MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Xavi de Cervelló

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Xavi de Cervelló

Missatge  xavi99 el Dt 12 Jul 2011, 21:57

hola companys de mar, em dic Xavi i sóc de Cervelló. Sempre m'ha agradat la pesca i de ben jovenet em vaig enganxar. De més gran ho he tingut que deixar però ara que tinc els crios més grans i torno. He recuperat les meves canyes i també m'he comprat alguna canyeta nova. He anat uns 5 cops a Port Ginesta i excepte un dia que se'm va escapar un llobarro als nassos (amb passejador) res de res. Ni una picada. M'he comprat no fa gaire un caiac inflable i ens ho passem molt bé amb la família per la costa brava. Estic plantejant-me comprar-me'n un de debò per pescar-hi però estic una mica indecís. M'acolloneix anar sol fent l'indi amb un caiac. En fi que si veig que hi ha moviment i ho puc fer acompanyat doncs tiraria el projecte endavant. La idea es pescar pel garraf, barcelona, etc, i si algun dia s'escau que cony!, la costa brava (la millor del món).

Bé, salut i peixos.
xavi99
www.forumdepesca.com

Localització : Barcelona
Data de registre : 11/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Xavi de Cervelló

Missatge  mikel k el Dt 12 Jul 2011, 22:27

Hola benvingut no pasaran gairas mesos que pescarem plegats temps al temps.
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dt 12 Jul 2011, 23:25

Benvingut Xavi, per aqui en corren una colla de kaiaqueros i dels bons, i a mes solen ser dels que quasi sempre treuen peix, aixi que "ojuuuuuu al dato"
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 13 Jul 2011, 00:19

Benvingut xavi !

Si ets de cervelló, la pesquera més propera i on em consta que surten bastants kayaks es a la zona del prat, però si et soc sincer la majoria de gent del fòrum es de girona, o puja de pesca cap a girona, tot i que algú de barcelona o rodalies hi ha, jo si mai baixes per la costa brava encantat d'acompanyar-te, a barcelona m'hi veuràs ben poc ja veig nèixer i viure-hi 16 anys i ara ja soc un pixapins reciclat i no m'en torno cap allà :-)
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xavi99 el Dc 13 Jul 2011, 00:56

Gràcies companys, molt bon rotllo la veritat. Estic per pillar-me el Strike d'Islander, tarpon 120 o el prowler 13. Aviam si em podeu recomenar. Casi que tinc ja a la front el Strike: diuen que es molt estable per que te doble quilla i que està força ben currat. El meu primer kit de compra passa pel caiac, obviament, baca inflable i un carret per portar-lo fins l'aigua (d'aquests que es pleguen i es poden posar en el tabutxo o com es digui). Ja vindrà la sonda i etc (quina canya veure el relleu del fons i els metres glups!).

Després faltaran els nassos de fotre's a l'aigua i anar-se'n una mica lluny. Inicialment vorejaré la costa. L'altre dia amb l'inflable vaig fer el giri des de Cala Castell fins a Cala estreta. Suposo que fer-ho amb un caiac com deu mana deu de ser la llet.

A quina distància de la costa pots agafar bons peixots més o menys?.

Bé espero aviat que faci el pas i ens poguem veure.

Salut i peixos (que en falten).
xavi99
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xavi99 el Dc 13 Jul 2011, 00:58

Dani escrigué:Benvingut xavi !

Si ets de cervelló, la pesquera més propera i on em consta que surten bastants kayaks es a la zona del prat, però si et soc sincer la majoria de gent del fòrum es de girona, o puja de pesca cap a girona, tot i que algú de barcelona o rodalies hi ha, jo si mai baixes per la costa brava encantat d'acompanyar-te, a barcelona m'hi veuràs ben poc ja veig nèixer i viure-hi 16 anys i ara ja soc un pixapins reciclat i no m'en torno cap allà :-)

jaja. Jo visc fora de Barcelona. Certament si pogues anar a viure a la costa brava ho faria en un plis (altre cosa és el que diria la dona i els nanus jaja).

Salut
xavi99
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 13 Jul 2011, 01:00

Benvingut Xavi!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 13 Jul 2011, 01:03

Els peixots els pots agafar amb 2 pams d'aigua i a 1 metre de la vora, i a partir d'aqui, anar entrant xino xano, però no et pensis que per anar en kayak pescaràs més, jo porto poc en kayak i en les 3 darreres sortides a peu he pescat, i amb kayak porto unes porres que ni t'explico... aixó si, faig un exercici de collons.

Mira a dalt a Missatges, fes clic allà que et vaig enviar un privat sobre els kayaks i encara no l'has llegit
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xavi99 el Dc 13 Jul 2011, 01:08

Dani escrigué:Els peixots els pots agafar amb 2 pams d'aigua i a 1 metre de la vora, i a partir d'aqui, anar entrant xino xano, però no et pensis que per anar en kayak pescaràs més, jo porto poc en kayak i en les 3 darreres sortides a peu he pescat, i amb kayak porto unes porres que ni t'explico... aixó si, faig un exercici de collons.

Mira a dalt a Missatges, fes clic allà que et vaig enviar un privat sobre els kayaks i encara no l'has llegit

Exercici?. Collonut!, és la segona derivada. El caiac ho te tot per mi per això crec que no quedarà arraconat: no podria viure sense el mar, m'agrada la pesca i gaudeixo amb el caiac inflable com un nan!. Que més puc demanar ;-)
xavi99
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 14 Jul 2011, 12:41

benvingut al forum company, salut i bona pesca
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Xavi de Cervello.

Missatge  QUIM C. el Dj 14 Jul 2011, 13:22

Benvingut Xavi. Un dia de l'any passat vaig sortir en caiac de Port LLigat (Cadaques) dicidit a buscar peix, amb sonda , direccio Italia , mes de 1 h, 30 m. i no me vaig creua ni un puto peix, de tornada vaig passar per la Massa Oros, Cap de creus i vorajan costa i vaig veura que no tenia la sonda espatllada, ( es lo que pensaba). No ho repetiria segur. vorejar es mes segur i mes profitos.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xavi99 el Dj 14 Jul 2011, 19:02

QUIM C. escrigué:Benvingut Xavi. Un dia de l'any passat vaig sortir en caiac de Port LLigat (Cadaques) dicidit a buscar peix, amb sonda , direccio Italia , mes de 1 h, 30 m. i no me vaig creua ni un puto peix, de tornada vaig passar per la Massa Oros, Cap de creus i vorajan costa i vaig veura que no tenia la sonda espatllada, ( es lo que pensaba). No ho repetiria segur. vorejar es mes segur i mes profitos.

Hola Quim, no entenc molt bé el que dius. Que vols dir que no et creies el que veies a la sonda?. Per la costa veies un munt de peixos i en canvi a la quinta punyeta res de res??, otia, i vas anar sol 1:30 m mar endins?. Buff jo sóc incapaç de fer quelcom així. Sóc de la quinta que va veure 'Jaws' de jovenet i això em va marcar ;-). Tinc que veure la coste a no més de 5 metres i borejant. Vaig veure uns a peskama o no se quin forum que els tius pescàven i fins i tot i veien dofins :-? i altres al youtube que els hi passen unes orques pel costat...
xavi99
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 14 Jul 2011, 19:10

Si en Quim més o menys et diu això, que costejant sense allunyar-te de la costa pots pescar de tot, no cal anar mar endins, hi ha molts llocs on a 100 metres de la costa ja tens 30, 40 o 50 metres de fondaria, més que suficient per treure de tot, inclús pescar a fons, a jigging, besucs, calamar, de tot... no per anar més endins trobaràs més peix, el millor es costejar, trobar llocs amb fondària, pedres, desnivells, llocs interessants, ara si vas a platja d'aquelles de sorra i sorra i més sorra.... ja pots anar a 50, 200 o 500 metres de la platja, que a molts llocs continues tenint 3 metres de fondària....
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Xavi de Cervelló.

Missatge  QUIM C. el Ds 16 Jul 2011, 14:40

Si Xavi, es el que has entes, costa de creura que no me creues cap banc de peix,ni cap peix al fons, ni a mitja altura. Molta aigua i molta sorra es el que baix trobar. i si vaig anar sol es perque a un amic no se li pot proposar una cosa aixi, era una bogeria que tenia que ferla sol. Tambe s'a de dir que el temps i les prediccions eran bones i que ara ja no tinc ganes de repetir.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: