SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Esquers i productes Molix
Pàgina 2 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 3 •
1, 2, 3 
Re: Esquers i productes Molix
Hola
Aquí un vídeo d’un prototip que encara no és a la venda, proteus 130, si podeu trobar el seu germanet petit, que es mou igual de bé, encara que per segons quins peixos es jugar amb foc. Fins que em va arribar el gran tirava el proteus petit als tallhams amb 10 cm de fil acerat..
http://youtu.be/Gpbag74jOvw
M’en alegro ! el jugulo és un jig collonut, ja està més que demostrat que pesca molt allà a on va, i el t-jerk també és bon esquer, encara que personalment m’agrada més per exemple el stop&go del finder, en canvi a poc a poc el t-jerk ja es veu que es un killer, i si combines tirons rotllo twitching amb parades i arrancades ràpides es molt efectiu igual que el finder.
Per cert, depèn que peix vulguis fer amb ell hauries de fer canvi d’ hams per anar més tranquil i segur, encara que per peixos de 3-4 kilos si no els apretes vas sobrat, almenys a mi no m' han obert les poteres.
salutacions
Aquí un vídeo d’un prototip que encara no és a la venda, proteus 130, si podeu trobar el seu germanet petit, que es mou igual de bé, encara que per segons quins peixos es jugar amb foc. Fins que em va arribar el gran tirava el proteus petit als tallhams amb 10 cm de fil acerat..
http://youtu.be/Gpbag74jOvw
Dani escrigué:Fran pren nota: Espet petit, pescat amb Molix Jugulo (comprat dijous i divendres a la nit es va estrenar !! )
Els seguirem provant tinc el jugulo i el t-jerk de moment, el jugulo es llança molt bé, neda bé recollint a poc a poc (com el vaig provar) i notes la picada molt bé. El t-jerk de moment neda bé però encara no s'ha estrenat.
Salut ;-)
M’en alegro ! el jugulo és un jig collonut, ja està més que demostrat que pesca molt allà a on va, i el t-jerk també és bon esquer, encara que personalment m’agrada més per exemple el stop&go del finder, en canvi a poc a poc el t-jerk ja es veu que es un killer, i si combines tirons rotllo twitching amb parades i arrancades ràpides es molt efectiu igual que el finder.
Per cert, depèn que peix vulguis fer amb ell hauries de fer canvi d’ hams per anar més tranquil i segur, encara que per peixos de 3-4 kilos si no els apretes vas sobrat, almenys a mi no m' han obert les poteres.
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
Hola a tots,
Molix Hyper Snap.
Encara que semblin petites a primera vista, tenen una resistència increible i molt bona qualitat, fins i tot penso que poden tenir més resistència de la que es declara...penso ojo, ho dic per les proves que he fet en les que he apretat fort i molt molt bé.

salutacions
Molix Hyper Snap.
Encara que semblin petites a primera vista, tenen una resistència increible i molt bona qualitat, fins i tot penso que poden tenir més resistència de la que es declara...penso ojo, ho dic per les proves que he fet en les que he apretat fort i molt molt bé.

salutacions

Es veuen prou reforçats per la mida que tenen

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Aquí un vídeo d’un llob fet amb el brigante...va ser un VS amb tallhams...
Mai m’havia passat de portar dos tallhams darrere i que de cop surti del fons un llob i molt a prop de la barca foti castanya deixant als tallhams que eren molt més grans que ell (era mascle) amb un pam de nassos…el meu compi va ser qui va donar la veu d’alarma, fran fran que és un llobarro...vaig flipar quan el vaig veure ja que pensava que era un tallhams... quina sorpresa !
Bon finde i bones vacançes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aguets Molix fot por,com tu curras Fran!

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009
Ojo amb aquests.... molix punitor, molix piper, molix audace, molix magux....es mouen molt bé i funcionen deluxe...tinc alguns videos bonics i moltes coses a fer però poc temps....grrrrrrrrrrrr
Amb el superfinder vaig clavar una tonyina de 50 o 60 k (i amb el meu equipet...tela...) però al final es va deixar anar deu meu si no la perdo ja que hi havia a bord una gopro per grabar sota aigua i tot !!
I la setmana passada mentre em fotu el bocata aprofito i faig curri amb el superfinder, no passan 10 minuts que una palometa d'uns 10 k va entrar deu meuuuuuuuu jajaja quin susto em vaig fotre quan va picar !
Uns petits vídeos...
salutacions
Amb el superfinder vaig clavar una tonyina de 50 o 60 k (i amb el meu equipet...tela...) però al final es va deixar anar deu meu si no la perdo ja que hi havia a bord una gopro per grabar sota aigua i tot !!
I la setmana passada mentre em fotu el bocata aprofito i faig curri amb el superfinder, no passan 10 minuts que una palometa d'uns 10 k va entrar deu meuuuuuuuu jajaja quin susto em vaig fotre quan va picar !
Uns petits vídeos...
salutacions

Uuuuohhhhhhhhhhhhhhh dues sortides ha fet el pobret i varies espècies ha fet...juro que aquest no el mullo més...jubilació anticipada ...es queda pel record...

Per cert si trobeu una llampuga saltant amb un proteus a la boca...era meva ! La pobre saltava i s’escoltava el gring gring de les boletes...ojalá hagi caigut....fa poc parlàvem amb uns amics que les llampugues no tallaven el fil ...

salutacions

fran escrigué:
Per cert si trobeu una llampuga saltant amb un proteus a la boca...era meva ! La pobre saltava i s’escoltava el gring gring de les boletes...ojalá hagi caigut....fa poc parlàvem amb uns amics que les llampugues no tallaven el fil ...
Que no? Doncs a nosaltres ens van tallar el fil dues vegades el diumenge... i això que era un 0.5 o un 0.6

kruskis escrigué:
Que no? Doncs a nosaltres ens van tallar el fil dues vegades el diumenge... i això que era un 0.5 o un 0.6
Jiji... ara entenc perque no pesques. Què volies treure amb aixo, tunyines?

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
El cas es que hi havia un que deia que no podien tallar perquè no tenien dents...i que no havia manera de fer entendre que sii tenen..
i si agafa una de 50 cm rotllo bass ja veuràs sapastre jajaj.
Kruskis i tant amb un 0,35 o 0,40 vas més que bé jo he fet de groses amb 0,38....el baix que portes es més bé per fer palometes, tallhams grosos, baporetes o tonyinetesssssss !
salutacions
i si agafa una de 50 cm rotllo bass ja veuràs sapastre jajaj.
Kruskis i tant amb un 0,35 o 0,40 vas més que bé jo he fet de groses amb 0,38....el baix que portes es més bé per fer palometes, tallhams grosos, baporetes o tonyinetesssssss !
salutacions

Anna-74 escrigué:kruskis escrigué:
Jiji... ara entenc perque no pesques. Què volies treure amb aixo, tunyines?
jajaja ei Anna es que son de pagès !! I quan acaben el 0,6 porten de recanvi la corda del pou, però s'ho pasen teta !!
Ara conyes a part jo porto un 0,10 i un 0,20 crec, aviam si es comporten o partiré aviam si dissabte es deixa enganyar alguna llampugueta i surto de dubtes

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
[quote="Dani"][quote="Anna-74"]
Dani hi han moltes maneres de trencar fill com ja sabràs ..personalment amb un 0.10 de trenat he fet bons peixos (fa poc al delta vaig estar en combat amb un silur de més de 40kg i amb temps el trec vaig trencar volen, ah, això si apreta fins a on és pot si vas prim i clar s' allarga el combat, i un 0,20 de baix el trobo massa prim que no vol dir que no serveixi però penso que es massa risc.
L'any passat van marxar molt d'hora, espero i penso que aquest any tindrem llampugues moolt guapes (+3cm día aprox) esperem que aguantin de fet fa 3 anys vaig pescar les últimes a finals d'octubre...
salutacions
kruskis escrigué:
Ara conyes a part jo porto un 0,10 i un 0,20 crec, aviam si es comporten o partiré aviam si dissabte es deixa enganyar alguna llampugueta i surto de dubtes
Dani hi han moltes maneres de trencar fill com ja sabràs ..personalment amb un 0.10 de trenat he fet bons peixos (fa poc al delta vaig estar en combat amb un silur de més de 40kg i amb temps el trec vaig trencar volen, ah, això si apreta fins a on és pot si vas prim i clar s' allarga el combat, i un 0,20 de baix el trobo massa prim que no vol dir que no serveixi però penso que es massa risc.
L'any passat van marxar molt d'hora, espero i penso que aquest any tindrem llampugues moolt guapes (+3cm día aprox) esperem que aguantin de fet fa 3 anys vaig pescar les últimes a finals d'octubre...
salutacions

Bah!! Molt fins us heu tornat vosaltres... No heu vist l'agulla que té el paisano per enfilar les sardines, podríeu fer-la servir per fer voltar un pollastre a l'ast!

Hola gent!
Com molts ja sabeu he tingut que canviar l'aigua salada per la dolça, el que m'ha fet aficionar a la pesca del Black Bass.
He estat provant varies marques i una d'elles és Molix, de la que estic molt content i estic a l'espera de provar més productes.
Us deixo un parell de vídeos en Full HD que tinc preparats, espero que us agradin!
Molix Larva: Anàlisis
http://www.pescablackbass.es/2012/04/molix-larva-130.html
Molix Larva: test en piscina
Molix Larva en acció
Com molts ja sabeu he tingut que canviar l'aigua salada per la dolça, el que m'ha fet aficionar a la pesca del Black Bass.
He estat provant varies marques i una d'elles és Molix, de la que estic molt content i estic a l'espera de provar més productes.
Us deixo un parell de vídeos en Full HD que tinc preparats, espero que us agradin!
Molix Larva: Anàlisis
http://www.pescablackbass.es/2012/04/molix-larva-130.html
Molix Larva: test en piscina
Molix Larva en acció

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
Pàgina 2 de 3 •
1, 2, 3 
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum