MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

avui he sortit a fer la prima al matí.....

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

avui he sortit a fer la prima al matí.....

Missatge  bogamorta el Dt 20 Set 2011, 18:32

bé, aquesta es la meva primera crónica.......

avui m´he llevat a les 5:45, amb l´esperança k encara quedés una mica de mar de fons dels tramuntanals d´aquest dies.......
arrivo a la platja i encara quedava una miqueta de mar.........sempre intento ser a lloc 30 minuts abans de l´alba(m´agrada pescar una estona de nit).....
primer monto un super spook fosforito total i començo a fer la ronda......xap-xap-xap....res...
bueno, vaig avançant cap una zona on els fanals del passeig fan més llum i més dún dia els espets(barracudas t) sempre i son, pq gromeixen molt de peixet....... faig un parell de llançaments i res...bueno un altre dia serà........No passen ni 5 minuts k ja en veig una de passar empeitan el peixet a 2 dits sota de l´aigua......SI K HI SON!!!!.....FANTASTIC......!!!!VOLEU CREURE K ELS HI PASSAT TOT EL ARSENAL DE POPPERS, VINILS, RAPALAS, YO-ZURIS......COM SI ELS MEUS ARTIFICILAS NO EXISTISSIN, ELLS A LA SEVA......NI CAS......FRUSTANT.........
Derrotat i frustat decideixo deixa els espets en la seva guerra particular amb els anxovins i seguir buscant el llobarret.....
.comença a puntar el dia i canvio d´artificial...passo a un max-rap.....saltan de roca en roca arrivo a un zona de freuets i allà estava.....no faig ni dues calades i flasca!!!.....després d´una petita batalla i un parell d´arrancades d´aquelles k dius (no ets un monstre pero tampoc ets petit), aconsegueixo barar-lo....un llobarret de 1158gr.....no es cap monstre pero per aquí la meva zona ja son de bon veure els llobarrets de kilo........
he continuat pescant a tot......slug-go, gunish.....de tot , el maxim k he fet es veuren un parell de petitets seguint el artificila fins a enterra sense embestir-lo.....(intento dur una mida consederable de rapala, per aixì no agafar els petitets).....

p.d: a mig dia he anat a bañar amb la dona i he bussejat una mica a la platja......a trencar d´onades es ple d´anxovi i de llobarrets de la mida d´una juriola....en un moment n´he comptat almenys 5.......(esperem k algun dia siguin senyors llobarros.....deixem-los creixer).....

sort i anim......prometo el proxim dia acompañar la cronica a reportatge fotografic........

bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Re: avui he sortit a fer la prima al matí.....

Missatge  calador el Dt 20 Set 2011, 19:00

Ondia tu!

Ja en tenim un altre al qual ens hi hem de dirigir de senyor. Hola senyor bogamorta. Comences fortet eh?
Primer juga una estona amb els espets, després vol un llobarret i en treu un de 1,2 kg, que sincerament, no està malament. Dóna la sensació que des de fa un temps qui no treu una tonyina no és "ningú", i quan hom treu un llobarro de 1,2 kg ha de dir-ne llobarret, quan ja és un bon llobarro. Felicitats, perquè no és el pa de cada dia. De llobarrets de 300 grams n'està ple, i aquests si que són petits i han de seguir nedant, però aquest teu ja val la pena home!

I quin domini del vocabulari! Que si un super spook, slug-go, gunish... Jo quan vaig començar aqui al forum, només diferenciava entre anguilons i rapales, jajaja.

Et felicito de debò, i crec que tindrem força per aprendre de tu. Molt bona crònica, i no sempre és necessari el suport fotogràfic, doncs ja t'he imaginat grimpant de roc a roc i lluitant amb el llobarrot. Jeje.

Jo fa un mes que vaig trobar un grup de llobarros al voltant dels 2 i 3 kg, i no va haver-hi manera de fer-los picar. I això que vaig provar amb vinils, poppers i tot i més. Però era la una del migdia, amb un pet de sol i la més potent inactivitat llobarrera. Els acariciava els llavis amb els vinils i res de res.

En fi, segueix així!!!

Editat per darrera vegada per calador el Dg 25 Set 2011, 22:32, editat 1 cop en total

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dt 20 Set 2011, 19:30

Bona crònica Bogamorta! Esperem noves jorandes! bona pesca!!

Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 13/05/2011

http://pescacostabrava.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 21 Set 2011, 01:50

Caram, si la primera crònica ja té final feliç! Llobarret a la saca! Felicitats!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

no sempre es duimenge......

Missatge  bogamorta el Dc 21 Set 2011, 19:11

avui he tornat sortir.......per si de cas, no fos k tots els llobarros del litoral s´haguessin concentrat a lloret,.....jajajajja...ni cas......rosco,rosco.......
m´he llevat a les 5:30, he baixat caminant cap a la platja i he passat una bona estona provant tot el material i res de res.....
s´ha de dir k la mar era com un plat.....havia baixat molt....pero ja k ,m´havia llevat......(amb lo k costa)....ho he provat una estona....
després he anat a l´estanc de´n manel, un lloc d´informació pesquera i segons sembla se´n està tocant algun de llobarret.......(de fet la zona k jo conec....tossa-lloret-blanes fins a la punta del tordera....aquesta epoca de l´any anxovi esta amorrat a la costa i sempre grumeixa algun peix, es de les millors époques per llobarrets........van i venen pero si tinc k escollir em quedo amb setembre i octubre......després comencen a ser més clars pero mes grossos...si ni hi han,clar.. : .jajajjajajajajajajaj.....
aquest any passat va ser un desastre.....ara veurem aquest hivern k ens espera....
s´ha de tenir fe......ajjaja

sort i molta pesca a tots...

bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 21 Set 2011, 20:39

els llobarros encara no es epoca bona, a partir de l'octubre i fins al març es la millor epoca per mi, però compte que al febrer/març crien, deixeu anar les femelles grosses o petites ! (o les que sospiteu que ho son, si tenen ous a la panxa ja es veu)

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 08:58

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum