SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Concurs de curry a l'Escala
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Re: Concurs de curry a l'Escala
moltes felicitats a tots !!

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
los 5 mosqueteros i del forum, MERE MEVA quin nivell ,(alex ma inocent?)es broma... felicitats a tots,QUINS cracks. mareeeeeeeeeeeeeeee.FELICITATS COMPANYS.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Felicitats!!aixo es toca el cel amb la punta dels dits.

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009
ALEXMTZ escrigué:
Quina colla!!!
Aquest és l'esperit del forum, i ara queda certificat que és el millor forum de pesca que hi ha, i no per les captures sino pels seus components. Felicitats a tots els participants!!!
Jo aquest finde tenia casament, que sino ja us hagués vingut a animar.

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
Eiiiiii moltes felicitats a tots!!!!! quina llàstima no haver pogut veure-ho.

jaccod- www.forumdepesca.com
Localització: Palamós
Reputació: -10
Data de registre: 02/06/2009
L'any que be en Kruskis ens ha de patrocinar jeje ....

ALEXMTZ- www.forumdepesca.com
Localització: AIGUAFREDA-L'ESCALA
Reputació: -3
Data de registre: 08/05/2009
Eiiii!!!!! Quina sorpresa la foto! Quina colla! Felicitats a tots!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Ei foreros! gracies a tots i, en especial, a l´Alex i en Peixet, que tambe hi tenen part. Dissabte va anar be, pero no del tot, ja que ens van denunciar els forestals per anar amb tres canyes a la zona del freu ( el pas que hi ha entre Medes i l´Estartit) . Segons ells, nomes es pot pescar amb una canya per llicencia... Estic indignat! Si son bons per denunciar, com a minim, que estigui senyalat amb boies com deu mana, i no amb les puntes de roques de l´Estartit. La nostra sort va ser que no portavem cap peix, sino ens tenquen.

albert- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: l´escala
Reputació: 0
Data de registre: 21/06/2009
albert escrigué:Ei foreros! gracies a tots i, en especial, a l´Alex i en Peixet, que tambe hi tenen part. Dissabte va anar be, pero no del tot, ja que ens van denunciar els forestals per anar amb tres canyes a la zona del freu ( el pas que hi ha entre Medes i l´Estartit) . Segons ells, nomes es pot pescar amb una canya per llicencia... Estic indignat! Si son bons per denunciar, com a minim, que estigui senyalat amb boies com deu mana, i no amb les puntes de roques de l´Estartit. La nostra sort va ser que no portavem cap peix, sino ens tenquen.
quina putada Albert :-(
Per que no ens torni a passar estigueu alerta al plànol:

A la zona estrictament protegida res de pescar res, a la zona de protecció menor només una canya per llicència. El perímetre de la zona de protecció menor es molt ample, i agafa com a referència el molinet, 3 balisses, i la punta salines, però es que posar 3 balisses en un perímetre que fa 2 milles o més...... doncs bé, que si no has vist el plànol o no coneixes la zona pasa el que pasa..... (jo no ho sabia fins que m'ho va comentar un dia, en tola crec...) llavors em vaig informar bé.
En aquest pais el desconeixement no eximeix de complir la llei, però si les balisses fossin més a prop l'una de l'altre, i hi hagués més cartells informatius/explicatius, aquestes coses no pasarien....
Per cert ja posat i per evitar més sancions, recordeu que a la reserva de begur, no han possat balisses per manca de diners però si que vigilen i sancionen, així que no us hi acosteu gaire...
Em sap greu Albert !

Boneesss,
Felicitar als companys Alex, Albert Angel....cracks i molt bona gent.
l'any que ve ja fotaré jo o els meus nanos la má inocent Alex a veure si ramplem alguna cosa ja que pescant ho tenim clar.
Molt bona foto, gracies al Alex Senior, ja la tinc guardada peró al calvo baixet amb olleres de sol (alias Pichi) .....foteu un fotoshop per maquillar, allargar o amb un peix a la mà.
Salut i molt content de retrovar amics que AQUÍ he conegut.
P.D...Raül, company NECESSITO més cròniques i que fotis canya....a mar.
Gran blog Raül i Srta. Anna.
Et felicito fill, i com sempre, Birres pagades per quan surtis de la Garrotxa.
Felicitar als companys Alex, Albert Angel....cracks i molt bona gent.
l'any que ve ja fotaré jo o els meus nanos la má inocent Alex a veure si ramplem alguna cosa ja que pescant ho tenim clar.
Molt bona foto, gracies al Alex Senior, ja la tinc guardada peró al calvo baixet amb olleres de sol (alias Pichi) .....foteu un fotoshop per maquillar, allargar o amb un peix a la mà.
Salut i molt content de retrovar amics que AQUÍ he conegut.
P.D...Raül, company NECESSITO més cròniques i que fotis canya....a mar.
Gran blog Raül i Srta. Anna.
Et felicito fill, i com sempre, Birres pagades per quan surtis de la Garrotxa.

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
Osti, Albert. Ja t'han esguerrat el dia. El que sap on entra, aquest ja hi compta més o menys que l'enculin com a possibilitat. Però si no te n'adones i t'hi trobes, això ja fa ràbia.
Perquè suposo que les tres canyes les tenies tirades, no?? la normativa diu que no es poden tenir més de dues canyes en acció de pesca. A la normativa de la reserva també hi diu "en acció de pesca"?? perquè segons això, pots dur la barca carregada de canyes de tot tipus, però només tenir-ne tirada dues per llicència.
Perquè suposo que les tres canyes les tenies tirades, no?? la normativa diu que no es poden tenir més de dues canyes en acció de pesca. A la normativa de la reserva també hi diu "en acció de pesca"?? perquè segons això, pots dur la barca carregada de canyes de tot tipus, però només tenir-ne tirada dues per llicència.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Dani, ara ja ho tinc clar, pero segur que aquest planol evitara mes d´una sancio...
Ei Tola, si anavem amb tres canyes tirades i dos llicencies. El que emprenya, es que no esta degudament senyalitzat,que per una sola canya i sense previ avis te la fotin. Al meu veure no van actuar correctament. A mes tambe penso que pagan una llicencia, haurien de donar alguna informacio, no?
Ei Tola, si anavem amb tres canyes tirades i dos llicencies. El que emprenya, es que no esta degudament senyalitzat,que per una sola canya i sense previ avis te la fotin. Al meu veure no van actuar correctament. A mes tambe penso que pagan una llicencia, haurien de donar alguna informacio, no?

albert- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: l´escala
Reputació: 0
Data de registre: 21/06/2009
Del molinet a la boia direcció a la platja/ter 2,3 kms
De la boia de la platja/ter, a la boia de medes direcció begur 1,8kms
De la boia de begur a la boia direcció l'escala 2,46 kms
De la boia direcció l'escala a punta salines 1,65 Kms
Del molinet a punta salines 0,82 kms
Total perímetre: 9,03Kms ~ 4,8 milles naútiques, amb nomes 3 balisses i 2 referències terrestres
Ahir vaig estar-hi pescant, i tot hi coneixer el plànol, ha de tenir molt bona vista i estar mirant constantment si estàs a dins o a fora, les boies de la reserva integral es veuen visualment de l'una a l'altre sense problemes, però jo des de kayak les boies del perímetre extern tinc treballs a divisar-les segons on estiguis, seria d'agraria que possin 3 balisses més i als 2 punts "terrestres" que possin cartells explicatius i ben visibles. A sobre amb caiac has de vigilar el doble ja que no fondejes si no que sols anar la deriva mentre pesques a fons o fas jigging...
També comentar que un cop vaig anar a punta salines amb en teixi, i ells ens va dir, enfilats aqui dalt, cap a la dreta una canya (reserva), i cap a l'esquerra en pots tirar dues, però es clar, si vas allà a peu, i no trobes cap cartell ni res, com collons ho sabs ??
De la boia de la platja/ter, a la boia de medes direcció begur 1,8kms
De la boia de begur a la boia direcció l'escala 2,46 kms
De la boia direcció l'escala a punta salines 1,65 Kms
Del molinet a punta salines 0,82 kms
Total perímetre: 9,03Kms ~ 4,8 milles naútiques, amb nomes 3 balisses i 2 referències terrestres
Ahir vaig estar-hi pescant, i tot hi coneixer el plànol, ha de tenir molt bona vista i estar mirant constantment si estàs a dins o a fora, les boies de la reserva integral es veuen visualment de l'una a l'altre sense problemes, però jo des de kayak les boies del perímetre extern tinc treballs a divisar-les segons on estiguis, seria d'agraria que possin 3 balisses més i als 2 punts "terrestres" que possin cartells explicatius i ben visibles. A sobre amb caiac has de vigilar el doble ja que no fondejes si no que sols anar la deriva mentre pesques a fons o fas jigging...
També comentar que un cop vaig anar a punta salines amb en teixi, i ells ens va dir, enfilats aqui dalt, cap a la dreta una canya (reserva), i cap a l'esquerra en pots tirar dues, però es clar, si vas allà a peu, i no trobes cap cartell ni res, com collons ho sabs ??

Dani escrigué:, si vas allà a peu, i no trobes cap cartell ni res, com collons ho sabs ??
Això dic jo....

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum