SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
baix de linea
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
baix de linea
una comsulta........pesco spinning desde costa i m´agradaria canviar el monofilament de fluorocarbono per un trenat.......quan baix de linea deixeu?...i si es fluorocarbono de quin gruix parlem?......
gracies i molta pesca.....
gracies i molta pesca.....

bogamorta- www.forumdepesca.com
- Localització: lloret de mar
Reputació: 19
Data de registre: 15/09/2011
Re: baix de linea
jo de fluor poso un baix de 4 o 5 metres, i amb una resistència igual al trenat aproximadament, si poses un trenat de 0,10 doncs un fluor de 0,18 o 0,20, assegurat de fer be el nuç es un punt de ruptura segur si no el fas be. Hi ha gent que posa menys, la llargada de la canya menys 2 o 3 pams, de manera que el nuç d'unió no passi per les anelles al llançar i així evites la fricció, però si fas be el nuç cap problema i presenta una fricció mínima.

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Jo mai he utilitzat trenat, però últimament m'estic plantejant d'omplir-ne un carret.
Tampoc en tinc massa idea, per tant els comentaris que pugueu aportar serviran per dos.
Tampoc en tinc massa idea, per tant els comentaris que pugueu aportar serviran per dos.
calador escrigué:Jo mai he utilitzat trenat, però últimament m'estic plantejant d'omplir-ne un carret.
el trenat es molt més resistent amb menys diàmetre
si amb un nylon de 0,10 aguantes 5 kilos per exemple, amb un trenat de 0,10 poder aguantes 8 o 10 kilos (per comparar-ho9 no son valors reals)
Al tenir menys diametre, pots posar a un carret molts més metres de trenat que no de nylon
El trenat no te casi elasticitat, per tant el tacte amb l'artíficial i tot el que pasa al final de la línia, moviment de l'artificial, picades, clavada, es transmet molt més bé i més ràpidament, ja que el nylon normal presenta una eslasticitat variable segons marca però pot arribar a un 20% crec.
El trenat es visible, tot i que hi ha colors que es veuen menys que d'altres, per aixó molta gent posa el baix de fluor transparent.
Quan es fan nussos amb el trenat mullar-lo una mica, va millor per apretar els nussos.
Si m'equivoco que em corregeixin, i si algú ho amplia doncs millor.

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Hola
Doncs depèn el peix que vulguis si es per peixos de menys de 60 o 70 cm amb un 0,30 vas sobrat, si vols estar més tranquil fot un 0,40 o així, i si es per palometes o tallhams grosos doncs 0,50 , 0,55.
El cas es que si no es prova mai es sap la força real que s'ha de fer per petar un nus o un fil de 8 o 10 lliures per exemple, si tens opció fes-ho. No fa molt amb un 8 lliures vam fer un peix de metro i pico (+10 k).
De baix doncs a la canya de 2,70 porto un metro i algo aprox, a la canya de 2,40 uns 70-80 cm, i a la petita de 1,80 dos pams i depèn com sigui la mar a pel que hi han dies que mengen igual.
El millor es que facis la prova tu mateix, no tothom pesca igual, pot ser el que a mi m'agradi o vagi bé no agradi a un altre...cada pescador es un món !
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
gracies per els consells
al final, ahir em vaig decidir per comprar un trenat de 18cm amb un baix de tres braces del 28 fluorocarbono gorila c4........
i s´ha de dir k de matinada m´he estrenat amb el muntatge amb una barracuda de 3400gr i no m´ha petat, ni res semblant....molt be, estic molt content.....
merci per la ajuda......
salut i peixos......
i s´ha de dir k de matinada m´he estrenat amb el muntatge amb una barracuda de 3400gr i no m´ha petat, ni res semblant....molt be, estic molt content.....
merci per la ajuda......
salut i peixos......

bogamorta- www.forumdepesca.com
- Localització: lloret de mar
Reputació: 19
Data de registre: 15/09/2011
tot dapen de que vols pescar.
Jo normalment amb un trenat de 15Lb posu un flurocarbo del 0.40, aprox. 50cm.
M'he trobat algun cop que per culpa de això pedru la captura rescant el fil amb les roques.
Ara bé si vas amb un lloc de sorra, es preferible posar un 0.25.
(Jo faig servir el Gorilla i va molt bé, tot i que no és 100% flurocarbó, però és d'alló més tou).
salut!
Jo normalment amb un trenat de 15Lb posu un flurocarbo del 0.40, aprox. 50cm.
M'he trobat algun cop que per culpa de això pedru la captura rescant el fil amb les roques.
Ara bé si vas amb un lloc de sorra, es preferible posar un 0.25.
(Jo faig servir el Gorilla i va molt bé, tot i que no és 100% flurocarbó, però és d'alló més tou).
salut!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum