SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Esquers i productes Molix
Pàgina 1 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3 
Esquers i productes Molix
Hola
Com alguns ja sabeu des de fa unes setmanes, sóc col.laborador del grup molix .
Ja vaig rebre alguns productes i apart de tenir una sensació de flipe total (era com un nen amb els regals dels reis.....) he quedat sorprès amb el material que te la marca. El brigante i el jugulo els coneixia i ja els havia fet funcionar de debò però hi ha moltes cosetes més...
Aquí hi havia un arsenal de tres parells…

Vaig flipar al rebre el paquet. Va ser una sensació que em posava la pell de gallina segons anava veient el material... obrir i trobar bobines amb el nou trenat de molix, grapes, jigs, pasejants, jerkbaits, minows, ruberjigs, kikus, capses, vinils, fluorocarbono, enganxines….
Per tant, i amb el permís demanat – i donat - (gràcies) aprofitaré aquest post per que pugeu veure el material d’aquesta firma, com també per si teniu algun dubte amb els esquers o el que necessiteu si us puc ajudar, clar.
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
Re: Esquers i productes Molix
T jerk

Un vídeo amb el moviment.
http://www.youtube.com/watch?v=ROFwAfv-rp0
Proteus

Un vídeo al aigua dolça (al mar també dona peixos
)
http://www.youtube.com/results?search_query=molix+proteus&aq=f
Punitor

Kiku (uyyyyy això......)

Jugulo

brigante

http://www.youtube.com/watch?v=j2EecoOyd8k
finder jerk

Cremes varies (virago, satorm worm.

http://www.youtube.com/user/ThinkFeelFish#p/u/3/DhIPg8is7Io
http://www.youtube.com/user/ThinkFeelFish#p/u/2/zfTKZDRwoss
Poc a poc més,
salutacions

Un vídeo amb el moviment.
http://www.youtube.com/watch?v=ROFwAfv-rp0
Proteus

Un vídeo al aigua dolça (al mar també dona peixos
http://www.youtube.com/results?search_query=molix+proteus&aq=f
Punitor

Kiku (uyyyyy això......)

Jugulo

brigante

http://www.youtube.com/watch?v=j2EecoOyd8k
finder jerk

Cremes varies (virago, satorm worm.

http://www.youtube.com/user/ThinkFeelFish#p/u/3/DhIPg8is7Io
http://www.youtube.com/user/ThinkFeelFish#p/u/2/zfTKZDRwoss
Poc a poc més,
salutacions

A mi la veritat és que també m'han cridat molt l'atenció.
Actualment tinc nomès el Jugulo, però aquesta setmana he tingut moltes temptacions d'agafar un Proteus o un Sculpo Dr Silent pel Black Bas...la veritat és que no sé quan cauré, però algun dia sé que l'acabaré comprant
Actualment tinc nomès el Jugulo, però aquesta setmana he tingut moltes temptacions d'agafar un Proteus o un Sculpo Dr Silent pel Black Bas...la veritat és que no sé quan cauré, però algun dia sé que l'acabaré comprant

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
El proteus ja m'ha donat peixos petits, però em fa por posar-ho a segons quins llocs... vaig posar un pam de fil d’acer per evitar robatoris i un simple només darrera però de moment res.
En breu sortirà el seu germà gran quines ganes !! De bass tinc un poper que mare meva com ha de funcionar, necessito temps per poder provar .
Fotos del finder,

salutacions

Nova finder especie...va entrar a les dues de la tarda...

Quan no volen adalt....és el moment finder

Avui han arribat, i encara que fos a un llac a prop de casa els havia de provar 5 minutets…son una passada encara no hi son a la venda, però penso que en breu hi serán.
Quan faci fotos amb llum natural les poso que a casa perden molt, i si pot ser vídeos que es vegi com es mouen….

salutacions

Quan no volen adalt....és el moment finder

Avui han arribat, i encara que fos a un llac a prop de casa els havia de provar 5 minutets…son una passada encara no hi son a la venda, però penso que en breu hi serán.
Quan faci fotos amb llum natural les poso que a casa perden molt, i si pot ser vídeos que es vegi com es mouen….

salutacions

Collons amb el Finder...

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Ja em direu on i quan els podrem comprar!
Joguines noves !!!!!
Joguines noves !!!!!

bernau- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: L'Estartit
Reputació: -5
Data de registre: 23/03/2009
bernau escrigué:Ja em direu on i quan els podrem comprar!
Joguines noves !!!!!
al patrocinador www.subprof.com alguns models ja els tenen disponibles, i els que no tinguin els tindràn aviat (no??!!) (ara a algú l'hi xiulen les orelles........)
Jo també estic impacient per provar-los, a veure si abans de divendres puc mirar-ho...

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Patrocinador, ja ens avisaras!

bernau- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: L'Estartit
Reputació: -5
Data de registre: 23/03/2009
Parlarem amb el jefe!
Quin us fa gràcia, el finder jerk?

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
kruskis escrigué:Parlarem amb el jefe!
Brigante de 160mm pinta molt be, color Sw01 Blau sardina
Finder Jerk
El jubar també pinta bé...
Jo voto pels dos primers :-)

Que consti que no soc cap comercial ni rebo cap compesacio economica,pero us puc asegurar que la seva alta efectivitat dels Molix dunara molta guerra,si no temps al temps tothom este que guañar la vida evidenment,pero la qualitat y efectivitat tenan que anar de la ma,"los Molix nos ban a molar los huesos".

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009
Tinc pendent de fer uns vídeos sota aigua, i fora per que es vegin els moviments de la canya/esquer. El finder el podeu moure com vulgueu que no sortirà de l’aigua, no s’enreda, personalment com més m’agrada es a tirons rotllo jerking amb la canya a 45º respecte a l’aigua, i fent stop&go que te una parada brutal.
El finder te una amplia gama de colors, hi han moments que tirar un peix que s’assembli al màxim al que està menjant el depredador en el moment pot donar l’èxit o no. Està clar que hi ha situacions que menjarà sigui blau, gris o marró, però tinc clar i comprovat que moltes vegades una bona elecció pot marcar la diferència. Aquí tres imitacions de diferents espècies.
Si el finder es bonic i efectiu....buffffffff el superfinder jerk..
mikel k escrigué:Que consti que no soc cap comercial ni rebo cap compesacio economica,pero us puc asegurar que la seva alta efectivitat dels Molix dunara molta guerra,si no temps al temps tothom este que guañar la vida evidenment,pero la qualitat y efectivitat tenan que anar de la ma,"los Molix nos ban a molar los huesos".
Cert Mikel, molta guerra... al aigua dolça ja son un referent, i des de fa temps trepitgen fort amb el salt water...com ja vaig dir abans de començar amb ells, només tenia el brigante i el jugulo i ja estava molt content sobre el seu rendiment, però tenen molts models més per cubrir diferents necessitats de cada pescador. A part de ser bon material la relació qualitat preu es bona.
Cal dir que tampoc rebo calers a canvi, de fet ja ho vaig dir al post de Barcelona,
però ho torno a dir una vegada més i prou, el temps que pugui dedicar a la firma es altruista (tinc la meva feina que tela....) a la vista está que rebo material doncs clar, però no guanyo un céntim per les vendes dels productes molix, ni major craft, ni evergreen, ni omtd, que son marques que ells també porten.fran escrigué:Ben clar que es sàpiga que no tinc cap tipus d’interès comercial, solsamènt m’han seleccionat per provar esquers i parlar/promocionar amb les meves impressions.
Mai diguis mai, però ara mateix, la meva tasca és provar peixets, donar les meves impressions i clar promocionar material i marca. Ara tinc uns prototips que també teeeeeeeeela marinera....fins i tot em fa por donar li per menjar als peixos per si ho perdo jaja .
Ah, si mireu la web de molix veureu hi han molts companys al staff per tot arreu i sincerament em veig molt petit al costat d'ells però bueno vaig fent, penseu que hi han compis a tota Espanya, Portugal, Itàlia, Japó, EEUU, França….
Bon finde !

Fran pren nota: Espet petit, pescat amb Molix Jugulo (comprat dijous i divendres a la nit es va estrenar !! )
Els seguirem provant tinc el jugulo i el t-jerk de moment, el jugulo es llança molt bé, neda bé recollint a poc a poc (com el vaig provar) i notes la picada molt bé. El t-jerk de moment neda bé però encara no s'ha estrenat.
Salut ;-)
Els seguirem provant tinc el jugulo i el t-jerk de moment, el jugulo es llança molt bé, neda bé recollint a poc a poc (com el vaig provar) i notes la picada molt bé. El t-jerk de moment neda bé però encara no s'ha estrenat.
Salut ;-)

Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3 
Pàgina 1 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum