MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sortides en kayak

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Sortides en kayak

Missatge  Dani el Dv 17 Ago 2012, 12:25

Gràcies Martí, entre aquesta tarda i demà matí que fem aquella sortideta "especial" aviam si trobo el peix en qüestió, ganes no en falten, i saber quin es? no es complicat.... però ho deixarem en standby....

Ahir en mikel va sortir a la badía de roses, i va tenir premi a la insistència, com que t'he l'ordinador espatllat i pot fer connexions mínimes, us faig jo el seu mini report

En mikel surt d'olot a la puta hora, perdó, molt aviat, i abans de que clareji ja es a l'aigua amb el kayak, es matiner de mena. Troba bastanta activitat i treu uns quants sorells de mida, treu un espet maco, i continua a la seva veient bancs de sardineta, de sobte a darrera la sardineta veu uns lloms platejats, tira el jig a sobre, i zas !! Llobarro de 3 kgs, com aquell qui res:

Encara està en estat de shock per la captura, però es ben merescuda, felicitats mikel !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 18 Ago 2012, 01:29

Dani escrigué:En mikel surt d'olot a la puta hora, perdó, molt aviat, i abans de que clareji ja es a l'aigua amb el kayak, es matiner de mena. Troba bastanta activitat i treu uns quants sorells de mida, treu un espet maco, i continua a la seva veient bancs de sardineta, de sobte a darrera la sardineta veu uns lloms platejats, tira el jig a sobre, i zas !! Llobarro de 3 kgs, com aquell qui res:

Miguelillo!! ben fet, tu! que una cosa és fer curri amb un artificial i que se t'hi enganxi i una altra cosa és trobar-te al mig dels empaits, tenir la canya preparada amb el jig perquè saps al que vas i llençar-li i notar la pujada de triomf de la canya que immediatament se't vincla.

Saber el que vas a buscar i anar-hi equipat. Trobar-t'hi per fi en la situació perfecta, aprofitar-la i triomfar. Nano, això sí que és triomfar. Busquis llobarros, espets o burrets.

Enhorabona per la triomfada.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 18 Ago 2012, 19:10

Si si si objectiu complert ! Paisano & Tola demà faig la cronica, pero avui ha estat un gran dia!
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 19 Ago 2012, 00:00

Va ara tinc un momentet, crònica de la doble jornada !

Ahir ens vam trobar 4 companys per sortir en kayak cap al tard, sobre les 7, i aprofitar el capvespre, fer una pernocta i aprofitar la matinada. La previsió del meteo indicava un màxim de F3 de mig matí fins allà les 18/19 hores, la típica marinada que entra a l'estiu vaja, res preocupant en principi.

I- ARRIBADA I TEMPS 18~21h
Arribem a les 18 hores, comencem a preparar-ho tot, ja veiem que feia vent i el mar estaba bastant picat, així que preparem sense presses, ja que a part de tot el normal en kayak, les canyes, cimbells, sonda, estris varis, etc... aquest cop hi afegiem nevera, menjar, beguda, muda de recanvi, sac de dormir, total, que teniem molts trastos i vam posar la capacitat dels kayaks a prova, arribant al límit, però amb exit. Seguim sense presses, esperant que la marinada afluixi i a les 20:00 s'ajunten al grup els 2 companys que faltaven. La cosa pinta malament, la marinada es un garbí bastant fort, el mar està encrespat, la poca fondària de la platja encara ho dificulta més, jo faig una breu incurssió sortint del riu cap al mar, dos zodiacs ho proven també, un pescador de la zona també, mitja volta i cap a dins i falta gent, tothom recula, el mar està emprenyat i em de deixar que es calmi.

II- CAPVESPRE 21~00:00

No podem sortir, decidim instalar-nos a la mateixa desembocadura, sopem, llancem les canyes amb una mica de tita, i les oradelles fan el seu agost, en clavem alguna de petita però els hams grossos del 1/2 la majoria fan que puguin anar menjant la tita sense arribar a clavar la majoria del cops, i la que arribava a clavar, cap a l'aigua de nou. Al final optem per anar a dormir, posem despertadors a les 5, i tot hi aguantant la música d'un xiringuito de platja que te obert fins a les 3 repartint "mojitos a gogo", ens adormin com podem

III- MATINADA 05:00~06:30
Ens despertem a les 5 en punt! gota de vent, el mar com un plat, la cosa promet !! Fem un ràpid esmorçar i cap a l'aigua hi falta gent, alguns volen provar al calamar, algu porta metralleta i jig, jo concretament portava una canya amb jibio, una especialment pel meu objectiu, i un altre amb un artificial per curri de grans depredadors. Entrem a l'aigua, als 10 minuts les ombres difusses dels companys es comencen a convertir en siluetes visibles, ha començava a apareixer el sol pel cap de creus, tot i que timidament, hi havía una mica de boirina i estava ben ennubolat, i aixó feia que la nit s'allargués més del compte, o era la sensació que teniem tots. Primeres proves a l'aigua, res de calamar, res a jigging, la sonda en vaga, cap gavina, cap banc de sardineta, cap empait, ni gota d'activitat vaja

IV- A PUNTA DE CLAR
Ja era de dia, lleig, ja que era nùbol, però ja de dia, la activitat fins el moment nul·la, jo tenia una canya especial el meu objectiu, i una preparada per curri per fieres més grosses, així que quan no hi ha més a fer i davant la manca d'activitat, a fer curri, de fet el meu objectiu el podia trobar a curri o amb activitat en superfície si veia sardineta, així que ja m'anava bé.

Curri cap amunt, curri cap avall, paso aprop d'en Dani (calador) i just en el moment que creuavem 2 paraules el meu carret ens interromp, comença a xiular de valent i el fil que marxa, per un moment m'he girat cap a la canya de curri potent, ja pensant en un tallahams, o un palometó, o alguna altre fera, però no, aquesta no xiulava, era l'altre, la del meu objectiu, aquell que dies abans a roses m'havia fet remar uns 6 o 7 kms sense cap resultat !

Doncs bé, em giro, agafo la canya, freno una mica i començo a recollir, el peix es resisteix però va vinguent, la línia anava uns 40 metres per darrera meu, al final el peix arriva, fa una volta sota el kayak però el pujo sense contemplacions, m'el miro, i si, es ella !! Ja tinc la meva primera palometa blanca !! (pesada a casa va fer 410 grams)

Content com un gínjol, ja que el peix realment estira molt, lluita fins que no l'embarques i sempre busca aigua i fons per fugir, el feien molt entretingut i més amb equips lleugers com el que duia preparat a tal efecte. Continuem amb el curri, provant aqui i allà com abans, però res, em giro per comprobar que tot estigui bé, que no hagi perdut esquer, creuat línies... la puntera es mou, molt poc, però delata alguna cosa que pica però que no arriba ni a treure carret.. pujo, un bonítol !! El meu primer bonítol, però la llastima es que feia poc més d'un pam, molt petit, així que l'allibero i torna a l'aigua, jo he vingut a per palometes i la resta avui indultats.

Continuo fent curri i encara no han passat 20 minuts, que trec la segona palometa, aquesta amb molta més força que l'anterior, quan ja la tenia a 3 o 4 metres del kayak que la veia brillar, lluent, blanca, preciosa a contrallum del sol i sota l'aigua, agafa ella com si res i em posa la puntera a sota l'aigua amb la canya ben doblegada, treia fil del fre i busca fons com una boja, per 2 o 3 cops intento pujar-la i ella que busca fons, ja em pensava que poder aquesta faria 1 kilo o dos, no se d'on treia les forces, doncs res, al final que la pujo, i observo que es un pel més grossa que l'altre, pesada a casa 490 grams, però aquesta tenia les piles alcalines o no ho entenc, em va fer gaudir d'alló més !

Aqui acaba la jornada, volia palometa blanca i a la segona sortida que faig anant per elles en trec dos, content i feliç, a més em van dir que tenien molta fama de peix combatiu tot i la seva mesurada mida, i us puc dir que es veritat, i que gasta més mala llet una palometa blanca de mig kilo que un verderol de kilo , i mira que aquests ja lluiten, però la palometa m'ha deixat amb un pam de nas.

Culinariament la familia contenta, jo content, i els companys amb ganes de repetir experiència a veure si el proper dia en trobem més.

Salut i peixos !

EDITO: Afegeixo la foto !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 19 Ago 2012, 11:32

Fantastic DANI!!!PER CERT:http://pescakayac.blogspot.com.es/2012/08/lubina-de-3kilos.html
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 19 Ago 2012, 11:50

vist vist mikel !! t'he lincat el blog al meu

blog actualitzat ! http://www.pescacb.net/
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dg 19 Ago 2012, 14:10

Dani, "el que la sigue la consigue". Felicitats!!!
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 19 Ago 2012, 15:03

joemosqueroles escrigué:Dani, "el que la sigue la consigue". Felicitats!!!

gràcies ! Laughing
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dl 20 Ago 2012, 14:20

felicitats Dani, alemnys algú que pesqui.... jo hem prous feines he tocat escata aquests dies.!
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 20 Ago 2012, 16:29

no no, tu no toques gaire, però quan toques fas por !!!
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 20 Ago 2012, 22:46

Felicitats nanu!!!! Jo no n'he pescat mai cap d'aquestes bestioles.... :-(((

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Portlligat 22/9/12

Missatge  Dani el Dl 24 Set 2012, 21:44

Dissabte vaig sortir a Portlligat, vaig estar pescant una horeta i mitja, amb bons resultats la veritat, ja que no coneixia la zona, feia mar de fons, vent, i tot i així vaig fer mitja hora de curri sense resultat, i una hora de jigging on les picades es succeien una darrera l'altre i em va passar volant una horera de no parar, el resultat final una picada molt guapa amb sortida de fil i el carret xiulant, que es desclava :-(

Vaig seguir insistint a jigging, molts serranets petits, retornats a l'aigual, una juliola al robo, i finalment el que va anar a parar al sarró van ser 2 serrans macos i un pagre

No fan bon color, els vaig deixar a la nevera amb gel i van estar-hi unes 6 hores ben bones, van arribar a girona mig congelats i xops, ja que havia de continuar la pesca, però una de bon diferent !!

Cap a unes 40 persones en uns 30 caiacs dividits en 3 grups, vam fer la neteja de les cales del cap de creus, us poso algunes fotos de "la pesquera"

Cales que vaig recorrer en la neteja

Neteja de cala bona

Caiacs en acció de pesca... (de pesca de residus, ja es trist..)

Resultat parcial de la pesquera

I ja arribant a platja, resultat parcial també

Encara faltaven per arribar caiacs i la zodiac ben carregada.. així que companys, quan aneu a mar, no tireu res per la borda, ni a terra ni a l'aigua, el mar us ho agrairà, i jo també.

Podeu veure el relat senser al blog http://www.pescacb.net/
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3