MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

9 de 10

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

9 de 10

Missatge  kruskis el Dv 10 Jun 2011, 02:38

Hola gent,

Fa dies que no escric gaire, vaig una mica de cul però avui he trobat una estoneta, una mica tard, però l'he trobat.
Ja fa 4 setmanes que vaig desmuntar la sonda per enviar al servei tècnic doncs no funcionava gaire bé.... avui he trucat per veure què passava i m'han dit que està morta, que ja la puc llençar, per tant aquest cap de setmana toca sortir de nou sense sonda, esperant veure algun sorell o algun tallahams a superfície doncs pescar a cegues és un conyàs quan hom s'acostuma a rastrejar amb la sonda. Què hi farem, tocarà gratar-se la butxaca i comprar una sonda nova. Tan debò tots els mals d'aquest món fossin comprar una sonda, no?
La qüestió és que avui, quan m'han comunicat la defunció de la meva sonda, m'ha fet una gràcia... m'ha sentat com el cul. M'he estressat... i quina és la millor manera de des-estressar-se? doncs anant a pescar!

He trucat en Paisano perquè preparés les canyes i quan he plegat l'he recollit a ell i a els trastos i hem enfilat cap a la Gola.
Hem estat més d'una hora per arribar allà dalt, encara maleeixo tots els camions i tractors que s'han posat d'acord avui per no deixar-me anar ni a 80 i m'han fet etern el camí. Mai se m'havia fet tan llarg... menteixo! Un cop vaig escoltar el CD sencer d'Agua Bendita al semàfor de Verges!!! Què dura un CD? 50 min? Un calvari.

Algun dia, algú de vosaltres, crec que en Sergispinning o en Calador, va dir que de cada 10 sortides a spinning des de costa, es pescava només un dia. Doncs avui és la novena sortida i les esperances van minvant, avui no m'he molestat ni a anar canviant l'esquer. He arribat, he posat el Maxrap (sí, aquell que li tenia mania i al final ens hem fet amics) i no l'he canviat en tota l'estona. L'aigua era bruta de collons, estava tot ple de fulles, algues, troncs i merdes vàries i diverses, el mar estava calmat i feia una miqueta de ventet.
He llençat més amunt, més avall, cap a dintre el riu, cap a la bassa, on es barregen les aigües, cap a les canyes....
I el resultat...? Doncs avui ni una trista bossa de plàstic! Very Happy Very Happy Very Happy

M'estic acostant a la sortida número 10.
Tindré recompensa? Us fotaré per terra les estadístiques? Very Happy Me n'avorriré d'anar a pescar des de costa?

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: 9 de 10

Missatge  Josep M. Pons el Dv 10 Jun 2011, 09:13

kruskis, no et desanimis home! si les estadístiques diuen que 1 cop de cada 10 es pesca sergur que a la següent toca! jejeje!
Tens pensat quina sonda posaràs?
Ciao!
Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 13/05/2011

http://pescacostabrava.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dv 10 Jun 2011, 11:46

Kruskiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!

No pot ser!!! Però si la Gola (intueixo la del Ter oi?), va ser el lloc on et vas mig desvirgar amb una llissa robada!!!

I això de l'estadística? Doncs no m'en recordo, però si ho vaig dir jo, us vaig mentir!!! Aquest hivern ha estat molt llarg i dur, i t'asseguro que hagués firmat per pescar una de cada deu sortides! jajaja.

I ara no és que la cosa hagi millorat eh? Si que es pesca sovint ara, però de sorellets i llobarrets la cosa no puja.

Que trist! Qualsevol dia d'aquests m'acompanyes i anem a fer una spinningada a la Gola a veure qui ho fa pitjor!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 10 Jun 2011, 16:31

OSTRES ME SENTO MALAMENT KRUSKIS,VAIG SER JO...JAJAJAJAJAJAJJ.
aquesta era la meva mitjana al hivern(pero no u deixis,un amic meu va estar un any per estrenarse i ara preguntali al maquina)
de totes menas... ara a la epoca que estem la mitjana vaixa considerablement,la deixarem en 1 de cada 3?
si el aigua era molt bruta,tens que anar probar fins donar al clau,posa anguilons (mira que teniu mania als angulons funcionen i de maravella,amb el aigua bruta posa colors llampants i tambe amb petits popers o paseantes,sort company i vindra la recompensa.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 10 Jun 2011, 16:48

Sergi quan l'hi vas dir 9 de 10, no li devies explicar que les bosses també compten, i es clar, de bosses en treu moltes en kruskis jajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 10 Jun 2011, 20:43

Jo de bosses és al revés, en trec 9 de cada 10 sortides!
Sergi, calador, no desistiré! Us ho dec per haver-me apadrinat alguna vegada!
Josep M. Em sembla que agafaré una Lowrance Elite 5 doncs ha de ser d'aquesta marca perquè com que l'altra era d'aquesta mateixa marca i feia poc que havia complert la garantia, la casa em fan un descompte extra. M'agraden les de la sèrie HDS però se m'en van molt de pressupost...

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dg 12 Jun 2011, 18:50

La paciència es la mare de la ciència ...
Ves maxacant i treballant les zones com bé ja ho fas que ja veuràs ja....
Sempre ho dic...tot es temps, és el mateix que pescar un determinat peix de X cm metres o X kilos, constància, intentar saber el màxim i sobre tot, disfrutar i pasar-ho bé..

Això de la bossa em recorda una nit surfcastera amb 15 o 16 anys..picadón...faig un crit, m’aixeco corrent, començo a recollir...ostres...no tira però pesa...pesa bastant...deu meu quien bitxu...pot ser un pop? No, a sobre ben plena, imagineu els comentaris dels amics al veure la bossa del carrefour...

El tema més bo es que a les tres hores passa el mateix...començo o recollir i el mateix ...pes mort...no tira...jo ja reia un altre bossa però collons quan era a prop semblava que tirava i tot (no vaig dir res per evitar mes rialles encara) per que clar, ja tenia el corro darrera i ja es veia de lluny el blanc iluminat....jajajaj tots rient, però al final .....jajajaj vaig riure jo, ja que va ser una sípia cheers !!!

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dt 14 Jun 2011, 09:12

kruskis, crec que la lowrance és una gran sonda, jo n'havia tingut una i anava molt i molt bé.
Per el que he vist que has escrit aquest find ens vam veure al mar, jo anava amb la pneumàtica blava.
Un saludo!
Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 13/05/2011

http://pescacostabrava.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 15 Jun 2011, 02:16

Doncs sí! Nosaltres erem la neumàtica del costat que tampoc sabíem com fer-los picar. Un diumenge realment desastrós

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt