SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Tamany de les aranyes
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Tamany de les aranyes
Bon dia a tothom, pescant a jigging és "fàcil" agafar aranyes (encara que no vulguis) i sovint en treiem alguna. Ahir però, en vaig agafar una força grossa i vaig quedar sorprès de la mala llet que gasten.
Quin tamany heu vist/agafat d'aquest peix per les nostres aigües? (costa brava, etc... perquè si anem cap a l'estret, allà he vist monstres)
marc
Quin tamany heu vist/agafat d'aquest peix per les nostres aigües? (costa brava, etc... perquè si anem cap a l'estret, allà he vist monstres)
marc

rash- www.forumdepesca.com
- Edat: 28
Localització: girona i el mar sempre que puc
Reputació: 0
Data de registre: 14/09/2010
Re: Tamany de les aranyes
rash escrigué:Bon dia a tothom, pescant a jigging és "fàcil" agafar aranyes (encara que no vulguis) i sovint en treiem alguna. Ahir però, en vaig agafar una força grossa i vaig quedar sorprès de la mala llet que gasten.
marc
no et puc dir quina mida, però els serrans quan més fons vas, més grans son, he quedat parat fent jigging a 50 metres tenint picades guapes i al final acabar pujant un serrà, més gros de l'habitual, però serrà. algú sap la mida màxima dels serrans també? (curiositat)

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
La que surt en primer terme feia 40cm de llarg!

Sobre els serrans, ni idea, pero per exemple de rogers, un company en va treure un davant meu (amb fusell) de 900 grams!
Sobre els serrans, ni idea, pero per exemple de rogers, un company en va treure un davant meu (amb fusell) de 900 grams!

Collons, una aranya de 40 cm ja comença a tirar eh!!!

jaccod- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: Palamós
Reputació: -10
Data de registre: 02/06/2009
jaccod escrigué:Collons, una aranya de 40 cm ja comença a tirar eh!!!
tirar no se, però com et piqui un bitxo d'aquests i el verí sigui proporcional a la mida pffff¬

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
si si que es fan grans i tant !
Aquesta va entrar a un superficial de 15 cm ! mai havia fet una de tant gran i molt menys adalt !

Aquesta va entrar a un superficial de 15 cm ! mai havia fet una de tant gran i molt menys adalt !

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
Hola
Els bala perduts estem una mica liats aquest estiu, la prova és que només hem sortit dues vegades
Del que preguntes de les aranyes ,nosaltres les hem tret d'entre 400 i 600 grams diverses vegades
i només a 30 o 40 metres de fons
Ja que estem amb aquests peixos quan tregueu aranyes,sorells,verat vull dir peix diguem rormal
provar de fer-lo a la planxa,brasa o papillot
és una manera ràpida i molt bona
Els bala perduts estem una mica liats aquest estiu, la prova és que només hem sortit dues vegades
Del que preguntes de les aranyes ,nosaltres les hem tret d'entre 400 i 600 grams diverses vegades
i només a 30 o 40 metres de fons
Ja que estem amb aquests peixos quan tregueu aranyes,sorells,verat vull dir peix diguem rormal
provar de fer-lo a la planxa,brasa o papillot
és una manera ràpida i molt bona

Paisano- www.forumdepesca.com
- Reputació: 10
Data de registre: 20/05/2009
Un dia en vaig treure que feia uns 40 i algo, no crec que arrivin a pasar dels 50. De totes formes rash ves en compte i tant aviat puguis i tinguis l'aranya mes tranquila, talla-li la punxa que te a cada banda de les branquies, pel que veig a la aranya grossa de la foto, no esta tallada i et pots endur un bon ensurt.
Salut
Salut

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
Jo quan faig jigging sempre tinc les pinces i les tisores a mà, hem foten un respecte que no vegis.

jaccod- www.forumdepesca.com
Localització: Palamós
Reputació: -10
Data de registre: 02/06/2009
L'aranya més grossa que vam treure a la nostra època aranyística feia 860 grams. Tot un aranyot.... més aviat era una taràntula!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
hi han de molt grosses que donen molt de respecte,agresives com un pitbull,despres dels 40 centimetres començan a creixer moltisim el cap.

sergispining- www.forumdepesca.com
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Hola Rash!!
Cert que aquestes bestiotes van passar fam viva en una vida anterior i que s'empassen esquers tant o més grans que elles mateixes. La primera que vaig agafar, era més petita que l'artificial.
La més grossa que he vist mai i amb diferència, va ser precisament per a aquest forum. Rebusca i trobaràs en algun lloc, una foto de'n Llobarro45 amb un enormíssim tros d'aranyot que ni em pensava que es fessin així de grans. La va treure amb caiac, crec que per Tossa. Busca-ho, busca-ho. És espectacular, tu.
Cert que aquestes bestiotes van passar fam viva en una vida anterior i que s'empassen esquers tant o més grans que elles mateixes. La primera que vaig agafar, era més petita que l'artificial.
La més grossa que he vist mai i amb diferència, va ser precisament per a aquest forum. Rebusca i trobaràs en algun lloc, una foto de'n Llobarro45 amb un enormíssim tros d'aranyot que ni em pensava que es fessin així de grans. La va treure amb caiac, crec que per Tossa. Busca-ho, busca-ho. És espectacular, tu.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Gracies a tots, pels comentaris 
Realment, son molt voraces amb els esquers i pugen molts metres a empaitar-los. Sort en fem d'elles i de les llampugues per entretenir-nos!
Realment, son molt voraces amb els esquers i pugen molts metres a empaitar-los. Sort en fem d'elles i de les llampugues per entretenir-nos!

Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum