SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Alguns nous esquers de Savage Gear
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Alguns nous esquers de Savage Gear
Doncs nois, aqui hos ensenyo nous artificials de Savage Gear que pròximament sortiran a la venta.
Ara els tinc qe posar a proba i veure els resultats, en el blog ja aniré informant, ahir al vespre mateix vaig poder estrenarne un amb un llobarro i l'altre es va escapar... (les fotos no les vaig poder fer ja qe no portava camera....
)

Esper-ho que hos agradin
Ara els tinc qe posar a proba i veure els resultats, en el blog ja aniré informant, ahir al vespre mateix vaig poder estrenarne un amb un llobarro i l'altre es va escapar... (les fotos no les vaig poder fer ja qe no portava camera....

Esper-ho que hos agradin
Re: Alguns nous esquers de Savage Gear
Guapos guapos!!aguets vinil tant llarg rolllo anguilot,potser el anzuelo queda molt separat no del final? ya comentaras les esperiencies.

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009
el plomat un pel, pero si te la boca prou grossa com per tragar tot això, també la té per tragar l'ham!
I laltre montatge, és anti-algues!
I laltre montatge, és anti-algues!
Comancem amb resultats
Nois! aqui teniu alguns resultats del nou SavaGear Prey110 que pròximament sortirà a la venta.
Sincerament, no vui vendra la moto, però neda molt bé!! n'estic molt content, té una forma de nadar molt nerviosa i a cops és un mestra!! Han sortit 3 barracudes i 5 espets.

Salut i bona pesca!!
AFAGEIXO:
Sincerament, no vui vendra la moto, però neda molt bé!! n'estic molt content, té una forma de nadar molt nerviosa i a cops és un mestra!! Han sortit 3 barracudes i 5 espets.

Salut i bona pesca!!
AFAGEIXO:
Primer dia de prova del nou: Sandeel Slug!!
m'he llevat a les 7 i a les 8 era a puesto, a les 11 ja era a casa. Tot ha set posant a prova els nous vinils amb els llobarros, i s''ha de dir que realment funcionen, ja que sortiran a la venta el pròxim any.
Ha sortit un llobarro de mig kilo aprox ja que el ca** m'ha robat el vinil!!. i després un altre que amb el vinil de 20cm buscava la barracuda qe havia vist, feia 1,5kg. una gran sorpresa!!

PD: ELS DOS HAN TORNAT A L'AIGUA!
m'he llevat a les 7 i a les 8 era a puesto, a les 11 ja era a casa. Tot ha set posant a prova els nous vinils amb els llobarros, i s''ha de dir que realment funcionen, ja que sortiran a la venta el pròxim any.
Ha sortit un llobarro de mig kilo aprox ja que el ca** m'ha robat el vinil!!. i després un altre que amb el vinil de 20cm buscava la barracuda qe havia vist, feia 1,5kg. una gran sorpresa!!

PD: ELS DOS HAN TORNAT A L'AIGUA!
Aquest nano és imparable!!! Et nombro pichichi de la setmana!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
hahahhahhahaha
Eh qe l'andema hi vaig tornar i amb elmateix vinil, una altre picada qe no es va clavar!!!
Eh qe l'andema hi vaig tornar i amb elmateix vinil, una altre picada qe no es va clavar!!!
ot escrigué:hahahhahhahaha
jajaja
Ot jo a la teva edat anava darrera les nenes, de festa major, amb moto, els amics..... i tu pescant com un boig, que els hi dius a les noies?
Dolç o salat? Truita o llobarro ??? Quin crac jajajaja

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
hahahahahhahahah hi ha 365 dies a l'any i cada dia té 24h, temps suficient per tot, llobarros i llobarros amb potes!!!
aqesta tarda, he tornat a posar a prova el Sandeel Slug, ja se que pensareu qe estic ben malalt amb el temps qe fotia plovent a tope, però a casa no em puc qedar pas... En fi, he tingut una picada de llobarro que no s'ha clavat, (l'he vist pujar) i al cap de una estona,he tingut una picada qe de sobta s'ha qedat qiet i despres ha fet cops de cap i s'ha desclavat, he tornat a tirar i he vist que era... la barracuda!!! qe me l'ha seguit, he tornat a tirar i PAM!! a sota els meus peus, devia fotre 2-3kg ha estat lluitant però quan la tenia ben be a sota qe anava fent cops de cap, ha tallat el fil!!! s'ha quedat amb el vinil dins la boca...
però bueno, divendres a tornar-hi!
però bueno, divendres a tornar-hi!
Descansi en pau al fons del mar el Sandell Slug,pobre....Yo ahir vaig adguirir algun vinil per fer proves al mar no e pescat may amb vinil fora els coneguts anguilots,y fa molt anys els Flait lure.Per cert Ot parlant de prves has provat may les culleretes al mar?

no, bueno només les ondulants amb pluma a radera i funcionen ;D( bonitos)
Be correm per Yo tuve molts de videos de llobarus trets amb culleretes,pero tenen que ser unes culleretes molt especials amb "fulla"de olivera el nostre conpany Chinesteta esta innobant en aguest sentit.

molt bé nanu quina sort que puguis sortir tant a pescar ...ben fet, aprofitant al m`axim si senyor !!
Per les palometes ja tindràs temps..ara només et falta trobar una spinganera ja ja
Per cert, t'han donat a provar el deviator ? funciona molt bé .
salutacions
Per les palometes ja tindràs temps..ara només et falta trobar una spinganera ja ja
Per cert, t'han donat a provar el deviator ? funciona molt bé .
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum