SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Un altre mes al sac
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Un altre mes al sac
Molt bones,
Em dic Ekaitz i des de fa temps que pesco des de kayak a la costa brava. Visc a girona (tot i que soc de Bilbao) i espero trobar gent per poder compartir sortides en kayak.
Apa
Ekaitz
Em dic Ekaitz i des de fa temps que pesco des de kayak a la costa brava. Visc a girona (tot i que soc de Bilbao) i espero trobar gent per poder compartir sortides en kayak.
Apa
Ekaitz

Ekaitz- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona
Reputació: 6
Data de registre: 26/09/2011
Re: Un altre mes al sac
Benvingut, ondo aurkitu!
Ahir ens varem conèixer a l'Estartit, varem fer publicitat del fòrum i com diu el company, un altre al sac !
Doncs benvingut i un plaer haber-te conegutja tenim un company més per sortir en kayak i compartir les porres.... oh no !
Ahir ens varem conèixer a l'Estartit, varem fer publicitat del fòrum i com diu el company, un altre al sac !
Doncs benvingut i un plaer haber-te conegutja tenim un company més per sortir en kayak i compartir les porres.... oh no !

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Benvingut Ekaitz!
Aquí trobaràs bojos de tot tipus. Uns van amb caiac, altres en barca, alguns amb xiruques i si en trobes un cantant als llobarros a la vora del mar, aquest sóc jo!
Aquí trobaràs bojos de tot tipus. Uns van amb caiac, altres en barca, alguns amb xiruques i si en trobes un cantant als llobarros a la vora del mar, aquest sóc jo!
Editat per darrera vegada per calador el Dl 26 Set 2011, 19:36, editat 1 cop en total
calador escrigué:Benvingut Ekaitz!
però l'hi tenim prohibit cantar els dijous i els divendres, que si no després plou i ens "aigualeix" el cap de setmana a tots

Benvingut, doncs!! ja ets al sac i ben lligat! que en aquest fòrum és molt fàcil entrar-hi i molt difícil sortir-ne!! alguns ho han aconseguit, amb l'ajut de teràpies, familiars i el soport incondicional dels amics, durant aquelles llargues nits que s'aixecaven d'amagat de la parella per anar a espiar pel fòrum.
Jo tinc el caiac en sec des de fa un parell de mesos. Snif, snif.
Aquest llamp de bestiota que ensenyes el vas treure des de caiac???!! redéu, com les gastes!!
No parlo el basc tant bé com vostè el Català, que diguem. De fet només sé dir arrain i bat, bi iru, lau, bost,... i ja no necessito gaire més, perquè mai he pescat més de 5 peixos. he, he. És tot el que un dia vaig aprendre d'un llibre per a nens petits. Ara que m'he tret la llicència de pesca al País Basc, potser algun dia ho necessiti, ves a saber.
Apa! salut i força a la canya!!
Salut i bonítols!!
Jo tinc el caiac en sec des de fa un parell de mesos. Snif, snif.
Aquest llamp de bestiota que ensenyes el vas treure des de caiac???!! redéu, com les gastes!!
No parlo el basc tant bé com vostè el Català, que diguem. De fet només sé dir arrain i bat, bi iru, lau, bost,... i ja no necessito gaire més, perquè mai he pescat més de 5 peixos. he, he. És tot el que un dia vaig aprendre d'un llibre per a nens petits. Ara que m'he tret la llicència de pesca al País Basc, potser algun dia ho necessiti, ves a saber.
Salut i bonítols!!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Tola escrigué: Ara que m'he tret la llicència de pesca al País Basc, potser algun dia ho necessiti, ves a saber.
Salut i bonítols!!
em penso que euskadi es o serà la comunitat amb més pescadors jajajaja
bonítols........ snif, dissabte els vaig veure només un cop i lluny, ai quan els trobi

Un altre mes al sac
Benvingut. el diumenge et varem dir que habiam pescat aranyas, ara ya no n'estic tan segur dons al netejarlas vaig veura que la mes grossa no tenia las espines negres perillosas de sobre ni tampoc las de les agallas, tambe tenia el llom molt musculat,(les aranyes son esquene-prima) i el cul el tenia aprop de la cua mentre les aranyas el tenen molt aprop del cap. de gust bonissim.pescat fen curry amb un plom pinsa, penjat a la linia.

QUIM C.- www.forumdepesca.com
- Edat: 57
Localització: FLAÇA
Reputació: 1
Data de registre: 24/02/2010
Ei Tola,
Doncs a veure si treus el kayak i un dia sortim a fer un passeig (i de pas a pescar una mica, jejeje). La bestia aquella va sortir des del kayak i no vegis la feina que em va donar, pero va valdre la pena, va ser realment inoblidable. Si algun dia vols anar al Pais basc, ja m'ho pots dir que sempre es un plaer ensenyar casa meva a la gent d'aquesta terra que tan i tan be m'ha acollit.
Salut
Doncs a veure si treus el kayak i un dia sortim a fer un passeig (i de pas a pescar una mica, jejeje). La bestia aquella va sortir des del kayak i no vegis la feina que em va donar, pero va valdre la pena, va ser realment inoblidable. Si algun dia vols anar al Pais basc, ja m'ho pots dir que sempre es un plaer ensenyar casa meva a la gent d'aquesta terra que tan i tan be m'ha acollit.
Salut

Per cert Quim,
Allo que vareu treure no seran gobis per casualitat. Se semblan a les aranyes pero no son verinoses.
Apa
Allo que vareu treure no seran gobis per casualitat. Se semblan a les aranyes pero no son verinoses.
Apa

Ekaitz escrigué:Per cert Quim,
Apa
les que vaig treure jo eran aranyes segur, amb les seves punxes, nomes una de les que va treure en quim era extranya, com una aranya però sense cap punxa, però no semblava un gobi ni un burret, era molt més semblant a una aranya

salut i força peixos(quin catala mes ben parit,no com altres........... u dic per mi)

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
El peix aquest no era un llangardaix?? són marrons, més aviat allargats. Ben tontets. Amb jigs, artificial, cuc o el que sigui.
La nena plora, no us poso foto.
Ja torno a estar per aquí. Crec més provable que fos un llangardaix, més que no pas una rata o saltabardissa (uranoscobus scaber o alguna cosa així, em sembla recordar).
La nena plora, no us poso foto.
Ja torno a estar per aquí. Crec més provable que fos un llangardaix, més que no pas una rata o saltabardissa (uranoscobus scaber o alguna cosa així, em sembla recordar).
Editat per darrera vegada per Tola el Dt 27 Set 2011, 21:54, editat 3 cops en total

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Ekaitz, benvingut company. Esperem les vostres croniques sempre interessants des del Kayak

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
Ekaitz escrigué:Ei Tola,
Salut
S'agraeix l'oferta, company. Sincerament. Però em penso que al meu caiac l'espera una temporada en sec. A l'empresa m'han canviat el cotxe i me n'han assignat un de curtet que no tinc clar si pujar el caiac per l'AP-7 a 120Km/h i a més, sembla que és temporal, o sigui que per ara la baca que tenia no em serveix pel cotxe que tinc ara i si me'n compro una pel que tinc ara, no sé fins quan em durarà. Grrr.... i tot això, en ple inici de la temporada bonitolera... Cagumlapelldesatanàs!!! Em penso que les escapades d'aquesta temporada hauran de ser de barca i costa. El caiac, a veure com ho resolc. Osti, tu.

Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum