MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2016
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sortides en kayak

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Sortides en kayak

Missatge  Dani el Ds 10 Mar 2012, 23:41

si, esperarem, es un consol almenys saber que no estava gaire be

bon cap de setmana a tothom, pescant o no Laughing

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Sortides kayak

Missatge  Dani el Dv 27 Abr 2012, 13:48

Demà tornem a sortir al mateix lloc que dissabte passat, hem quedat a les 5:45 a lloc, si algú vol més detalls que m'envii un MP, als habituals ja us he avisat per sms/MP o altres mitjans Laughing

Com plogui o faci vent haurem d'anar als pescadors que diuen que en CapRoig convida a esmorçar Twisted Evil

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 27 Abr 2012, 14:58

Demà tant si fa sol com no ho teniu malament per que, si no hi a res de nou, toca bricolatge. Però per mi serà un cap de setmana llarg, fins dimarts, i potser a esmorzar no però el cafè o el que prengueu sí.... Very Happy

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 27 Abr 2012, 15:03

CAP-ROIG escrigué: Demà tant si fa sol com no ho teniu malament per que, si no hi a res de nou, toca bricolatge. Però per mi serà un cap de setmana llarg, fins dimarts, i potser a esmorzar no però el cafè o el que prengueu sí.... Very Happy

jajaja no ha colat, haurem de provar amb un altre jaja

Doncs ja sabs, si allà les 12 vols descansar del brico, ens vens a veure a montgó que sobre les 12 tornem a platja, bon cap de setmana!

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Algu tenia gana avuy!!

Missatge  mikel k el Ds 28 Abr 2012, 16:08

Per cert algu volia fotos de surells???aguest son ben fescos!!

mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 28 Abr 2012, 20:44

veient el sorell aixi partit pensava en una agulla, però al comentar que treia fil com un boig, vol dir ja arriba l'estiu i es festa major !!!

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Ds 28 Abr 2012, 22:13

Aquesta caixalada nomes pot ser de tallahams, com ha anat el matí?

boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 29 Abr 2012, 00:13

boig de mar escrigué:Aquesta caixalada nomes pot ser de tallahams, com ha anat el matí?

tallahams = festa major Very Happy

uns millor que altres, el mar estava molt encabronat a l'escala, així que uns per precaució hem anat al fluvià, i en mikel k ha optat per anar a roses, a en mikel la jugada li ha sortit bé (tot i que el mar segur que estaba mogudet) i nosaltres bastant fluix, tot i que un pecador que no diré (ja ho dirà ell) ha tocat llobarros.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 29 Abr 2012, 14:22

Òndia mikel!!!

Quina sorellada!!! A només sis metres de fons, així no t'ha fet falta endinsar-te massa, que tal i com semblava que estava el mar...

No dissimulis i ara ens facis veure que hi ha tallahams. Si tenies gana haver-te portat un entrepà com fem tots. Quina queixalada li vares fotre tio! Jajaja

Per cert, el dia que coincidim ets un altre candidat a fer-me classes particulars de la sonda. Veig que tenim quasi la mateixa. Jo tinc la CUDA 300.

Enhorabona!

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 29 Abr 2012, 15:22

Dani escrigué:uns millor que altres, el mar estava molt encabronat a l'escala, així que uns per precaució hem anat al fluvià, i en mikel k ha optat per anar a roses, a en mikel la jugada li ha sortit bé (tot i que el mar segur que estaba mogudet) i nosaltres bastant fluix, tot i que un pecador que no diré (ja ho dirà ell) ha tocat llobarros.
Ahir, en Dani, en jmv i jo vam fer una juguesca o porra. Vam voler encertar el pes d'un llobarro.
Cadascun de nosaltres va dir un pes i el que més s'hi acostés guanyaria un viatge a Tenerife per a dues persones.

En jmv va dir 350 grams
En Dani va dir 500 grams
I jo vaig dir 450 grams

I taxan taxan.... ha pesat 472 grams! La qual cosa vol dir que el que més s'hi va aproximar vaig ser jo!
Quedem demà a la porta d'Halcon Viatges? Què us sembla?

Jaja! És conya!

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 29 Abr 2012, 19:45

millor a la porta de marsans no?? jajaja no anavem gaire errats si fa no fa....

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.m.v el Dg 29 Abr 2012, 23:38

Dani escrigué:millor a la porta de marsans no?? jajaja no anavem gaire errats si fa no fa....
Jaja el cert es que era de una bona mida.
Jo el disabte vaig anar a comprar jigs i metralletas per parar un tren, aixi que ja tinc ganes de repetir.
Avui he anat a probar el silur amb kayak i he tingut picada i un company n'ha agafat 2 amb kayak ,despres amb ablets hem agafat un parell de uns 10 kg ,dema repeteixo si capturo algo foto de rigor Very Happy .

j.m.v
www.forumdepesca.com

Localització : Les masies de voltrega.
Data de registre : 05/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dc 06 Jun 2012, 01:07

Darrerament a les mebas surtidas e posat a prova las Jurelas Jigs,del amic Joan,pocas capturas pergue el tema esta fluix,tot i aixi en aguestas ciicunstancies la qualitat es nota.

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 06 Jun 2012, 01:24

ara ara ! fent dentetes als que no varem poder sortir ! aquests esquers d'en juan pinten de conya s'han de probar !!

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida 04/08/12

Missatge  Dani el Ds 04 Ago 2012, 21:28

Si us aixequeu ben dora, però ben dora ben dora...... no veureu tres en un burro Very Happy

Voliem anar a la sípia i calamar, erem 5, i entre els 5 ha sortit aixó, una sípia i un calamar, objectiu complert, bé, em deixo un pagre, i que hi havia molta micro sardineta en superfície, però res que l'empaites..

El mar com una bassa d'oli, gota de vent, l'aigua molt transparent amb una vissibilitat de 8/10 metres de fondaria, medusses bastant grans i ja està. Ens hem fet un fart de remar a prop i lluny, fins el 18 metres de fondària i ni rastre de res, meduses a part, remant remant ens hem acostat casi fins el biòtops.

Al final hem plegat aborrits, i cansats de remar, ens hem possat a sota un xiringuito i hem fet unes clares que ens han entrat d'alló més bé, ens haviem de recuperar que estavem fets pols, i si algú no s'ho creu aqui us en deixo una prova, en mikel reventat pobre !

Bon cap de setmana, i bona pesca !

Edito: Erem 5 i no 4, no se en que estaria jo pensant jajaja

Editat per darrera vegada per Dani el Dg 05 Ago 2012, 10:59, editat 1 cop en total

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 05 Ago 2012, 02:35

Embarassed Embarassed Molt cansat pero en ganas de tornar.

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Cróniques de sortida en kayak

Missatge  Dani el Dl 13 Ago 2012, 21:02

Dissabte 11 d'agost

Sortim 3 companys de l'estartit, el mar pinta bé, no fa vent, arribo aviat, monto tot ràpid, vull intentar fer calamar a primera hora, arriben els companys quan ja ho tenia casi tot muntat, al final hem poso a xerrar, duc el kayak a vora l'aigua, i quan anava a entrar a l'aigua.... collons, la pala, torna a varar el kayak a la sorra, obre la bossa estanca, busca les claus, ves al cotxe a per la pala, total que ja entro tard a l'aigua... de calamar i sipia res de res, així que passem al curri i al jigging.

Primer davant la platja, anem buscant metres, sobre els 20 metres arribo a fons a jigging, pam pam pam picada maca i la cosa estira, promet ! però pujo amb relativa facilitat tot i que surt una mica de fre..... s'acosta, brillen 3 peces 2 a la metralleta i una al jig, merda penso... i feia bé de malpensar... triplet d'aranyes 2 de bastant maques, agafa les pinces i comença la operació amb compte, que no es pot badar.... tornen a l'aigua.

Més tard, un altre aranya, jo no tiro més el jig penso, marxa d'aqui o t'estaràs tot el matí amb les pinces a la ma. Anem cap a fora medes i ens posem ja sobre els 50/60 metres de fons entre medes i begur. Provem a jigging una estona, i amb sardina després. Mentre tenia la sardina abaix em miraba al company, i dic uala !! per darrera seu a uns 10 metres una aleta que no acabo de veure bé... en un minut surt dos cops més allunyant-se, un dofí mular grosset de uns 2,5 metres, no em va donar temps ni de fer la foto, va desaparèixer.... una mica més tard un peix lluna ens visita, força maco, amb la sardina a fons noto quelcom extrany, recullo i pesa molt tot i que no es nota picada, pinta un pop o un calamar gros, recullo lent però constant, estem a 60 metres arribar a dalt no serà fàcil, i efectivament portava recollits 10 o 15 metres i el que fos, que era gran, es deixa anar, casum....

Res més en tot el matí, trobo en JMª Pons a prop de la gola cercant dorades i el saludo, i poca cosa més. Els companys uns bisos, un calamar i alguna aranyota també, ah i jo vaig treure un popet petit, que es deshama a la banyera (feia un pam) i s'escapa pel forat autobuidable del kayak, un pop escapista, va ser vist i no vist !!

13/8 sortida a la badia de roses:

Avui era un dia molt especial per mi, primer, sortia en solitari, cosa que feia temps que no feia, però que de vegades va bé per anar a la teva, fer proves i experiments, i estar pendent únicament del que tu vulguis en cada moment sense cap altre distracció ni preocupació,a la teva bola vaja.

També era especial ja que anava amb un objectiu molt concret, un peix de temporada que feia dies que esperava, que tenia constància de que ja feia 15 dies que rondava per barcelona, que dijous el varen veure a l'estartit, i que dissabte ja estava a roses, doncs ara si, avui tocava, s'havia d'anar a per ell i era el meu objectiu prioritari.

Faig el montatge pertinent i específic per aquest peix, per curri en superfície o spinning, i un muntatge mixte amb metralleta i jig que em sigui més polivalent, per curri o jigging, surto de santa margarita, fent curri, direcció a les llobarreres de davant del port. Un cop allà dono unes voltes fent curri, provo a fer jigging, res de res, finalment veig 2 o 3 gavines nervioses, m'acosto, sardineta en superfície, es la meva penso !! Spinning, jigging, res de res, finalment i per sorpresa meva la única captura es ni més ni menys que una sardina de 6 cms robada, pobreta, la torno a l'aigua i les gavines fan l'agost, desapareix l'activitat...

Enfilo ara cap a les llobarreres del mig de la badia, són lluny, però tinc referències clares del que busco i per on es mou, es visita obligada, arribant allà el mateix, comença a venir molta barca a pescar a fons, jo a la meva, curri aqui i allà, una mica de jigging, i de nou, activitat, sardineta en superfície tota nerviosa ! Spinning, jigging, lent, ràpid, a mitges aigues, superfície, a fons, res de res, al final si, picada a fons, costa de pujar, però es nota poca picada, i costa de pujar... pujava de costat, es clar, un altre peix robat, aquest cop un besug que no arrivava al pam, com estava malferit el guardo. Estic allà casi una hora i res de res, al final decideixo enfilar cap a la platja de nou, a mig camí de nou sardineta, tornem-hi com aquell que es boig !! Segon llançament a spinning, clavo alguna coseta ràpida al poc de caure l'esquer, podria ser el que busco? No, estira poc, no anem bé... era un sorellet de pam, bé, el deixo fent companyia al besuc i ja en tenim per mig apat...

Continuo fent curri, quan em cansava probava jig, spinning, res de res, les barques comencen a emprenyar molt, faig una darrera passada de curri desde davant de la platja gran de roses fins a l'entrada d'empuriabrava, res de res, ni rastre del que busco, mala llet... després d'un fart de remar i d'una recerca infructuosa enfilo cap a sant margarita i a la rubina i falta gent...

Quan arribo em reben 4 o 5 nens que estaven pescant amb el seu avi a dintre els canals, que tens? que pesques amb kayak? has pescat res? un d'ells em porta el cubell i m'ensenya un sorellet, trec la meva xarxa, els regalo els 2 peixets que duia jo, els ensenyo el kayak, i ens nens feliços com unes pasqües i l'avi encara més.

Bé, fi dels relats, com veieu captures poques.. lo bo es fa esperar, diuen !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dt 14 Ago 2012, 14:50

Aixo es com asolir un recta costa,pero quan arriba es gaudeix,trankil tot arribara.

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 14 Ago 2012, 15:26

mikel k escrigué:Aixo es com asolir un recta costa,pero quan arriba es gaudeix,trankil tot arribara.

Mikel tranquil, ja em coneixes i sabs que jo amb peix o sense, disfruto igual, igualment si un company pesca i jo no, el fet es que et prepares bé, sabs que vols, sabs que hi es, sabs com treure-ho, i aquell dia el peix falla, no hi podem fer res, toca els nassos però passa sovint, de vegades tam tu esperes i t'emportes sorpreses, dissabte vaig veure un peix lluna i un dofí, poca gent pot dir el mateix no¿?¿ afortunats que som de poder sortir i gaudir com ben pocs :-)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 17 Ago 2012, 10:36

Dani, Dani...

Molt bé per l'article pesquívol. A veure si ben aviat hi afegeixes la crònica pesquívola del teu peix objectiu actual. Un redactat ple d'intríngulis, nervis i esforç per a donar millor regust al teu premi.

Dani, endavant les atxes. Estic segur que ben aviat llegirem el teu report que destil·li alegria i satisfacció pels quatre punts cardinals!!

Esmola els rems i força als hams, que els llaurers i la glòria t'esperen!! o era al revés això dels hams i els rems?

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 17 Ago 2012, 12:25

Gràcies Martí, entre aquesta tarda i demà matí que fem aquella sortideta "especial" aviam si trobo el peix en qüestió, ganes no en falten, i saber quin es? no es complicat.... però ho deixarem en standby....

Ahir en mikel va sortir a la badía de roses, i va tenir premi a la insistència, com que t'he l'ordinador espatllat i pot fer connexions mínimes, us faig jo el seu mini report

En mikel surt d'olot a la puta hora, perdó, molt aviat, i abans de que clareji ja es a l'aigua amb el kayak, es matiner de mena. Troba bastanta activitat i treu uns quants sorells de mida, treu un espet maco, i continua a la seva veient bancs de sardineta, de sobte a darrera la sardineta veu uns lloms platejats, tira el jig a sobre, i zas !! Llobarro de 3 kgs, com aquell qui res:

Encara està en estat de shock per la captura, però es ben merescuda, felicitats mikel !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 18 Ago 2012, 01:29

Dani escrigué:En mikel surt d'olot a la puta hora, perdó, molt aviat, i abans de que clareji ja es a l'aigua amb el kayak, es matiner de mena. Troba bastanta activitat i treu uns quants sorells de mida, treu un espet maco, i continua a la seva veient bancs de sardineta, de sobte a darrera la sardineta veu uns lloms platejats, tira el jig a sobre, i zas !! Llobarro de 3 kgs, com aquell qui res:

Miguelillo!! ben fet, tu! que una cosa és fer curri amb un artificial i que se t'hi enganxi i una altra cosa és trobar-te al mig dels empaits, tenir la canya preparada amb el jig perquè saps al que vas i llençar-li i notar la pujada de triomf de la canya que immediatament se't vincla.

Saber el que vas a buscar i anar-hi equipat. Trobar-t'hi per fi en la situació perfecta, aprofitar-la i triomfar. Nano, això sí que és triomfar. Busquis llobarros, espets o burrets.

Enhorabona per la triomfada.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 18 Ago 2012, 19:10

Si si si objectiu complert ! Paisano & Tola demà faig la cronica, pero avui ha estat un gran dia!

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 19 Ago 2012, 00:00

Va ara tinc un momentet, crònica de la doble jornada !

Ahir ens vam trobar 4 companys per sortir en kayak cap al tard, sobre les 7, i aprofitar el capvespre, fer una pernocta i aprofitar la matinada. La previsió del meteo indicava un màxim de F3 de mig matí fins allà les 18/19 hores, la típica marinada que entra a l'estiu vaja, res preocupant en principi.

I- ARRIBADA I TEMPS 18~21h
Arribem a les 18 hores, comencem a preparar-ho tot, ja veiem que feia vent i el mar estaba bastant picat, així que preparem sense presses, ja que a part de tot el normal en kayak, les canyes, cimbells, sonda, estris varis, etc... aquest cop hi afegiem nevera, menjar, beguda, muda de recanvi, sac de dormir, total, que teniem molts trastos i vam posar la capacitat dels kayaks a prova, arribant al límit, però amb exit. Seguim sense presses, esperant que la marinada afluixi i a les 20:00 s'ajunten al grup els 2 companys que faltaven. La cosa pinta malament, la marinada es un garbí bastant fort, el mar està encrespat, la poca fondària de la platja encara ho dificulta més, jo faig una breu incurssió sortint del riu cap al mar, dos zodiacs ho proven també, un pescador de la zona també, mitja volta i cap a dins i falta gent, tothom recula, el mar està emprenyat i em de deixar que es calmi.

II- CAPVESPRE 21~00:00

No podem sortir, decidim instalar-nos a la mateixa desembocadura, sopem, llancem les canyes amb una mica de tita, i les oradelles fan el seu agost, en clavem alguna de petita però els hams grossos del 1/2 la majoria fan que puguin anar menjant la tita sense arribar a clavar la majoria del cops, i la que arribava a clavar, cap a l'aigua de nou. Al final optem per anar a dormir, posem despertadors a les 5, i tot hi aguantant la música d'un xiringuito de platja que te obert fins a les 3 repartint "mojitos a gogo", ens adormin com podem

III- MATINADA 05:00~06:30
Ens despertem a les 5 en punt! gota de vent, el mar com un plat, la cosa promet !! Fem un ràpid esmorçar i cap a l'aigua hi falta gent, alguns volen provar al calamar, algu porta metralleta i jig, jo concretament portava una canya amb jibio, una especialment pel meu objectiu, i un altre amb un artificial per curri de grans depredadors. Entrem a l'aigua, als 10 minuts les ombres difusses dels companys es comencen a convertir en siluetes visibles, ha començava a apareixer el sol pel cap de creus, tot i que timidament, hi havía una mica de boirina i estava ben ennubolat, i aixó feia que la nit s'allargués més del compte, o era la sensació que teniem tots. Primeres proves a l'aigua, res de calamar, res a jigging, la sonda en vaga, cap gavina, cap banc de sardineta, cap empait, ni gota d'activitat vaja

IV- A PUNTA DE CLAR
Ja era de dia, lleig, ja que era nùbol, però ja de dia, la activitat fins el moment nul·la, jo tenia una canya especial el meu objectiu, i una preparada per curri per fieres més grosses, així que quan no hi ha més a fer i davant la manca d'activitat, a fer curri, de fet el meu objectiu el podia trobar a curri o amb activitat en superfície si veia sardineta, així que ja m'anava bé.

Curri cap amunt, curri cap avall, paso aprop d'en Dani (calador) i just en el moment que creuavem 2 paraules el meu carret ens interromp, comença a xiular de valent i el fil que marxa, per un moment m'he girat cap a la canya de curri potent, ja pensant en un tallahams, o un palometó, o alguna altre fera, però no, aquesta no xiulava, era l'altre, la del meu objectiu, aquell que dies abans a roses m'havia fet remar uns 6 o 7 kms sense cap resultat !

Doncs bé, em giro, agafo la canya, freno una mica i començo a recollir, el peix es resisteix però va vinguent, la línia anava uns 40 metres per darrera meu, al final el peix arriva, fa una volta sota el kayak però el pujo sense contemplacions, m'el miro, i si, es ella !! Ja tinc la meva primera palometa blanca !! (pesada a casa va fer 410 grams)

Content com un gínjol, ja que el peix realment estira molt, lluita fins que no l'embarques i sempre busca aigua i fons per fugir, el feien molt entretingut i més amb equips lleugers com el que duia preparat a tal efecte. Continuem amb el curri, provant aqui i allà com abans, però res, em giro per comprobar que tot estigui bé, que no hagi perdut esquer, creuat línies... la puntera es mou, molt poc, però delata alguna cosa que pica però que no arriba ni a treure carret.. pujo, un bonítol !! El meu primer bonítol, però la llastima es que feia poc més d'un pam, molt petit, així que l'allibero i torna a l'aigua, jo he vingut a per palometes i la resta avui indultats.

Continuo fent curri i encara no han passat 20 minuts, que trec la segona palometa, aquesta amb molta més força que l'anterior, quan ja la tenia a 3 o 4 metres del kayak que la veia brillar, lluent, blanca, preciosa a contrallum del sol i sota l'aigua, agafa ella com si res i em posa la puntera a sota l'aigua amb la canya ben doblegada, treia fil del fre i busca fons com una boja, per 2 o 3 cops intento pujar-la i ella que busca fons, ja em pensava que poder aquesta faria 1 kilo o dos, no se d'on treia les forces, doncs res, al final que la pujo, i observo que es un pel més grossa que l'altre, pesada a casa 490 grams, però aquesta tenia les piles alcalines o no ho entenc, em va fer gaudir d'alló més !

Aqui acaba la jornada, volia palometa blanca i a la segona sortida que faig anant per elles en trec dos, content i feliç, a més em van dir que tenien molta fama de peix combatiu tot i la seva mesurada mida, i us puc dir que es veritat, i que gasta més mala llet una palometa blanca de mig kilo que un verderol de kilo , i mira que aquests ja lluiten, però la palometa m'ha deixat amb un pam de nas.

Culinariament la familia contenta, jo content, i els companys amb ganes de repetir experiència a veure si el proper dia en trobem més.

Salut i peixos !

EDITO: Afegeixo la foto !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 19 Ago 2012, 11:32

Fantastic DANI!!!PER CERT:http://pescakayac.blogspot.com.es/2012/08/lubina-de-3kilos.html

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 17:55

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt