SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Xavi de Cervelló
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Xavi de Cervelló
hola companys de mar, em dic Xavi i sóc de Cervelló. Sempre m'ha agradat la pesca i de ben jovenet em vaig enganxar. De més gran ho he tingut que deixar però ara que tinc els crios més grans i torno. He recuperat les meves canyes i també m'he comprat alguna canyeta nova. He anat uns 5 cops a Port Ginesta i excepte un dia que se'm va escapar un llobarro als nassos (amb passejador) res de res. Ni una picada. M'he comprat no fa gaire un caiac inflable i ens ho passem molt bé amb la família per la costa brava. Estic plantejant-me comprar-me'n un de debò per pescar-hi però estic una mica indecís. M'acolloneix anar sol fent l'indi amb un caiac. En fi que si veig que hi ha moviment i ho puc fer acompanyat doncs tiraria el projecte endavant. La idea es pescar pel garraf, barcelona, etc, i si algun dia s'escau que cony!, la costa brava (la millor del món).
Bé, salut i peixos.
Bé, salut i peixos.

xavi99- www.forumdepesca.com
- Localització: Barcelona
Reputació: 0
Data de registre: 11/07/2011
Re: Xavi de Cervelló
Hola benvingut no pasaran gairas mesos que pescarem plegats temps al temps.

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009
Benvingut Xavi, per aqui en corren una colla de kaiaqueros i dels bons, i a mes solen ser dels que quasi sempre treuen peix, aixi que "ojuuuuuu al dato"

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
Benvingut xavi !
Si ets de cervelló, la pesquera més propera i on em consta que surten bastants kayaks es a la zona del prat, però si et soc sincer la majoria de gent del fòrum es de girona, o puja de pesca cap a girona, tot i que algú de barcelona o rodalies hi ha, jo si mai baixes per la costa brava encantat d'acompanyar-te, a barcelona m'hi veuràs ben poc ja veig nèixer i viure-hi 16 anys i ara ja soc un pixapins reciclat i no m'en torno cap allà :-)
Si ets de cervelló, la pesquera més propera i on em consta que surten bastants kayaks es a la zona del prat, però si et soc sincer la majoria de gent del fòrum es de girona, o puja de pesca cap a girona, tot i que algú de barcelona o rodalies hi ha, jo si mai baixes per la costa brava encantat d'acompanyar-te, a barcelona m'hi veuràs ben poc ja veig nèixer i viure-hi 16 anys i ara ja soc un pixapins reciclat i no m'en torno cap allà :-)

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Gràcies companys, molt bon rotllo la veritat. Estic per pillar-me el Strike d'Islander, tarpon 120 o el prowler 13. Aviam si em podeu recomenar. Casi que tinc ja a la front el Strike: diuen que es molt estable per que te doble quilla i que està força ben currat. El meu primer kit de compra passa pel caiac, obviament, baca inflable i un carret per portar-lo fins l'aigua (d'aquests que es pleguen i es poden posar en el tabutxo o com es digui). Ja vindrà la sonda i etc (quina canya veure el relleu del fons i els metres glups!).
Després faltaran els nassos de fotre's a l'aigua i anar-se'n una mica lluny. Inicialment vorejaré la costa. L'altre dia amb l'inflable vaig fer el giri des de Cala Castell fins a Cala estreta. Suposo que fer-ho amb un caiac com deu mana deu de ser la llet.
A quina distància de la costa pots agafar bons peixots més o menys?.
Bé espero aviat que faci el pas i ens poguem veure.
Salut i peixos (que en falten).
Després faltaran els nassos de fotre's a l'aigua i anar-se'n una mica lluny. Inicialment vorejaré la costa. L'altre dia amb l'inflable vaig fer el giri des de Cala Castell fins a Cala estreta. Suposo que fer-ho amb un caiac com deu mana deu de ser la llet.
A quina distància de la costa pots agafar bons peixots més o menys?.
Bé espero aviat que faci el pas i ens poguem veure.
Salut i peixos (que en falten).

Dani escrigué:Benvingut xavi !
jaja. Jo visc fora de Barcelona. Certament si pogues anar a viure a la costa brava ho faria en un plis (altre cosa és el que diria la dona i els nanus jaja).
Salut

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Els peixots els pots agafar amb 2 pams d'aigua i a 1 metre de la vora, i a partir d'aqui, anar entrant xino xano, però no et pensis que per anar en kayak pescaràs més, jo porto poc en kayak i en les 3 darreres sortides a peu he pescat, i amb kayak porto unes porres que ni t'explico... aixó si, faig un exercici de collons.
Mira a dalt a Missatges, fes clic allà que et vaig enviar un privat sobre els kayaks i encara no l'has llegit
Mira a dalt a Missatges, fes clic allà que et vaig enviar un privat sobre els kayaks i encara no l'has llegit

Dani escrigué:Els peixots els pots agafar amb 2 pams d'aigua i a 1 metre de la vora, i a partir d'aqui, anar entrant xino xano, però no et pensis que per anar en kayak pescaràs més, jo porto poc en kayak i en les 3 darreres sortides a peu he pescat, i amb kayak porto unes porres que ni t'explico... aixó si, faig un exercici de collons.
Exercici?. Collonut!, és la segona derivada. El caiac ho te tot per mi per això crec que no quedarà arraconat: no podria viure sense el mar, m'agrada la pesca i gaudeixo amb el caiac inflable com un nan!. Que més puc demanar ;-)

benvingut al forum company, salut i bona pesca

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
Xavi de Cervello.
Benvingut Xavi. Un dia de l'any passat vaig sortir en caiac de Port LLigat (Cadaques) dicidit a buscar peix, amb sonda , direccio Italia , mes de 1 h, 30 m. i no me vaig creua ni un puto peix, de tornada vaig passar per la Massa Oros, Cap de creus i vorajan costa i vaig veura que no tenia la sonda espatllada, ( es lo que pensaba). No ho repetiria segur. vorejar es mes segur i mes profitos.

QUIM C.- www.forumdepesca.com
- Edat: 57
Localització: FLAÇA
Data de registre: 24/02/2010
QUIM C. escrigué:Benvingut Xavi. Un dia de l'any passat vaig sortir en caiac de Port LLigat (Cadaques) dicidit a buscar peix, amb sonda , direccio Italia , mes de 1 h, 30 m. i no me vaig creua ni un puto peix, de tornada vaig passar per la Massa Oros, Cap de creus i vorajan costa i vaig veura que no tenia la sonda espatllada, ( es lo que pensaba). No ho repetiria segur. vorejar es mes segur i mes profitos.
Hola Quim, no entenc molt bé el que dius. Que vols dir que no et creies el que veies a la sonda?. Per la costa veies un munt de peixos i en canvi a la quinta punyeta res de res??, otia, i vas anar sol 1:30 m mar endins?. Buff jo sóc incapaç de fer quelcom així. Sóc de la quinta que va veure 'Jaws' de jovenet i això em va marcar ;-). Tinc que veure la coste a no més de 5 metres i borejant. Vaig veure uns a peskama o no se quin forum que els tius pescàven i fins i tot i veien dofins :-? i altres al youtube que els hi passen unes orques pel costat...

Si en Quim més o menys et diu això, que costejant sense allunyar-te de la costa pots pescar de tot, no cal anar mar endins, hi ha molts llocs on a 100 metres de la costa ja tens 30, 40 o 50 metres de fondaria, més que suficient per treure de tot, inclús pescar a fons, a jigging, besucs, calamar, de tot... no per anar més endins trobaràs més peix, el millor es costejar, trobar llocs amb fondària, pedres, desnivells, llocs interessants, ara si vas a platja d'aquelles de sorra i sorra i més sorra.... ja pots anar a 50, 200 o 500 metres de la platja, que a molts llocs continues tenint 3 metres de fondària....

Xavi de Cervelló.
Si Xavi, es el que has entes, costa de creura que no me creues cap banc de peix,ni cap peix al fons, ni a mitja altura. Molta aigua i molta sorra es el que baix trobar. i si vaig anar sol es perque a un amic no se li pot proposar una cosa aixi, era una bogeria que tenia que ferla sol. Tambe s'a de dir que el temps i les prediccions eran bones i que ara ja no tinc ganes de repetir.

QUIM C.- www.forumdepesca.com
- Edat: 57
Localització: FLAÇA
Data de registre: 24/02/2010
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum