SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
platja del prat. on és exactament?
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
platja del prat. on és exactament?
Hola,
m'han dit que a la platja del prat hi ha una platja on es pot pescar 24 hores al dia, però no m'han sigut dir exactament on està (crec que darrera l'aeroport). és així?
Algú em pot explicar com arribar-hi? Nom de la platja? Volia anar-hi demà
Gràcies
m'han dit que a la platja del prat hi ha una platja on es pot pescar 24 hores al dia, però no m'han sigut dir exactament on està (crec que darrera l'aeroport). és així?
Gràcies

eikasis- www.forumdepesca.com
- Localització: calella
Reputació: 0
Data de registre: 03/09/2011
Re: platja del prat. on és exactament?
eikasis escrigué:Hola,
Gràcies
no en tinc ni idea, però en 4 dies retiraran les boies de banyistes i ja podràs pescar l'estona que vulguis.... mentre hi hagi banyistes, xiringuitos, socorristes, vigilants, etc... has de respectar els 200 metres a zones balissades com a bany i 50 metres al litoral no assenyalat ni balissat, sigui platja, rocs, ports o penyassegats de 200 metres d'alt... des de les 8:00 fins a les 20:00 es clar.

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Si, es pot arribar amb el cotxe (ojo a les nits que algún cotxe han petat) és com be dius darrere l'aeroport, has d'anar com si fossis al cram mira aquí ho explica http://www.cram.org/a_centro_de_recuperacion.php
salutacions
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
gràcies per la info!
vaig arribar perfectament bé, llàstima que no va picar res...
per cert, comentàveu que ja retiren les boies
quines dates hi ha de veda a platja aqui catalunya? ho he buscat però no trobo res
suposo que avui, a dia 23/09 ja es deu poder
de totes formes imagino que encara que no hi hagi prohibició si hi ha banyistes a prop no es podrà pescar, oi?
gràcies a tots
vaig arribar perfectament bé, llàstima que no va picar res...
per cert, comentàveu que ja retiren les boies
quines dates hi ha de veda a platja aqui catalunya? ho he buscat però no trobo res
suposo que avui, a dia 23/09 ja es deu poder
de totes formes imagino que encara que no hi hagi prohibició si hi ha banyistes a prop no es podrà pescar, oi?
gràcies a tots

he sentit moltes histories.........
a l´estanc de´n manel....punt d´informació de pesca a lloret, es comenta k a la platja del prat hi han orades de 3 i 4kg i no pas una......o pintan com sodoma i gomorra...k hi han osties per trobar-hi lloc, k la gent va ha agafar lloc a les 4 del matï?....estan bojos!!!....vamos k sembla k les orades es pesquin amb pa.......jajjajajajajaja......
em pots fer 5 centims de la realitat k tu hi vas veure?......es per contrastar els informadors k tinc......
suposso k els informes deuen ser moooot exagerats.....
moltes gracies......
em pots fer 5 centims de la realitat k tu hi vas veure?......es per contrastar els informadors k tinc......
moltes gracies......

bogamorta- www.forumdepesca.com
- Localització: lloret de mar
Reputació: 19
Data de registre: 15/09/2011
bones,
vàrem arribar cap a les 10 del matí i vàrem trobar lloc fàcilment. Hi havia alguns pescadors, però tampoc una marabunda
vam estar dues horetes i cap picada (portàvem americà), i eren 4 canyes
vaig parlar amb algun pescador i em va dir que la platja tenia fama però que no havien picat res aquell dia
salutacions
vàrem arribar cap a les 10 del matí i vàrem trobar lloc fàcilment. Hi havia alguns pescadors, però tampoc una marabunda
vam estar dues horetes i cap picada (portàvem americà), i eren 4 canyes
vaig parlar amb algun pescador i em va dir que la platja tenia fama però que no havien picat res aquell dia
salutacions

bogamorta escrigué:a l´estanc de´n manel....punt d´informació de pesca a lloret, es comenta k a la platja del prat hi han orades de 3 i 4kg i no pas una......o pintan com sodoma i gomorra...k hi han osties per trobar-hi lloc, k la gent va ha agafar lloc a les 4 del matï?....estan bojos!!!....vamos k sembla k les orades es pesquin amb pa.......jajjajajajajaja......
moltes gracies......
la pesca i els rumors !! jajaja
Un lloc pot ser molt bo un dia, i et pots menjar els mocs una setmana seguida, un dia pesques amb tita, i a l'endemà hi tornes i pesquen només els que van amb cuc, un dia no es veu res de res i apareix el peix dels teus somnis, i d'altres cops els veus i no hi ha maneres de que piquin... no es una ciència exacte, no hi ha llocs millors o pitjors, simplement cada espècie te predilecció per uns tipus de llocs (platja, sorra, fang, roques), per unes fondaries o altres (normalment els peixos migratoris a l'estiu molts s'acosten, i a l'hivern has de buscar més a fons), els agrada més un esquer que d'altres (influeix l'epoca de l'any, el menjar que troben a la zona, la mida del peix...), tot plegat, demana temps, experiència, proves, hores, més hores, i més proves... em penso que pescar es una afició que on mai t'aburriràs ni l'acabaràs de saber del tot ;-)
Bon cap de setmana a tots, ens veiem a mar !

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum