MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juliol 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

PER FI

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

PER FI

Missatge  joemosqueroles el Dg 15 Maig 2011, 10:08

Desprès d'un hivern molt trist en captures per fi s'ha trencat el pacte de no agresíó entre els peixos i jo. Divendres era treballant al Maresme i tot el matí pensant en que les condicions eren ideals per les orades, un sol espatarrant i el mar plà com un plat, total que m'agafo les eines de pesca m'apropo a bucar esquer i em planto a la platja a tres quarts de quatre mirant de no molestar als pocs banyistes que hi havien. Preparo la primera canya, llenço i començo a montar la segona quan veig com la canya llençada es doblega per la meitat dues vegades, OSTIA!!! no et precipitis que l'asunto és gros, llenço la segona i ara si que anem a veure que hi ha en aquesta, desprès d'unes estirades i recollides consegueixo portar fins la sorra una orada de dos pams que passa del quilo de pes, quina alegria!!! quina il.lusió!!! avui si que és el meu dia, acabo d'arribar i ja tinc una peça guapaguapa!!!, i de cop i volta una sirena de policia trenca la magia del moment, em giro per veure que ha provocat aquest alderull i resulta que soc jo!!! la policia em crida l'atenció a mi, però que passa, li dic al poli, que no es pot pescar fins a les vuit del vespre, em diu el tio, i jo li contesto que no molesto a ningú que els banyistes més propers son a tres-cents metres per una banda i a dos-cents per l'altre, que no fotem, LA NORMATIVA ÉS LA NORMATIVA I PUNTO, conclou el poli, total que no tens més remei que recollir les canyes de l'aigua pel risc d'una sanció. Recollir si però marxar no, em vaig queda fins les vuit per seguir pescant, encara vaig fer-ne un parell més però més petites i tota l'estona amb la sensació que el moment bó me'l van partir pel mig. La normativa contra la lògica i l'educació, posats a pensar jo pago per pescar al mar i els banyistes no, no vull anar contra ningú però estem totalment desamparats mentre anem pagant una llicencia totalment inútil, sort de les tres orades que van arribar a casa.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: PER FI

Missatge  girgom el Dg 15 Maig 2011, 17:21

Felicitats joemosqueroles les daurades son la meva asignatura pendent i per tant la meva debilitat, a disfrutarles que costa molt de treure-les i en barca com vaig jo encara mes

Salut
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 15 Maig 2011, 22:29

per fi! felicitats! Quina tarda més guapa! Picades, dorades, la pasma... tu vas "a lo grande!"

enhorabona de tot cor, jo com el colega, de dorades res de res... per cert, ja tens uns bons pebrots, o molta confiança, o molta calma... però tenir una canya corbada i reclamant ser clavada, ja et veig... un glopet de cervesa, encenem una cigarreta (si fumes, clar), apa, parem l'altra canyeta... ara potser si, la traiem, no? hahhaa

aquesta calma i sang freda només la tenen els carcks de veritat!

quin sopar nano... avui entre el pagells d'en Dani i les teves dorades, ja m'heu fet ratllar el marbre del terra amb les dentetes que m'heu cardat!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 16 Maig 2011, 01:18

Joe felicitats per les dorades !!

En quants al polis, venir amb sirenes i tot i muntar un escandol, si no tenies cap banyista a menys de 100 metres, francament.... El proper cop posat un vader i motxilla a l'esquena com faig jo, entres a l'aigua 4 o 5 metres, i convida al poli que et vingui a treure jajajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 16 Maig 2011, 01:43

Raül escrigué:per fi! felicitats! Quina tarda més guapa! Picades, dorades, la pasma... tu vas "a lo grande!"

enhorabona de tot cor, jo com el colega, de dorades res de res... per cert, ja tens uns bons pebrots, o molta confiança, o molta calma... però tenir una canya corbada i reclamant ser clavada, ja et veig... un glopet de cervesa, encenem una cigarreta (si fumes, clar), apa, parem l'altra canyeta... ara potser si, la traiem, no? hahhaa

aquesta calma i sang freda només la tenen els carcks de veritat!

Gràcies Raül i Girgom, no és questió de pebrots, la orada és molt desconfiada i si nota tensió a la linea ho deixa estar, és millor confiar en un bon ham i deixar-les empasar l'esquer, en el meu cas era una suculenta tita, i tenen la boca tan dura que un cop es claven l'ham l'únic que has de fer és cansar-les tant que practicament les treguis mortes. La cigarreta ja no la faig que fà cinc setmanes que ho he deixat i no em queden ungles i quasi ni falanges pale pale pale i el tema de la pasma té un punt de surrealista, et juro que el que menys podia pensar en aquell moment és que "el sospechoso" fos jo, el que té qllons es que al dia següent hi havia un concurs de pesca i començava a les 7 de la tarda!!! 28 tios pescant saltant-se la puta normativa i ningú els hi va dir res, en canvi quant em van donar l'alto erem tres pescant en uns 800 o 900 metres de distància l'un de l'altre.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 16 Maig 2011, 01:48

Dani escrigué:Joe felicitats per les dorades !!

En quants al polis, venir amb sirenes i tot i muntar un escandol, si no tenies cap banyista a menys de 100 metres, francament.... El proper cop posat un vader i motxilla a l'esquena com faig jo, entres a l'aigua 4 o 5 metres, i convida al poli que et vingui a treure jajajaja
La sirena la van posar per no baixar del cotxe no fos cas que es cansesin o els entres sorra a les sabates, i la idea del vader és bona me la apunto!!!jejejeje
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 16 Maig 2011, 22:41

jo fa temps vaig tindre un problema amb els locals, ens ficavem a las plataformas per els banyistes a les 6:00 i a fer spinning pero un dia eren les 8 del mati van posar les sirenes ens parlaven per el altaveu i no feiem cas........ fins que van arrivar la creu roja amb la zodiak (quins temps jajajajjajaa)
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 17 Maig 2011, 02:15

Osti... no sabia que es posaven tan durs per pescar a la platja. Bueno, què hi farem.... jo que volia anar a tirar la canya allà a les 7 quan plego... hauré d'anar a les roques.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Ds 21 Maig 2011, 17:36

aixo era a caldetes? si es aqui la historia es llarga..... pensó que aquet estiu hi haura problemas a les platges.
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

problemes platjes

Missatge  Dani el Ds 21 Maig 2011, 18:12

raul7 escrigué:aixo era a caldetes? si es aqui la historia es llarga..... pensó que aquet estiu hi haura problemas a les platges.

Totalment d'acord, avui ho he comprovat !

Jo avui he estat una estona a la gola del ter, alguns pescadors, molts banyistes, i algun club d'esbarjo amb kayak i zodiac.....

Si entre l'estartit i pals hi ha 8 o 10 quilòmetres de platja lineal, tenen que anar els banyistes a la gola precissament?

I si no hi ha boies que delimitin la zona de banyistes, ni cartells ni res, qui diu si es zona de pesca, de banyistes o d'entrada i sortida d'embarcacions?

Hi havia una colla amb zodiac, kayaks d'esbarjo i algun artecte flotant, el de la zodiac navegant per dins el ter (ja ho sap que al ter no es pot navegar amb motor?), i algun kayak surfejant amb onades ben be a la desembocadura, que es una zona perillossa ja que hi ha forts corrents i onades no aptes per novells, i menys encara sense dur l'armilla de salvament obligatoria....

Total, que jo pagant llicència i mirant de no fer mal cap banyista, però ells i la resta dels que estaven per allà cadascú a la seva i campi qui pugui...
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dg 22 Maig 2011, 19:09

raul7 escrigué:aixo era a caldetes? si es aqui la historia es llarga..... pensó que aquet estiu hi haura problemas a les platges.
Si clavada, Caldetes i Arenys. Hi ha una platja en la que ens trobem una colla que gairebé som sempre els mateixos que una part és Caldetes i l'altre Arenys.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dl 23 Maig 2011, 22:55

m'ho pensaba, la historia es la seguent. aquet hivern vaig anar a fer spinning a aquesta platja, arribar una donar que viu a l'ultima casa del passeig i amb diu que no deixem els ambs a la platje que el seu gos i uns altres del veins el havien fet una operació per treurels. yo vaig dir que no deixo els ambs a la platja perque el que feia servir eran poteras i.... bla, bla, bla.
la dona molt agraida va tornar capa casa i amb va dir que ho comentes a la gent. jo platja amunt, veig que arriben dos pescadors amb les cañes de surfcasting.... la dona va capa ells i veig com començan a parla i..... li diuen....
USTED LO QUE TIENE QUE HACER ES DEJAR EL PERRITO EN SU CASA QUE NO TIENE QUE TRAERLO A LA PLAYA A QUE SE CAGE Y SE MEE.... SI TUVIERA EL PERRO DEBAJO DE SU****** NO LE PASARIA NADA AL ****PERRO.

jo flipant del que estava pasant vaig anar a lo meu, vaig pensar que no estaba bé el que li havien dit. als dies amb vaig trobar a un company que també va a aquesta platja, que aquets srs. del gossos, gent important sembla ser, van posar queixas a l'ajuntament i a la policia i que for del horari de pesca no hi deixaben pescar, que anaban el mossos a demaná la llicencia i........ de tot.
per aixo sembla que aquesta platja estara vigilada i pot donar problemas.
raul7
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 25 Maig 2011, 00:00

El món és molt petit estimat Raül. Aquest dissabte passat era en aquesta platja, esperant l'hora assenyalada per la policia per poder llençar les canyes,juntament amb una dotzena més de pescadors, quan s'adreça a mi una dona que fregava els cinquanta (i pija a més no poder), tot fent-me notar que siusplau no deixéssim hams per la sorra, que al seu gos se li havia clavat un a la panxa. Jo li dic que els primers interessats a no deixar hams som nosaltres que els paguem, estem per la platja descalços i també tenim fills que de vegades ens acompanyen. La conversa segueix entre cordialitat i educació amb la sensació de que jo la coneixia d'alguna cosa. En aquestes que comencem a llençar les canyes i apareixen els gossos de la dona (dos caniches gegants, un blanc i l'altre negre) i es caguen a un pam de les meves canyes!!! mecagontotplegat!!! Emprenyat com un mico busco la dona per cardar-li la bronca, però en lloc seu veig el seu home, que molt educadament, es disculpa i recull les tifes. I aquí ve el plat fort, els conèc de fà més de vint anys, eren clients meus i els havia pintat la casa i la consulta que tenen de veterinària i ell és un troç de pà. A ella no la conèc tant, però no m'estranyaria que fossin l'inici de tot plegat. Prometo seguir investigant i informant. Aviam si ens veiem algun dia per la platja de marres.
Joe.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dc 25 Maig 2011, 22:37

joemosqueroles escrigué:El món és molt petit estimat Raül. Aquest dissabte passat era en aquesta platja, esperant l'hora assenyalada per la policia per poder llençar les canyes,juntament amb una dotzena més de pescadors, quan s'adreça a mi una dona que fregava els cinquanta (i pija a més no poder), tot fent-me notar que siusplau no deixéssim hams per la sorra, que al seu gos se li havia clavat un a la panxa. Jo li dic que els primers interessats a no deixar hams som nosaltres que els paguem, estem per la platja descalços i també tenim fills que de vegades ens acompanyen. La conversa segueix entre cordialitat i educació amb la sensació de que jo la coneixia d'alguna cosa. En aquestes que comencem a llençar les canyes i apareixen els gossos de la dona (dos caniches gegants, un blanc i l'altre negre) i es caguen a un pam de les meves canyes!!! mecagontotplegat!!! Emprenyat com un mico busco la dona per cardar-li la bronca, però en lloc seu veig el seu home, que molt educadament, es disculpa i recull les tifes. I aquí ve el plat fort, els conèc de fà més de vint anys, eren clients meus i els havia pintat la casa i la consulta que tenen de veterinària i ell és un troç de pà. A ella no la conèc tant, però no m'estranyaria que fossin l'inici de tot plegat. Prometo seguir investigant i informant. Aviam si ens veiem algun dia per la platja de marres.
Joe.

si sr. es questa señora.... avui per cert hi havia gent pescant a les 18.00. he pasat vingent de traballar.
raul7
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 23 Des 2013, 19:17

Des de que em vaig trencar els lligaments al mes d'agost que només havia sortit a surfcasting. No em sento còmode ni segur per caminar segons per quins llocs, però dissabte volia sortir per empaitar algun llobarro, que sabia que en treien algun.
Al comentar-ho en un grup de guasap on hi som alguns companys, vaig rebre la proposta de sortir amb el Mestre Tola i evidentment no podia deixar passar l'oportunitat de veure'ns i compartir una bona estona amb en Martí.
Vam quedar a les set però a dos quarts de set ja hi era i vaig anar fent mentre l'esperava.
El mar era molt mogut i les onades arribaven amb molta força i una alçada considerable. L'aigua, molt tèrbola, em va fer decantar per un esquer blanc de mida grossa.
Començo la feina i vaig pentinant la platja de sud a nord i, com sempre, ni rastre de peixos. En aquests moments sempre em passa pel cap lo ridícul de llevar-se tant d'hora i fer quilòmetres per no aconseguir res. Deixes la dona i la família i tornaràs de buit altra vegada!!!
Però a trenc de dia sento una estrebada a l'esquer i uns cops de cap que no deixaven cap mena de dubte... collons porto alguna cosa!!! Que no ho perdi que no ho perdi que no ho perdi... La lluita no va durar massa perquè la picada va ser a pocs metres de la sorra però estirava de nassos el que fos que hi dugués.
Al estirar fins treure'l de l'aigua vaig veure el tallahams més bonic del Mediterrani agafat al final de la meva línia. No soc gafe!!! No soc tant dolent com pensava!!! Realment és possible pescar a spinning desde costa!!!
El deshamo, el cor a cent o cent-cinquanta. He invertit molt de temps i calés esperant aquest moment i ja el tinc al sac!!! Torno a llençar i patapam una altra picada però en aquesta la peça és molt més grossa. Provo de recollir i noto els cops de cap però no el faig perdre ni un metre. En breus segons la línia perd tensió i la bèstia fuig.
Crido en Martí per avisar-lo de que hi ha tallahams i ens trobem.
Jo no vaig fer res més però el Mestre va saber aprofitar bé el temps i en va fer un de molt maco i un llobarro.
El meu va pesar 1.106 k. però és un començament. Ara en vull més, ho he tastat i m'agrada mooolt. De fet deixo d'escriure, agafo les eines i marxo cap al mar.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 23 Des 2013, 22:03

He, he. Celebro haver compartit amb vostè aquesta estrena. Tallahams en ple desembre, em va sorprendre la teva foto de primeríssima hora, però ja havia sentit que se'n treien. Celebro que t'ho passessis bé, ja et tenim ben enverinat. Hi, hi, hi.

La última vegada que vam quedar vas marxar sense peix i el genoll partit... millor així com ahir.

Bones festes a tothom.

Martí
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: