquell que tots somiem entrat en kilos i que en una safata fa goig i tothom es llepa els dits, ja veuràs que aquest es més complicat jajaja (jo encara el busco...)

Llobarros a part, entren molts més peixos a spinning de costa, es qüestió de trobar llocs amb certa fondària i que permetin tirar una mica lluny, o una mica a fons, poder no seran els més grossos, però ser-hi hi son, i els palometons ja els he vist molts cops a 2 o 3 metres de fondaria arran de platja (diumenge passat una parella a uns 60/80 metres de la vora a calonge). Es qüestió d'anar provant !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  XRAP el Dt 18 Oct 2011, 17:03

Molt be Joan! ara ja ets el mestre de spinning! ja tenim algu a qui superar Smile je je je

saludetes

XRAP
www.forumdepesca.com

Localització : Masnou
Data de registre : 08/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dt 18 Oct 2011, 18:09

FACILITATS!
Si fins ara dormies malament les nits anteriors a les jornades de pesca, ara encara dormiràs menys. Un cop has tastat i has vist la picada del llob en superfície sempre mes l'arrossegaràs dins al teu cervellet, és com una "garrapata neuronal". Apartir d'ara notaràs canvis mentals que et persseguiran de dia i a les nits...., sempre que vegis una esquma veuràs llobarros; esquma d'afaitar, esquma del bany, esquma de cervesa, escuma de cabells...., escuma de la babaia de la nena de l'exorsista........ Shocked Twisted Evil clown .
SI A PARTIR D'ARA ET TROBES CANVIAT MENTALMENT I CREUS QUE LA GENT NO T'ENTEN, PENSA QUE SOM MOLTS COM TU.

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 18 Oct 2011, 19:43

felicitats kruskis,tard o d hora a de sortir el peix que te proposes,insistir, insistir ,insistir,el spinning de costa es dur,molt dur,cada vegada que surts aprens alguna cosa i ara ja has fet el mes dificil,apartir de ara apendras a llegir el mar,les onades, el vent i tindras un sexto sentido que no se pot esplicar i tots els mestres u tenen, nomes te fa falta practica i sortides.per mi es la temporada que mes me agrada.
si vui sortir a pescar,nomes puc anar al llobarro,platges tranquiles sense gent,fins i tot de pescadors,jo i el mar,el fred,la pluja .......
FELICITATS COMPANY.
el primer llobarro mai se olvida (almenys per mi, badalona fa 10 anys o mes........ 2 kg, cullareta metalica amb plomes,bombeta ,canya kali dos trams, fibra de tota la vida,anelles de ferro i un segarra petitonet,un fil podrit,encare la conservo)

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 18 Oct 2011, 22:09

Uuuuuoooooooohhhhhh!!!!

Deixa'n algun tiu!

Ja et vaig felicitar de seguida per telèfon, i només dir-te que me'n alegro un munt per tu, de debò.
Te'l mereixes per insistir tant i perquè te l'has guanyat coi! Te'ls has guanyat!!!

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Admin, amb "A" d'Adrenalina.

Missatge  Tola el Dt 18 Oct 2011, 23:18

Joan, Joan... quina cosa has fet tan gran!!

A alguns la mida dels dos llobarros els semblarà poca cosa, però quan parlo d'una cosa "gran" no parlo de la mida de les bèsties, sinó de la teva gran gesta. Aquests dos els has treballat durant un any. Vas començar organitzant expedicions matinals en petit comité. Vas provar amunt, vas provar avall, vas provar pel centre, vas provar ràpid, lent i en diferents condicions i èpoques de l'any. I el llobarro no sortia. I veient que no seria bufar i fer ampolles com tothom imagina al principi, vas anar a entrenar-te amb els bassos, molt semblants de comportament, però més abundants. I has passat una temporadeta picant l'aigua dolça, fins que ja els has agafat el truc. I llavors has sentit de nou aquell nervi que et cridava, rememorant aquell vell projecte que anava evolucionant en forma de diferents fases i etapes. I vas baixar aureòlic com sempre, amb el teu núvol kinton, ja convertit en tot un mestre Mutenroshi, disposat a fustigar aquelles bèsties que fa un any t'havien pres el son. Ara ja sabies moure'ls, sabies què i com ho volien i el quan. I allà et vas plantar i el mar et va cobrir de llorers i glòria per duplicat, en retorn de l'esforç, la constància aplicats.

Joan, Joan... ara sí que l'has fet gran!! moltes felicitats. El meu primer llobarro va ser una decepció. Em vaig quedar així com: "i doncs? ja està??" però no és la captura, sinó el saber que pots (sempre que ells volen, és clar). Deia que el meu primer llobarro va ser una decepció i el teu en canvi, em va fer molta il·Lu. Pel temps que li has dedicat. Per la gent que has conegut durant aquest any d'aprenentatge, pels detalls que has après i observat, per les hores compartides ran de mar amb ton germà pre i post-paternal i amb en SúperPaisano.

Benvolgut kruskis, moltes felicitats. Els teus llobarros m'omplen d'alegria.

Una molt bona abraçada,

Martí.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 19 Oct 2011, 01:11

Merci a tots! I ara toca progressar i a treure'n un de gruixut!
Ara toca insistir, insistir i més insistir! I a tots els que passen pel fòrum buscant una fórmula màgica que els ensenyi a pescar a spinning des de costa, que facin com jo, que hi fotin paciència que tot arribarà.
El mar és molt canviat i els peixos molt mal parits! Jo volia pescar de nit, a la sorra i amb vinils petits, i al final vaig acabar pescant de dia, a les roques i amb un esquer que fotia un pam!
Qui no prova no prenya, diuen!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dc 19 Oct 2011, 09:03

no hi ha cap altre frase qe: quien la persigue la consigue!

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dc 19 Oct 2011, 09:13

Moltes felicitats! Ara la feina dificil ja està feta, que és agafar confiança amb el que es fa. Ara incistir i una bona peça no tardarà en caure!

Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 13/05/2011

http://pescacostabrava.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

moltes felicitats

Missatge  bogamorta el Dc 19 Oct 2011, 19:06

moltes felicitats!!!!........me´n alegro molt!!!!......i disfruta-ho...pero vigila k això enganxa molt!!!...k maco k es anar a pescar i pescar......
me´n alegro molt company!!!!
salut i pesca
........

bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 20 Oct 2011, 01:29

teixi escrigué:molt guapo el lobarro, i debia estar molt bo, pero vols dir que el segon no es el primer amb una boleta de plom ?????? jejejejejejejejejejejejejeje,ja que de rostid nomes n'hi a un jejejejejejejejejejejeje

Quina puta estàs feta! Doncs no! Que un ja està cagat i l'altre està en procés!!!
El company de safata és una llampuga

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 20 Oct 2011, 09:31

Despres de tota aquesta parrafada, que tot i ser la 1 de la matinada va aconseguir captar tota la meva atenció, voldria ser una mica més extensa per felicitar la teva gesta, però no em queda res més per dir que no hagin dit aquesta colla de galifardeus (és carinyós). Així que assolit l'objectiu núm. 1 ara toca passar al 2... XXL.

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 21 Oct 2011, 00:27

Boones, segueix Joan amb la pesquera de llops i aquestes bones cròniques.

Salut.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 21 Oct 2011, 02:07

Esperem que la meva història amb els llobarros tingui continuació i no quedi en una anècdota... Tan debò hi hagi més capítols!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dv 21 Oct 2011, 18:17

Vaja, fa dies que estic desconectat pel cony de mobil que es va trencar el vidre i esta en reparació i veig que m'estic perdent coses molt interessants.

Felicitats Kruskis, quin plaer, no? Es impressionant la sensació que et deixa el primer llobarro, jo vaig estar en silenci, en blanc, una estona, amb una alegria per dintre increible.Al principi realment no t'ho creus. Es un peix dificil i costa molt que entri i el primer que treus et reafirma en que les coses les estas fent bé. La problemàtica es anar-hi quan hi ha el peix, perque sino pots estar hores i hores perdent el temps. Saber quan hi es, ja es cosa de mestres que estan a un altre nivell, per allà a Roses n'hi ha un de molt i molt bó, que molts de vosaltres ja el coneixeu, sobretot els més antics al forum.

Felicitats i segueix així

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 21 Oct 2011, 23:05

Si hagués portat tabac a sobre em sembla que hagués tornat a fumar! Entre les onades, el fil que es trencava i que no portava salabret, em vaig posar molt nerviós! Quan el vaig tenir fora m'el vaig quedar mirant com si fos un tresor.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 22 Oct 2011, 17:20

això és la pesca, nanos! Això.

simplicitat, il·lusió, fe, creure en un mateix, deixar la dona sola al llit i deixar d'escalfar-li els peus (pq jo, almenys, no li escalfo res més!). Sortir sol, recular a la rotonda i seguir el camí perquè sabem que no pescarem i no necessitrem el celebret.. però les ganes, la intuició, el sentits et guien fins la fi. No hi ha explicació lògica, en Joan no sap perquè ha triomfat dos dies seguits. No ha parlat de material, ni de tècnica, ni de preus, tampoc ha pescat una bèstia de portada, i no s'ha fet fotos d'ell al costat del peix. Ell, com sempre, es manté en un segon terme, com ha de ser.

En Joan no vol vendre, no vol demostrar res a ningú, intenta contagiar les ganes, la trempera i a il·lusió que li fa treure un peix, res més. I això és molt gran, nanos, això és el que jo entenc com La Pesca, aquesta és l'essència que s'ha anat dissipant, que s'ha anat perdent.

El teu relat m'ha encantat Joan, de veritat. I heu de saber els que no sabeu qui sóc, que jo sóc el tiu més exigent del món llegint relats de pesca, perquè els sé fer però no els veig enlloc.

continua així Joan, jo faré el mateix des de casa meva. Crec que La Pesca necessita urgentment relats com els nostres, amb un mica menys de peix i molta més emoció i sentiment.

i no et flipis ara amb dos llops consecutius. Els que "sabem pescar" entenem que estaràs un temps sense fer-ne cap més.

Paciència Joan, els llobarros no són espets, tallahams ni bonítols... aquests peixos sí que estan a la teva alçada, perquè són putes i intel·ligents.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 22 Oct 2011, 21:50

La qüestió és anar perdent la por, sobretot la por a canviar els hàbits, a provar coses noves, a rissar el ris, donar una volta de cargol i rumiar perquè avui he pescat i perquè avui no.
Em sembla que aquest post, "per fi", l'hauríem de deixar per això, per poder dir com jo vaig dir la setmana passada PER FI HE PESCAT UN LLOBARRO DES DE COSTA, per anar exposant aquí les nostres noves fites que fins ara se'ns resistien. Què us sembla?

Començaré jo doncs avui PER FI hem aconseguit pescar quelcom al curri que no fossin bonítols

I avui PER FI, hem aconseguit pescar alguna cosa amb un bucktail jig, una merdeta de vaca serrana però només calia insistir una miqueta i perdre la por a provar esquers diferents.

Ja ho sé que són dos merda de captures però igual que els llobarros de la setmana passada, m'estan fent perdre la por a provar noves coses, nous esquers.... en fi, sortir de la rutina.
El pròxim episodi... el curri de fons! que tinc un profunditzador a casa amb un dit de pols i això no pot ser, s'haurà d'estrenar, no?

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dg 23 Oct 2011, 15:37

Em pocs dies molta varietat, black bass i llobarros a spinning , servies al curri i vaques serranes amb bucktail jig ...Felicitats crack!!

Don jo PER FI!!! vaig poder perdre la virginitat amb "allo que estira tant"!!

Estavem pescant durant el mati al costat dels rocs amb rapales, jigs, inchikus i res de res tret d´un bis, que feia molt temps que no en veia. Varem decidir anar a fons, varem tenir 2 picades, un sard molt maco i una picada de bonitol qe es va escapar...aixo va passar de 7:00 a 13:00. etavem molt desilusonats per la poca activitat i entre nossaltres ens deiem que tenia que entrar algun bixo gros per que tot cardes el cam d´aquesta manera.

Quant ens decidiem a marxar cap a casa i recolliem l´ancla, veiem a l´oritzo una pajarera, pajareraaaaaa!! gas a fons cap alla...quant arrivem veiem allo qu estira tant saltant per totes vandes affraid affraid affraid affraid

Monto un Juglo de molix de 40 grams color sardina i li llenço en mig d´aquelles besties, conto fins a 5 i cop de maneta i zasssssssss picadaaa....pero va ser una picada seca i prou, recullo i d´una caixalada sem varen endur el jig, el mosqueto i un tall de baix...collons quina gana porten, monto un altre jig, un Boni de la marca Hart de 40 grams tambe de color sardina, llenço per segona vegada i una altre cop zassssssssss picada al canto!! el rodet comença a patinar com boig, enjeguem la barca i començem a seguir la linia mentre anava recollint, pero allo treia i treia mes linia, recuperem força linia fins que sens va col.locar sota la barca, llavores aquella bestia va començar a corre d´una manera frenetica, primera castanya rrrrrrrrrrrrrrrrr i jo alla aguantant esperan per recollir pensant que es canseria, para durant mig segont i segona casatnya rrrrrrrrrrrrrrrrr el rodet a tota castanya, ja m´havia tret 150 m de fil de la bobina, prara per segona vegda i al segont tornemi tercera castanya....rrrrrrrrrrrrrrraquest cop amb mes força, veient impotentment com el fil del rodet ja em descobria el final daurat de la bobina freno progresivament........adeuuu!!

porto mes de 250m de fil en aquell rodet i sels ma menjar amb patates...pero la sensacio que et deixa una d´aquestes besties amb un equip lleuger es algo absolutament sensacional!!

Editat per darrera vegada per Carles_k el Dg 23 Oct 2011, 18:37, editat 1 cop en total

Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 23 Oct 2011, 17:15

Hauríem de començar a puntualitzar, dons, a mí sempre m’havien dit que estirava més un pel de c.ny que 200 vaques i entés que vaques a mar no n’hi han i lo altre poquet intueixo el que vols dir, i jo, nosaltres per si s’hi volen afegir, varem veure un “espadòn” i coses que si piquen estiren molt i, no se perqué, sempre se m’escapen, però també les varem trobar.... Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 28 Nov 2011, 02:28

Nois, reprenc aquest tema que vaig obrir perquè els bala-perduts anem avançant pesquívolament! Després de tenir el profunditzador aparcat al garaig potser durant dos anys, avui l'hem muntat i hem intentat pescar al curri de fons.
No hem pescat res però hem tingut la primera picada! Per variar se m'ha deshamat, però bueno, hem tingut uns minuts de glòria.
Passet a passet anirem avançant.... esperem que no trigui a caure la primera captura. Avui de totes maneres, l'aigua estava realment bruta i tampoc teníem cap esquer llampant per posar-hi.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 07:27

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent