MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!
por dri79 Ayer a las 22:55

» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49

» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41

» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38

» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37

» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29

» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06

» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38

» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33

» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14

» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59

» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46

» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49

» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40

» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55

» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52

» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49

» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49

» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26

» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2012
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Què podria ser?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Què podria ser?

Missatge  joemosqueroles el Dj 18 Ago 2011, 21:52

Abans de res, dir-vos que per motius familiars greus, he estat desconnectat de l'altra família (la forera) més temps del que hagués volgut. Un cop dit això, passo al tema.
L'altra nit estàvem pescant, llençant des de la platja, amb els companys de costum, una vetllada de costum = bona companyia i una pesca nefasta. Cap picada, ni rastre de peix, sis canyes a l'aigua i no calia ni canviar l'esquer, els cucs sortien tal com entraven, però de cop i volta vaig tenir la picada de la meva vida, la canya es va doblegar com mai ho he vist, el canyero clavat a la sorra gairebé dos pams, es va desplaçar 45º endavant. Vaig saltar per agafar la canya que semblava que anés a marxar mar endins i es va afluixar de cop. La taquicàrdia va durar molts més minuts enllà de recollir el fil. Va sortir la cameta de l'ham amb fibres trencades, totalment arrissades i arrapades al fil. Duia una línia del trenta, un ham del 4, una cameta de 15 lliures i, com esquer, tita. Per això no tenia el fre fluix, no esperava una bèstia d'aquestes dimensions, per això no teníem morralla que es fotés l'esquer, però, què podria ser?
No cal dir que l'endemà em vaig llevar al matí pensant en la picada, i fa dies i encara hi penso. Què penseu que podria ser?

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat: 45
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Què podria ser?

Missatge  Dani el Dj 18 Ago 2011, 22:51

una gameta de 15 lliures son 7/8 kilos..... un llobarro gros o una dorada de les guapes? un altre opció si la tenies una mica fluixa, es que es clavés alguna cosa més petita i tot darrera vingues un depredador i s'ho emportes tot (tallahams, serviola, palometó...)

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 18 Ago 2011, 22:52

Voto per un congre. Les femelles es foten ben grosses. Els mascles són més petitonets. Si els deixes gaire estona, parteixen una cameta d'acer. Hi havia roques no gaire lluny??

Tallahams no sé si menja tites. Una palomida grossa.... ho dubto. Aquests tenen dentadura per fer-te això.

Voto per un congre gros. Estiren que t'hi cagues.

Tola
www.forumdepesca.com

Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 18 Ago 2011, 23:39

Tola escrigué:Voto per un congre. Les femelles es foten ben grosses. Els mascles són més petitonets. Si els deixes gaire estona, parteixen una cameta d'acer. Hi havia roques no gaire lluny??

Tallahams no sé si menja tites. Una palomida grossa.... ho dubto. Aquests tenen dentadura per fer-te això.

Voto per un congre gros. Estiren que t'hi cagues.

Martí discrepo (ui que em fico amb el mestre Tola...), un congre a Surf a platja?? Si preguntes si hi ha roques es perque fins i tot tu ho veus dificil.... tractan-se de platja (i suposant que no hi hagi roques....), jo crec que el més sencill es que si anaven a per dorada i el baix estava fluix, enganxessin algú petit que no marqués picada, i el tallahams o el palometó tot darrera nyaca, no posaria la ma al foc, però es el més probable...

Discrepant però de bonrotllo, mai ho sabrem, llastima.....

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 19 Ago 2011, 20:20

jo crec que podria molt ben ser un congre gros com diu, ja que tambe i an congres de sorra, segons baig llegir una vegade en un reportatge

teixi
www.forumdepesca.com

Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 19 Ago 2011, 22:49

ui ui ui... per si de cas, no en fessiu massa cas dels reportatges... que diuen que hi ha un pàjaro que firma repors de palometons sense haber-ne pescat ni un! Serà fantasma!

company, i vols dir que importa quin peix era??? no vas trempar com feia (minuts) que no trempaves??? No vas fer un sprint que va deixar sec en Husain BOlt (o com es digui aquell que vola)??? No t'ho vas passar de meravella amb els teus companys veient com qui sap què per poc i arrenca la teva canya de la sorra???

recordaràs per sempre aquella sensació???

Doncs oblida`t del peix home, que aquella sensació tant benparida és l'essència de la pesca! Pescar un peix sense patir aquests nervis que vas sentir no és pescar, és anar al súper.

l'enhorabona!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Ds 20 Ago 2011, 15:36

Tola escrigué:Voto per un congre. Hi havia roques no gaire lluny??

És ben cert, a 4 o 5 metres hi ha una extensió de roques submergides, per això m'agrada aquest lloc. En quan a que un peix petit s'enganxés sense notar la picada (Dani) no dic que no sigui possible però tant la sensibilitat de la canya com la mida de l'ham ho fan poc probable, ara, que una d'aquestes bèsties passes i li fotés garrotada a la tita no et dic que no. Penseu que no vaig perdre ni l'ham ni el cuc, va sortir destrossat però al seu lloc. En quan al Raül, és pura curiositat, no estic emprenyat per haver perdut una peça, com tu dius la trempera que vaig tenir deixaria en ridícul al Nacho Vidal, però la curiositat és el que ens fa millorar i estar preparats per una altra ocasió. Gràcies a tots i si hi han més opinions millor.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat: 45
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum