MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Permisos navegació i pesca en aigua dolça

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Permisos navegació i pesca en aigua dolça

Missatge  Dani el Dj 02 Jun 2011, 22:37

Pel tema del kayak, he vist que tinc que demanar un permís de navegació, especificar a quin tram i de quins rius es tracta, anar a l'aca amb el formulari emplenat, fotocopia del dni compulsada, i esperar suposo (de taxes no posa res, ja m'extranya....) el problema es que no es pot fer per internet, has d'anar-hi personalment....

A sobre he llegit que en trams específics, hi ha normativa complementaria, per exemple a algun tram del ter quan crien els ocells no pots passar en kayak per no alterar el medi.... perque es tan complicat i està tan mal explicat?? Es més dificil anar de legal que passar de tot i tirar milles, intento fer-ho bé, però es que ho compliquen tant !!

Per pescar a aigua dolça, he vist que encara es més complicat, ja que a part d'especificar el tram del riu on vols anar, alguns depenen de la generalitat, altres son com cotos privats i estan assignats a alguna associació de pesca, a més alguns son de pesca sense mort, altres es pot pescar amb mort, però només a certes espècies, mides mínimes, i amb una quota que t'assignen de màxim de captures, novament, complicadissim, super mal explicat, i encara no n'he tret l'aigua clara..... i a sobre per fer el tràmit has d'anar a buscar el tio que el coto segons on sigui.... ja te collons...

La meva intenció es demanar el certificat de navegació pel delta del fluvià, muga i ter, per entrar i sortir a mar, i ja posar demanaré el de pesca per si entro o surto fent el curri que no em caigui un paquet, quan esbrini com es fa, que tinc que emplenar, a on portar-ho, i el que s'ha de pagar, faré una crònica.... perque us asseguro que s'ho val.........

ah, i no truqueu al 012 d'informació, es de pagament, he estat 17 minuts de rellotge, i al final m'han dit que tinc que trucar a l'ACA que allà ningú sap de que va.... i els 17 minuts de la trucada ja els han cobrat es clar....... el problema es que amb l'ACA solucionaré el tema de la navegació, però el de pesca, no se ni com ni on posar-m'hi.....

Tanta BURROcracia em posa dels nervis.... paciència Dani !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Permisos navegació i pesca en aigua dolça

Missatge  kruskis el Dv 03 Jun 2011, 01:11

Jeje veig que ja t'ho dius tu sol... "paciència Dani"

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Ds 24 Set 2011, 13:39

Dani, has aconseguit alguna informacio sobre aquest tema?. Al meu poble, quan ho foten tant difícil, diem que és millor demanar perdó que permís.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 24 Set 2011, 19:28

joemosqueroles escrigué:Dani, has aconseguit alguna informacio sobre aquest tema?. Al meu poble, quan ho foten tant difícil, diem que és millor demanar perdó que permís.

Joe, sincerament, espero que no hagis de demanar mai perdó, entre d'altres coses, perque navegar per aigües interiores (rius, pantans, etc..) sense el permís de navegació, suposa una sanció màxima de 6000€, el mínim no se quin es, però en tot cas segur que hi ha gent que hi va 50 vegades i no els pasa mai res, però com jo ja he ensopegat algun cop amb el puto murphy i les seves lleis, no me la jugo, no he anat encara a esbrinar com va el tema a veure si una estona i puc anar...

Quan vulguis fer una escapadeta ja diràs Joe, felicitats pel kayak :-)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dg 25 Set 2011, 21:34

Joe, sincerament, espero que no hagis de demanar mai perdó, entre d'altres coses, perque navegar per aigües interiores (rius, pantans, etc..) sense el permís de navegació, suposa una sanció màxima de 6000€
Quan vulguis fer una escapadeta ja diràs Joe, felicitats pel kayak :-)

Dani no m'ho pensava que la broma podés sortir tan cara. Només arribar amb el kayak vaig anar al pantano que hi ha al poble i el vaig fotre a l'aigua per probar-lo. Imaginat que venen els forestals i em foten 6000 euros!!! Tant buscar ofertes per poder estalviar una mica i a la primera ja em costa un quilo en "extres".
Per sortir amb el kayak me'n moro de ganes, però sortiu a unes hores indecents!!! Probaré de venir una d'aquestes quedades que feu, si em puc aixecar.
Joe

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 25 Set 2011, 21:45

El tema de les hores i el lloc son negociables jaja. Ja quedarem joe cap problema

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

sobre la navegacio a estuaris

Missatge  anxovetasv el Dv 18 Maig 2012, 09:33

Hola Dani, et contesto tart perque m'he incorporat tart en aquest forum. Jo tinc entes que el permis per navegar en aigues continentals no abarca els estuaris, es a dir, queper exemple, desde Snt Pere P. fins el mar, no es nesesari, si no que es nesesari cap l'interios, I un altre, per pescar a estuaris, nomes cal la llicencia de pesca esportiva, no cal treure tickets ni osties com a aigues continentals: rius amunt, escluses, llacs pantanos. Hi un altre, normativa catalana, tots els peixos aloctons exepte la carpa, s'han de sacrificar cuan es pesquen, cas del black bass, perca, lluci,etc Encara que jo, els torno a l'aigua.(els romanesos, xinesos, algun gabatxo, s'els emporten), a llocs com a extremadura, ta veuen sacrificar un peix d'aquets, i tu vas darrera, jejejeje...be espero que t'hagi servit, salut.

anxovetasv
www.forumdepesca.com

Edat : 53
Localització : L'Escala
Data de registre : 17/05/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 18 Maig 2012, 11:29

be per lo que se per pescar la llicencia es la mateixa, lo que i vas en algun lloc on esta acotat t'has de treure el pase que aixo si o pots fer per internet o trucant al 012 t'el fan al moment, per navegar p'els rius pantans, llacs, et tens que treure una matricula i lo que no se de segur es si la matricula et serveix nomes per el panta o el lloc on la demanes , o pots anar a tot arreu

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Permisos navegació i pesca en aigua dolça.

Missatge  BECADER el Dv 18 Maig 2012, 16:39

La matricula que t'envia l'ACA,nomes la podem fer servir per el lloc on volem navegar,sigui caiac,vela,o inflable amb rems...o sigui cada riu o embassament,te el seu numero de matricula,a part que hi ha llocs on estan declarats confinats.
Per exemple de Sant Pere Pescador a la desembocadura:

Rem:Navegacio condicionada a la neteja.

Vela:Navegacio confinada.

Motor:Navegació confinada.

Navegació confinada: a) zones on la susceptibilitat a la invasio duta a terme pel musclo zebrat es elevada i la invasio potencial causaria impacte a abastaments de poblacions o espais d'especial interes ecologic,com ara zones PEIN o zones de proteccio especial.

b) zones afectades pel musclo zebrat.

De Torroella de Montgri a la desembocadura:

Rem:condicionada a la neteja.

Vela:navegacio confinada.

Motor: navegacio confinada.

Total que si voleu navegar per aigues continentals,toca pagar i solicitar matricula de cada lloc....a part de fer la neteja corresponent dels caiacs o embarcacions,per tal de no contaminar amb el zebrat llocs que estiguin lliures d'aquesta plaga letal.

De totes maneras,aquestas lleis nomes serveixen p'els del pais...per els forasters ara que b el estiu,no son compatibles...

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 18 Maig 2012, 18:52

Hi ha tants forats negres a la normativa...

L'any passat al saló nàutic vaig veure un stand de la Generalitat i se'm va encendre la llumeta i jo que me n'hi vaig amb la intenció de clarificar d'una vegada per totes un munt de preguntes sobre normatives de caiacs i altres com les que aquí es plantegen.

Un tio que representava la Generalitat, el orden i la lei i ell per a mi tot sol! això era un regal dels Déus que no podia desaprofitar de cap de les maneres!!

Jo tot satisfet, que per fi havia trobat l'esberla que em permetia esmunyir-me fora del pou de la ignorància en el que em trobava summit fins a la data i va, i a mesura que anava disparant preguntes, al tio aquell d'informació (?) se li anava obrint la boca un pam. Més perdut que un fill de puta en el dia del pare, em va respondre balbucejant que si volia, em podia donar un trítpic sobre piscifactories i un altre del museu de pesca de Palamós. No te jode??!!! què cony hi tenia a veure tot allò amb les piscifactories???!! només li faltava afegir: "-Su tabaco, gracias.".

I me'n vaig girar cua amb un tríptic que no m'interessava i igual d'ignorant com hi havia arribat.

Menys mal que hi ha per aquí alguns eixerits que sí que coneixen el tema...

Gràcies, tu.

Martí.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: