SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Trobades oficials de pesca-kayak
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Trobades oficials de pesca-kayak
Resum del primer desafiament mediterrani del passat 18 de Juliol (70 participants)

Enllaç a la crònica (Web de PESKAMA)
Propera convocatoria de pescama pel 10 de Setembre que promet i molt !

Enllaç a la convocatoria (Web de PESKAMA)

Enllaç a la crònica (Web de PESKAMA)
Propera convocatoria de pescama pel 10 de Setembre que promet i molt !

Enllaç a la convocatoria (Web de PESKAMA)

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Re: Trobades oficials de pesca-kayak
Tot un exit aquesta gent de Peskama, com s'ho curren !!
A falta de la crònica oficial, es van aplegar uns 100 kayaks i unes 160 persones, van col·laborar ajuntament, creu roja, club naútic, van filmar per un reportatge de pesca els de la TV, van menjar, van fer tallers i no va haver-hi cap accident destacat, tot un exit !
Agraïments dels organitzadors: http://peskama.wordpress.com/2011/09/14/quedada-peskama2011-agradecimientos/
Galeria de fotos: http://gallery.me.com/rural1975#100442
Falta la crònica oficial que hi estan treballant quan la tinguin poso un enllaç
A falta de la crònica oficial, es van aplegar uns 100 kayaks i unes 160 persones, van col·laborar ajuntament, creu roja, club naútic, van filmar per un reportatge de pesca els de la TV, van menjar, van fer tallers i no va haver-hi cap accident destacat, tot un exit !
Agraïments dels organitzadors: http://peskama.wordpress.com/2011/09/14/quedada-peskama2011-agradecimientos/
Galeria de fotos: http://gallery.me.com/rural1975#100442
Falta la crònica oficial que hi estan treballant quan la tinguin poso un enllaç

Déu n'hi do quanta penya!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Si si com a casa nostre....fas una trubada y et saltan a la llugular
Apreneu Pamplinas!!!

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009
mikel k escrigué:Si si com a casa nostre....fas una trubada y et saltan a la llugularApreneu Pamplinas!!!
![]()
![]()
exacte, aqui alguns clubs nautics ja accepten kayaks a pupilatge,exemple club nautic l'estartit:
Quota d'abonat: 312€ anuals
Quota varada kayak: 372€ anuals
Ah ! i la lletra petita:
La quota de varada no dona dret a aparcament gratuit, però permet lliure accés per operacions de càrrega i descàrrega
El Club Nàutic Estartit no es fa responsable de la vigilancia ni manteniment de les embarcacions
Amb aquests preus, podrien posar directament que no accepten kayaks i llestos, es un abús !!

Crónica de la jornada de Peskama per Carlos Canales
Bona tarda a tothom.
He trobat aquest forum per casualitat i buscant pels temes he acabat en aquest. Em presento: em dic Carlos Canales i sóc pescador en kayak. Surto amb el meu pare en un kayak doble per la zona de Tossa de Mar-Blanes.
Us escric perque nosaltres vam tenir la sort de poder asistir a la Quedada Peskama 2011. Podeu ver un resum-agraiments al meu blog.
Podeu posar "samurai kayak" a google. Dins el blog (samuraikayak.wordpress.com) podeu trobar l'enllaç al menú de dalt, a la dreta, a l'apartat d'articles. Sento molt no poder escriure el link directe, però no em deixa perque sóc nou usuari (suposo que per evitar spam i publicitat).
Sincerament us puc dir que l'acollida que ens van fer va ser genial. Aquest estiu vam poder compartir dies de pesca amb colaboradors de Peskama (Equipo Onuba) i la quedada va ser impressionant, tant l'organització com la bona gent i el bont ambient que hi havia.
Sense intenció d'allargarme massa ho deixo aquí, si teniu alguna pregunta, ja sabeu. Espero que us agradi.
Salutacions i bona pesca.
Carlos 'Samurai'
He trobat aquest forum per casualitat i buscant pels temes he acabat en aquest. Em presento: em dic Carlos Canales i sóc pescador en kayak. Surto amb el meu pare en un kayak doble per la zona de Tossa de Mar-Blanes.
Us escric perque nosaltres vam tenir la sort de poder asistir a la Quedada Peskama 2011. Podeu ver un resum-agraiments al meu blog.
Podeu posar "samurai kayak" a google. Dins el blog (samuraikayak.wordpress.com) podeu trobar l'enllaç al menú de dalt, a la dreta, a l'apartat d'articles. Sento molt no poder escriure el link directe, però no em deixa perque sóc nou usuari (suposo que per evitar spam i publicitat).
Sincerament us puc dir que l'acollida que ens van fer va ser genial. Aquest estiu vam poder compartir dies de pesca amb colaboradors de Peskama (Equipo Onuba) i la quedada va ser impressionant, tant l'organització com la bona gent i el bont ambient que hi havia.
Sense intenció d'allargarme massa ho deixo aquí, si teniu alguna pregunta, ja sabeu. Espero que us agradi.
Salutacions i bona pesca.
Carlos 'Samurai'
Hola Carlos i benvingut, he visitat algun cop el teu blog i hem coincidit encara que breument en algun altre foro.
Ja llegiré la teva crònica sobre la trobada de peskama, afortunat tu que vas poder-hi anar !!! Benvingut !
Poso el teu link bé:
http://samuraikayak.wordpress.com
Dani
Ja llegiré la teva crònica sobre la trobada de peskama, afortunat tu que vas poder-hi anar !!! Benvingut !
Poso el teu link bé:
http://samuraikayak.wordpress.com
Dani

Benvingut, Carlos!
Al fòrum hi tenim la zona blocs on la gent pot llegir els últims posts dels blocs dels foreros, t'hi afegeixo?
Al fòrum hi tenim la zona blocs on la gent pot llegir els últims posts dels blocs dels foreros, t'hi afegeixo?

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum