SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
croniques de lo delta 2011
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Hola Sergi
Hola Sergi,
Jo soc un dels nois que va estar parlant amb tú al port de Badalona, al final m'he registrat. Quina pena quan he vist que les teves cróniques eren tan tristes com les nostres. El dia 12 várem anar 4 amics al Delta y després de fer una jornada maratoniana de més de 10 hores només vàrem poder treure de l'aigua 2 tallhams força petits. Mai havia vist la zona tan malament de peix. També vaig sortir un parell de dies la setmana passada per Roda de Barà i res de res. Sembla que haurem de tornar a casa per poder fer alguna bona pesquera...
Jo soc un dels nois que va estar parlant amb tú al port de Badalona, al final m'he registrat. Quina pena quan he vist que les teves cróniques eren tan tristes com les nostres. El dia 12 várem anar 4 amics al Delta y després de fer una jornada maratoniana de més de 10 hores només vàrem poder treure de l'aigua 2 tallhams força petits. Mai havia vist la zona tan malament de peix. També vaig sortir un parell de dies la setmana passada per Roda de Barà i res de res. Sembla que haurem de tornar a casa per poder fer alguna bona pesquera...

cahiga- www.forumdepesca.com
- Localització: Santa Coloma de Gramenet
Reputació: 0
Data de registre: 22/08/2011
Re: croniques de lo delta 2011
cahiga escrigué:Hola Sergi,
Benvingut cahiga !! Si t'has registrat, pots conèixer gent, llegir cròniques, fes les teves cròniques, i compartir experiències, ja es molt, els peixos ja arribaran, salut i benvingut !

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
08-09-1011
Hola nois! mireu qe el dia 8 de setembre vaig al delte de l'ebre 4 dies, algu em podria informar per anar desde terra on tinc que anar? i desde barca? on la llogu?
moltisimes gràcies!!
C&S
moltisimes gràcies!!
C&S
busca riumar a google, aquests lloguen kayaks, patins, velers, barques i tot el que floti amb motor o sense, sobre on anar, ho desconec, pregunta a en sergi que està allà ara mateix

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
benvingut cahiga me alegro que de veuret per aqui.
ot,te contestare a casa per que aqui no tinc temps i el ordenador va molt lent i me desespera.
tocava canviar de puesto (la barra del trabucador)vaig pasar tot el dia amb la famili per la mati ja estava foten ostias ...pero res (desesperant)no vaig veure cap gavina cap esquixada
asins que vaig estar les dues primeres hores a spinning i la resta observant el mar amb un ull i l altre fen castells de sorra jjajajaj
en principi marxava dimecres,pero me quedare un dia mes i me portaran a un puesto on diuen que casi sempre entra algo.
ultima oportunitat per escoltar el meu nou carret xiular(encara no se com xiula)
el tuf line no a patit res i vui tocar aquet fil com una corda de guitarra.
vui veure com atacan el meu esquer o per lo menys una carrera redera.
aquesta mati al riu he contat mes de 15 llobarros morts i un de ells molt gran la resta petits.
ULTIMA OPORTUNITAT......DEMA
ot,te contestare a casa per que aqui no tinc temps i el ordenador va molt lent i me desespera.
tocava canviar de puesto (la barra del trabucador)vaig pasar tot el dia amb la famili per la mati ja estava foten ostias ...pero res (desesperant)no vaig veure cap gavina cap esquixada
asins que vaig estar les dues primeres hores a spinning i la resta observant el mar amb un ull i l altre fen castells de sorra jjajajaj
en principi marxava dimecres,pero me quedare un dia mes i me portaran a un puesto on diuen que casi sempre entra algo.
ultima oportunitat per escoltar el meu nou carret xiular(encara no se com xiula)
el tuf line no a patit res i vui tocar aquet fil com una corda de guitarra.
vui veure com atacan el meu esquer o per lo menys una carrera redera.
aquesta mati al riu he contat mes de 15 llobarros morts i un de ells molt gran la resta petits.
ULTIMA OPORTUNITAT......DEMA

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Lo bo es fa esperar. Demà triomfes!!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
ja se ha esgotat el temps i dema ja torno a casa ............encara no me lo puc creure de no aixecar cap tallahams o palometo en 12 dies,mati ,mitg dia ,de tardes i fins hi tot de nit,gracies a tots pero dema si deu vol ja estare a casa.

Seeeergi, el dia que diguem "vull un llobarro de 2 quilos" sortim a mar i retornem amb l'esmentada bèstia per sopar a l'esquena. El dia que diguem: "vaig a divertir-me amb els tallahams" i els ensopeguem i passem una jornada per ser recordada. El dia que necessitem un pot de bonítol amb oli per un compromís o una amanida i diguem: "reina, surto un moment a mar, agafo quatre bonítols i torno" i a la nit ja tinguem el bonítol a punt per conservar.... aquell dia, possiblement deixaré de pescar. Haurà perdut l'interès.
Sergi, l'any vinent disfrutaràs el doble les captures!!!
Ànims, i ens veiem ran d'aigua així que pugui!!
Sergi, l'any vinent disfrutaràs el doble les captures!!!
Ànims, i ens veiem ran d'aigua així que pugui!!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
JA ESTIC A CASA , asins que dema me treure el mono(com que estic acostumat a no treure res jajajajaj)dema me pasare una estona per uns dels meus cotos i me trec el monas (si hi ha sort i escolto el meu nou carret xiular)
tens rao tola ..............pero es molt fort,sempre he aixecat algo...... el any pasat la mitjana va ser de un per dia i va ser dolenta fa dos anys vaig aixecar 14 en un dia (espectacular)ja fa 6 anys que vaig al delta i aquet any ni amb els autoctons de la zona,no hi havia manera.
tens rao tola ..............pero es molt fort,sempre he aixecat algo...... el any pasat la mitjana va ser de un per dia i va ser dolenta fa dos anys vaig aixecar 14 en un dia (espectacular)ja fa 6 anys que vaig al delta i aquet any ni amb els autoctons de la zona,no hi havia manera.

Au, doncs l'any que ve, castigat sense anar-hi!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Llàstima tiu, un altre vegada serà !!
salutacions
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental