MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Dubte sobre model kayak

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Dubte sobre model kayak

Missatge  Dani el Dc 04 Maig 2011, 21:33

Bé ho he provat i em convenç, he sondejat el mercat i tinc clar que vull un autobuidable, que rondi els 4 metres, que sigui molt estable però sense se excessivament ample, i que de sèrie ja porti 2 canyers i un seient rinyonera com a mínim, si porta més coses, doncs millor.

Pel preu que busco, he trobat 2 models:

Strike Islander

FeelFree Moken 12 standart

Els 2 tenen preu similar, porten 2 canyers fixes, seient rinyonera de sèrie, la mànega es la mateixa, l'eslora bastant similar (30cms de diferència..)

A favor del islander, te bona fama, casc en forma de quilla que aporta molta estabilitat secundaria, porta un canyer d'spinning integrat
En contra no te gaires tambutxos o son petits, crec que no aprofiten be el seu espai, i la popa es baixa amb el que entren onades per darrera

El moken12 a favor te una roda posterior de porteig, crec que aprofiten molt més l'espai amb els tambutxos, etc...
però en contra, no se de ningú que el tingui, com navega, etc...

Quin triarieu? coneixeu algun dels dos?

Ja he demanar opinió a un altre foro, però si algú de kayak en coneix algun, doncs serà d'agrair....

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

RE: Jo tinc el cayman de islander

Missatge  tet el Dj 05 Maig 2011, 00:27

Hola Dani com he dit jo i el meu company de pesca ens el vam comprar perque eren de final de temporade te una bona quilla i una eslora de 3.85 i de manigue 68 , son força rápids i estables peró no portaven els canyeros i ens els varem montar nosaltres mateixos igualment que el tambuxo devanter . També el vam possar i foredar-lo nosatres i cap problema
una mica de sika " silikona " i cap problema .
Si et podem ajudar en alguna cosa ja ho saps ni ho duptis .

SALUT I FORÇA PESCA DANI

tet
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Localització : LA BISBAL D'EMPORDÀ
Data de registre : 07/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Dubte sobre model kayak

Missatge  Dago el Dj 05 Maig 2011, 01:17

Bones Dani, veig que al final t'agradat aixo del caiac, me n'alegro.

Les dues opcions que te donat, ja vist que deies que son per nens ejeje, aquestes opcions te les vaig donar per tema economic eh! ejeje.

Doncs res veien les dues opcions que tu has triat llavors tambe et recomanaria que et miris els Rotomod K-Largo (es el que va portar en Santi) o el Tempo.

I de les teves 2 opcions la veritat que son bones totes dues, a mi personalment en crida mes l'atencio el moken 12, no se en trasmet mes estabilitat, apart de tindre mes tambuchos. Potser L'islander sembla mes aerodinamic, mes rapid... pero ueno jo penso que en tema pesca es mes important la comoditat, l'estabilitat i tindre compartiments per poder posar els estris, captures, etc.

Potser dels foreros amb caiac soc el menys optim per opinar ja que jo de moment faig una mica el "canelu" e intento tenir exit amb un de doble adaptan-lo a pesca i individual fent una mica de brico i experiments ejeje. En fi... Crec que tots dos caiacs son bones opcions.

I res quan ja tinguis la makina habera si quedem i l'estrenem, en parlem company.

Salut! pirat

Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 05 Maig 2011, 10:14

el tempo es més car, uns 760, es una mica més llarg i bastant més estret, prefereixo una mica més d'estabilitat, a part de que 450 es massa llarg per on el puc desar.

El key largo es dispara de preu....

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

dubtes

Missatge  xavi99 el Dl 11 Jul 2011, 22:09

Hola sóc en Xavi, jo estic també mirant de comprar-me un caiac de pesca i estic mirant-me molt l'Strike. Te l'has comprat ja?, estàs satisfet?

Salut i bona pesca

xavi99
www.forumdepesca.com

Localització : Barcelona
Data de registre : 11/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 11 Jul 2011, 22:15

xavi99 escrigué:Hola sóc en Xavi, jo estic també mirant de comprar-me un caiac de pesca i estic mirant-me molt l'Strike. Te l'has comprat ja?, estàs satisfet?

Salut i bona pesca

Hola xavi, i benvingut, que no t'havia vist mai per aqui. l'Strike de Islander m'agrada i molt, però no vaig tenir oportunitat de veure'l ni de provar-lo en viu, tot i que rel·lació qualitat/preu/equipament, i segons valoracions de moltes webs com peskama, on fan anàlisis a fons, es un molt bon kayak de pesca.

Jo finalment vaig cercar de segona ma, i vaig trobar un Tarpon 120, estic molt content amb ell, he fet ja 5 o 6 sortides, es comporta molt bé, te molt espai de càrrega i es un bon kayak, però nou ronda els 900/1000€ segons si es la versió de pesca o no.

El meu consell, es que miris, i a poder ser, el provis abans, i si trobes algun d'ocassió el revises bé que no estigui ratllat i et pots estalviar bastant (jo a meitat de preu amb 1 any de vida i 3 remullades, carret amb rodes i pala inclossos)

Espero que et serveixi, salut

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xavi99 el Dl 11 Jul 2011, 22:25

Dani escrigué:
xavi99 escrigué:Hola sóc en Xavi, jo estic també mirant de comprar-me un caiac de pesca i estic mirant-me molt l'Strike. Te l'has comprat ja?, estàs satisfet?

Salut i bona pesca

Hola xavi, i benvingut, que no t'havia vist mai per aqui. l'Strike de Islander m'agrada i molt, però no vaig tenir oportunitat de veure'l ni de provar-lo en viu, tot i que rel·lació qualitat/preu/equipament, i segons valoracions de moltes webs com peskama, on fan anàlisis a fons, es un molt bon kayak de pesca.

Jo finalment vaig cercar de segona ma, i vaig trobar un Tarpon 120, estic molt content amb ell, he fet ja 5 o 6 sortides, es comporta molt bé, te molt espai de càrrega i es un bon kayak, però nou ronda els 900/1000€ segons si es la versió de pesca o no.

El meu consell, es que miris, i a poder ser, el provis abans, i si trobes algun d'ocassió el revises bé que no estigui ratllat i et pots estalviar bastant (jo a meitat de preu amb 1 any de vida i 3 remullades, carret amb rodes i pala inclossos)

Espero que et serveixi, salut

Hola Dani, i tant que em serveix. He mirat una web on l'Strike és per 700€. Intentaré negociar aviam. Tens raó amb lo de segona ma. M'ho miraré. M'agrada molt pescar (no pesco gairebé res però m'encanta ;-)) i lo del caiac em fa molta il·lusió tot i que també respecte. Espero que si me'l compro ja anirem algun dia a pescar plegats.

xavi99
www.forumdepesca.com

Localització : Barcelona
Data de registre : 11/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 11 Jul 2011, 22:34

t'he enviat un privat, a dalt als botons si veus el de Missatges vermell, es que tens un privat, fas clic allà i veus els privats.

Un altre sol·lució es el que jo vaig fer, llogar un, i navega, prova, i a veure si et convenç, jo soc partidari de provar les coses abans, ja que tot i ser molt maco, el mar es una mica cabró, el kayak es mou, i has de veure que tens equilibri i t'hi trobes a gust, i si ho fas abans de gastar-te els diners, doncs perdràs els 20 o 25 del lloguer i prou. Hi ha gent que puja a kayaks de 75 d'amplada i el troben inestable i es pensen que volcaran a la primera de canvi, jo vaig fer la prova amb un de 62 que es casi mida de kayak de travessia i en cap moment em vaig notar insegur ni inestable, suposo que cadascú te un equilibri diferent, fes la prova.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 13:33

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: