SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
black bass
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
black bass
Hola nois, no sé pas on va aqest tema pero bueno...
algú té un black bass en una peixera o sóc l'unic friki¿
jo el tinc desde finals de agost i és la ostia!! tot lo qe es mou s'ho menja, avui he nat a PESCAR sargrantanes i també!! totototototot!
és una maquina.
preguntu això per saber si puc afagir una perca europea.
salut!
algú té un black bass en una peixera o sóc l'unic friki¿
jo el tinc desde finals de agost i és la ostia!! tot lo qe es mou s'ho menja, avui he nat a PESCAR sargrantanes i també!! totototototot!
és una maquina.
preguntu això per saber si puc afagir una perca europea.
salut!
Re: black bass
Estas més penjat que un fuet, un black bass en una peixera!!! El meu pare va tenir una anguila a la banyera i no vegis la mare, li fotia el cap com un bombo fins que la va treure. És gaire gros el bass? i la peixera? vigila que no se't foti un dit mentre li dons el menú de sargantanes
ets un autentic crac!!!
Joe
Joe

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
Jajaja jo de petit també n'havia tingut, gasten molt mala òstia, li cardaven unes apretades als peixicus de colors que no vegis...
D'anguiles també en tenia en una espècie de gerro de ceràmica, cada dia al matí les treia una miqueta al pati però un dia m'en vaig anar a la platja i no hi vaig pensar i quan vaig trobar em vaig trobar el caldo fet.... pobretes....
D'anguiles també en tenia en una espècie de gerro de ceràmica, cada dia al matí les treia una miqueta al pati però un dia m'en vaig anar a la platja i no hi vaig pensar i quan vaig trobar em vaig trobar el caldo fet.... pobretes....

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Òsti, el jovent, com puja! un black bass en una peixera? així els estudies el comportament, quin vivaratxu aquest nano!
Ja ho deia mon avi que qui fa les coses com sempre les ha fet tothom, aquest no evoluciona i està condemnat a extingir-se. L'Ot observa i experimenta. Algunes coses el duran a un cul de sac i provarà amb una altra cosa. En menys d'un dir jesús veurem aquest nano pescant les bèsties de tres en tres amb el mètode més inversemblant.
Ot, ja t'aviso que amb dinamita no val.
Ja ho deia mon avi que qui fa les coses com sempre les ha fet tothom, aquest no evoluciona i està condemnat a extingir-se. L'Ot observa i experimenta. Algunes coses el duran a un cul de sac i provarà amb una altra cosa. En menys d'un dir jesús veurem aquest nano pescant les bèsties de tres en tres amb el mètode més inversemblant.
Ot, ja t'aviso que amb dinamita no val.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
ahhahaha de tres en tres no, pero si qe he tret amb un artificial de dos triples 2 servioles!!!! ahhahaha una a cada triple
Hola Ot! estava perdut per internet i he anat a petar a aquest vídeo i he pensat en tu. Pensava que tenies pensat de posar un Black bass a una peixera, no que ja ho haguessis fet. Però rellegint els teus correus, veig que ja fa temps que ho tenies posat en pràctica. Doncs és igual, et poso igualment aquest vídeo que he trobat i que m'ha fet pensar en tu i els teus black bassos domèstics. Apa, a gaudir-lo.
http://www.youtube.com/watch?v=hSiTV5C0LIc&NR=1&feature=endscreen
http://www.youtube.com/watch?v=hSiTV5C0LIc&NR=1&feature=endscreen

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum