SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Quin peix es??
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Quin peix es??
Peix molt similar a una aranya, però no tenia les punxes verinoses ni superiors (aranya blanca i negre) ni laterals (aranya blanca).
Feia un pam de mida, així que descartat un burret o un gobi (són més petits i tampoc s'hi assemblava gaire)
Tenia cara de rèptil, i tota la boca plena de una bona filera de dents ben esmolades que tot i la seva mida feien respecte, com que no sabia que era el vaig deshamar i cap a l'aigua, però era molt similar a una aranya de colors i forma, si algú sab que era...
Pescat a zona de sorra/roques a 1 metre de fondària màxim, a spinning de superfície mentre buscava llobarros.

Feia un pam de mida, així que descartat un burret o un gobi (són més petits i tampoc s'hi assemblava gaire)
Tenia cara de rèptil, i tota la boca plena de una bona filera de dents ben esmolades que tot i la seva mida feien respecte, com que no sabia que era el vaig deshamar i cap a l'aigua, però era molt similar a una aranya de colors i forma, si algú sab que era...
Pescat a zona de sorra/roques a 1 metre de fondària màxim, a spinning de superfície mentre buscava llobarros.

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Re: Quin peix es??
dani es un lagarto, llangardaix. a palamos he tret i grans, donen respecte perque son (feos de cojon......es)jajajaja

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
sergispining escrigué:dani es un lagarto, llangardaix. a palamos he tret i grans, donen respecte perque son (feos de cojon......es)jajajaja
lleig ho era, em va recordar a algú ara no em surt el nom
es comestible? verinós ?

es molt sabros e inofensius per el seu aspecte,son molt boraços atacan a tot,pero penso que es el peix amb mes espines del mon jajajajja,teoricament nomes per fer sopa.
si te fixes a les peixeteries cuant venen morralla hi son.

cuant teniu duptes de un peix ,mireu aquesta pagina,que esta verdaderament molt be.
http://www.fishbase.org/Photos/ThumbnailsSummary.php?ID=2720

bonitolet escrigué:Dani, em sembla que jo també en vaig agafar un...
exacte ! si era com aquest (al sortir a la platja el meu està mig arrebossat de sorra ) el vaig confondre amb aranya, però després ja veig veure que no tenia punxes i vet aqui el dubte !
sergispining escrigué:es molt sabros e inofensius per el seu aspecte,son molt boraços atacan a tot,pero penso que es el peix amb mes espines del mon jajajajja,teoricament nomes per fer sopa.
ok ho tindré en compte
sergispining escrigué:cuant teniu duptes de un peix ,mireu aquesta pagina,que esta verdaderament molt be.
de bases de dades n'hi ha moltes, al fòrum també hi es, però quan sabs el nom es fàcil, quan no el sabs i comences a mirar fotos, en trobes 30 de similars i et quedes amb el dubte jaja
Gràcies, dubte resolt :-)

Quin peix es ?
Dani, es el mateix que varen treure junts a L' Estartit, aquell era molt bo, freguit te un toc molt especial, te un bon llom carnós, l' as de provar.

QUIM C.- www.forumdepesca.com
- Edat: 57
Localització: FLAÇA
Reputació: 1
Data de registre: 24/02/2010
QUIM C. escrigué:Dani, es el mateix que varen treure junts a L' Estartit, aquell era molt bo, freguit te un toc molt especial, te un bon llom carnós, l' as de provar.
quim no el provaré, estar nedant tranquilament a la platja jajaja
Es que era lleig de collons :-)

Els primers que vaig treure d'aquests van ser a les illes canaries, concretament a la Palma. Allà l'hi diuen "lagartos" i pel que em van dir no tenen gaire interés culinari. Jo no l'he tastat.
A la Palma quasi cada tirada amb rapala treies un "lagarto" d'aquests, era una mica emprenyador ja que on hi havien aquest peixos no picava res més.
Salutacions
A la Palma quasi cada tirada amb rapala treies un "lagarto" d'aquests, era una mica emprenyador ja que on hi havien aquest peixos no picava res més.
Salutacions

ALEXMTZ- www.forumdepesca.com
Localització: AIGUAFREDA-L'ESCALA
Reputació: -3
Data de registre: 08/05/2009
Quin peix es ??
Ya en pescaras mes, i mirat amb bons ulls, et semblara una mica "guapo".Fins i tot, dintre de un temps t' especialitzats i .... expert en llangardaixos.

QUIM C.- www.forumdepesca.com
- Edat: 57
Localització: FLAÇA
Reputació: 1
Data de registre: 24/02/2010
QUIM C. escrigué:Ya en pescaras mes, i mirat amb bons ulls, et semblara una mica "guapo".Fins i tot, dintre de un temps t' especialitzats i .... expert en llangardaixos.
el vaig trobar perque es mou en el mateix ambient que el que jo buscava, la llastima es que em aig documentar i i els llangardaixos aquests son menjar de les llampugues, i no agraden al que jo buscava... que si no, poder si que l'hi trobava servei jajajaja

Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum