MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Voltat per la muntanya

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Voltat per la muntanya

Missatge  kruskis el Dl 05 Set 2011, 21:16

Aquest cap de setmana, els bala-perduts hem canviat la Bala Perduda per l'Opel Corsa d'en Kurry i hem estat voltant per la muntanya a la cacera del black bass.
Amb la quantitat de barques que hi ha al mar últimament i el poc peix que treiem, em sembla que hem triat molt bona opció, doncs no ens podem pas queixar de les captures que hem fet.
Aprofitant que hi havia activitat hem pogut provar un munt d'esquers que no havíem provat.
Han sortit black bassos amb vinils en forma de salamandra, vinils en forma de cuc, amb poppers, amb crankbaits, amb spinnerbaits.... també hi han hagut picades amb culleretes petites, ens l'han seguit fins a tocar els peus utilitzant granotes de goma...
En resum, que aquest cap de setmana ha estat un bon banc de proves per anar progressant en aquesta tècnica.
Si tens la sort de tenir basses a la vora i no t'has de desplaçar gaire, la veritat és que és un bon què el poder-te escapar un parell d'horetes, treure uns quants peixots, desestressar-te de tot plegat, gaudir de la natura i de la tranquil.litat que té pescar a basses perdudes de la mà de déu.
De black bass fa temps que n'intentem de pescar, de petit en pescava a Banyoles amb cucs de terra que recol.lectava allà mateix, i llavors de més gran també m'havia escapat alguna vegada cap a l'estany a enganyar-ne algun però no m'acabava d'entusiasmar, era ben bé un recurs d'emergència per treure'm el mono de pesca.
Però descobrint aquestes basses perdudes s'obre un nou món, sense haver d'explicar a tothom qui passa per darrera què pesques, si t'ho menges, amb què ho pesques... preguntes que acabava responent dues o tres vegades cada cop que anava a l'estany.
Poder llençar sense haver de patir si hi ha un nen a darrera, el coi de paio que porta el gos sense lligar i comença a flairar-te la caixa d'esquers, no haver d'escoltar totes les històries de tothom qui passa per allà i té ganes de conversa...

En resum, només tu, la natura i els peixos, com quan vas al mar a primera hora, però llevant-te a les 9 enlloc de les 4!!!

Us poso 4 fotos dels més significatius que hem tret.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Voltat per la muntanya

Missatge  sergispining el Dl 05 Set 2011, 22:25

ostres que divertit felicitats,en paisano amb poper a que es espectacular?avegades me espanto cuant ataquen,estas tot tranquil en silenci miran el teu poper i de sopte pammmmmmm xafffff.............
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Toni Martínez el Dt 20 Set 2011, 00:17

el Bass,un peix agrait com pocs...i més si el tens a prop de casa i tranquilets,els peixos i tu.Aprofita!!!!!
Toni Martínez
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Delta de l'Ebre
Data de registre : 21/02/2010

http://monteypesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 21 Set 2011, 02:24

Aquest dissabte els bala perduts vam quedar amb en Teixi i en Marc per anar a empaitar els bassos una miqueta, pescar no vam pescar gaire però vam riure una estona. Us deixo una foto de l'única peça que va sortir de l'aigua. Per cert, la vaig pescar amb un Curly Tail fent el burro, ensenyant-li a en Paisano com remenava la cua el cuc... Vinga a provar, ara un esquer, ara un altre, més fondo, a mitja aigua, pel damunt, ara ràpid, ara lent i al final vas i el treus sucant-lo a la vora per veure-li moure la cua. La pesca és capritxosa.... i nosaltres molt ingenus...

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Bass

Missatge  anxovetasv el Ds 11 Ago 2012, 17:13

Hola Krukis, em podries dir on veu treure aquets bassos, jo vaig molt al llac de l'aventura de Ventallo, i son petits, i les perque tambe. Jo estic a L'Escala, i es el que em queda mes aprop, i quan tinc mes temps vaig al panta de Boadella, alli si que hi han bones perques i algun lluç de riu, pero no massa grans. Salut
anxovetasv
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : L'Escala
Data de registre : 17/05/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 11 Ago 2012, 18:18

anxovetasv escrigué:Hola Krukis, em podries dir on veu treure aquets bassos, jo vaig molt al llac de l'aventura de Ventallo, i son petits, i les perque tambe. Jo estic a L'Escala, i es el que em queda mes aprop, i quan tinc mes temps vaig al panta de Boadella, alli si que hi han bones perques i algun lluç de riu, pero no massa grans. Salut

anxoveta, no ho dic per tu, però si per la resta que llegeixen i no es molesten ni en registrar-se, alguns llocs es millor comentar-los en privat i no fer-los gaire públics, ja que si no als 4 dies deixaran de ser pesqueres i seran una bassa buida més....

En Kruskis per la seva zona tenen vàries basses que són de pagesos i estan en finques privades, i aixó fa que si ets conegut et deixin entrar i si no doncs no, hi ha bastantes basses així per sort, ja que les que son accessibles estan molt malmesses.
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 20 Ago 2012, 22:30

En Dani té raó.... malauradament, moltes basses de les que anàvem l'any passat, aquest any les han arrassat... la gent està molt grillada. Al final això serà com les clapades de bolets.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dl 03 Set 2012, 00:34

Hi ha hagut basses on s'ha vist gent pescant AMB XARXES! Shocked
Al final nomès en quedaràn als grans pantans, on, per sort, no poden accedir a tots els racons...

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt