MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

No hi ha manera, res de res

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

No hi ha manera, res de res

Missatge  jaumera el Dj 01 Set 2011, 13:23

Hola a tots de nou, el any passat vaig adquiri una semirrigida i em pensava que aixo de la pesca era algo mes facil del que sembla, us explico les meves experiencies durant aquest estiu he sortir per la rampa de L'Escala i pensant que amb el que havia llegit com a minim alguna cosa en treuria, PERO, res, suposo que no en se o que alguna cosa faig malament, he provat jiging petits, curri, anguilones he anat al Fluvia, pero res, la pesca no ha de ser per mi, buscant errors imagino que les hores escollides per intentar-ho no deuen ser les mes adients, pero imagineu com dirli a la teva dona que ens hem de aixecar a les 6 del matì, per anar a pescar, es molt complicat, al final sortira a les 10 No , i a provar jiggings i despres el tipic comentari i somriure de tota la familia, avui que res de res Sad Sad , i tu sempre amb les excuses que avui la mar no estava be, que no es l'epoca de pesca, etc,etc, ara tinc la embarcacio a Terrassa i sortire algún dia per Badalona, ho tornare a intentar, pero el meu estat d'anim esta per terra, al final en tot L'Agost i a fons 20 serrans i 6 donzelles, res mes........
jaumera
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Mas Pinell
Data de registre : 11/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

no cal donarse les culpes ^^

Missatge  Gabriel el Dj 01 Set 2011, 14:05

hola,hi han dies que per la marea,lluna,temperatura de l'aigua etc els peixos no tenen gana i no piquen encara que si es un bon dia amb picades i amb molt de moviment i no pesques res doncs si que podria ser que falta practica Wink
Gabriel
www.forumdepesca.com

Edat : 20
Localització : Sant Fost de Campsentelles
Data de registre : 04/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: No hi ha manera, res de res

Missatge  jaccod el Dj 01 Set 2011, 14:22

jaumera, si hagués de comentar cada dia que foto una porra colapsaria el forum... Molta pasciència, a mi també hem passa que hem diuen, "Que? res oi?" ajjajaja, ja m'hi he acostumat. Però de tant en tant sona la flauta i et refàs de tots aquests dies.
Molta sort
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 01 Set 2011, 15:54

paciènciaaaaaaaaa ;-)

ens pasa a tots, per sort un dia bon en compensa alguns de dolents
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Gracies a tots

Missatge  jaumera el Dj 01 Set 2011, 18:22

Collons gracias a tots, pels anims, aquesta semana no puc pero la que ve, que tremolin els peixos de Badalona, portare un arsenal de jigs, i segur que alguna cosa sortira, segur.........paciencia en tinc i ilusio tambe, llavors que pod fallar................
jaumera
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 01 Set 2011, 20:36

Osti, el tio!! si t'expliqués la pila d'anys que vaig aguantar els "he-he-he's", fins que no van començar a sortir bestiotes de veritat (i encara que et diuen que les primeres són casualitat!) però ara fan festa major quan ja truco de baixada. Ja preparen el forn o la paella en funció de quin peix baixa.. o pizza si no en baixa cap!

Tu no fotis cas dels comentaris i ves sortint i barrinant com seguir millorant dia a dia. Algun dia t'ho passaràs a tope i llavors riureu tots davant d'un bon peix al forn sobre un llit de patates!! I a vegades es fan les coses bé, però els peixos no hi són o fins i tot hi són, però no piquen perquè tenen depredadors per allà i estan pendents de no ser dinats, més que de dinar!

Si et sents frustrat és perquè possiblement tinguis aspiracions majors que la teva realitat d'avui. Observa el mar, algun dia pescaràs un peix que et satisfaci i et preguntaràs què hi feia aquell peix allà aquell dia i no una setmana abans o provaràs un canvi al teu ormeig i veuràs una millora. Ja hauràs fet un pas endavant. I després un altre, i un altre... no sempre hi ha peixos, ni sempre mengen, ni sempre hi ha els mateixos peixos tot l'any, que van canviant!

Vostè segueixi, que mentre et vagis superant a tu mateix, vas bé.

Editat per darrera vegada per Tola el Dj 01 Set 2011, 20:46, editat 1 cop en total
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 01 Set 2011, 20:39

jaumera escrigué:Collons gracias a tots, pels anims, aquesta semana no puc pero la que ve, que tremolin els peixos de Badalona, portare un arsenal de jigs, i segur que alguna cosa sortira, segur.........paciencia en tinc i ilusio tambe, llavors que pod fallar................

insisteix, prova, pràctica, es el secret !

Per cert, com no sou gaires de barcelona, en Girgom si es de la zona i surt en zodiac també, poseu-vos en contacte i poder podeu aprendre alguna cosa mutuament, o us tireu els plats pel cap, a saber, però que ho sapigues que allà hi ha algu forero.

Salut
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 01 Set 2011, 20:42

paciencia,paciencia,paciencia,paciencia,paciencia,paciencia,paciencia,paciencia no hi ha mes (es la paraula que mes he escoltat aquestes vacances jajajajajaj)
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

tola!! :)

Missatge  Gabriel el Dj 01 Set 2011, 20:44

lo que dius es lo mateix que e dit jo pero mes ven explicat Very Happy
Gabriel
www.forumdepesca.com

Edat : 20
Localització : Sant Fost de Campsentelles
Data de registre : 04/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 01 Set 2011, 21:50

Don't worry....

Tots els que hem sortit de la rampa de l'Escala aquest estiu, ben poca cosa hem pescat! Per mi, que jo recordi, ha estat el pitjor estiu des que tinc barca.

A l'hivern potser no tant, però a l'estiu és més important matinar... a les 10 del matí ja no es pot estar a mar ,amb tanta barca el peix també deu estar més esquiu.

Sol.lució? Llevar-se a quarts de 5. Tampoc pesques res però ningú t'emprenya.

Paciència que ara ja vénen temps millors (per collons! doncs menys no es pot pescar!)

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

No hi ha manera res de res.

Missatge  QUIM C. el Dj 01 Set 2011, 22:37

Tingues paciencia que l' altre dia un forero en va pescar una de 70 kg que va donar molta guerra i su va passar pipa. Si la pescas pensa que no es pot portar a casa, esta prohibit, lo correcta es disfrutarla i dejarla anar. que tinguis sort.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dj 01 Set 2011, 23:56

Paciencia jaumera, per pescar, millor a primera hora. Desde que es fa clar fins les 10 tens moltes possibilitats. De 10 a 11 baixa a la meitat. I a partir de les 11 vesten cap a casa. Evidentment sempre hi han excepcions. De totes formes anar d'hora tampoc et garantitza que pesquis. La pesca es molt complexa i intervenen molts factors. El millor es que t'anotis aquest factors i vagis indegant per tu mateix.
Si vols quan surtis per badalona podem sortir junts, el que passa es que jo surto desde la platja
Salut
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 02 Set 2011, 00:06

kruskis escrigué:Don't worry....

Tots els que hem sortit de la rampa de l'Escala aquest estiu, ben poca cosa hem pescat! Per mi, que jo recordi, ha estat el pitjor estiu des que tinc barca.

A l'hivern potser no tant, però a l'estiu és més important matinar... a les 10 del matí ja no es pot estar a mar ,amb tanta barca el peix també deu estar més esquiu.

Sol.lució? Llevar-se a quarts de 5. Tampoc pesques res però ningú t'emprenya.

Paciència que ara ja vénen temps millors (per collons! doncs menys no es pot pescar!)

ni sortint de l'escala, ni al riuet, ni a sant pere, ni a santa margarita, ni a tamariu, ni a medes, ni a la gola, m'estaré convertint en un nini ? jaja

Sort que sempre queden els serrans a jigging, C&S per pasar l'estona però no els pujeu ràpid que moren per descompressió (més d'una gavina s'ha engreixat gràcies a mi...)

I sobre matinar, es casi imprescindible, jo tot l'estiu m'he aixecat a les 4 per estar a l'aigua a les 6 amb el kayak a punta de clar, hi ha les 10 no es pot anar enlloc ja que a tot arreu sembla la p**a rambla....
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Graciessssssssss

Missatge  jaumera el Dv 02 Set 2011, 01:16

Gracies de nou, osti tu ara si que estic animat, jo em pensava que quan sortiu sempre pesqueu alguna cosa, si pel que veig al foro treieu cada bestiola que espanta, per cert els serrans tambe surten a jigging ?, coi vaig estar al golf de la morisca a prop d'Estartit, passat la foredada i vaig provar a fons amb corea, vinga a sortir serrans i donzelles, aborrit de treuren, penso comprarem tita a veure si perqui surt algun esparid, collons als serrans tambe li agrada la tita, els mal parits, llença cuc sortir serra instantani i si ara em dieu que tambe entran al jigging ara si que me la tallo, em quedar molt per apendren em penso que massa........Per cert girgorn surts per la platja ostia amb dos cullons, i no et diuen res, jo la valiant no la puc treure per qui necesito una rampa...........Salutacions a tots
jaumera
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 02 Set 2011, 01:57

jaumera escrigué:Gracies de nou, osti tu ara si que estic animat, jo em pensava que quan sortiu sempre pesqueu alguna cosa, si pel que veig al foro treieu cada bestiola que espanta, per cert els serrans tambe surten a jigging ?, coi vaig estar al golf de la morisca a prop d'Estartit, passat la foredada i vaig provar a fons amb corea, vinga a sortir serrans i donzelles, aborrit de treuren, penso comprarem tita a veure si perqui surt algun esparid, collons als serrans tambe li agrada la tita, els mal parits, llença cuc sortir serra instantani i si ara em dieu que tambe entran al jigging ara si que me la tallo, em quedar molt per apendren em penso que massa........Per cert girgorn surts per la platja ostia amb dos cullons, i no et diuen res, jo la valiant no la puc treure per qui necesito una rampa...........Salutacions a tots

els serrans s¡ho mengen tot amb aquell llamp de boca, i si poses un jig gros d'aquells de 12 o 16 centimetres, es llancen igual encara que el jig sigui més gran que ells... em penso que es el peix més tonto de tots...
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dv 02 Set 2011, 13:43

Per fi !!!, despres de 15 dies de porres, de que la sonda et quedi negre de tant de seito i tan sols salti quan llences el jig entrte mitg, ahir va caure un espet a spinnig, potser ja he trencat el malefici iniciat quan en Kruskis va penjar aquella cançoneta de "no va a pesca na" .....veurem....
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt