MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

croniques de lo delta 2011

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

croniques de lo delta 2011

Missatge  sergispining el Dt 16 Ago 2011, 18:53

començan les vacances al delta,agafem la caravana i sortim direccio el delta del ebre,me esperen 15 dies al meu paradis de pesca (tot i que el agost no es gaire bo per pescar)a la altura de la ampolla per la autopista comença el primer ensurt,una roda de la caravana me reventa.
destroça tot el pas de roda del armari interior,trenca el cable de la nevera i la grua triga mes de 1 hora en vindre.
despres del ensurt continuem marxa cap al delta,en instalem al camping i comemço a reparar la destroça.
el primer contacte amb la pesca el tinc amb esquer(no a spining).
pujo a un portalan de fusta monto la canya amb un tap i cuc per agafar alguna orada (mojarres com le diuen al delta)i en sergi petit es despista i cau al riu 2 ensurt en les vacances .
dema toca spinning continuara.....SERGISPINING.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: croniques de lo delta 2011

Missatge  dri79 el Dt 16 Ago 2011, 21:09

Ostres,ànims d´ara en endavant que segur que sotiran les coses bastant millor.Salut i disfruta de la pesca!
dri79
www.forumdepesca.com

Localització : girona
Data de registre : 03/06/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 16 Ago 2011, 21:44

ànims sergi, si ja estàs a lloc ja no pots reventar roda, si en sergi jr ha caigut un cop, el proper s'ho mirarà millor per no tornar a caure, ara nomes et queda pescar i gaudir !! sort i bones vacances !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 17 Ago 2011, 00:00

Dani escrigué:ànims sergi, si ja estàs a lloc ja no pots reventar roda, si en sergi jr ha caigut un cop, el proper s'ho mirarà millor per no tornar a caure, ara nomes et queda pescar i gaudir !! sort i bones vacances !

jeje tens tota la raó!!
Molta sort per allà a baix Sergispinning!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

consells

Missatge  Padre el Dj 18 Ago 2011, 09:18

hola, m'agradaria que si em pots dir algun lloc per fer spinnig al delta, per que m'hi he acostumat pero a la costa brava i al delta de tant en tant i faig una escapada cap al sud.
moltes gràcies.
Padre
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Seva
Data de registre : 10/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 18 Ago 2011, 13:42

Ostres sergi quin ensurt amb el nen...la veritat que es una vergonya com està aquell pantalà.
Aigua passada tiu ara ja només a chalar com diuen allà, el delta està preciós i les aigües amb alguns peixos, que tinguis morta sort, i el més important….passa ho bé amb peixos o sense. Passo un mp.

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 20 Ago 2011, 01:01

amic, si hi ha una cosa que em recorda la sal de la barrumera és, sens cap mena de dubte, la teves cròniques del lo delta.

aquí tens un amic que les espera!

(edito) saps que per mi hi ha coses molt més importants que treure un bon peix de l'aigua, i la més important de totes són els nostres fills. Una remullada va bé de tan en tan per refrescar la memòria, però amb els nens, patim. La roda una bona putada... a veure si em treus un bon palometó i me'l dediques!

tu practica... que quan tornis et convido i m'expliques com treure'l a spining!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 20 Ago 2011, 12:50

gracies a tots,aquet any no ha començat gaire be (les vacances)per pescar ja u intento pero nanos no he vist el delta tan cardat,no he faltat ni un dia de matins,tardas i fin hi tot de nit NO HI HAN TALLAMS,el mes gran que he vist feia dos kilos,llobarros no arriven a mitj kilo i ja es mida gran la fe i la esperança es lo ultim que es perd i jo de paciencia en tinc un munt,pero fins un limit,en sant carles tanpoc en surten nomes se escolta algo en barca i a curri en la ampolla.
es molt trist (son cicles i jo no le ensopegat encare)pero ja porta casi una setmana i maxaco a saco (fins i tot la dona que me veu xafat i desilusionat me anima per anar i sortir a pescar)pero la realitat esque en una setmana que porto al delta encare no he vist cap empait (i aixo ja es mes serios)
he probat ab tot per sota per dalt ,paseantes ,popers,jigs.vinils.petits i gegants.streamers.(ara me enrecordo de en tola cuan estava a menorca que no hi avia manera i donavem anims pero esque no hi ha res)
ara de cap gros soc un munt,dema pasare casi tota la nit i part del mati ala mateixa bocana de la desembocadura,dema per collons a de caure.
fins dema companys.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 20 Ago 2011, 15:38

no desesperis sergi, aqui la cosa no està gaire millor, jo fa 2 setmanes que al final em consolo treient algun serranet a jigging i tornan-lo a l'aigua, com a mínim sents que pica alguna cosa, però en les 2 darreres sortides ni empaits ni gavines ni res de res....

tu insisteix, ja es posaran a tir :-)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Ds 20 Ago 2011, 17:48

Sergi, estàs de pega amb les rodes. El dia que ens vam coneixer te'n vas menjar una a l'autopista que vas aixafar el morro del cotxe, ara la caravana. Pensa que ja tens plena la qüota de sinistres a partir d'ara tot a d'anar a millor. Pensa, com tu dius, que seria pitjor estar treballant. Sort i peixos.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 20 Ago 2011, 18:00

Sergiiiii no desesperis!

Per aquí dalt està igual. Els bala-perduts després de 3 setmanes sense sortir, avui hem anat a mar amb un mono terrible i a les 11 ja plegàvem avorrits de tot plegat.
Ni una sola picada!!! Ni un sorell, ni un serrà, ni un biso.... res de res... fins i tot hem anat a la nostra reserva d'aranyes i res de res! Al.lucinant.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 20 Ago 2011, 23:36

kruskis escrigué:Sergiiiii no desesperis!

Per aquí dalt està igual. Els bala-perduts després de 3 setmanes sense sortir, avui hem anat a mar amb un mono terrible i a les 11 ja plegàvem avorrits de tot plegat.
Ni una sola picada!!! Ni un sorell, ni un serrà, ni un biso.... res de res... fins i tot hem anat a la nostra reserva d'aranyes i res de res! Al.lucinant.

la cosa està cardada cardada..... em consolo amb els 2 serranets de C&S a jigging¬

El company ja tingut millor sort (millor sort era alguna aranya, un espet petitó i un sorell petit just 10 metres abans de desembarcar a la sorra.... però ni rastre d'empaits, gavines i a la sonda no gaire res....... pfff que malament està el pati
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dg 21 Ago 2011, 18:27

4:00 de la mati sona el despertador(vaig anar a la 1:30 a dormir,festa de disfresas al camping)mitg llitre de cafe i canya,cap a la desembocadura per la platja.
a les 5:00 del mati ja eram al puesto,la mar molt tranquila (mala estrugança)
començo amb rapales molt petites per anar al llop,despres de casi una hora i cap senyal de ells i ja es feia de dia canviem als popers i paseantes ,cap senyal de res cap aixecada de peixos ,res de res (aborrit molt aborrit)començem a recular cap a la platja de riumar,amb vader me he pateijat tota la platja per dins del mar...... cap senyal.
hora de esmorçar i descansar una mica,en un puesto que hi han molts de bancs de sorra i onades he posat el anguilo i pam la primera picada en condicions i xiulada de carret (ostres que content)pero nanos quina p.u.t.a.d.a. una llisera .
ala estona he tingut 4 picades mes 4 cries de palometo de pam (es hora de marxar i no fer cap mal aquets animalots per que es facin grans i en fran faci els seus videos tan espectaculars)
fa ja algunes setmanes que corrien allo que estira tant .....tindra algo que veure?
se acavaran les vacances i no xiulara al meu carret ?
no me pot pasar a mi,queden tres dies ....A POR ELLOS.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dg 21 Ago 2011, 19:43

Boneeeeeess companys desde tarragona, despres d'unes mini vacances de forum com a escriptor, ja tornem a ser aqui. I que menys tornar amb un gran relat d'en sergisppining, company et felicito, ser que et costa molt d'escriure en catala, pero ho fas de puta mare.Jo tambe fotu moltes faltes pero que collons endavant. Deu n'hi do, nomes per les pallises que et fas et mereixeries treure una gran bestia. La veritat es que la cosa esta bastant fotuda, si et serveix de consol, jo hi sortit avui d'estreno per tarragona, desde les set i vint fins les dotze menys deu i res de res ha sigut frustrant, ja us narraré alguna aventura o desventura que segur que n'hi haurà

Ànims Sergi, que les ganes no decaiguin
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 22 Ago 2011, 11:19

avui com cada dia ,res de peix fora del aigua...... no toco escata,he vist un palometo navegant riu a dalt de uns 7 o 8 kilos,trankil sense preses no se espantava pero tampoc a atacat res,estava ple de llisals (com diuen a lo delta)
dema marxare a unaltre puesto lluny de on estic (al trabucador)
u sento per no poder explicar res mes,nomes se que estic molt moreno i cardo un braç de la ostia i el canell comença a carregarse força.
salut companys i força peixos.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Hola Sergi

Missatge  cahiga el Dl 22 Ago 2011, 12:58

Hola Sergi,
Jo soc un dels nois que va estar parlant amb tú al port de Badalona, al final m'he registrat. Quina pena quan he vist que les teves cróniques eren tan tristes com les nostres. El dia 12 várem anar 4 amics al Delta y després de fer una jornada maratoniana de més de 10 hores només vàrem poder treure de l'aigua 2 tallhams força petits. Mai havia vist la zona tan malament de peix. També vaig sortir un parell de dies la setmana passada per Roda de Barà i res de res. Sembla que haurem de tornar a casa per poder fer alguna bona pesquera...
cahiga
www.forumdepesca.com

Localització : Santa Coloma de Gramenet
Data de registre : 22/08/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Ago 2011, 13:56

cahiga escrigué:Hola Sergi,
Jo soc un dels nois que va estar parlant amb tú al port de Badalona, al final m'he registrat. Quina pena quan he vist que les teves cróniques eren tan tristes com les nostres. El dia 12 várem anar 4 amics al Delta y després de fer una jornada maratoniana de més de 10 hores només vàrem poder treure de l'aigua 2 tallhams força petits. Mai havia vist la zona tan malament de peix. També vaig sortir un parell de dies la setmana passada per Roda de Barà i res de res. Sembla que haurem de tornar a casa per poder fer alguna bona pesquera...

Benvingut cahiga !! Si t'has registrat, pots conèixer gent, llegir cròniques, fes les teves cròniques, i compartir experiències, ja es molt, els peixos ja arribaran, salut i benvingut !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

08-09-1011

Missatge  ot el Dt 23 Ago 2011, 14:12

Hola nois! mireu qe el dia 8 de setembre vaig al delte de l'ebre 4 dies, algu em podria informar per anar desde terra on tinc que anar? i desde barca? on la llogu?

moltisimes gràcies!!

C&S
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 23 Ago 2011, 14:58

busca riumar a google, aquests lloguen kayaks, patins, velers, barques i tot el que floti amb motor o sense, sobre on anar, ho desconec, pregunta a en sergi que està allà ara mateix
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 23 Ago 2011, 18:45

benvingut cahiga me alegro que de veuret per aqui.
ot,te contestare a casa per que aqui no tinc temps i el ordenador va molt lent i me desespera.

tocava canviar de puesto (la barra del trabucador)vaig pasar tot el dia amb la famili per la mati ja estava foten ostias ...pero res (desesperant)no vaig veure cap gavina cap esquixada
asins que vaig estar les dues primeres hores a spinning i la resta observant el mar amb un ull i l altre fen castells de sorra jjajajaj
en principi marxava dimecres,pero me quedare un dia mes i me portaran a un puesto on diuen que casi sempre entra algo.
ultima oportunitat per escoltar el meu nou carret xiular(encara no se com xiula)
el tuf line no a patit res i vui tocar aquet fil com una corda de guitarra.
vui veure com atacan el meu esquer o per lo menys una carrera redera.
aquesta mati al riu he contat mes de 15 llobarros morts i un de ells molt gran la resta petits.
ULTIMA OPORTUNITAT......DEMA

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 23 Ago 2011, 21:35

Lo bo es fa esperar. Demà triomfes!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 24 Ago 2011, 15:36

ja se ha esgotat el temps i dema ja torno a casa ............encara no me lo puc creure de no aixecar cap tallahams o palometo en 12 dies,mati ,mitg dia ,de tardes i fins hi tot de nit,gracies a tots pero dema si deu vol ja estare a casa.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 25 Ago 2011, 19:51

Seeeergi, el dia que diguem "vull un llobarro de 2 quilos" sortim a mar i retornem amb l'esmentada bèstia per sopar a l'esquena. El dia que diguem: "vaig a divertir-me amb els tallahams" i els ensopeguem i passem una jornada per ser recordada. El dia que necessitem un pot de bonítol amb oli per un compromís o una amanida i diguem: "reina, surto un moment a mar, agafo quatre bonítols i torno" i a la nit ja tinguem el bonítol a punt per conservar.... aquell dia, possiblement deixaré de pescar. Haurà perdut l'interès.

Sergi, l'any vinent disfrutaràs el doble les captures!!!

Ànims, i ens veiem ran d'aigua així que pugui!!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 25 Ago 2011, 23:17

JA ESTIC A CASA , asins que dema me treure el mono(com que estic acostumat a no treure res jajajajaj)dema me pasare una estona per uns dels meus cotos i me trec el monas (si hi ha sort i escolto el meu nou carret xiular)
tens rao tola ..............pero es molt fort,sempre he aixecat algo...... el any pasat la mitjana va ser de un per dia i va ser dolenta fa dos anys vaig aixecar 14 en un dia (espectacular)ja fa 6 anys que vaig al delta i aquet any ni amb els autoctons de la zona,no hi havia manera.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 26 Ago 2011, 01:54

Au, doncs l'any que ve, castigat sense anar-hi! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent